Se afstemningsresultater: Hvad har været den største oplevelse i PARKEN i år?

Stemmeafgivere
568. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Guldfesten

    21 3.70%
  • Royal League-finalen

    10 1.76%
  • Benfica-kampen

    43 7.57%
  • Manchester-kampen

    357 62.85%
  • Celtic-kampen

    85 14.96%
  • BØF-kampene

    15 2.64%
  • MyPa-kampen (Sektion 12's indvielse)

    5 0.88%
  • TV3's sommerturnering

    29 5.11%
  • Andre

    3 0.53%
Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Hjemmekampe 2006

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    922

    Hjemmekampe 2006

    De seneste år har vi været meget stærkere ude end hjemme, men dette ser ud til at være vendt her i år 2006. Der har været masser af kampe i forskellige turneringer samt mange fantastiske stunder herunder DM, Royal League-finalen, CL, etc.

    Hvor mange hjemmekampe har du været inde og se i 2006, og hvilke har efter din mening været den største og den værste oplevelse?



    Personligt finder jeg Manchester-kampen værende den mest mindeværdige, mens der sådan set ikke rigtigt var noget spænding, stemning eller noget andet at glæde sig over ved TV3's sommerturnering.


    Mvh
    cphø

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Hjemmekampe 2006

    Der er jo ingen tvivl. 1-0 sejren over Man Utd overgår alt!
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    139

    Re: Hjemmekampe 2006

    Har været til samtlige hjemmekampe i efteråret og kun et par stks i foråret, men sejrene over ManU og Celtic har klart været de største oplevelser, primært pga. stemning, men det faktum at vi vandt gør dem bedre end fx Benfica og Ajax kampene.
    Det værste var uden tvivl 0-2 til Aab. Dels fordi vi spillede ad helvedets til og dels fordi det var et forfærdeligt regnvejr.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    135

    Re: Hjemmekampe 2006

    Nu var jeg desværre ikke på plads til kampen mod man.u, for så ville den nok have fået mit svar. Jeg har dog stemt på BØF-kampene (må vi kalde dem det, er ikke helt med?) da de den ene gang efter den anden er bliver ydmyget her i efteråret.

    Jeg har kun haft efteråret i mente, eftersom der er rigeligt at kandidater her. Celtic kampen var dog også stor, men med halsbetændelse, der nød jeg desværre ikke atmosfæren helt så meget, som jeg nu kunne.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    657

    Re: Hjemmekampe 2006

    Jeg har stemt på kampen imod Benfica, da den første kamp i Champions League har været længe ventet.

    Resultatmæssigt var den ikke det store, om end godkendt. Men hele setup'et omkring den kamp gav mig virkelig sommerfugle i maven mange dage før kampen blev spillet.

    De øvrige Champions League kampe har også været gode oplevelser, men der var nu noget særligt over den første synes jeg.

    /Anders
    Sidst redigeret af sjat : 10.12.06 kl. 10:23

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Hjemmekampe 2006

    Af de 28 hjemmekampe vi nåede at spille i 2006 har jeg set de 26, eneste missre var de to RL-kampe mod Lillestrøm og Kalmar der lå smukt placeret i uge 7, hvor undertegnede traditionen tro var draget (endnu længere) nordpå for at bruge vinteren til noget fornuftigt.

    Og det har godt nok været nogle gode oplevelser i de kampe. Fra masser af sikre hjemmesejre over Suppens middelvarehold, til de helt guldrandede præstationer i Europacuppen.

    Så på trods af hård konkurrence fra kampene i Viasat Cup (som i øvrigt ikke er talt med i de 28 kampe) så faldt stemmen på kampen mod United. Et af de største resultater i klubbens historie og en fantastisk forløsning ovenpå de tre første outings i CL. Et solidt goddag til Europa og en fin kindhest til Sir Alex (Buuhuu, det var græssets skyld) og tudeprinsen Christina Ronaldo (Buuhuu - helt generelt). Alt i alt en stor aften i PARKEN.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    84

    Re: Hjemmekampe 2006

    Uden tvivl kampen mod Man. U., men 3-1 sejren over det der danske midterhold(5/11) var nu også meget god;o)
    Mvh.
    Kenneth

    Vil du være lykkelig i en time - så drik dig fuld
    Vil du være lykkelig i en uge - så bliv gift
    Men vil du være lykkelig resten af livet - så bliv FCK-fan

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    208

    Re: Hjemmekampe 2006

    ›setup'et omkring den kamp gav mig virkelig sommerfugle i maven
    ›mange dage før kampen blev spillet.
    ›De øvrige Champions League kampe har også været gode oplevelser,
    ›men der var nu noget særligt over den første synes jeg.

    Jeg kunne ikke vælge om det var Benfica eller United der var den største, men endte med at stemme på United. Fordi det er en kamp jeg altid vil huske. Både fordi vi vandt og fordi stemningen var elektrisk.
    Til gengæld var Benfica-kampen også noget helt specielt fordi det var den første CL-kamp... Forventningen op til den kamp var enorm. Det var ikke forventninger om at vinde, men bare dét at gå og glæde sig til at høre introen før kampen og nyde al den hype der var i dagene op til.
    Jeg havde det på samme måde som da Danmark skulle med til VM for første gang i 86 (da jeg var 12 år gammel). I dag er jeg ligeglad med landsholdet, men følelsen, stemningen, forventningerne og glæden ved FC i Champions League kommer helt op på siden af landsholdet dengang i firserne.

    Egentlig glædede jeg mig mere til Benfica-kampen end United-kampen. Men til gengæld var jeg mere glad efter United-kampen end efter Benfica-kampen :-)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597

    Re: Hjemmekampe 2006

    Det lykkedes mig desværre ikke at skaffe billet til Manchester U-kampen, men kun til Celtic-kampen. Derfor er mit svar naturligvis farvet af dette. Der er da ingen tvivl om at det at slå Manchester U er en noget større bedrift - men det er altså større at se dem live, selvom det så "kun" er Celtic de banker.

    Lad mig dertil tilføje at de jo faktisk spillede en hel del bedre i Celtic kampen end i Manchester U-kampen. Faktisk spillede de noget af det bedste jeg har set dette efterår. Og stemningen var helt i top (hvad jeg dog heller ikke tvivler på den har været mod Manchester U, men hvad hjælper det når man sidder foran fjernsynet... men stemningen i skakten var da heller ikke at foragte :-))

    Så blandt de kampe jeg har set i Parken var Celtic i særklasse størst. Det var okay at banke midterholdet fra forstæderne, det er altid sjovt selvom de kun er midterhold, men i denne sæson var der ligesom noget der var større ;o) Meget større!!!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Fraktionsquizzen 2006
    By ktulu in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 27.01.06, 11:51
  2. fckfc ture fra Jylland til hjemmekampe
    By michael_kruuse in forum Bazar
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 01.08.05, 16:47
  3. Alle Hjemmekampe
    By Pewk in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 09.06.05, 02:35
  4. Kun 6 sejre i 17 hjemmekampe i 2003!
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 19.10.03, 21:55
  5. Hjemmekampe, tv og tilskuertal
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 01.09.03, 18:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •