Se afstemningsresultater: Hvad forventer du af Ailton?

Stemmeafgivere
242. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Han skal slå til med det samme! Også med mål.

    53 21.90%
  • Han skal spillemæssigt slå til med det samme men behøver ikke score så meget med det samme

    56 23.14%
  • Han skal have tid, men jeg forventer et vist niveau.

    129 53.31%
  • Andet

    4 1.65%
Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Forventninger til Ailton?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    743

    Forventninger til Ailton?

    Nu er det snart på tide at vi får set FCK's dyreste indkøb nogensinde udfolde sig. Man kan i hvert fald følge træningen med ham indtil videre. Man hvad forventer vi os af ham?

    Jeg mener personligt at det er vigtigt at vi har tålmodighed med ham. Han skal levere noget men han behøver ikke levere alt hvad han kan lige det første halve år. Der er mange spillere som først for alvor viser klassen efter et halvt år i klubben og det ville være en skam at ødelægge Ailton på samme måde som Pascal Simpson blev det (uden sammenligning i øvrigt!). Så giv ham tid så tror jeg vi får en stor spiller inden længe.

    Men hvad forventer du?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Forventninger til Ailton?

    Som du skriver, manden skal have tid til at tilpasse sig. Heldigvis kommer han ikke direkte fra Brasilien, men har været en tur i Sverige, og det letter unægteligt hans integrering i truppen.

    Derudover er der et helt andet pres her i København, det sammenlagt med at han er en temmelig ung spiller, kan godt udmønte sig i et stille og roligt forår fra hans side af. Men leverer han er der ingen klager herfra, for det er svært at sige hvordan han leverer under større omgivelser, det vil tiden vise.

    Men sådan kort sagt, jeg forventer en farverig spiller (ikke bogstaveligt) på samme tekniske niveau som den gode Zuma, blot en del mere skarp foran kassen.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Forventninger til Ailton?

    Min. 15 mål i foråret. Alt andet vil være en kæmpe skuffelse.

    Jeg har aldrig set manden spille (andet et par klip på nettet), så jeg har reelt ingen forventninger; men jeg håber da, at han viser sig at være de mange penge værd.

    Mest af alt håber jeg, at han er skarp foran mål. Berglund kommer generelt frem til ret mange chancer, hvilket er positivt; men afslutningerne lever ikke altid op til forarbejdet.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Forventninger til Ailton?

    Jeg er til gengæld ikke tilhænger af at han ska have fuld tid fra dag ét... Berglund er nok også lidt mere afklaret nu hvor han har været her i et halvt år - og vi ser jo tit at spillere blomstrer op selvsamme periode efter.

    Start med Berglund... Vi skulle jo nødig ha at Ailton slapper for meget af. Han har stadig meget at lære.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Re: Forventninger til Ailton?

    Der findes allerede en tråd med et tema meget lig dette:

    http://www.sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=24680

    - endda også med en afstemning.

    Vi lukker denne tråd med en høflig påmindelse om at bruge søgefunktionen, før man opretter nye tråde.

    Debatredaktionen
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Forventninger til 2008
    By feilberg in forum Kultur
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 29.01.08, 16:55
  2. Jeg havde større forventninger til stemningen!
    By Kaarelund in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 16.08.06, 14:34
  3. Don : KOLOSSALE forventninger til Carsten V.
    By Christian Nordvest in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.11.05, 12:28
  4. Forventninger til den kommende sæson
    By VonZee in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 28.05.04, 13:54
  5. Lave forventninger til Onside...
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 28.07.03, 12:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •