Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 27 af 27

Emner: Godt tidspunkt at sælge ud?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    34

    Re: Godt tidspunkt at sælge ud ?

    ›Lars J - Forstår ikke helt hvorfor Carsten V taler om at beholde
    ›ham til sommer, hvis man kan gå ud og få 16,5mio for ham (eller
    ›alt omkring 10 mio) så burde man vel få en fuldgod erstatning og
    ›få ham spillet ind på holdet til næste års championsleague(uefa)
    ›turnering

    Hvem tror du vil give 10+ mill. for en spiller de kan signe transferfrit om 6 måneder??

    Mener iøvrigt at det vigtigste er at holde på holdets "rygrad", dvs. Allbäck, Linde, Gravgaard og JC. Med undtagelse af Grønkjær mener jeg, med al respekt, at de fleste andre spillere vil kunne erstattes af fuldgode erstatninger.
    Sidst redigeret af Bondrup : 08.12.06 kl. 19:00

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    250

    Re: Godt tidspunkt at sælge ud ?

    ›Hvem tror du vil give 10+ mill. for en spiller de kan signe
    ›transferfrit om 6 måneder??

    £1.5m står der at Everton er villige til at betale. Jeg tror sagtens, at Everton ville betale det for at få ham nu her, selvom han er kontraktfri til sommer. Det samme skete jo med Bo Svensson, så hvis klubben virkelig har brug for ham, så er det jo ingen penge for dem trods alt.
    Eeeeeelsker Ailton! >>> ¡FC Copenhague, La respuesta escandinavia del Real Madrid!
    Thomas's Avatar

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    34

    Re: Godt tidspunkt at sælge ud ?

    ››Hvem tror du vil give 10+ mill. for en spiller de kan signe
    ››transferfrit om 6 måneder??

    ›£1.5m står der at Everton er villige til at betale. Jeg tror
    ›sagtens, at Everton ville betale det for at få ham nu her, selvom
    ›han er kontraktfri til sommer. Det samme skete jo med Bo
    ›Svensson, så hvis klubben virkelig har brug for ham, så er det jo
    ›ingen penge for dem trods alt.

    Hvis de er villige til at betale 16,5 mill. så skal han da helt sikkert sælges med det samme! For den sum skulle der vel nok kunne findes en erstatning der kan hjælpe med at sikre skabet i foråret..

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Godt tidspunkt at sælge ud ?

    BIF betalte jo 10.000.000 For Martin E 6 måneder før han var kontrakt fri.

    Desuden så synes jeg at Hjalte har gjort det godt !! At ham om Linderoth så spiller meget ens, og det derfor ikke ser ud af så meget kan han jo ikke gøre for.

    Jeg har dog desværre hele tiden sagt at Købet af Hjalte var for at få ham på plads så Linderoth kunne blive solgt her i vinterpausen. Håber for engang skyld jeg ikke får ret....


    God Weekend til alle
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  7. #20
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Godt tidspunkt at sælge ud ?

    ›Jeg har dog desværre hele tiden sagt at Købet af Hjalte var for
    ›at få ham på plads så Linderoth kunne blive solgt her i
    ›vinterpausen. Håber for engang skyld jeg ikke får ret....

    Med tanke på at man den ene gang Linderoth sad uden for følte sig nødsaget til at flytte Silberbauer ind og spille oprydder istedet for at sætte Hjalte til den opgave, så ligner det ikke rent umiddelbart planen.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    200

    Re: Godt tidspunkt at sælge ud ?

    Jeg tror ikke at Linde bliver solgt, for han har et guld at forsvare som han lovede.
    SSO Citat:

    ¤ Hvad er FCK? - Et usselt produkt af en forretning? ¤

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    270

    Re: Godt tidspunkt at sælge ud ?

    ›Jeg tror ikke at Linde bliver solgt, for han har et guld at
    ›forsvare som han lovede.

    Jo mon ikke.
    Men de summer Elfborg kommer op med 13 MILLIONER er ALT for lidt til en spiller som Linderoth, som kun er 27 som meget gerne skulle have 8-9-10 år nu på banen og som konstant udvikler sig. Ham skal vi ikke sælge til en så lausig (staveplade) pris. Han skal til England igen eller måske frankrig eller spanien. Han har potentialet.

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Godt tidspunkt at sælge ud ?

    ››£1.5m står der at Everton er villige til at betale. Jeg tror
    ››sagtens, at Everton ville betale det for at få ham nu her, selvom
    ››han er kontraktfri til sommer. Det samme skete jo med Bo
    ››Svensson, så hvis klubben virkelig har brug for ham, så er det jo
    ››ingen penge for dem trods alt.

    Forskellen er bare at Bo blev købt som en forstærkning... Everton har "bare" en skade på pladsen. Med Lars' tidligere europæiske eventyr in mente kunne det jo godt tænkes at han ville ha nogle garantier, eller gøre som Christian Poulsen : kræve så meget i løn at kun en klub der virkelig var interesseret ville være villige til at betale den.

    ›Hvis de er villige til at betale 16,5 mill. så skal han da helt
    ›sikkert sælges med det samme! For den sum skulle der vel nok
    ›kunne findes en erstatning der kan hjælpe med at sikre skabet i
    ›foråret..


    Ja hvis det rygte er sandt er det godt nok mange penge... Og så siger jeg også at man bør slå til. Men jeg tror nu det beløb er sat en smuule højt.

    Set med fx Linderoth, Hutchinson og Hangeland, ser det ud til at spillere i FCK ofte skal bruge ½ år or so til at etablere sig på holdet. Imo fordi vi spiller så drastisk forskelligt fra mange af de hold vi sammenlignes med, og mht de egenskaber der er på de spillere vi kan købe. Point is at vi (næsten) med garanti ikke vil stå med en fuldgod erstatning for Lars Jacobsen til CL-kval, hvis det er under en måned siden vi anskaffede os vedkommende. Så er der ikke noget der hedder lukke Simão og Cristiano Ronaldo ned.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    250

    Re: Godt tidspunkt at sælge ud ?

    ›Forskellen er bare at Bo blev købt som en forstærkning... Everton
    ›har "bare" en skade på pladsen. Med Lars' tidligere
    ›europæiske eventyr in mente kunne det jo godt tænkes at han ville
    ›ha nogle garantier, eller gøre som Christian Poulsen : kræve så
    ›meget i løn at kun en klub der virkelig var interesseret ville
    ›være villige til at betale den.

    Lige netop, så om Lars vil skifte nu og her til Everton - eller en anden klub for den sags skyld - som ikke kan garantere ham en stamplads eller noget som ligner det, så er han vel fornuftig nok til at takke nej. Men nu udtales der jo, at han har tilbud fra Italien, Spanien, Frankrig, England og Tyskland, så det blir da interessant at se hvor han ender. Personligt tror jeg det blir et sted i Tyskland hvis han skal ha nogle garantier.
    Eeeeeelsker Ailton! >>> ¡FC Copenhague, La respuesta escandinavia del Real Madrid!
    Thomas's Avatar

  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    538

    Re: Godt tidspunkt at sælge ud ?

    ›BIF betalte jo 10.000.000 For Martin E 6 måneder før han var kontrakt fri.

    ›Desuden så synes jeg at Hjalte har gjort det godt !! At ham om
    ›Linderoth så spiller meget ens, og det derfor ikke ser ud af så
    ›meget kan han jo ikke gøre for.


    Hvad BIF gør, kan vel dårligt sammenlignes med nogen. Hvad de har foretaget sig af handler, ind og ud, de sidste par år er der vel kun ganske få som kan have respekt for. (lige med undtagelse af Agger, Kahlenberg og Elmander ~ vel ca 100 mil i alt)

    Og med det for øje, så er det vel ikke underligt at de pludselig "har råd" til at kaste 10 millioner efter en snart transferfri spiller.

    Topic: Jamen altså, i mine øjne er det aldrig et godt tidspunkt at sælge bærende spillere. Vores trup burde tværtimod, allersenest til sommer, forstærkes på flere positioner IMO.
    Hvis FCK omsatte spil til mål, var vi allerede europæisk topklasse.
    fckfreak's Avatar

  14. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    180

    Re: Godt tidspunkt at sælge ud ?

    ›MEN der er aldrig noget godt tidspunkt at sælge et halvt
    ›hold på, så håber max der ryger 2-3 stykker fra vores start
    ›11'er.

    Well well - sommeren 2005 var el egl. et meget godt tidspunkt at skifte halvdelen af holdet ud. Men da var omstændighederne jo så noget anderledes end i dag :-)

    Og det kunne bestemt være rart med noget kontinuitiet. I de seneste år er der skiftet voldsomt meget ud i vores superligatrup.

    Rent fatisk er det Benny Gall der har været her (= superligatruppen) kontinuerligt i længst tid, nemlig siden sommeren 2001. Næstlængst tid har Martin Bergvold været her, siden 2002.
    Derefter kommer Lars Jacobsen og Michael Silberbauer der begge blev købt i foråret 2004, og Linderoth, Dan Thomassen og William Kvist fra efteråret 2004. ALLE andre spillere i superligatruppen er tilført fra sommeren 2005 og frem til nu. Eller med andre ord, Lars Jacobsen, Silberbauer og Linderoth er de eneste stamspillere der har været her længere tid end 1½ år...

    (Og så er der naturligvis en lille parentes omkring Hjalte Nørregaard der så vidt jeg husker blev rykket op i år 2000, og vel med lidt god vilje er den spiller der har været her længst tid?!)

    Tankevækkende, men måske et eller sted en naturlig pris for at have gode spillere...?

    dbh
    Kenneth Bak

  15. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Godt tidspunkt at sælge ud ?

    ›BIF betalte jo 10.000.000 For Martin E 6 måneder før han var kontrakt fri.

    Nej, de købte ham knap et år før kontraktudløb. Hans kontrakt med AaB var gældende til 31. december 2006, og han blev præsenteret i Brøndby den 20. januar samme år.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Burde vi sælge Berglund?
    By Insider in forum De korte linier
    Svar: 155
    Sidste Meddelelse: 05.05.07, 09:18
  2. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.03.05, 14:24
  3. Vil ledelsen sælge ud af de sportslige ambitioner
    By Goldbæks Højrefod in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 29.01.04, 18:18
  4. Tidspunkt.
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 18.08.03, 23:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •