Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    Hej !

    Jeg så lige truppen til kampen mod Viborg imorgen !

    Det jeg hæftede mig ved var at der stod at trænerteamet havde valgt at lade Dan få spilletid på andetholdet.

    Det lyder selvfølgelig ok, og en del bedre end blot at konstatere at han ikke er med i truppen til imorgen, så man sidder og funderer over hvorfor.

    Men er det smart ?

    Altid smart at han får kamptræning, og hvis han også får en forklaring er det vel iorden, men kan han undgå at føle sig vraget alligevel ?

    Jeg ville da gerne have ham på bænken imorgen, men mod Viborg som ikke ser så fede ud for tiden er det måske den rigtige kamp at lade ham spille for andetholdet, da han måske bedst kan undværes i sådan en kamp, på den anden side kunne han jo også snildt spille sådan en kamp her istedet for eks. Gravgård, men der har jo før været utilfredshed fra spillere som blev sendt derned, så tror I at det er en fornuftig beslutning.

    Der var jo også en artikel i EB idag om lige netop Dans ønske om mere spilletid, og hans evt. forlængelse som klubben skal snakke med ham om på mandag, meget pudsigt at han så spiller for andetholdet denne weekend.

    Hvad mener I om det ?

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    217

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    Der er vel blot at stole på at ledelsen trods alt har så meget styr på dagligdagens små begivenheder at det må være sket i samtykke med Dan selv - om det så er for at holde ham kampklar, eller måske fordi andre klubber skal se ham spille lidt er svært at spå om.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    ›Hvad mener I om det ?

    Jeg mener at det egentlig ikke har særlig meget med Dan at gøre. En lille fugl (OK, Wilkens) har pippet om at Kvist starter inde istedet for Silber. Med Kvist og Wendt inde, og Bernburg helt ude af truppen, så er der ingen til at tage en af de tre U21 pladser. Så istedet for at smide Bergvold eller Pimpong på tribunen, begge spillere som har en reel chance for at komme ind i løbet af kampen, så får Dan noget kamptræning og Nikolaj Steen Hansen får lov til at snuse til SAS ligaen for første gang.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    49

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    det er mega usmart ikke at lade Dan spille noget mere på 1. holdet. han er kan sagtens begå sig f.eks. imod viborg og er helt sikkert ikke tilfreds med 2.div fodbold. det stinker lidt.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    14

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    Hvem er Nikolaj Hansen? En ungdomsspiller går jeg ud fra, men jeg har aldrig hørt om ham...

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    ›Hvem er Nikolaj Hansen? En ungdomsspiller går jeg ud fra, men jeg
    ›har aldrig hørt om ham...


    Han er ungdomsspiller! Det står en artikel om ham i ''FCK BALLS'' hvis du har sådan et eksemplar liggende!

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    33

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    Grunden til at Dan ikke er med i morgen er vel nok også, at Viborg ikke ligefrem vader angribere, derfor er det nok mere offensive spillere vi kommer til at skulle bruge i morgen til at bryde deres deffensiv ned med.

    Derfor synes jeg det er helt ok at Dan får en hel kamp på 2. holdet for at holde sig i kampform, det er jo ikke ligefrem meget spilletid han har fået her på det sidste.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?


  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    33

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    Synes ikke det er smart - Han burde få spilletid i SAS ligaen i stedet for.
    Forstår generelt ikke, at man ikke vælger at spare en hel del spillere idag. Ståle har selv udtalt at han forventer en formnedgang pga et tæt program. Og når man tænker på Gravgaard, Lars J, Linderoth, Albæck, Brede osv allerede har spillet et utal af kampe, bør man give flere af de unge chancen. Herunder Kvist, Pimpong, Dan Thomassen, Bergvold, da de ikke er så langt fra første elleveren i forvejen.
    Slid på de førnævnte spillere er ikke kun rent fysisk, men også mentalt.
    Så for at summere op - Giv flere af vores landsholdsspillere en pause!!! Ikke dem alle på en gang, men ihvertfald to-tre stykker, det er trods alt ikke en altafgørende topkamp(med al respekt for Viborg)
    "BIF var klubben med de store ambitioner, vi ville være DKs flagskib ja vi ville sgu være hele nordens flagskib.
    Nu er vi en kano, en vakkelvoren kano !"

    citat WHD12 på SSO

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    Jeg har ikke noget problem med at dumme indlæg bliver slettet, men det er ærligt talt lidt fesent når det er ganske relevante ting der bliver klippet. Nåmn så udpensler jeg det lidt - here goes... IGEN:

    At Nikolaj Hansen bliver udtaget til kampen i stedet for Dan er et kæmpe vink om at Dan er på vej væk... Nikolaj dækker de samme pladser. Ingen kan som André også dække backpladserne og nu hvor han så er ude ville Dan rent sportsligt være den bedste og mest rutinerede backup. Jeg tvivler på at man har udtaget ham til midtbanepladsen, for der er vi ærligt talt pretty stocked.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    Om Dan Thomassen så fik spilletid fra nu af og helt til sommer så tvivler jeg på at han forlænger.

    Desuden er Nikolaj Hansen et kæmpetalent, der med tiden kan blive rigtig god

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    ›Jeg har ikke noget problem med at dumme indlæg bliver slettet,
    ›men det er ærligt talt lidt fesent når det er ganske relevante
    ›ting der bliver klippet. Nåmn så udpensler jeg det lidt - here
    ›goes... IGEN:

    ›At Nikolaj Hansen bliver udtaget til kampen i stedet for Dan er
    ›et kæmpe vink om at Dan er på vej væk... Nikolaj dækker de samme
    ›pladser. Ingen kan som André også dække backpladserne og nu hvor
    ›han så er ude ville Dan rent sportsligt være den bedste og mest
    ›rutinerede backup. Jeg tvivler på at man har udtaget ham til
    ›midtbanepladsen, for der er vi ærligt talt pretty stocked.

    Hej Pillefaxe !

    Hvad mener du med at indlægget bliver slettet ?

    Fordi du nævner at Dan er på vej væk eller hur ?

    Jeg ved ikke begrundelsen ,men undrer mig over hvorfor han ikke er på holdet idag og altså inde, men en af grundene kunne selvfølgelig være at han ikke er at regne for FCK spiller til sommer.

    Kedelig 4 kæde vi så formentlig har til den tid hvis det går som flere forventer :-(

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  16. #13
    Virumgrenen Slettet

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    Dan Tomat scorede et mål. =)

    Men jeg er enig, ud med Brede eller Gravgaard og ind med Thomat... Ihvertfald i de lidt lettere suppe kampe..

  17. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    ›Dan Tomat scorede et mål. =)

    ›Men jeg er enig, ud med Brede eller Gravgaard og ind med
    ›Thomat... Ihvertfald i de lidt lettere suppe kampe..

    hvilket mål scorede han??? http://proxy.bolddk.com/direkte/index.php
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #15
    Virumgrenen Slettet

    Re: Dan Thomassen på andetholdet, er det smart?

    Nårh ja.. Jeg mente bare det var hans første kamp for andet holdet i den her sæson?

    For på bold.dk står der nemlig, at han har scoret et enkelt mål

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.01.06, 09:30
  2. FCK henter Dan Thomassen
    By Spoom in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 09.06.04, 14:33
  3. BT: Dan Thomassen på vej til FCK
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 03.06.04, 14:26

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •