Se afstemningsresultater: Hvem vinder Super Bolw???

Stemmeafgivere
67. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Dallas Cowboys

    1 1.49%
  • Philadelphia Eagles

    1 1.49%
  • Indianapolis Colts

    6 8.96%
  • Seattle Seahawks

    3 4.48%
  • San Diego Chargers

    17 25.37%
  • Pittsburgh Steelers

    2 2.99%
  • Chicago Bears

    12 17.91%
  • New England Patriots

    8 11.94%
  • Carolina Panthers

    1 1.49%
  • New Orleans Saints

    2 2.99%
  • New York Jets

    1 1.49%
  • Baltimore Ravens

    5 7.46%
  • Jacksonville Jaguars

    0 0%
  • Atlanta Falcons

    2 2.99%
  • Andre hold

    6 8.96%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: Super Bowl

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    98

    Super Bowl

    Hvem vinder Super Bolw i år?

    Håber selv på Eagles men det er kun fordi jeg holder med dem, men hvem tror i vinder?
    Sektion 12!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Super Bowl

    New England Patriots...det SKAL jeg jo sige, og gør jeg også.

    Et andet godt bud er: San Diego Chargers....de er uhyggelige i år især med mister L. Tomlinson.

    Andre outsidere: Bears, Saints, Ravens og Colts.....som jeg ser det.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Super Bowl

    DA BEARS!!
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    A

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    84

    Re: Super Bowl

    San Diego er giftige med LT, men hvis man kan dæmme op for ham, hvor meget er de så værd?
    Ellers Bears eller Colts
    Mvh.
    Kenneth

    Vil du være lykkelig i en time - så drik dig fuld
    Vil du være lykkelig i en uge - så bliv gift
    Men vil du være lykkelig resten af livet - så bliv FCK-fan

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    538

    Re: Super Bowl

    Colts og Saints har gode angreb men elendige forsvar. Colts forsvar kan ganske enkelt ikke stoppe gode løbeangreb. Og Saints, ja det er lidt den samme historie. i hvert fald får Saints modstandere flere rushing yards, end Saints gør. Og det er da pudsigt når Saints i gennemsnit laver 100 yards total flere end deres modstandere i snit.

    Eagles og Bears har onde, onde forsvar - og gode special teams - men deres angreb giver jeg ikke meget for. Jo bevares gode hold - men jeg stoler endnu ikke på at Grossmann føre et hold til Super Bowl. Ej heller Jeff Garcia, der jo er en udmærket Quarterback, men jeg tror ganske enkelt ikke på hans receiverkorps. Brian Westbrook kan føre dem langt. Men ikke til Super Bowl forstås.

    Jeg tror jeg ville satse mine penge på et hold, som ikke mange ville pege på.

    Holdet med det mest suveræne defense, hvis du kigger på antal yards imod.

    En 11-3 record, inklusiv en sejr over Chargers, som jo kun har to (tætte) nederlag på samvittigheden i år. Jeg tror faktisk på Ravens i år. 7 sejre i de sidste otte tyder på høj stabilitet og spillemæssigt niveau mod slutningen af sæsonen. Og netop det, at slutte godt og stabilt af er enormt vigtigt, hvis du vil gøre dig håb om højt niveau i playoffs. Det siger erfaringen fra tidligere år.

    Specielt imponerer 27-0 i uge 12 over Pittsburg Steelers, 24-10 over Atlanta Falcons og 35-22 mod New Orleans Saints mig.

    Ravens har desuden en udmærket statistik hvad angår fumbles, interceptions m.m. Og man siger jo tit, at det i langt højere grad er penalties, turnovers og den dur, der afgør Football kampe. Det skal hertil nævnes, at man da bare kan kigge på Titans mod Jaguars i weekenden. Titans vandt uden at lave over 100 total yards. Ret imponerende vil jeg sige.R

    Apropos Ravens' statistik, har Ravens lavet 24 Interceptions, og deres modstandere kun 11. Der er ikke et eneste hold der har lavet en kickoff- eller punt return som har givet TouchDown imod Ravens.

    Alt i alt, vil jeg mene at Ravens har et solidt hold, uden de absolutte superstjerner - men med en god bredde - og en rutineret quarterback i Steve McNair.

    Mine bud på AFC og NFC finaler:

    NFC: Cowboys @ Bears

    AFC: Ravens @ Colts

    Super Bowl: Bears vs Ravens.

    Ret uortodokst bud vil jeg mene. Har heller ikke regnet på, hvorvidt de to conference finaler er mulige. Men på den anden side. De to sidste runder af sæsonen vil afgøre dette.

    Edited: The Reff har nemlig fuldstændig ret. tanketorsk fra min side :)
    Sidst redigeret af fckfreak : 19.12.06 kl. 17:22
    Hvis FCK omsatte spil til mål, var vi allerede europæisk topklasse.
    fckfreak's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    226

    Re: Super Bowl

    Lad os nu lige se hvem der rent faktisk kommer i playoffs - bl.a Steelers har det med at komme med en gigantisk slutspurt.

    Såvidt jeg husker er Ravens og Chargers begge i AFC - dvs de kan ikke mødes i superbowl

    Men det må næsten blive et AFC hold der løber med den i år - de eneste hold der måske kan ændre på det er Bears og Cowboys.
    Sidst redigeret af The Reff : 19.12.06 kl. 12:09
    "You see, whenever I start feeling sick, I just stop being sick and be awesome instead - true story" - Barney Stinson

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,274

    Re: Super Bowl

    Først og fremmest ville jeg mene vi indtil videre burde have brugt denne tråd, selvom stemmerne blev sat for lang tid siden, og de fleste af os (ihvertfald undertegnede) har flyttet vores stemme. Så kunne en ny afstemning evt. komme når playoff startede, som der også er forslået af The Reff.

    Nå, for lige at komme tilbage til trådens debat. Jeg kan kun se 4 hold som Superbowl vindere, hvoraf jeg endda ikke tror særlig meget på et par stykker af dem. De 4 er:

    Indianapolis Colts: Det er svært at se bort fra dem og deres uhyggelige offensiv. Senest blev Bengals' defensiv kørt over af især Peyton Manning og Harrison. Når det så er sagt, så er jeg, og har længe været, skeptisk overfor deres chancer. Dette skyldes i særdeleshed deres rushing defense, som fckfreak også er inde på. Jeg har ganske enkelt svært ved at tro de kan gå hele vejen med det forsvar, ikke mindst når de for at komme i superbowl formentlig vil komme til at skulle møde Chargers. LTs sæson er bedre end nogen anden RBs nogensinde, Colts forsvar er hvis ikke det dårligste, så ihvertfald et af dem på løb. Se hvad Jaguars kunne gøre på løbet, hvad vil LT så ikke kunne gøre?

    New England Patriots: Rutine, rutine, rutine. Patriots har stadig flere folk der har prøvet at gå hele vejen. Ikke mindst en QB i Tom Brady der altid har været bedst, når det virkelig galdt. Derfor kan man heller ikke afskrive Patriots, selvom de ikke har været helt oppe på samme niveau som de andre. Tilgengæld er Patriots et rigtig godt defensivt hold, som også kan noget frem ad banen. Dog er deres receiver-korps ikke godt nok. Jeg kan ikke for alvor tro på de går hele vejen, men er mit 3. bedste bud.

    Baltimore Ravens: Defense wins championships. Ravens har så skræmmende et forsvar, at det bestemt ikke kan udelukkes de vinder superbowl, på trods af deres offensiv i bedste fald kan kaldes middelmådig i NFL sammenhæng. Desuden er Ravens gode på Special Team. Alt i alt ligner holdet meget det seneste Ravens hold der vandt superbowl (i 2000). Mit næste bedste bud.

    San Diego Chargers: Så kom vi til min favorit. De kan spille defense, hvor de til tider er mestre i at lægge et meget meget stort pres på QBen. Dejlig agressivt forsvar, der dog til tider får mange point mod sig alligevel. Deres offensiv er så tilgengæld ekstremt imponerende, ja faktisk bedre end Colts' i mine øjne. En utrolig god offensiv linie, hvilket LT gør virkelig god brug af. Samme LT er også den bedste spiller jeg har oplevet i de år jeg har set NFL, og det ser ud som om han vader hen over alle forsvar. Med andre ord, et komplet hold der især på offensiven er meget meget skræmmende. Senest Chiefs, hvor forsvaret i hele første halvleg nærmest ikke tillod Larry Johnson yards, og selvom han fik nogle i 2., så holdte de Chiefs fra at score TDs. Jeg var voldsomt imponeret over deres måde at spille forsvar på, og ja, endnu engang holdte LT legestue ved for 8. kamp i træk at lave mindst 2 TDs.

    Deruover er der naturligvis også outsidere i Bears og Saints, men jeg har meget svært ved at se andre end de 4 førnævnte som hold der potentielt kan gå hele vejen.
    Sidst redigeret af JM : 06.01.07 kl. 00:50

  11. #8
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Super Bowl

    Har sq stemt Bears! Det hed jo heldigvis ikke håber vinder så derfor har jeg stemt på de uvaskede! GO FAVRE!!!

    /Gobas

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Super Bowl

    ›Har sq stemt Bears! Det hed jo heldigvis ikke håber vinder så
    ›derfor har jeg stemt på de uvaskede! GO FAVRE!!!

    ›/Gobas

    Er det her indlæg nok til at blive bannet?
    Admin? Er du der Admin?

    mvh
    Klaus A - Bears vinder Superbowl - hvis Grossmann undgår at tabe en kamp for dem! Holdet taber ikke til et andet hold i ligaen - uden at han fucker gevaldigt up(som han har gjort flere gange i år :-/)
    Death by football!

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    250

    Re: Super Bowl

    Seahawks! Vent og se, de blir uhyggelig stærke i slutspillet ;)
    Eeeeeelsker Ailton! >>> ¡FC Copenhague, La respuesta escandinavia del Real Madrid!
    Thomas's Avatar

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    98

    Re: Super Bowl

    ›Er det her indlæg nok til at blive bannet?
    ›Admin? Er du der Admin?

    ›mvh
    ›Klaus A

    Hvad mener du???
    Sektion 12!

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    98

    Re: Super Bowl

    ›Lad os nu lige se hvem der rent faktisk kommer i playoffs - bl.a
    ›Steelers har det med at komme med en gigantisk slutspurt.

    ›Såvidt jeg husker er Ravens og Chargers begge i AFC - dvs de kan
    ›ikke mødes i superbowl

    ›Men det må næsten blive et AFC hold der løber med den i år - de
    ›eneste hold der måske kan ændre på det er Bears og Cowboys.

    Derfor går afstemningen til den 16 januar.
    Sektion 12!

  16. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    142

    Re: Super Bowl

    Jeg har valgt at stemme på "Andre hold", nærmere betegnet de bengalske tigre, fra Cincinnati Bengals. Da jeg på trods af deres spinkle håb og chance på at komme i slutspillet efter søndagens kamp (der blev tabt på et misset ekstra point), tror at de vil gå hele vejen.

    Denne opfattelse bliver set med meget orange og sort farvede briller. ;)
    Nedre C..

  17. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    42

    Re: Super Bowl

    morten Andersen

  18. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Super Bowl

    ›morten Andersen

    Så skal Falcons fandme være heldige. For det første vinde ude over Eagles, samtidigt med at en masse andre resultater flasker sig !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Super Bowl i Berlin
    By tobynator in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 01.02.08, 21:05
  2. Super Bowl XLI
    By EALP in forum Diverse
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 05.02.07, 08:22
  3. Årets to Super Bowl-hold
    By EALP in forum Diverse
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 24.01.06, 22:01
  4. Hvem vinder Super Bowl XXXIX?
    By EALP in forum Diverse
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 28.01.05, 11:02
  5. SUPER BOWL!!!
    By FC-Chris in forum Diverse
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 26.01.05, 22:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •