Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Trænerstanden i de lavere rækker

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Trænerstanden i de lavere rækker

    Når man læser ting som det her kan man ikke andet end at ryste på hovedet. Uanset om det er gjort i spøg eller i grav alvor, så er det hamrende uprofessionelt. Måske jeg lægger mere i det end jeg bør, men det er langt fra første gang at trænerstaben for de yngre hold udmærker sig på en skal vi sige "uheldig" måde.

    Jeg kan ikke se hvorfor fødekæden er en af de steder vi i FCK skal spare og gå på kompromis. Vi bør kun gi jobbet til "klubmænd" hvis de har det fornødne niveau. En træner er ikke et position man kan "køre hjem på rutinen", det er et sted vi har brug for en FORCE. Jeg finder det yderst kritisabelt, for hvordan kan vi tillade os at tro vi kan holde på de største talenter hvis ikke alt, og jeg mener ALT, er i orden?

    Hvis vi ikke er gode nok til at udnytte vores aller bedste talenter fordi vi ikke er gearet til det, hvad nytter det så at vi sætter disse høje krav til talenterne? Det gir ingen mening at sætte urimelige krav til middelmådige spillere, for det fører ikke til andet end frustration og dårlig moral. Når mange spillere fra samme hold offentligt siger at de flytter pga træneren, så skal vedkommende tages op til SERIØS diskussion.

    Det kunne i sidste ende ha været vi havde Niclas Bendtner og Morten Nielsen på vores hold - spillere der allerede er ganske out of our league, og vi HAVDE dem. FFS!

    Det handler om at udvikle, men også HVEM man udvikler.
    Mandskabspleje er ikke noget der er eksklusivt til seniorspillerne, for rent potentielt kan alle spillerne i årgangene være bedre end selv førsteholdets bedste spillere.

    Kom nu FCK, det er pinligt.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    21

    Re: Trænerstanden i de lavere rækker

    Heldigvis er denne person ogsaa blevet fjernet fra posten som traener.
    Hvilket desvaerre er sket alt for sent

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    454

    Re: Trænerstanden i de lavere rækker


    ›Kom nu FCK, det er pinligt.

    Som det også er skrevet andensteds, så har FCK og CV afvist historien. Jeg må også indrømme at overskriften "Kasseret i KB" virker noget søgt, da der aldrig har været tvivl om at Morten Nielsen var et stort talent man gerne beholdt i klubben. Jeg kan garantere dig for at han ikke er blevet kasseret i KB.

    Som en lille sidehistorie kan man jo tage de her far/søn serier TipsBladet kørte en overgang i slut 2005 eller starten af 2006. Her blev Benny Nielsen citeret for at sige at hans søn ikke sklulle forlænge med FCk når kontrakten udløb.

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Trænerstanden i de lavere rækker

    Nu er det jo ikke kun denne historie jeg har brugt som "inspiration", men en række af hændelser af samme slags - hvilket desværre har foregået over en længere periode. Jeg tænker ikke på Morten Nielsen sådan eksakt, men som et talent i KB, hvor der som sagt har været ganske rædselsfuld spillerflugt for nyligt.

    For lige at slutte den af med Morten/Benny Nielsen, så havde jeg den fornøjelse at snakke med Morten personligt, da han havde fået tilbud fra Rangers. Han lød som om han hældte til et skifte, men han understregede at forholdene er langt langt LANGT bedre i Skotland - hvilket jeg også før har kritiseret. Hr. Benny gir jeg ikke meget for, for det virker som om han havde besluttet sig fra dag ét at hans søn i hvert fald ikke skulle spille i FCK. Talking about at leve sit liv igennem sin søn.

    Min tese er at man bør gå til yderligheder for at ha optimale betingelser for ikke bare førsteholdet, men også de lavere årgange, idet det skal være en fordel at spille i KB - hvilket selvfølgelig gir KB en mulighed for at gøre spillerne mest glade, og altså forhøjer chancen for at de føler sig godt tilpas, og videre måske endda ville foretrække klubben frem for mange andre. Når disse ting ikke er implementeret, så kan vi ikke regne med at kunne opretholde en talentstruktur, da der er for mange ubekendte mht den både kvantitet og kvalitet der kommer ud af det i sdste ende.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Trænerstanden i de lavere rækker

    ›Heldigvis er denne person ogsaa blevet fjernet fra posten som traener.
    ›Hvilket desvaerre er sket alt for sent

    Glæder mig usandsynligt meget... Men desværre er der jo sket permanent skade, og man bliver nødt til at gå til yderligheder for at genoprette sundheden på de hold der er blevet ramt - hvilket jeg ikke tror vil blive gjort.

    Status er så at man pga manglende professionalisme har mistet en hel årgang William Kvister - and thats a DAMN SHAME.

    /me - der ser frem til mere end encifret underskud på transferbeløbene.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    454

    Re: Trænerstanden i de lavere rækker

    Enig, men jeg tror vi så generelt er tilbage til den snak Hans Backe tog op om nogle mere professionelle omgivelser for spillerne, herunder også ungdomsspillerne. Nu har vi fået no 10, men banerne er jo stadig sløje, og bliver brugt af alt for mange spillere og til alt for mange aktiviteter. Det er svært at se hvor vi lige skal få plads til 3-4 super græsbaner i området.

    Hvem er forøvrigt "træneren" der er fjernet ?

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Trænerstanden i de lavere rækker

    ›Enig, men jeg tror vi så generelt er tilbage til den snak Hans
    ›Backe tog op om nogle mere professionelle omgivelser for
    ›spillerne, herunder også ungdomsspillerne. Nu har vi fået no 10,
    ›men banerne er jo stadig sløje, og bliver brugt af alt for mange
    ›spillere og til alt for mange aktiviteter. Det er svært at se
    ›hvor vi lige skal få plads til 3-4 super græsbaner i området.

    Jeg nægter at tro på at der ikke kan findes plads til et par baner et sted i Københavnsområdet...

    ›Hvem er forøvrigt "træneren" der er fjernet ?

    Spørg i skakten, for det ville nok ikke være passende at hænge folk ud på skrift, debatforum eller ej.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 06.10.10, 19:31
  2. Frisk pust fra egne rækker
    By jan5292 in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 07.02.10, 01:18
  3. rækker i parken
    By JesperMini in forum Kontoret
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 23.04.06, 14:33
  4. Har du en favorit i de lavere rækker?
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 25.03.04, 15:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •