Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: FC Barcelona på Camp Nou

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    FC Barcelona på Camp Nou

    Sagen er den, at jeg skal til Barcelona i påskeferien (30 marts - 9 april) og som den fodboldelsker jeg nu er, ville det jo være enormt fedt, at komme en tur på Camp Nou og se en gang bold med Barcelona!

    Spørgsmålet herfra er så bare, om der er nogen af jer der har erfaringer på det område, hvor meget koster billetten? I hvor god tid skal man bestille? og alle sådan nogle praktiske informationer!

    På forhånd tak!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    903

    Re: FC Barcelona på Camp Nou!

    De spiller d. 1 april hjemme mod Deportivo. Det med billetterne kan du finde her http://www.fcbarcelona.dk/billetter.htm

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: FC Barcelona på Camp Nou!

    ›Sagen er den, at jeg skal til Barcelona i påskeferien (30 marts -
    ›9 april) og som den fodboldelsker jeg nu er, ville det jo være
    ›enormt fedt, at komme en tur på Camp Nou og se en gang bold med
    ›Barcelona!
    ›Spørgsmålet herfra er så bare, om der er nogen af jer der har
    ›erfaringer på det område, hvor meget koster billetten? I hvor god
    ›tid skal man bestille? og alle sådan nogle praktiske
    ›informationer!

    http://www.fcbarcelona.com/eng/notic...04091410.shtml

    "Tickets go on general public sale 15 days before the game. ". Depor-kampen er 1. april. Hold øje med Barcas internetsalg 15 dage forinden eller mød op på stadion samme dag, som du lander.

    Regn med at Depor-kampen bliver klassificeret som en B-kamp (de har graduerede billetpriser efter klasser fra fra A-D, mener jeg). Det betyder, at du sandsynligvis kommer til at sidde langt pokker i vold og betale ca. 40-45 euro for billetten, hvis du kan få billet :-)

    Skulle du ikke kunne få billetter til FCB-Depor (eller hvis du er mere fodboldsulten), så kan du tage "på bjerget" - dvs. til det olympiske stadion på Montjuic - og se Espanyol vs. Morten Skoubo & co. d. 8.april. Espanyols kampe er aldrig udsolgte. Det er heller ikke lige så stor en oplevelse, men det er værd at tage med, når man nu er dernede alligevel.

    Espanyol sælger billetter fra et skur lige ved stadion. Undgå vrantne engelsklærere hvis du prøver at springe i køen ;-)
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    123

    Re: FC Barcelona på Camp Nou!

    Sidste år var jeg inde og se Espanyol - Barcelona på det olympiske stadion. Vi købte billetter et par dage før på en easy-internetcafé på La Rambla, og prisen var 2-300 så vidt jeg husker. Jeg tror vitterligt at billetter kan købes overalt :)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    143

    Re: FC Barcelona på Camp Nou!

    Jeg har boet i længere tid i byen og vil mene at du kan stort set vente til selve dagen med at købe billet. Oftes er det bedst at købe de billetter der bliver solgt ved CN da de oftest er til de bedste pladser på stadion. Priserne ligger imellem 25-50 € dyrest til de store kampe hvor man også skal være lidt hurtigere ude. Hvis du vil vide mere er du velkommen til at smide en PM.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    12

    Re: FC Barcelona på Camp Nou!

    Faldt tilfældigt over den her , hvor der sælges billetter til bla. spansk bold ...

    http://www.arteudland.dk/campaign/pg/fodbold_06_07.html

    Enjoy og god tur

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: FC Barcelona på Camp Nou!

    Men jeg har bare læst engang at der kun er cirka 10.000 løssalgsbilletter, så man skal være hurtigt ude! Men jeg vil da undersøge sagen! Tak for svarene!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: FC Barcelona på Camp Nou!

    Så i foråret FCB mod Villareal på CN og kan varmt anbefale at arbejde lidt for at skaffe en plads på stadion. Jeg købte billetter få dage forinden i billetlugerne ved stadion og gav omkring 50 euro for udmærkede pladser. Et godt råd er at komme i god tid og opleve stemningen omkring stadion i timerne op til kampen. Sørg for at være det rigtige sted uden for stadion når spillerbussen ankommer, hvilket er en kæmpe oplevelse.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: FC Barcelona på Camp Nou!

    ›Så i foråret FCB mod Villareal på CN og kan varmt anbefale at
    ›arbejde lidt for at skaffe en plads på stadion. Jeg købte
    ›billetter få dage forinden i billetlugerne ved stadion og gav
    ›omkring 50 euro for udmærkede pladser. Et godt råd er at komme i
    ›god tid og opleve stemningen omkring stadion i timerne op til
    ›kampen. Sørg for at være det rigtige sted uden for stadion når
    ›spillerbussen ankommer, hvilket er en kæmpe oplevelse.

    der ser sådan ud:


  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    125

    Re: FC Barcelona på Camp Nou!

    Jeg så FCB - Real Betis for et par år siden - vi købte billetter et par timer før kampstart uden problemer ved billetlugerne. Det kostede vist nok omkring 400 spir +/-

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    3

    Re: FC Barcelona på Camp Nou!

    Jeg var inde og se FCB - Sevilla her i efterårsferien. Og jeg har aldrig været så skuffet i mit liv. Der er jo HELT stille på stadion. Men det var alligevel en oplevelse at se dem spille, selvom der næsten ikke var en chance i den kamp.

    Men jeg ville bare lige sige at jeg var dybt skuffet over stemningen derinde.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    978

    Re: FC Barcelona på Camp Nou!

    Hej
    Var dernede i feb.måned og vi købte billetter dagen før på selve stadion gav 29 euro for pladser øverst på stadion men der var også dyrere pladser at få.
    Samtidig tog vi så en rundvisning og en museums tur på selve stadium det er en oplevelse jeg synes du skal ta med når du alligevel er der .God tur, er lidt misundelig.
    Hilsen Vendy fcknr1
    fcknr1

  14. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    134

    Re: FC Barcelona på Camp Nou!

    Var dernede i april og prøvede optil en måned før afrejse at bestille biletter men de var udsolgt.. Måske fordi de mødte Real Madrid;)! Men tror da det er smart lige at checke inden afrejse!

  15. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    33

    Re: FC Barcelona på Camp Nou!

    ›Jeg var inde og se FCB - Sevilla her i efterårsferien. Og jeg har
    ›aldrig været så skuffet i mit liv. Der er jo HELT stille på
    ›stadion. Men det var alligevel en oplevelse at se dem spille,
    ›selvom der næsten ikke var en chance i den kamp.

    ›Men jeg ville bare lige sige at jeg var dybt skuffet over stemningen derinde.

    forstår ik hvordan man kan være skuffet over stemningen når den altid har været sådan. Det burde da ik være nogen overraskelse for nogen.....

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    14

    Re: FC Barcelona på Camp Nou

    Jeg så også Barcelona mod Real Betis for et par år siden. Vi købte billet ved at ringe til det nummer, der er opgivet på klubbens hjemmeside, ca. 4 dage før kampen. Så kunne vi hente billetterne ved stadion inden kampen.

    Jeg ringede første gang til billetsalget ca. 14 dage inden kampen, hvor de dog ikke havde nogle gode pladser ledige, men de rådede mig til at ringe tættere på kampdatoen, idet billetterne gives fri efterhånden som klubbens socios meddeler, at de ikke ønsker at købe til den pågældende kamp. Det var i hvert fald sådan jeg forstod systemet. Det hele endte med, at vi fik nogle rigtig gode (og dyre) pladser.

    Mvh.
    Sidsel

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Boot Camp Clik i Vega!
    By KB-stodderen in forum Kultur
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 08.05.06, 22:25
  2. Adgangsregler på Nou Camp?
    By VFM=SANTOS in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 28.02.06, 14:11
  3. Har Chris Hague lagt græs på Nou Camp?
    By Elver in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.10.04, 15:52
  4. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 04.03.04, 14:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •