Viser resultater 1 til 15 af 337

Emner: Den store "Kære Brøndby" tråd

  1. #263
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Kære Brøndby" tråd

    Kære Brøndby.

    Først og fremmest: Undskyld!! Undskyld fordi jeg ikke har skrevet til jer i flere år. Det er selvfølgelig for dårligt. Det beklager jeg. Men, når sandheden skal frem, så er jeg begyndt at hade en anden klub. Dette betyder selvfølgelig INTET i forhold til mit had mod jer, der bliver fortsat hadet på fuld skrue mod Vestegnen. Men jeg har altså været for optaget med mit had til den anden klub. Det er en jyde fra heden, man kan simpelthen ikke undgå at hade dem. Jeg er sikker på at I vil kunne lide hinanden - varm luft, forskruet opfattelse af virkeligheden og tomme løfter er nogle af jeres ligheder, der er selvfølgelig flere, men jeg orker ikke at nævne dem alle. Men en af de store forskelle er, at de kan spille fodbold, eller... det kunne de i sidste sæson, nu spiller de pisse dårligt men vinder alligevel, hvilket er derfor mit had har været koncentreret om dem. Det er bare ikke godt nok. Undskyld!!

    Grunden til jeg kom i tanke om jer er, at I igen (thi-hi) tabte til Hobro. Hvordan ser det ud nu? 4 kampe tabt i træk mod Hobro og en samlet målscore mod dem på 0-8? I ligger samtidig i bunden af ligaen med 0 points og en målscore på 2-6. Av hva'? Gør det ikke ondt? Det var godt.

    Nå, men jeg vil smutte igen - kan I nu passe godt på jer selv?

    Møz + kram
    ZFDK

    PS.: Det så godt nok ud som om jeres tilskuere allerede var gået inden kampen var slut? Er det ikke kun noget plastic-fans gør? Nej, det er nok bare tv-billederne der lyver. I ved, ligesom de gjorde da Agger slo... undskyld, strejfede Zanka.



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 22.08.10, 18:39
  2. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01
  3. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 11.12.07, 18:00
  4. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 08.03.06, 15:13
  5. Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 05.05.05, 07:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •