Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: Wendt som starter?

  1. #1
    PlaiBoi er offline Legionær af Løvehjertet
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    31

    Wendt som starter?

    Er det bare mig, eller er der andre der vil være enige i at Oscar Wendt banker alvorligt på til en position i start 11'eren???

    Med rigtig gode solide præstationer mod henholdsvis b.i.f, hvor han faktisk er ophavsmand bag vores mål, Randers, hvor han også gør det rigtig godt, og i mine øjne, en rigtig god præstation mod Manchester United hvor jeg syntes han gør det rigtig fint, syntes jeg han er en stor kandidat til start 11'eren.

    Han tilføjer holdet noget som det ikke har haft siden Bergdølmo kom til, nemlig balance.

    Han er solid i defensiven, men tilgengæld er han også god i offensiven, med gode løb op af fløjen, overlab osv. hvilket ikke lige er ting man kan sige Bergdølmo er.

    Dermed gør det det mindre forudsigeligt i hvilken side vi angriber.

    Før var det nemt at gætte de fleste fremstød ville komme i højre, hos Lars og Silber, men med Wendt er dette blevet mere uforudsigeligt.

    Syntes han fortjener en plads i strateren

    Bare min mening
    Legion Løvehjerte større og stærkere dag for dag...
    "Legio Patria Nostra"

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Wendt som starter???

    Mener helt klart at han er parat til at gå ind og aflaste Bergdølmo, fx i en kamp som den søndag. Dog mener jeg ikke at han endnu er klar til at spille de helt store kampe. Syntes at der var flere situationer mod united hvor han så lidt uheldig ud - slet ikke en fair kamp at bedømme ham på!
    Men thumbs up til vores unge svensker, ingen tvivl om at han er fremtidens mand, lad bare Niclas blive i England!
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    173

    Re: Wendt som starter???

    Jeg synes bare, det er positivt, at vi endelig har et luksusproblem på den venstrebackplads.

    At vi har en ung gut på vej frem, der falder bedre og bedre ind kamp for kamp og en meget rutineret og teknisk begavet spiller, er i mine øjne rigtig godt for holdet.

    Vi har mange kampe, og på denne plads mener jeg, at de 2 spiltyper og personer bør veksle i denne sæson

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    217

    Re: Wendt som starter???

    Jeg er den eneste som ser en Wendt bliver tørret godt og grundigt i sine defensive pligter, såvel på beskedent niveau i Randers som internationalt?

    Bevares han har offensive kvaliteter, og han kan sagtens spille en hjemmekamp mod Viborg og gøre det fint - men i de større kampe vil jeg på nuværende (læs nuværende) tidspunkt være langt mere tryg ved Bergdølmo, og så samtidig håbe de lettere kampe er med til at modne Wendt rent defensivt, således at vi endelig kan få en løsning der bare minder en lille smule om de gode gamle Niclas-tider.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Wendt som starter???

    Syntes at der var flere situationer mod united hvor han så lidt uheldig ud -
    ›slet ikke en fair kamp at bedømme ham på!
    Som du selv nævner, så er det ikke en fair kamp at bedømme ham på.. Og mon ikke også Dølmo havde været på glatis overfor Fletcher/Ronaldo?

    Wendt synes jeg gør det rigtigt godt i øjeblikket, og glem ikke at han reelts set var ophavsmand til målet mod Brøndby..

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Wendt som starter???

    Er det bare mig, for jeg synes han minder lidt om Bergvold. Nogle gange er han lidt for hurtig til at smide den væk.
    Hvis I er uenige, så prøv at sammenligne ham med Lars Jacobsen - Wendt virker uerfaren.

    Men dermed ikke sagt at han ikke har en fremtid. Jeg kan sagtens se talent i knægten, og mener bestemt han kan
    slå igennem. Han skal bare forbedre det der Bergvold syndrom.. :P

    (sorry hvis jeg fornærmer nogle)
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Wendt som starter???

    Jeg er den eneste som ser en Wendt bliver tørret godt og grundigt i sine defensive pligter, såvel på beskedent niveau i Randers som internationalt?
    Jeps! Tilgengæld kan du da ha' ret i at man kan savne de go'e gamle dawe mæ' Niclas på backen - men face it, han er sgu også for gammel! Ikke desto mindre ville det at hente ham hjem sende Wendt ned på 3. pladsen i venstre back hierakiet, og så ville det være TTFN! Kender ikke en pris på NJ, men mener at vi har to kvalificerede folk på pladsen, lærlingen overtager snart mesterens plads..

    Mvh
    Lundberg - der ikke har noget liv og bruger fredag aften på sidelinjen!
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    230

    Re: Wendt som starter???

    Mig bekendt har Wendt ikke kostet nogle mål, så kan han for min skyld være usikker, har har tilgengæld, været involveret i mål i den anden ende hvad Bergdølmo ikke har.

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    47

    Re: Wendt som starter???

    Citat:
    Mig bekendt har Wendt ikke kostet nogle mål
    Hva kalder du så de første 20 min mod aab der koster ow os 2mål

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    458

    Re: Wendt som starter???

    jesper c skal da minimum havde det ene af dem

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Re: Wendt som starter???

    ›Er det bare mig, eller er der andre der vil være enige i at Oscar
    ›Wendt banker alvorligt på til en position i start 11'eren???

    Jeg er i hvert fald ikke enig.

    Lad mig først og fremmest gøre det klart, at jeg tror på Wendt som fremtidens mand på venstreback i FCK. Han kan lidt af det samme som Peter Christiansen, men virker en tand dygtigere i alle facetter af spillet, og ikke mindst en del mere velovervejet.

    Men bedømt på f.eks. United-kampen har Wendt langt igen. Der er flere situationer i første halvleg hvor han er decideret væk i venstre forsvarsside. Flere gange undrede jeg mig over, hvor fanden vores venstreback var, når United havde bolden i den side af vores felt. Her måtte bl.a. Gravgaard ud at redde kastanjerne ud af ilden. Wendt lavede nogle store fejl, bl.a. et hovedstød han sender midt ud i vores felt til en United-spiller i stedet for at få clearet.

    I anden halvleg spillede han sig gevaldigt op, men der havde englænderne også skruet gevaldigt ned for blusset.

    Selvfølgelig var hele holdet overmatchet mod United, men også i Randers så jeg Wendt flere gange i vanskeligheder over for Alex Da Silva. Ja, freaking Alex Da Silva!

    Så hvor lovende han end ser ud i sine gode øjeblikke, så mangler han altså stadig en væsentlig portion rutine fra at være der, hvor han er nødt til at være for at dække venstreback i FCK.

    Indtil videre er der i mine øjne ingen, der kan røre Bergdølmo i kampen om venstrebackpladsen.

    Mvh

    Jonas.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    139

    Re: Wendt som starter???

    ›Jeg er den eneste som ser en Wendt bliver tørret godt og grundigt
    ›i sine defensive pligter, såvel på beskedent niveau i Randers som
    ›internationalt?

    ›Bevares han har offensive kvaliteter, og han kan sagtens spille
    ›en hjemmekamp mod Viborg og gøre det fint - men i de større kampe
    ›vil jeg på nuværende (læs nuværende) tidspunkt være langt mere
    ›tryg ved Bergdølmo, og så samtidig håbe de lettere kampe er med
    ›til at modne Wendt rent defensivt, således at vi endelig kan få
    ›en løsning der bare minder en lille smule om de gode gamle
    ›Niclas-tider.
    Synes absolut ikke Wendt bliver tørret gang på gang. Han havde det tydeligtvis svært i de første par kampe han spillede, men jeg synes han i de seneste kampe har vist sit værd. Brøndby kampen var han forrygende offensivt som defensivt og ved ikke hvor det beskedne niveau du snakker om fra Randers kampen kommer fra han spillede rigtigt godt og løste sin opgave perfekt tilmed får han 1 stk assist. I United kampen han han da sine problemer, men det havde Lars da også og hvem ville ikke også have det når der løber verdensstjerner rundt om ørerne på én. Wendt viste tilmed at han påtrods af en skidt start på Old Trafford sagtens kan hive sig op og som kampen skred frem blev han bare bedre.
    Men det er klart at en 21-årig ikke bliver verdens bedste venstreback fra den ene dag til den anden, Wendt skal have sine 1. holdskampe og når han tilmed får spilletid i Champions League vil han uden tvivl kunne blive modnet endnu hurtigere og mon ikke han bliver en stor spiller!

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Re: Wendt som starter???

    ›Mig bekendt har Wendt ikke kostet nogle mål, så kan han for min
    ›skyld være usikker, har har tilgengæld, været involveret i mål i
    ›den anden ende hvad Bergdølmo ikke har.


    Det er så ikke korrekt, da Bergdølmo har lagt op til to mål og selv scoret fem for FCK.

    Jonas.

  22. #14
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Wendt som starter???

    ›I United kampen han han da sine problemer, men det
    ›havde Lars da også og hvem ville ikke også have det når der løber
    ›verdensstjerner rundt om ørerne på én.

    Med en lillebitte forskel. Lars havde problemer med Cristiano Ronaldo, Wendt havde problemer med Darren Fletcher. Det er en Ferrari og en Skoda.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    139

    Re: Wendt som starter???

    Synes nu ikke det var Fletcher der gav ham de største problemer det var mere når han var i samspil med en Rooney, Saha eller lignende..

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny venstreback! (Oscar Wendt)
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 116
    Sidste Meddelelse: 14.08.07, 12:11
  2. Ny sang til Wendt?
    By LFC = The Reds! in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 13.06.07, 22:34
  3. Bergdølmo eller Wendt?
    By manunited in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 21.10.06, 12:19
  4. Hvem starter som venstre midt i morgen?
    By dujopolak in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 26.04.06, 11:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •