Hvad er det der går galt? Vi har på papiret en super trup, men gang på gang spiller vi en gang uinspirende kedeligt og fuldstændigt usikkert fodbold. Er det det taktiske oplæg, er det motivationen, er truppen ikke god nok, får de for lidt i løn?????
Jeg syntes ikke vi har spillet attraktivt fodbold meget meget meget længe. Der er selvfølgelig undtagelser som BIF-FCK, og de første 20 min. mod Esbjerg i foråret (som iøvrigt endte 0-0) men generelt er der meget langt mellem de kampe hvor vi kværner enhver modstand og spiller lækker bold. Og bemærk venligst jeg tænker ikke kun på indeværende sæson.
Så kan man måske argumentere med at det ikke behøver at være kønt, bare det er sikkert. Men det er det sgu heller ikke, OB need I say more!
Jeg er selvfølgelig yderst taknemmelig over det vundne mesterskab, men det kom ikke hjem på hverken smukt eller sikkert spil, men på lodder og trisser og det yderste af neglene (tak Hjalte ´92)
Når jeg ser en kamp som den idag mod Esbjerg spørger jeg mig selv hvad pokker Røll laver på ventrefløjen? Vi har åbenbart ingen venstrekants spillere så vi tager vores bedste højrekant og smider ham over i venstre, på den måde får man det næstbedste på begge pladser!
Jeg har selvfølgelig min egen mening om hvor det går galt, og det er den evige syndebuk, træneren. Jeg tager gerne alle de drøje hug det må medføre, og jeg håber da også at få en god håndfuld spydige bemærkninger når vi samlet har slået Rangers, men...
Hans Backes fodboldfilosofi er lidt for norsk efter min smag, dog uden den taktisk stærke defensiv som norske hold ofte bygger på.
Jeg mener ikke han er god nok til en klub på vores niveau, der har mål om CL og en ambition om at blive blandt de 25 bedste i Europa. At han ikke formår at få mere ud af en så attraktiv trup vidner i mine øjne om begrænsede lederegenskaber og manglende taktisk format.
Hvad siger i kære medfans, syntes i det er godt nok det der bliver præsteret? Er i tilfredse? Syntes i det er attraktivt? Er i enige i at der er noget der helt galt (og har været det længe), eller er det godt nok? Er det træneren den er gal med, spillerne, motivationen hvad er det?