Se afstemningsresultater: Hvornår vinder Brøndby igen?

Stemmeafgivere
683. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ude mod FCK

    116 16.98%
  • Ude mod OB (pokalturneringen)

    38 5.56%
  • Hjemme mod Silkeborg

    314 45.97%
  • Ude mod Randers

    22 3.22%
  • Ikke flere sejre til de uvaskede i dette efterår

    193 28.26%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 20 af 20

Emner: Hvornår vinder Brøndby igen?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    694

    Re: Hvornår vinder Brøndby igen?

    Nix, jeg jinx'er ikke på første date, eller...

    Af de 4, er der kun to potentielle sejre til dem: Silkeborg hjemme og os i Parken. I Parken kan alt ske når det er dem, selv om de er ramt på forskellige fronter. Derfor sætter jeg heller ikke næsen op efter de tre, eller sågar det ene point. Jeg vælger så til gengæld ikke at stemme på at de vinder, fordi antijinx princippet ikke gælder i en offentlig afstemning i mine øjne. Det ansporer bare til det modsatte.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Hvornår vinder Brøndby igen?

    ›Nix, jeg jinx'er ikke på første date, eller...

    Din frækkert ;-)

    ›Af de 4, er der kun to potentielle sejre til dem: Silkeborg
    ›hjemme og os i Parken. I Parken kan alt ske når det er dem, selv
    ›om de er ramt på forskellige fronter. Derfor sætter jeg heller
    ›ikke næsen op efter de tre, eller sågar det ene point.

    Det tror jeg er klogt.Brøndby mangler godt nok Lantz, men til gengæld kommer
    Howard og Jørgensen tilbage, så de skal såmænd nok stille med et rimeligt hold.

    Vi har en spillertrup der er ved at være slidt ned til sokkeholderne og skal ud i
    en grum kamp i morgen aften, i fucking storm og frostvejr.
    Faktisk ved vi ikke på nuværende tidspunkt hvem der er til rådighed til kampen
    på søndag og i det lys vil det nok være klogt at dæmpe forventningerne lidt.

    Vi er heldigvis i den favorable position at vi sagtens kan nøjes med et point -
    Men lad os nu vente og se hvem der er klar til at spille på søndag og hvor meget de kan bidrage med ?

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: Hvornår vinder Brøndby igen?

    ›Nix, jeg jinx'er ikke på første date, eller...


    Helt overordnet så forstår jeg simpelthen ikke det der jinx/anti-jinx-halløj. Hvad er det lige alle I normalt rationelle mennesker tror der sker ved at sige at BIF taber på søndag? At guderne skal stige ned og straffe jer for jeres hybris?

    Alle der har BIF-fans i deres nære eller perifære omgangskreds, ved hvor pirlige og langt nede på sokkeholderne de er. Man kan så vælge det standpunkt, at det er synd for dem, og undlade at tale om fodbold med dem. Hvis man derimod synes der er maximalt spas at sparke til dem når de ligger ned, er det da bare om at håne løs... Så altså: Vi vinder 5+-0 på søndag!!! (Går vi hen og sætter points til er det jo bare ærgerligt - i det mindste har jeg da haft det sjovt indtil da...)

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    234

    Re: Hvornår vinder Brøndby igen?

    Hvad synes I om BT's igangsatte kampagne for at få BIF på benene igen? :

    http://dit.bt.dk/index.php?id=1&view...thread_uid=880

    Skal der opfordres til en landskampagne for at give råd til, hvorledes BIF kommer på rette spor igen, så de ikke halter alt for lang efter FCK senere på sæsonen?

    Mest af alt tror jeg mest at det er en happening fra BT's side v/Peter Brüchmann, selvom opfordringen til læserne lyder oprigtig.

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Hvornår vinder Brøndby igen?

    ›Hvad synes I om BT's igangsatte kampagne for at få BIF på benene igen? :

    http://
    ›dit.bt.dk/index.php?id=1&view=single_thr ead&cat_uid=7&am
    ›p;conf_uid=14&thread_uid=880


    ›Skal der opfordres til en landskampagne for at give råd til,
    ›hvorledes BIF kommer på rette spor igen, så de ikke halter alt
    ›for lang efter FCK senere på sæsonen?

    ›Mest af alt tror jeg mest at det er en happening fra BT's side
    ›v/Peter Brüchmann, selvom opfordringen til læserne lyder
    ›oprigtig.

    Det er da megaprovokerende. Brøndby kan ikke selv finde ud af det - nu må I, kære tabloidlæsere, finde ud af det for dem. Ja, det er en happening, men mon ikke Brøndby helst ville have været foruden?

    Samtidig er der lidt en sviner til OB gemt i bunden af Brüchmanns opfordring:
    "B.T. holder hverken med Brøndby eller FCK. Men dansk fodbold har brug for mindst to stærke klubber, så lige nu har Brøndby brug for hjælp."

    Brøndby kan sagtens ende med at hive en sejr hjem på søndag. Vi er som allerede nævnt andetsteds ved at være lidt slidte - og vil have en megahård CL-kamp mere i benene end Brøndby. Samtidig er det i den grad Brøndby, der har alt at spille for. Som Per Nielsen udtalte det forleden i Berlingske: "Vi har intet at tabe."
    Det mener jeg nu nok, at de har. De har faktisk rigtig meget. Men ok, hvis Per Nielsen trods sine øvrige udtalelser alligevel ikke mener, at de spiller med om mesterskab eller metal, så har Brøndby da kun de sidste gram tilbage af æren at tabe. For jo, Brøndby vil med et nederlag i Parken - særligt, hvis det bliver et af de større af slagsen - nå et nyt, historisk lavdepunkt. PerPer-retorik eller ej.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvornår vinder vi gulvet
    By cossie in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 15.04.10, 20:32
  2. Hvem vinder mesterskabet (når FCK og Brøndby ikke vinder det)
    By Yours Truly in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 20.02.06, 09:43
  3. Hvornår starter løvetimen op igen?
    By Daq in forum Bazar
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.01.06, 19:11
  4. Vi vinder igen i år
    By DPR in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.04.05, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •