Se afstemningsresultater: Skal du ind og se Football i London?

Stemmeafgivere
74. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    7 9.46%
  • Nej

    49 66.22%
  • Måske

    18 24.32%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 27

Emner: Skal du til Wembley og se football?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    98

    Skal du til Wembley og se football?

    Er der nogle af jer der tager til wembley for at se New york mod Dolphins?
    Sidst redigeret af K-B-H : 04.02.07 kl. 17:30
    Sektion 12!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,453

    Re: Skal du til Webley og se football???

    Eller Wembley som vi andre siger;-)

    Har stemt ja i håbet om at jeg for lov at købe de to billetter (i laveste prisklasse) jeg har bedt om, men det er åbenbart ikke noget man kan være sikker på; "We will endeavour to fulfill your ticketing request although this will be dependent on demand and we cannot guarantee that your full request will be met."

    Nogen idéer til hvordan man sikrer sig bedre? Skal man efterspørge billetter i alle prisklasser? Eller bare applye en masse gange eller hvad? Jeg vil helt vildt gerne til den kamp!

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,274

    Re: Skal du til Webley og se football???

    Eftersom både New York Giants og Miami Dolphins er hold jeg er ret ligeglad med, så må det blive et nej. Det vil jeg simpelthen ikke bruge så mange penge på. Istedet regner jeg med at spare op til en tur til USA for at se Green Bay Packers. Det skal opleves i år, når nu Brett Favre har annonceret han tager endnu en sæson.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Skal du til Webley og se football???

    Hvis det lykkedes at få billetter er det en oplevelse jeg ikke vil være foruden. At Wembley så desuden at et af de få stadions i London jeg ikke har haft fornøjelsen af endnu andet end fra ydersiden gør det kun mere spændende.

    Selvfølgelig vil det være en anden oplevelse end en "rigtig" nfl kamp i staterne, men det er alligevel en officiel NFL kamp.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,719

    Re: Skal du til Webley og se football???

    ›Er der nogle af jer der tager til wembley for at se New york mod Dolphins?

    /me synes det er synd og skam at lade en horde polstrede steroid-tåber besudle en af fodboldens ypperste arenaer med deres inderligt latterlige, Hollywoodgøgl!
    Cheers,
    Holger
    - født på en sommernat i sprællemandens tegn
    Holger's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Skal du til Webley og se football???

    ››Er der nogle af jer der tager til wembley for at se New york mod Dolphins?

    ›/me synes det er synd og skam at lade en horde polstrede
    ›steroid-tåber besudle en af fodboldens ypperste arenaer
    ›med deres inderligt latterlige, Hollywoodgøgl!

    Når nu vi kan besudle vores ædle arena med alt fra julefrokoster og til zulu rocks mv kan det vel også gå an og bruge Wembley til en alternativ event som denne. At din holdning til denne fantastiske sport så lyder som når min mor brokker sig over der altid er fodbold i fjernsynet med 22 mænd der løber efter en bold er så en anden sag ;)

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Skal du til Webley og se football???

    ››Er der nogle af jer der tager til wembley for at se New york mod Dolphins?

    ›/me synes det er synd og skam at lade en horde polstrede
    ›steroid-tåber besudle en af fodboldens ypperste arenaer
    ›med deres inderligt latterlige, Hollywoodgøgl!

    Nu er det nye Wembley jo rent faktisk designet med mange af NFL arenaerne som forbillede, og er stort set det eneste stadion i Europa på niveau med de 25 bedste i NFL. Det er endda tegnet af samme arkitekter som mindst 10 af de nyere NFL arenaer. New Wembley har mere med Fedex Field i Washington at gøre end det gamle Wembley.

    At jeg så mener det er en lidt uheldig udvikling at flytte kampe væk på den måde er den anden sag. Jeg tror mange fodbold fans i Europa ikke ville blive jublende glade hvis Man U eller Real Madrid begyndte at flytte deres CL kampe til USA eller Asien.
    Sidst redigeret af scaleo : 04.02.07 kl. 22:44

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    JM

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Skal du til Wembley og se football?

    Jeg har intet link, men i avisen Dato fra nogle dage siden, inden aftalen med London blev offentliggjort, blev en kilde fra NFL sågar citeret for, at man ville bruge England, Tyskland og Danmark til at udbrede sporten og Europa, og at Parken var meget tæt på at blive valgt som hjemsted for en kamp.

    Flemming Østergaard maner dog til jorden, ved at sige noget med, at det er længe siden han har været i kontakt med nogle fra NFL, men det da lyder som om han snart skal have arrangeret et nyt møde.

    Han udtaler endvidere, at man i fald det er rigtigt vil være meget interesserede i at være vært, at det naturligt nok ville være bedst, hvis det var mens Morten Andersen stadig er aktiv, men at man uanset hvad vil strække sig langt for at få en kamp til byen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Skal du til Webley og se football???

    ›/me synes det er synd og skam at lade en horde polstrede
    ›steroid-tåber besudle en af fodboldens ypperste arenaer
    ›med deres inderligt latterlige, Hollywoodgøgl!

    Denne fodboldarena? Plz! :-)



    Uden at være spor fan af den amerikanske fordrejning af fodbold kan jeg ikke se hvordan det er værre end motorsport og alt det andet gejl man spolerer fodboldbaner med og har gjort det det meste af det seneste århundrede...

    mvh,
    -smølle

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,719

    Re: Skal du til Webley og se football???

    ›Denne fodboldarena? Plz! :-)

    Heh!

    ›Uden at være spor fan af den amerikanske fordrejning af fodbold
    ›kan jeg ikke se hvordan det er værre end motorsport og alt det
    ›andet gejl man spolerer fodboldbaner med og har gjort det det
    ›meste af det seneste århundrede...

    Jeg er enig. Det var egentlig bare en raptus og lidt drilleri, da skakten for gud ved hvilken gang i søndags var oversvømmet af NFL-fanatikere, og så faldt mit øje på "NFL på Wembley" tråden. Så skulle jeg lige have luft og provokere lidt.
    Jup, der har været amerikansk "football" også på det gamle Wembley tillige med speedway og rugby og atletik og fanden og hans pumpestok. Og musik :-) Og der kommer i endnu højere grad "alternativ sport" + musikarangementer på det nye, stærkt forsinkede, Wembley! Ellers løber det vist aldrig rundt.
    Og jeg har intet mod, at Wembley I og II og Parken osv. bliver brugt til andet end fodbold, hvis det er nødvendigt for forretningen. Selv kommer jeg dog kun til fodboldkampene og en enkelt koncert i ny og næ :-)

    Men jeg fastholder, at jeg synes det er skidt, at amerikanerne skal eksportere deres polstrede, ultrakommercielle Hollywood-sportsshow til Europa. Uanset hvad trådens NFL-fanatikere måtte synes :-)
    Cheers,
    Holger
    - født på en sommernat i sprællemandens tegn
    Holger's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Skal du til Wembley og se football?

    Jeg har netop bestilt 4 billetter i den billigste kategori. Så bliver det spændende at se om: A) Jeg får billetter B) Om pladserne er i Miami eller New York afsnittet C) om pladserne er noget værd når nu det er billigste kategori og D) om Holger vil med derover :)
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Skal du til Webley og se football???


    ›Men jeg fastholder, at jeg synes det er skidt, at amerikanerne
    ›skal eksportere deres polstrede, ultrakommercielle
    ›Hollywood-sportsshow til Europa. Uanset hvad trådens
    ›NFL-fanatikere måtte synes :-)


    Er det ikke en lidt FREM agtig holdning? FCK er vel bannerfører for det ultrakommercielle og hollywood-sportsshows agtige når vi taler om skandinavisk fodbold....;)

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: Skal du til Wembley og se football?

    Interesseren for kampen er i hvert fald enorm allerede.

    Der er således allerede efterspurgt mere end en halv million billetter til kampen mellem Miami Dolphins og New York Giants.
    http://sporten.tv2.dk/nfl/article.php/id-6059017.html

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Skal du til Wembley og se football?

    Jeg synes ikke rigtig der er nogen grund til at oprette en ny tråd, så jeg poster det bare her selvom det ikke direkte har forbindelse til Wembley.

    I dagens Berlingske Tidende kan man læse, at Morten Andersen angiveligt er særdeles hooked på tanken om, at føre en kamp til Parken.
    Den 46-årige danske NFL-kicker, Morten Andersen, vil trække i alle tråde for at få en NFL-kamp til Danmark, siger han til 24timer tirsdag. Ligaens nye chef, Roger Goodell, overvejer nemlig at arrangere en NFL-kamp i Parken, som led i en satsning på at sprede kendskabet til amerikansk fodbold i Europa.
    Jeg køber gerne en billet, hvis Goodell bliver overtalt.

    Jeg køber gerne to, hvis den ene deltager bliver Arizona.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    98

    Re: Skal du til Wembley og se football?

    Jeg er sgu lidt ligeglad med hvem det er, hvis der kommer NFL hold i Parken er jeg der...
    Sektion 12!

  22. De følgende 7 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Football Manager 09
    By MSO in forum Spil
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 01.05.09, 10:12
  2. Football manager
    By Moo in forum Spil
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.04, 18:54
  3. Hvem skal skal Don Ø ringe til?
    By stuebirk in forum Diverse
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 20.09.04, 14:23
  4. Football Symphony (til ludomaner...)
    By JV in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.01.04, 11:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •