Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 68

Emner: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    19

    William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    Efter at have set William Kvist i de sidste par kampe, mod Lillestrøm i RL og i går mod Celtic, kan jeg ikke lade være med at drømme om det helt store gennembrud i foråret i stil med Christian Poulsens store gennembrud i 2001.

    Han har nu i flere større kampe vist stort format. Han spillede fantastisk i Amsterdam og i går med Celtic viste han igen sit store potentiale. Jeg foretrækker helt sikkert at William spiller centralt med Linderoth istedet for Hjalte.

    William Kvist bliver bare bedre og bedre og hvis han får lov til jævntligt at spille centralt på midtbanen kan det blive rigtig stort!

    Come on Willie!!!

  2. De følgende 202 brugere er enige:
    -Levino-, -smølle, .FCK, 1233Max, 13194, 44fire44, 529, 8076, 9pper, Alexander, Álvaro den 2., Álvaro_Santos, amadeo, Anders, Andreas Hansen, Andreas1901, Apu, Arne Dicaprio, Begbie, Behemoth, Beier, Bigbosspalle, Bigtimebowler, Bill Ward, Bingohanz, bmw 25, Boffer, Bola30, Bov, C'der, cardinale, Ce De, Champs, copenhagener, cphdreaming, dabstar, DaddZ, Dane, DaneX, Dithmer, dogimed, Don Diego, Don Pedro, donl, DroitAuBut, duckman, Dunsedrengen, El Diego, Erik M, Ernst Jünger, eXperten, Fahlsten, FC 335, FC William, fc-junkie*, FCAnders, FCFredericia, FCK "89", FCK 3000, fck-chrille, FCKarl, filibuster, Fissan, flaxiefck, flemmingclausen1980, Flodgiraf, Fodsvamp, Frede, Gandhi, Garneren, GatoConBotas, Glostrup32, Gobas, Gravedigger, Greece, Grief, guld.dk, Gummidyr #4, Hampog_Bogart, Hellig Kebab, henrik 1265, Henriko/jfs, Hippien, Holberg, Hytting, iioio, Infamous, ingeman, isen, Jan the FC-man, jasonpo nr. 1, JesperN, Jinx, JM, joke, jooness, jop, Jorge Campos, Julian, Jønch, K-B-H, Kasper!, kh0310, Kimmo Glans, kongkurs, Krølben, KUF / AA, Kvikpætter, lanagan, Lancaster, Lassen, Ledet, Leo, llfckll, Lounen, Lundberg_aus_Lolland, lundbo, MADZO, Mao, marster B, martin_j, McMac, micmm, Mighty Lions, mikempro, Mikkel, mikzki, modah, mr205, Mykness, NCA, Neo2, Nico, Nicodemus, nummer 32, Nygaard, Onkel KB, Orb, p.plankeværk, Parappa, Pét100, pete0307, pib, Pipetown, pires, PLB, Plutoman, Praefke, Profetens Skæg, Ras, Rasmus2700, Regine, RonnieJ, Rosenberg, rsj, Rudeboy, RWF, sestni, Shankly, Simsa, Skotte, Slinkelist, snitker, Something, SortSnak, Spacemao, Spejder fra Mars, Superkebab, SuperKøbenhavneren, Svaerke, svenno, SYKE, Søren Nielsen, Tanzer#2901, Thb, TheDude, themaninblack, The_Man, Thomas L, Tinmahan, Tjuf, tjuhej, tobia$$, Tommo, tortocnt, Traoré, UDC, unknown, Urban Skurk, vandr, Vinsten, VVS manden, WA1, wedel, Wilkens, wolthers, xylitol, YmerdryZ, Zackeman

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    Ja han har ihvertfald det der skal til for at blive mindst ligeså god som Poulsen, som jeg elskede !

  4. #3
    Julian er offline Optur/nedtur tur-retur!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    313

    Re: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    Der skal bare holdes på den dreng, for han skal nok blive meget værd efter et år eller to! Han har allerede bevidst hvad han kan... nu skal han bare have spilletid - bare ærgeligt, Hjalte!
    Arrogance hører hovedstaden til!

    Copenhagen - the era of white and black!

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    70

    Re: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    Jeg siger bare JA*10... Han bliver verdensklasse... Atiba må finde sig i at side på bænken ;o)

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    657

    Re: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    Synes det er lidt unfair at sammenligne ham med Christian Poulsen, der var helt i en klasse for sig, når man kigger på alder og hvad han havde af erfaring.

    Når det er sagt, så tror jeg at William Kvist bliver et kæmpe aktiv for FCK. Dog tvivler jeg på at han kommer helt op i Christian Poulsen klassen.

    /Anders

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    ›Synes det er lidt unfair at sammenligne ham med Christian
    ›Poulsen, der var helt i en klasse for sig, når man kigger på
    ›alder og hvad han havde af erfaring.

    Aaahh, sammenligningen ligger da (stort set) lige for. William er 21, fylder 22 her til februar, og dermed omtrent samme alder som Poulsen da han kom til. De er begge to central midt og udviser overblik og overskud i kampene som normalt hører til hos noget ældre spillere.

    Men så alligevel. Poulsen blev i den grad smidt direkte ind på sin plads på midten og lå så ellers der uafbrudt (karantæner undtaget) indtil han røg til Schalke. Af de 56 kampe CP fik for os, så var de 53 med fuld spilletid (tak til nipserstat). Kvist er derimod kommet ind på holdet i et mere adstadigt tempo og har faktisk allerede spillet flere kampe end Poulsen, men kun 13 har givet 90 min, og det har været i mange andre positioner end på den centrale midtbane. Og så kom Poulsen jo helt overordnet ud af ingenting fra Holbæk, hvor Kvist som egen avl har etableret sig stille og roligt, så forskelle er der da...

    ›Når det er sagt, så tror jeg at William Kvist bliver et kæmpe
    ›aktiv for FCK. Dog tvivler jeg på at han kommer helt op i
    ›Christian Poulsen klassen.

    William er et kæmpe aktiv for FCK *ordkløver lidt*. Og potentialet til at nå Poulsens niveau er squ tilstede, men det kræver spilletid centralt i samme omfang som CP fik det, så det vil jeg være den første til at håbe han får fremover, i hvert fald så længe han spiller som i går...

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #7
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    Atiba - Kvist - Linde - Grønkjær

    Super midtbane
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    147

    Re: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    hvem ved hvor meget han kan udvikles endnu, bare se hvor stor en fremgang han allerede har haft og damn han fylder midtbanen godt ud (i de to kampe han nu har fået), han går lettere uimponeret til kampene og ja endelig endelig en der prøver noget på egen hånd, samtidig med at han har blik for medspillere. Det tegner meget lovende for ham.
    May the force be with you

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    Sjovt at han har vist sig at være virkeligt god som offensivt indstillet centermidt. Som ungdomsspiller virkede han mere som en defensiv end som en offensiv type spiller, selvom han også dengang havde et godt skud og fart i fødderne.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    ›Efter at have set William Kvist i de sidste par kampe, mod
    ›Lillestrøm i RL og i går mod Celtic, kan jeg ikke lade være med
    ›at drømme om det helt store gennembrud i foråret i stil med
    ›Christian Poulsens store gennembrud i 2001.

    ›Han har nu i flere større kampe vist stort format. Han spillede
    ›fantastisk i Amsterdam og i går med Celtic viste han igen sit
    ›store potentiale. Jeg foretrækker helt sikkert at William spiller
    ›centralt med Linderoth istedet for Hjalte.

    ›William Kvist bliver bare bedre og bedre og hvis han får lov til
    ›jævntligt at spille centralt på midtbanen kan det blive rigtig
    ›stort!

    ›Come on Willie!!!

    Kvist er da en helt anden type end Poulsen! Det er rigtigt, at Kvist har samme alder nu, som Pulsen havde, da han brød igennem hos os, men udover det, ser jeg ingen sammenligning. Kvist er kreativ og offensiv. Poulsen er en "smadrer" og defensiv sweeper på midtbanen

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    14

    Re: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    Til PPL: Kvist er kreativ og offensiv. Poulsen er en "smadrer" og defensiv sweeper på midtbanen

    Poulsen var absolut ikke en defensiv sweeper da han spillede for FCK. Der tenderede han til at spille offensiv midt, hvilket 9mål i hans sidste halvsæson også beviser.
    Loyalty is forever

  18. De følgende 13 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    283

    Re: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    Jég har sq oz gået tænkt på hvor fantastisk at synes han spillede i går. Jeg kom i tanke om at for lang tid siden mens Backe stadig var træner, måske var det lige efter at Hjalte var smuttet, at den kære Niels Christian Holmstrøm sagde i onside som optakt til en brøndby kamp, at han mente at William var et af de største danske talenter på midtbanen. Dengang tænkte jeg at nu løber fantasien af med ham...... igen! Men jeg må sq indrømme at han gennem dette efterår har overbevist mig. Jeg synes at William er alt for fed!!!
    Jeg ingen grund til at han ikke skulle kunne holde sig plads i start 11. Ud med hjalte!
    Jeg håber på en midtbane-angreb der ser sådan ud efter jul!!
    Grønkjær - Linde - William - Atiba
    ------- Almeida - Marcus -------

    Så kan grønkjær og atiba skifte side i løbet af kampene....
    Det ville i min verden være GULD!!!!!!!!!!!!

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    657

    Re: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    Det spændende bliver at se om William Kvist kan holde niveau gennem en hel sæson. Det er tit der de unge spillere har haft problemer i FCK.

    En start 11'er med Atiba - Kvist - Linderoth - Grønkjær vil være meget frygtindgydende.

    /Anders

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    34

    Han bliver stor!

    William bliver rigtig stor for os, og pga. hans alder kan han indbringe et rekordsalg om et år eller to. Han har selv udtalt at han gerne vil vente med udlandet, så det kunne være vi laver en Christian Poulsen 2 og sælger ham til en større klub, hvor han samtidig kan få spilletid med det samme. Og ikke skal ende som en blandt mange håbefulde unge, som senere vender jeg uden spilletid og må starte forfra.

    Med Williams talent skal han nok komme langt.


    ›Jég har sq oz gået tænkt på hvor fantastisk at synes han spillede
    ›i går. Jeg kom i tanke om at for lang tid siden mens Backe stadig
    ›var træner, måske var det lige efter at Hjalte var smuttet, at
    ›den kære Niels Christian Holmstrøm sagde i onside som optakt til
    ›en brøndby kamp, at han mente at William var et af de største
    ›danske talenter på midtbanen. Dengang tænkte jeg at nu løber
    ›fantasien af med ham...... igen! Men jeg må sq indrømme at han
    ›gennem dette efterår har overbevist mig. Jeg synes at William er
    ›alt for fed!!!
    ›Jeg ingen grund til at han ikke skulle kunne holde sig plads i
    ›start 11. Ud med hjalte!
    ›Jeg håber på en midtbane-angreb der ser sådan ud efter jul!!
    ›Grønkjær - Linde - William - Atiba
    ›------- Almeida - Marcus -------

    ›Så kan grønkjær og atiba skifte side i løbet af kampene....
    ›Det ville i min verden være GULD!!!!!!!!!!!!

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    106

    Re: William Kvist den nye Chr. Poulsen?

    ›Aaahh, sammenligningen ligger da (stort set) lige for. William er
    ›21, fylder 22 her til februar, og dermed omtrent samme alder som
    ›Poulsen da han kom til. De er begge to central midt og udviser
    ›overblik og overskud i kampene som normalt hører til hos noget
    ݾldre spillere.

    Til gengæld har Kvist en væsentlig fordel i sin hurtighed. Han er en del mere fodrap end CP, som så til gengæld er noget stærkere end Kvist i hovedspillet.

    Men ja. Jeg kan også sagtens se sammenligningen. Han virker til at være på rette vej den unge William.

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. William Kvist-hyldest
    By Moo in forum De korte linier
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 27.04.19, 20:54
  2. William Kvist viste landsholdsklasse
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 13.10.06, 16:35
  3. Hvordan modtager du Chr. Poulsen
    By Elrio in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 22.01.06, 13:49
  4. Danmarks dårligste spiller: Chr. Poulsen!!!!
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 17.06.04, 09:59

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •