Side 1 af 12 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 175

Emner: Claus Jensen til FCK? Part II

  1. #1
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Claus Jensen til FCK? Part II

    I dagens B.T. skrives der, at Fulham nu har lagt C. Jensen på is, og at de ikke vil forlænge på Jensen's præmisser. West Ham's interesse skulle også at være kølet ned.

    Simon Cass fra Daily Mail udtaler, at FC forespurgte på Claus i forbindelse med deres bud på Niclas, og at Fulham på det tidspunkt afviste FC, pga. de stadigvæk troede på at Claus ville forlænge kontrakten.

    Nu finder han det dog yderst sandsynligt at Fulham gerne vil af med Claus, og at FCK synes at stå med de bedste kort på hånden.
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    441

    Re: Claus Jensen til FCK?

    Hvis Claus Jensen gerne vil tilbage til Danmark er FCK naturligvis en oplagt mulighed, hvis ikke den eneste. Jeg er dog ikke sikker på at han føler sig færdig med udlandet, og kunne meget vel være at finde i Bundesligaen eller den hollandske liga inden længe. Claus Jensen vil naturligvis være et interessant ansigt i FCK truppen, men spørgsmåler er, om der ikke er nok midtbanespillere i øjeblikket - umiddelbart ser det ud til at de værste salgstanker (Linderoth, Silber etc.) er drevet over, og transfervinduet er ved at lukke.
    FCK since 1992 - Love lasts forever🤍💙🤍💙🤍

  3. #3
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Vinterens transfervindue, part III

    Hvis nu det er sandt at FCK har forespurgt sig på Jensen tidligere, og jeg ved dette også er forsøgt i sommers via interne kilder, så er det da på ingen måder usandsynligt?

    Nyheden på bold.dk: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64790

    Desuden virker det som om Linde ikke er ved at skrive under lige forløbigt. Først ville han tage stilling i December, nu i Januar ( der lagger mod enden ). De positive udtalelser fra hans side er blevet færre. Jeg tror gerne at FCK vil have erstatningen/erstatningerne klar, så vi ikke står med et halvt hold til sommer, og vi først der skal til at vise interesse for Claus eller Rommedahl. Til den tid kan det være at Claus er skadesfri og attraktiv for engelske klubber igen. Nej, efter min mening skal både Romme og Claus sikres nu, hvor de er i unåde hos deres klubber.
    Sidst redigeret af vandr : 22.01.07 kl. 11:13
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    For en god ordens skyld kan man jo lige henvise til http://sidelinien.dk/forums/showthre...t=Claus+Jensen for dem der vil læse ældre indlæg i Sideliniens lange "Claus Jensen til FCK" saga :-)
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    Jeg mener han ligner Atiba alt for meget og der bliver ik plads til begge 2 med mindre atiba får højre midt og vi sælger silber..
    Han er da en klasse spiler ingen tvivl om det..
    Håber bare in bif får ham tror han vil passe sindsyg godt der sammen med lantz,og de leder jo efter en midtbane med landskampe på røven...

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    1,554

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    ›Jeg mener han ligner Atiba alt for meget og der bliver ik plads
    ›til begge 2 med mindre atiba får højre midt og vi sælger silber..
    ›Han er da en klasse spiler ingen tvivl om det..
    ›Håber bare in bif får ham tror han vil passe sindsyg godt der
    ›sammen med lantz,og de leder jo efter en midtbane med landskampe
    ›på røven...

    uhaa, at ønske Jensen til BIF er helt i skoven!! :( - det må du ikke engang sige for sjov.

    Imo er Jensen en bedre spiller end Atiba, om ikke andet så foran mål, hvor vi nok må til at indse at Atibas sigtekorn er HELT i skoven - Iøvrigt slår Jensen nogle SINDSYG gode indlæg, så Grønkær på venstre og Jensen på højre/midt til at slå indlæg i hovedet på Marcus og Ailton ville være genialt - av av av superliga.

    Iøvrigt kan jeg ikke se det store problem i at have 2 af den slags spiller på holdet, en KLAR forstærkning..
    Tu sei tutto quello che..
    Strom's Avatar

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    ›Imo er Jensen en bedre spiller end Atiba, om ikke andet så foran
    ›mål, hvor vi nok må til at indse at Atibas sigtekorn er HELT i
    ›skoven
    Atiba begyndte jo at score mål i de sidste par efterårskampe! Og desuden synes jeg at Atiba er meget bedre end Claus Jensen! Jeg synes heller at CV skal satse på at finde en kvalificeret højreback!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    ›Atiba begyndte jo at score mål i de sidste par efterårskampe! Og
    ›desuden synes jeg at Atiba er meget bedre end Claus Jensen! Jeg
    ›synes heller at CV skal satse på at finde en kvalificeret
    ›højreback!

    Atiba bedre end Claus Jensen?

    Arhh - hva'? Tag lige FCK-brillerne af og sammenlign dem. Claus Jensen - tror jeg - vil være totalt overlegen i superligaen... mere end Atiba er!


  11. #9
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    Hvis vi kan få Claus Jensen på Free-Transfer, så skal han til byens hold, om Atiba's form er god eller dårlig spiller ingen rolle!

    Han kan kun betegnes som en forstærkning af højeste karat. Lampard udtalte sidste år, at Jensen i følge ham er PL teknisk mest velfunderede spiller pt. Når en mand af den kaliber bedømmer ham til det, så kan det kun være et plus for et hold som FC. Det er ikke hver transfer vindue der er mulighed for at få sådan en spiller.

    Så heller afsted med Pim og Bertolt, hvis det skal skabe plads til ham! ( Ved godt de ikke er samme typer. )
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #10
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    Kvist kan blive skubbet ud på højrekanten når Silber forsvinder. Hjalte vil jeg slet ikke sammenligne med Claus Jensen. Han når ham ikke til sokkeholderne. Vi skal ikke bedømme spillere efter nostalgi, men om de er bedre end vores nuværende materiale, og det ER Claus Jensen!
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    Selvom vi kunne få Claus Jensen til spotpris, så må vi erkende, at det ville være overkill på offensiv central midtbane med tre spillere, der virker sikre (Kvist, Hjalte, Atiba).
    Samtidig kan jeg ikke lade være med at ærge mig lidt over Hjalte-signingen, for selv om han har spillet habilt, så står han måske lidt i vejen for en Claus Jensen-transfer nu. Og Claus Jensen er langt bedre end Hjalte, hvis du spørger mig.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    50

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    Jeg tror han rykker til West Ham før han rykker til FC København.

    Alan Curbishley har udtalt at de kigger på ham.

    LOL - havde ikke læst det sidste af artiklen. Læste ellers i The Sun at Curbishley kiggede på ham, for bare 3 uger siden?
    Sidst redigeret af Kenneth81 : 22.01.07 kl. 15:39

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    985

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    ›Selvom vi kunne få Claus Jensen til spotpris, så må vi erkende,
    ›at det ville være overkill på offensiv central midtbane med tre
    ›spillere, der virker sikre (Kvist, Hjalte, Atiba).
    Her glemmer du lig at kvist og Atiba også er fantastiske på de andre pladser på midtbanen.
    Mit forslag er at sælge Linderoth for en god sjat hvis dette er muligt. Køb Claus Jensen og lav en midtbane der ser således ud.

    Grønkjær--Atiba--Claus--Kvist

    Mange vil sige at den er alt for offensiv, men jeg tror i glemmer at Atiba og Kvist er fremragende i det deffensive også. Ydermere så er Claus Jensen og Grønkjær altså heller ikke helt uden evner når det drejer sig om det defensive!

    Til Hjalte fans så må i undskylde men for mig er han overflødig, og kan i bedste fald kun bruges som en middelmådig indskifter, der dog kan dække samtlige pladser på midten, hvilket giver ham en hvis merværdi. Hvis Rommedahl også kommer, så kan vi tilgændgæld godt skibe Hjalte afsted.

    ›Samtidig kan jeg ikke lade være med at ærge mig lidt over
    ›Hjalte-signingen, for selv om han har spillet habilt, så står han
    ›måske lidt i vejen for en Claus Jensen-transfer nu. Og Claus
    ›Jensen er langt bedre end Hjalte, hvis du spørger mig.
    Til Hjalte fans så må i undskylde men for mig er han overflødig, og kan i bedste fald kun bruges som en middelmådig indskifter, der dog kan dække samtlige pladser på midten, hvilket giver ham en hvis merværdi. Hvis Rommedahl også kommer, så kan vi tilgændgæld godt skibe Hjalte afsted.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    922

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    ›Her glemmer du lig at kvist og Atiba også er fantastiske på de
    ›andre pladser på midtbanen.
    ›Mit forslag er at sælge Linderoth for en god sjat hvis dette er
    ›muligt. Køb Claus Jensen og lav en midtbane der ser således ud.

    Vi skal IKKE sælge Linderoth, om vi så får Claus Jensen i stedet. Linderoth skal kun erstattes af en mindst lige så god defensiv midtbanespiller og ikke af en offensivspiller!


  21. #15
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    Lur mig ikke hvis midtbanen efter sommerferien ser sådan her ud. Selvom jeg hellere så Linde forlænge.

    Grønkjær -- Jensen -- Hutchinson -- Rommedahl

    Reserver:
    Nørregaard
    Kvist
    Bertolt
    Brandburg

    Solgt:
    Silberbauer
    Linderoth
    Pim
    Sidst redigeret af vandr : 22.01.07 kl. 16:27
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  22. De følgende 2 brugere er enige:
    1-1, Ras

Side 1 af 12 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •