Side 9 af 12 FørsteFørste ... 6789101112 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 175

Emner: Claus Jensen til FCK? Part II

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Hvad sker der med midtbanen efter jul?

    ›Så er jeg dybt ueninge med jer. Linderoth udviklede sig det
    ›første år, men siden da er der ikke sket nogen videre udvikling.
    ›Kvist og Atiba er i minne øjne tæt på hvis ikke bedre end
    ›Linderoth, både i det deffensive og ikke mindst i det offensive.
    ›Dette er kun en af grundene til jeg tror Linderoth er ved at
    ›kigge sig om efter en ny klub. Hvis vi så lægger Claus Jensen
    ›oveni, mener jeg reelt ikke der er plads til Linderoth mere.

    Jeg må sige at jeg er total måløs. Faktisk vil jeg gå så langt som at sige at det du der lukker ud er det værste sludder jeg har hørt længe.. (er du medlem af familien bjerregaard eller lign)
    Suk

    Mvh
    Nik
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar


  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Hvad sker der med midtbanen efter jul?

    Ras er Sideliniens største ud-med-Linderoth-fortaler... Eller måske nærmere: Den eneste.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ras

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Hvad sker der med midtbanen efter jul?

    ›Så er jeg dybt ueninge med jer. Linderoth udviklede sig det
    ›første år, men siden da er der ikke sket nogen videre udvikling.
    ›Kvist og Atiba er i minne øjne tæt på hvis ikke bedre end
    ›Linderoth, både i det deffensive og ikke mindst i det offensive.

    Du forholder dig jo ikke til argumenter - du ævler bare derudaf. Kvist er bedre end Linderoth, fordi han er bedre end Linderoth.

    Den slags ser jeg ikke nogen grund til at spilde yderligere tid på. Jeg tror også, du står helt og aldeles alene med din opfattelse af, at et Claus Jensen-køb vil presse Linderoth til at skride, og den forestilling skal du da have lov at have.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Hvad sker der med midtbanen efter jul?

    Jeg må sige at jeg er total måløs. Faktisk vil jeg gå så langt som at sige at det du der lukker ud er det værste sludder jeg har hørt længe.. (er du medlem af familien bjerregaard eller lign)
    Suk

    Mvh
    Nik
    Til Nik
    Hvis jeg var medlem af familien Bjerregaard, så ville jeg jo ikke kritisere vores anføre, det ville da være alt andet end Bjerregaardsk. I det tilfælde ville anføren jo være urørlig.:)

    ›Du forholder dig jo ikke til argumenter - du ævler bare derudaf.
    ›Kvist er bedre end Linderoth, fordi han er bedre end Linderoth.

    ›Den slags ser jeg ikke nogen grund til at spilde yderligere tid
    ›på. Jeg tror også, du står helt og aldeles alene med din
    ›opfattelse af, at et Claus Jensen-køb vil presse Linderoth til at
    ›skride, og den forestilling skal du da have lov at have.

    ›/Simon

    Til Simon
    Det må du sandelig undskylde Simon, men nu mente jeg bare at jeg havde opponere mod de nævnte argumenter før, faktisk vil jeg gå så langt og sige at der ikke var et eneste af de argumenter, som du kom frem med, som jeg ikke allerede havde diskuteret og vendt et par gange tidliger i tråden.
    Når du så vælger det utrættelige argument, Linderoth er god, derfor findes der ikke bedre løsninger, ja så må jeg jo give tilbage med samme mønt, når du nu ikke tager stilling til de argumenter som jeg var kommet med.

    Til Jon85

    Bare for orientering så var jeg stor fortaler for, at hente Linderoth i sin tid, jeg bakkede faktisk også op om ham under det første halve år. Ydermere har jeg været utrolig glad for hans tid i klubben, jeg mener bare tiden er kommet hvor vi for mest muligt ud af at skilles begge parter Linderoth/FCK.

    Men denne diskusion køre i ring så derfor stopper jeg her, så tråden igen kan omhandle Claus Jensen.

    Ps: Jeg prøvede forresten at flytte denne diskution over i midtbane tråden, men jeg blev flyttet tilbage.

  6. #125
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    Fatter heller ikke denne diskusion ( no offense Ras ). I mine øjne er Linderoth den bedste og mest betydningsfulde spiller vi nogensinde har haft. Jeg ved at der nu vil komme 10.000 svar hvor folk mener at Zuma, Nielsen osv var bedre, men i min tid som FCK fan ( 8 år ) har jeg ikke oplevet en spiller som i dén grad har været holdets rygrad - at bytte Claus Jensen for Linderoth vil være det mest tåbelige FCK nogensinde vil have præsteret ( og det siger ik så lidt :). Lad vestegnen tosse rundt og lad os gøre alt i vores magt for at beholde Kong Linderoth !!
    Fan af postmoderne fodbold...

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Hvad sker der med midtbanen efter jul?

    ›Linderoth udviklede sig det
    ›første år, men siden da er der ikke sket nogen videre udvikling.
    Hvilket egentlig gør det meget heldigt, at ingen videre udvikling er nødvendig.

    Hverken Hutch eller Kvist kommer nogensinde op på samme defensive niveau, eller for den sags skyld niveau i presspillet, som Linderoth besidder.

    Ej heller vil de nogensinde komme i nærheden af, at styre og indpiske moral på et hold, som Linderoth er så god til.

    At se dem som hans direkte afløser, er i mine øjne fuldstændig skudt ved siden af. Hutch og Kvist har deres absolutte forcer i det offensive spil. De kan godt det defensive, men de bliver langt bedre af ikke primært at skulle tænke på spillet bag dem.

    Hvilket i øvrigt i forlængelse meget godt viser, hvad jeg mener om et køb af Claus Jensen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    2

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    Efter at have læst stortset alt her på siden de sidste par uger, kan jeg ikke lade være med at komme med et par kommentarer..

    Nu, forholder det sig sådan at jeg synes virkelig godt om Claus Jensen, og derfor er stor fortaler til at FCK skal signe ham hvis de har muligheden for det. Jeg begrunder dette på at jeg personligt mener at Claus Jensen har en godt fremadrettet spil som ofte kommer fra midten af banen.

    Jeg er fuldstændig enig med dem af jer der taler om at vi er offensive nok i og med vi har grønkjær og silber på vores wings. Og jeg skal da ærligt indrømme at jeg er blevet virkelig positiv over at have set både Kvist's og Atibas' udvikling gennem senere tid, hvor de begge har løftet deres niveau væsentligt.

    Der er samtidig mange der taler om at både Hutch og Kvist kan spille wings, men for at være helt ærlig synes jeg at de begge er bedst på midten. Især kan jeg godt lide Linderoth/kvist kombinationen..

    Jeg føler dog stadig at det bedste for FCK ville være at få en spiller som Claus Jensen ind på den centrale/offesive midt. Han ville bidrage med en naturlig offensiv og fremadrettet spillestil der med lækre detaljer vil kunne gøre en forskel oppe foran.

    jeg ser dog slet ingen grund til at Linderoth på nogen måde skulle føle sig "truet" af et evt. claus jensen køb, eftersom vores formation og taktik ville være temmelig offensiv, og der netop derfor skal bruges en mere defensivt orienteret formstærk central midt ved siden af..

    Jeg forstår ikke hvorfor, (dette er min fortolkning af hvad jeg har læst herinde) har imod en Linderoth/Jensen central midtbane, med grønkjær som venstre (evt. off midt) samt silber på højre (evt. off midt)?

    Udover alt dette, mener jeg så også at det ville være fantastisk at kunne få Rommedahl til, da vi så ville få en helt utrolig midtbane på alle pladser.. Jeg må indrømme at jeg mener Silber er mere til en bænkeplads end at være i vores starting 11. Desuden mener jeg at han er langt bedre som central midt, fremfor at spille wing..

    Hvis dette sker, har vi så bare et problem hvor der er 3 mere eller mindre centrale midtbaner på bænken.. (hutch, Kvist, Silber) + hjalte.. - som efter min mening overhovedet ikke har nogen fremtid i klubben.. - Desværre..

    Folkens.. Se nu lige lidt positivt på at vi måske kan få Danmarks hidtil bedste midtbane, krydret med 3 Danske landsholdsspillere samt 1 svensk anfører..

    //Dapa

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    Efter at have læst med i et stykke tid er der noget, i mine øjne, meget iøjenfaldende som er ladt helt ude af al den her spekuleren i om der nu er for mange midtbaner hvis Mr. Jensen kommer til: Manden er jo konstant skadet og har været det gennem et par sæsoner. Faktisk siger min fornemmelse mig at den gode Claus Jensens skadesniveau næsten har været Røll'sk de sidste par sæsoner. Hvis Jensen kommer til Kbh skal han selvfølgelig være førstevalg, men i store dele af sæsonen vil der, højst sansynligt, være masser af plads til Hutch og Kvist på midten, simpelthen fordi Jensen har glasben.

    Så jeg synes egentlig ikke der er så meget at spekulere over: Køb manden og få nu samlet det millenium-hold...
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  13. #129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    181

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    ›Efter at have læst stortset alt her på siden de sidste par uger,
    ›kan jeg ikke lade være med at komme med et par kommentarer..

    ›Nu, forholder det sig sådan at jeg synes virkelig godt om Claus
    ›Jensen, og derfor er stor fortaler til at FCK skal signe ham hvis
    ›de har muligheden for det. Jeg begrunder dette på at jeg
    ›personligt mener at Claus Jensen har en godt fremadrettet spil
    ›som ofte kommer fra midten af banen.

    ›Jeg er fuldstændig enig med dem af jer der taler om at vi er
    ›offensive nok i og med vi har grønkjær og silber på vores wings.
    ›Og jeg skal da ærligt indrømme at jeg er blevet virkelig positiv
    ›over at have set både Kvist's og Atibas' udvikling gennem senere
    ›tid, hvor de begge har løftet deres niveau væsentligt.

    ›Der er samtidig mange der taler om at både Hutch og Kvist kan
    ›spille wings, men for at være helt ærlig synes jeg at de begge er
    ›bedst på midten. Især kan jeg godt lide Linderoth/kvist
    ›kombinationen..

    ›Jeg føler dog stadig at det bedste for FCK ville være at få en
    ›spiller som Claus Jensen ind på den centrale/offesive midt. Han
    ›ville bidrage med en naturlig offensiv og fremadrettet spillestil
    ›der med lækre detaljer vil kunne gøre en forskel oppe foran.

    ›jeg ser dog slet ingen grund til at Linderoth på nogen måde
    ›skulle føle sig "truet" af et evt. claus jensen køb,
    ›eftersom vores formation og taktik ville være temmelig offensiv,
    ›og der netop derfor skal bruges en mere defensivt orienteret
    ›formstærk central midt ved siden af..

    ›Jeg forstår ikke hvorfor, (dette er min fortolkning af hvad jeg
    ›har læst herinde) har imod en Linderoth/Jensen central midtbane,
    ›med grønkjær som venstre (evt. off midt) samt silber på højre
    ›(evt. off midt)?

    ›Udover alt dette, mener jeg så også at det ville være fantastisk
    ›at kunne få Rommedahl til, da vi så ville få en helt utrolig
    ›midtbane på alle pladser.. Jeg må indrømme at jeg mener Silber er
    ›mere til en bænkeplads end at være i vores starting 11. Desuden
    ›mener jeg at han er langt bedre som central midt, fremfor at
    ›spille wing..

    ›Hvis dette sker, har vi så bare et problem hvor der er 3 mere
    ›eller mindre centrale midtbaner på bænken.. (hutch, Kvist,
    ›Silber) + hjalte.. - som efter min mening overhovedet ikke har
    ›nogen fremtid i klubben.. - Desværre..


    ›Folkens.. Se nu lige lidt positivt på at vi måske kan få Danmarks
    ›hidtil bedste midtbane, krydret med 3 Danske landsholdsspillere
    ›samt 1 svensk anfører..

    ›//Dapa


    Syntes det er helt slukket at mange mener hjalte ikke har en fremtid i klubben, har stortset set alle fck's hjemmekampe, og mener at han arbejder meget hårdt og gør det godt, og tror heller ikke man bare har købt ham hjem for at skullle sælge ham....
    http://img264.imageshack.us/img264/5066/ebbewj7.png

    ’Hvis man lader som om, at der ikke er et problem, så forsvinder det nok.’

  14. #130
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    176

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    ›Så er der mere vand på rygtemøllen: Fulham er igang med at
    ›opruste på midtbanen, hvilket ingenlunde kan hæmme mulighederne
    ›for at signe Claus Jensen!

    http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64881

    Også har de igen købt ind - Smertin fra Dynamo Moskva ( http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64957 ), ser ikke ud til de regner med CJ mere.
    Glæder mig...
    'M'

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #131
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    21

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    Claus Jensen fik lidt spilletid idag, så det er måske ikk helt sikkert at han når at blive sendt afsted til os inden vinduet klapper i..

    http://sporten.tv2.dk/fodbold/articl...d-5955391.html
    FISP #6, og rygtebørs fra Fyn. En evig stolt mand

  17. #132
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    200

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    ›Efter at have læst med i et stykke tid er der noget, i mine øjne,
    ›meget iøjenfaldende som er ladt helt ude af al den her spekuleren
    ›i om der nu er for mange midtbaner hvis Mr. Jensen kommer til:
    ›Manden er jo konstant skadet og har været det gennem et par
    ›sæsoner. Faktisk siger min fornemmelse mig at den gode Claus
    ›Jensens skadesniveau næsten har været Røll'sk de sidste par
    ›sæsoner. Hvis Jensen kommer til Kbh skal han selvfølgelig være
    ›førstevalg, men i store dele af sæsonen vil der, højst
    ›sansynligt, være masser af plads til Hutch og Kvist på midten,
    ›simpelthen fordi Jensen har glasben.

    ›Så jeg synes egentlig ikke der er så meget at spekulere over: Køb
    ›manden og få nu samlet det millenium-hold...

    Så at Claus Jensen konstant er skadet er et argument for at købe ham?

    Nu må det her nonsens ophøre. Vi har ikke brug for manden. Der kommer yngre og bedre spillermuligheder når vi engang står med en åben plads på holdet.

    Et indkøb af Claus Jensen må og skal betyde spillersalg, ellers sættes truppens balance over styr *kigger i glaskuglen*. Og så vil jeg ærligt talt være gladere for et par kontraktforlængelser.

    Lad Rommedahl og Claus Jensen blive i England. Vi har hvad vi skal ha' i Hutch og Grønkjær.

    -anhu

  18. #133
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    176

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    ›Claus Jensen fik lidt spilletid idag, så det er måske ikk helt
    ›sikkert at han når at blive sendt afsted til os inden vinduet
    ›klapper i..

    http://sporten.tv2.dk/fodbold/articl...d-5955391.html

    Intet er sikkert...men det var nu mest en taktisk indskiftning, FFC førte 3-0 og CJ blev skiftet ind for at spare McBride (som vel var FFC's bedste midtbanespiller idag). Den nye gut Davies blev allerede skiftet ind efter en time. Og så kommer Smertin, som sandsynligvis bliver fast starter...
    Jeg tror ikke at kampen idag ændrer på at CJ er færdig i FFC, om han så kommer til FCK nu eller til sommer eller ender i en helt femte klub, er en anden sag.
    'M'

  19. #134
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    Claus Jensen i kbh, ville være helt igennem genialt. Claus J. besidder den evne vi har manglet på holdet indtil videre, nemlig evnen til at ligge foran modstanderens felt og gøre alle andre plus sig selv, dødsens farlige for modstanderen.... Et køb af Claus, giver også en fantastisk dybde på vores hold.

    Grønkjær - Claus J. - Linderoth - Silber

    og

    Hutch - Kvist - Hjalte - Pimpong

    Det er altså to mega stærke midtbaner. "Reserve" midtbanen ville jo være en af de aller stærkeste i DK, hvis ikk den stærkeste. Og jeg er slet ikk i tvivl om at, der nok skal blive nok spilletid til alle.

    Så min konklusion er: Køb Claus Jensen..!!!!

    Ps. CV har virkelig taget over med stil, når man ser på de spillere han har fået til klubben. Det er spillere man ikk turde drømme om for bare et år siden. Så CV: Klap dig selv på skulderen...!!!!

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #135
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Claus Jensen til FCK? Part II

    I dagens BT sættes Claus i forbindelse med en spansk klub. Ydermere lader det til, at Jensen har fortalt sin agent, at DK ikke er interessant de næste par år.

    Så nu virker det som om den transfer falder til jorden igen.
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •