Se afstemningsresultater: Er Carpark North forbudt?

Stemmeafgivere
84. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja!

    27 32.14%
  • Nej!

    38 45.24%
  • Carpark North?

    19 22.62%
Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Carpark North forbudt?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Carpark North forbudt?

    Jeg sidder her og er blevet helt tosset med Carpark North's gamle (og nyeste) album, men kan ikke helt finde ud af om det er en guilty pleasure. Derfor må der en afstemning til.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: Carpark North forbudt?

    Det er ikke forbudt.

    Det er bare lort.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Carpark North forbudt?

    Skanderborg Festival 2003. En fed aften, en fed koncert og en sød, jysk pige. Carpark North = jo tak

    WII
    Tilskuer

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    21

    Re: Carpark North forbudt?

    Deres gamle album er ikke en pladekontrakt værdig, men dog vil jeg sige, at de har rykket sig ekstremt meget på deres seneste album! Det er virkelig et album de kan være stolte af..
    FISP #6, og rygtebørs fra Fyn. En evig stolt mand

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Carpark North forbudt?

    Den første plade er helt sikkert forbudt, og til dels også noget af den anden, men Human er et fantastisk nummer.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Carpark North forbudt?

    Den første plade er helt sikkert forbudt, og til dels også noget af den anden, men Human er et fantastisk nummer.
    Der vil jeg nu ikke give dig ret i. Fra første CD er der en del deciderede gode numre, med idé, energi, overraskelser og de er godt udført. Tag blandt andet 'Homeland', 'There's A Place', '40 Days' og så selvfølgelig 'Sex Games'. Faktisk en ganske stor del af CD'en der holder. Bevares, hvis man ikke er til Pop/Rock, så er det ikke noget man gider. Men tør man alligevel at give det en chance, så er der faktisk noget at hente.

    Jeg var for eksempel stor modstander, af det pop jydeband, som jeg troede de var, for blot et år siden. Men jeg gav All Things To All People albummet en chance og fandt, at jeg egentlig kunne lide det jeg hørte.
    Jeg tror at grunden til at mange hurtigt afskriver dem, er på grund af det label, som værende sådan et ungdomsfilms band, de hurtigt fik hos den almindelige dansker. Man kan hurtigt tænke "tror jeg nu ikke lige..." når de har lavet musik til mange lortefilm. Men tænk engang, de kan faktisk noget.

    Fra All Things To All People kan især numre som 'Berlin' (som er fabelagtig), 'Human', 'Fireworks', 'Newborn' og 'The Beast' anbefales.

    Jeg synes at man som kritiker af bandet skal give det en chance før man sviner, og hvis man stadig finder det lort, så fair nok. Man skal bare ikke dømme dem ude alt for hurtigt.

    Mvh, Alexander

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Carpark North forbudt?

    Grunden til min kritik var nok at jeg har lyttet alt for meget til deres første album og at jeg ikke er så vild med "pop/rock" mere. Jeg må indrømme at jeg ikke har hørt deres andet album så meget, men jeg synes dog at Human er en fantastisk sang.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvornår bliver det forbudt at ryge i parken?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.08.07, 12:37
  2. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 15.12.04, 18:40
  3. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 06.08.04, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •