Side 8 af 16 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 229

Emner: Multiarena tråden vol. IV

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    ›Jeg ved ikke om det var "markedsprisen" som du siger,
    ›de betalte. Men prisen kunne sagten ha været højere.
    Det kan man jo altid hævde, men 60 mio kr. for byggerettigheder på en grund der har utrolig små anvendelsesmuligheder, det er i hvert fald ikke for billigt.

    Igen, de 2 ting kan ikke sammenlignes og det har politikerne
    sagt, ligesom de har sagt at de økonomisk vil støtte en evt.
    multiarena i ørestaden og så er den ikke længere. Så kan både du
    og flemse tude lige så pokker i vil og true med advokater, det
    styre kommunen jo selv...
    Hvem tuder - hvor kommer nu det fra!?

    I hvert fald savner København en koncertsal i størrelsen 2.000 siddepladser (5.000 ståpladser) til afløsning af Valbyhallen og andre utrolige ringe koncertsteder, så jeg håber meget Mega-Vega bliver til noget.

    Men det er vel tilladt at problematisere over en kommunes handlinger, hvis den forskelsbehandler privat kapital, forstået som en multihal over for en anden multihal.
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    681

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    ›Det kan man jo altid hævde, men 60 mio kr. for byggerettigheder
    ›på en grund der har utrolig små anvendelsesmuligheder, det er i
    ›hvert fald ikke for billigt.


    Jeg ved det ikke, en jeg sagde også muligvis. Men man kan sikkert finde andre eksempler på at kommunen kunne bonne FCK og PS&E, men ikke gør det.

    ›Hvem tuder - hvor kommer nu det fra!?


    Det synes jeg faktisk tit at Don Ø gør. Men det er jo underordnet og sikkert smag og behag.

    ›I hvert fald savner København en koncertsal i størrelsen 2.000
    ›siddepladser (5.000 ståpladser) til afløsning af Valbyhallen og
    ›andre utrolige ringe koncertsteder, så jeg håber meget Mega-Vega
    ›bliver til noget.
    Helt enig

    ›Men det er vel tilladt at problematisere over en kommunes
    ›handlinger, hvis den forskelsbehandler privat kapital, forstået
    ›som en multihal over for en anden multihal.
    Helt sikkert. Det er bare ikke det der sker i denna sag og derfor virker den i forevejen lidt skingre tone fra PS&E - og fra flere herinde - endnu mere provokerende og lidt barnligt.

    Og nej, jeg taler ikke om dig.
    Om svensk fotboll finns det inte mycket positivt att säga. Fy fan, vad allsvenskan är tråkig. - Don Ø

  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    681

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    Nogen der så sports nyhederne på tv2 her til aften. Så vidt jeg kunne forstå, var det amerikanske firma AEG muligvis, muligvis interreseret i at bygge en multiarena i København. Det blev beskrevet som en stor arena og det er da også det AEG er mest kendt for, bl.a gennem O2 arenaen i London'øs tidligere Mellenium Dome...

    Jeg kan ikke lige finde noget på tv2s hjemmeide, men vi må da håbet at det er noget vi vil høre mere om...
    Om svensk fotboll finns det inte mycket positivt att säga. Fy fan, vad allsvenskan är tråkig. - Don Ø

  4. #109
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    ›Nogen der så sports nyhederne på tv2 her til aften. Så vidt jeg
    ›kunne forstå, var det amerikanske firma AEG muligvis, muligvis
    ›interreseret i at bygge en multiarena i København. Det blev
    ›beskrevet som en stor arena og det er da også det AEG er mest
    ›kendt for, bl.a gennem O2 arenaen i London'øs tidligere Mellenium
    ›Dome...

    ›Jeg kan ikke lige finde noget på tv2s hjemmeide, men vi må da
    ›håbet at det er noget vi vil høre mere om...
    Når der ikke er en officiel nyhed, så skyldes det nok, at historien er plantet/overfortolket af nogle personer med store interesser i en stor multiarena i København - som f.eks. Dansk Idræts Forbund.

    Det kommer af det netop afholdte seminar, som Idrættens Analyseinstitut har afholdt i sidste uge:

    En af Europas mest indflydelsesrige koncertpromotorer giver gode råd om events og koncerter på Idans seminar den 26. november om moderne arena- og stadiondrift. Mød også folkene bag blandt andet Color Line Arena og Malmö Arena.

    Med tilsagn fra senior vice president Rob Hallett fra AEG Live om at tale på Idans seminar om moderne arena-. og stadiondrift i København den 26. november tegner seminaret, som Idan arrangerer i samarbejde med European Venue Management Institute, til at blive særdeles inspirerende for stadion- og arenaoperatører og bygherrer på jagt efter viden og inspiration til den fremtidige drift. I forvejen optræder arenaeksperten Hannu Helkiö og direktør for Hamburgs Color Line Arena, Uwe Frommhold, som gæstelærere på seminaret.


    At Rob Hallett fra AEG Live blev inviteret, og sagde ja til at deltage i seminaret, er altså blevet taget til indtægt for, at man er meget interesseret i at gå en på det danske marked.

    Det kan heller ikke udelukkes, at AEG Live vil involvere sig i en stor multiarena i Danmark, men først skal der regnes på mulighederne og økonomien, for en sådan kæmpearena i København. F.eks. er der en konkurrerende arena i Malmø, og hvilke sportsgrene/klubber kan samle flere end 5.000 tilskuere.

    Men AEG Live kan i hvert fald trække en masse store koncerter til København.
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  5. #110
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    681

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    ›Når der ikke er en officiel nyhed, så skyldes det nok, at
    ›historien er plantet/overfortolket af nogle personer med store
    ›interesser i en stor multiarena i København - som f.eks. Dansk
    ›Idræts Forbund.

    ›Det kommer af det netop afholdte seminar, som Idrættens
    ›Analyseinstitut har afholdt i sidste uge:

    En af Europas mest indflydelsesrige koncertpromotorer giver
    ›gode råd om events og koncerter på Idans seminar den 26. november
    ›om moderne arena- og stadiondrift. Mød også folkene bag blandt
    ›andet Color Line Arena og Malmö Arena.

    ›Med tilsagn fra senior vice president Rob Hallett fra AEG Live om
    ›at tale på Idans seminar om moderne arena-. og stadiondrift i
    ›København den 26. november tegner seminaret, som Idan arrangerer
    ›i samarbejde med European Venue Management Institute, til at
    ›blive særdeles inspirerende for stadion- og arenaoperatører og
    ›bygherrer på jagt efter viden og inspiration til den fremtidige
    ›drift. I forvejen optræder arenaeksperten Hannu Helkiö og
    ›direktør for Hamburgs Color Line Arena, Uwe Frommhold, som
    ›gæstelærere på seminaret.


    ›At Rob Hallett fra AEG Live blev inviteret, og sagde ja til at
    ›deltage i seminaret, er altså blevet taget til indtægt for, at
    ›man er meget interesseret i at gå en på det danske marked.

    ›Det kan heller ikke udelukkes, at AEG Live vil involvere sig i en
    ›stor multiarena i Danmark, men først skal der regnes på
    ›mulighederne og økonomien, for en sådan kæmpearena i København.
    ›F.eks. er der en konkurrerende arena i Malmø, og hvilke
    ›sportsgrene/klubber kan samle flere end 5.000 tilskuere.

    ›Men AEG Live kan i hvert fald trække en masse store koncerter til København.
    Ja, jeg lagde godt mærke til at historien kom fra IA, og at det nok var i forbindelse med det arrengement de har afholdt. Men jeg nåede ikke at se helt hvor konkret det var. Så vidt jeg kunne se havde de dog ikke nogle udtalelser fra AEG, og det kunne jo godt tyde på at historien ikke er så pokkers konkret. Desvære. Det kunne være et yderst godt fit, men jeg er enig med dig i dine betragtninger, blot vil jeg sige at vi jo ikke ved hvorvidt man ikke allerede har set på dem. Jeg kan ikke forestille mig at AEG ikke er blevet kontaktet på et tidspunkt, inden for de seneste år, hvor man har talt om det her..
    Om svensk fotboll finns det inte mycket positivt att säga. Fy fan, vad allsvenskan är tråkig. - Don Ø

  6. #111
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    ›Ja, jeg lagde godt mærke til at historien kom fra IA, og at det
    ›nok var i forbindelse med det arrengement de har afholdt. Men jeg
    ›nåede ikke at se helt hvor konkret det var. Så vidt jeg kunne se
    ›havde de dog ikke nogle udtalelser fra AEG, og det kunne jo godt
    ›tyde på at historien ikke er så pokkers konkret. Desvære. Det
    ›kunne være et yderst godt fit, men jeg er enig med dig i dine
    ›betragtninger, blot vil jeg sige at vi jo ikke ved hvorvidt man
    ›ikke allerede har set på dem. Jeg kan ikke forestille mig at AEG
    ›ikke er blevet kontaktet på et tidspunkt, inden for de seneste
    ݌r, hvor man har talt om det her..
    Det er jeg enig med dig i. Altså at mulighederne for at bygge og drive en multiarena i København, det er vurderet på et tidligere tidspunkt, men har så ikke vist sig rentablet indtil videre. Men man holder helt sikkert øje med udviklingen i København.

    Et af problemerne i København er, at der pt. ikke er oplagte sportsgrene og klubber, der kan trække 10.000 tilskuere uge efter uge til en multiarena. Som f.eks. i Sverige der har en ishockey liga i europæisk klasse. I Danmark er det svært at forestille sig, at ishockey, håndbold eller basketball trække store tilskueretal. håndbold kan måske med positive briller på trække ca. 4-5.000 en gang i fremtiden. Men hvis et sådan håndboldhold også skal kæmpe med f.eks. FCK Håndbold om tilskurene, så ser det godt nok problematisk ud.

    Men måske kan multiarena bygges op om enkelt events som basis, og med hjemmebane for lokale sportshold som bonus. Men så skal der godt nok gang i både lommeregner og excel regneark.
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  7. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    681

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    ›Et af problemerne i København er, at der pt. ikke er oplagte
    ›sportsgrene og klubber, der kan trække 10.000 tilskuere uge efter
    ›uge til en multiarena. Som f.eks. i Sverige der har en ishockey
    ›liga i europæisk klasse. I Danmark er det svært at forestille
    ›sig, at ishockey, håndbold eller basketball trække store
    ›tilskueretal. håndbold kan måske med positive briller på trække
    ›ca. 4-5.000 en gang i fremtiden. Men hvis et sådan håndboldhold
    ›også skal kæmpe med f.eks. FCK Håndbold om tilskurene, så ser det
    ›godt nok problematisk ud.

    ›Men måske kan multiarena bygges op om enkelt events som basis, og
    ›med hjemmebane for lokale sportshold som bonus. Men så skal der
    ›godt nok gang i både lommeregner og excel regneark.
    Absolut. Og det kan godt gå hen og blive et problem. Det var jo også derfor at man hele tiden har argumenteret for at hallen burde ligge ved bella centeret, således at de kunne fylde hallen op i forbindelse med deres arrengementer og messer. Alt andet vil stort set være umuligt. Som de selv sagde skal hallen fyldes op hver 3-4 dag (jeg går ud fra at de mente fyldt hal) og udelukkende med events og koncerter går det nok ikke, som du selv siger. Men styrkeni arenaen er jo netop at den er multi og altså dermed har mange funktioner. Mange tænker kon på alm. hal betingelser som eks. koncerter, håndbold, eller badminton. Men en arena som denne kan jo også bruges til tennis, swømning, ridesport, moterløb, cross, cykeling, teater, ishockey, musicals, tv events osv. Det er vi jo slet ikke forvente med og derfor skal vi jo lige lære at bruge det. Plau at mange koncerter og events i dag slet ikke kommer til landet, fordi vi ikke har faciliteterne til det. Kombineret med DIFs løfte om et altal lovede dage og konferencer, så tror jeg godt at det kan gå, men som du selv siger, kan tingene godt se anderledes ud, når man kender tallene bagved.
    Om svensk fotboll finns det inte mycket positivt att säga. Fy fan, vad allsvenskan är tråkig. - Don Ø

  8. #113
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    Så fandt jeg det skrevne ord gemt på TV2.dk, og det kommer i f.m. at Jes Mortensen og Mads Rotbøl (journalister TV2 Sporten) var deltager på seminaret, hvor AEG Live altså også deltog:

    København skal muligvis ikke vente så meget længere på en multihal. En stor amerikansk virksomhed har nemlig kastet sin kærlighed på Danmarks hovedstad.

    De ejer både fodboldklubber, ishockeyklubber og basketballklubber i USA. Nu har den amerikanske AEG-koncern kastet opmærksomheden på København.

    "Vi mener, at vi med vores partnere og vores erfaring kan hjælpe til med at udvikle en fremragende multihal," siger vicepræsident i AEG Facilities, Bian Kabatznick, til TV 2 Sporten.

    AEG undersøger, om de skal bygge en multihal i København. I forvejen ejer koncernen flere kæmpearenaer i Europa, og bliver projektet til noget, kan danskerne se frem til kæmpe begivenheder.

    "Potentielt kan NHL-opvisningskampe være en mulighed. Så der er et væld af begivenheder, der ikke før har været i København," siger Kabatznick.

    Det var i øvrigt AEG, der stod bag, da NHL rundede London. Selskabet ejer nemlig både hallen og det ene hold.


    Der er dog et lille misforhold mellem journalistens egne skrevne ord og de direkte citater. AEG Live taler om at "hjælpe", mens journalisten efterfølgende skriver at AEG overvejer at bygge.
    Sidst redigeret af drix : 02.12.07 kl. 12:28
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  9. #114
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    Og nu vi er i gang, så er her oplægget til det foredrag, som Dan Hammer har afholdt som en del af seminaret:

    Kl. 15.45-16.30
    Kommerciel direktør Dan Hammer, Parken Sport & Entertainment A/S
    Selskabet bag Danmarks nationalarena satser stort i disse år med planer for en ny moderne opvisningshal ved siden af Parken, ny tribune og to fleksible gigantarenaer inde i selve Parken. Hvad skal der ske i de nye rammer, og hvordan oplever Danmarks største børsnoterede sports og underholdningsselskab de store offentlige investeringer i opvisningsanlæg og elitesport?


    Hvilket også kan give en mening i f.t. den nye Superbest tribune med det meget store VIP glasfacade område. Hvis der laves en mindre multihal arrangement inde i Parken, så er Superbest tribunen pludselig en langside!!
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    681

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    ›Så fandt jeg det skrevne ord gemt på TV2.dk, og det kommer i f.m.
    ›at Jes Mortensen og Mads Rotbøl (journalister TV2 Sporten) var
    ›deltager på seminaret, hvor AEG Live altså også deltog:

    København skal muligvis ikke vente så meget længere på en
    ›multihal. En stor amerikansk virksomhed har nemlig kastet sin
    ›kærlighed på Danmarks hovedstad.

    ›De ejer både fodboldklubber, ishockeyklubber og basketballklubber
    ›i USA. Nu har den amerikanske AEG-koncern kastet opmærksomheden
    ›på København.

    ›"Vi mener, at vi med vores partnere og vores erfaring kan
    hjælpe til med at udvikle en fremragende multihal,"
    ›siger vicepræsident i AEG Facilities, Bian Kabatznick, til TV 2
    ›Sporten.

    AEG undersøger, om de skal bygge en multihal i København.
    ›I forvejen ejer koncernen flere kæmpearenaer i Europa, og bliver
    ›projektet til noget, kan danskerne se frem til kæmpe
    ›begivenheder.

    ›"Potentielt kan NHL-opvisningskampe være en mulighed.
    ›Så der er et væld af begivenheder, der ikke før har været i
    ›København," siger Kabatznick.

    ›Det var i øvrigt AEG, der stod bag, da NHL rundede London.
    ›Selskabet ejer nemlig både hallen og det ene hold.


    ›Der er dog et lille misforhold mellem journalistens egne skrevne
    ›ord og de direkte citater. AEG Live taler om at
    ›"hjælpe", mens journalisten efterfølgende skriver at
    ›AEG overvejer at bygge.
    Korrekt. Men vi må vil gå ud fra at de også overvejer at bygge noget. Det er jo det de lever af, så jeg vil da blive oerræsket hvis de ikke kiggede på det, uden at man behøver at ligge særligtmeget i det....

    Anywho, Nogle er stadig overbevist om at arenaen kommer, på trods af at tiden løber ud...

    Vindere skiller sig ud i kapløb om multi-arenaer
    Offentliggjort 14.12.07 kl. 05:01

    Multiarenaer med 12.000-20.000 tilskuerpladser på vej i København, Århus og Herning. Trods advarsler om underskud og tomme haller fortsætter andre byer kapløbet

    Eksperterne siger, at der egentlig kun er plads til én multiarena i Danmark, som endda kan få svært ved at løbe rundt.

    Alligevel kommer der næsten med sikkerhed en arena i København, og i Århus har politikerne givet grønt lys til én, mens Herning Messecenter allerede om et år har bygget sin superarena færdig. De tre arenaer får plads til 12.000-20.000 siddende tilskuere.

    I Idrættens Analyseinstitut mener analytiker og forfatter til bogen "Idrættens største arenaer" Ulrik Almlund, at man vil få mere end svært ved at fylde hallerne op.

    - Madonna kommer jo ikke til Herning hver uge. Hvis vi har tre store arenaer, skal de minimum have 90 begivenheder hver om året, hvor der er i hvert fald halvt fyldt op. Det bliver meget, meget vanskeligt, siger han.

    Alligevel fortsætter blandt andre Kolding og Sønderborg arbejdet med egne multiarenaer.

    Ritzau
    Personligt tror jeg faktisk godt på 2 haller, hvis de kan ligge i henholdsvis københavn og Århus. Så ville de i hvert fald næppe hugge mange tilskuere fra hinanden....
    Om svensk fotboll finns det inte mycket positivt att säga. Fy fan, vad allsvenskan är tråkig. - Don Ø

  12. #116
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    Og nu går Århus for alvor på banen.

    Ifølge Århus Stiftstidende beretter, at kommunalbestyrelsen har besluttet, at der nu skal opføres en multiarena med plads til 15-20.000 tilskuere. Kommunen vil dog hverken betale for opførelsen eller for driften af multihallen. Og der er endnu ikke nogen private investorer. Så er spørgsmålet, om det overhovedet kan lade sig gøre. Det skal jeg ikke kloge mig på.

    Med sit entydige ja til en multiarena har Århus Kommune officielt meldt sig som vært for en gigantisk storhal, der skal skabe plads til og mulighed for store koncerter, internationale sportsstævner i EM og VM-kategorien og kongresser, udstillinger og andre begivenheder med plads til mange tusinder mennesker.
    Hallen skal opføres for og drives af private investorer på godsbanearealet mellem Ringgadebroen og Musikhuset. Investorerne skal dog først skal findes.
    »Der er ingen tid at spilde. Lad os komme i gang,« lød det fra Henrik Vestergaard ██, der henviste til en intens kamp med andre byer om investorer og opmærksomhed.

  13. #117
    wochmann er offline -returner of knowledges-
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    164

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    kommunalbestyrelsen har besluttet, at der nu skal opføres en multiarena med plads til 15-20.000 tilskuere. Kommunen vil dog hverken betale for opførelsen eller for driften af multihallen.
    Det er eddermame en nem beslutning at tage så...

    Med den slags hårdslående logik for øje, har jeg hermed besluttet at min nabo skal gi mig en ny bil. Driften betaler jeg self heller ikke for! Det ville være tåbeligt forståes...
    "För övrigt är iaf FCK närmare en "europisk toppklubb" än den loserklubb Holmén gick till, som han själv tyckte var hög europaklass... MarkoKristal on svenskafans.com

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #118
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    681

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    ›Det er eddermame en nem beslutning at tage så...

    ›Med den slags hårdslående logik for øje, har jeg hermed besluttet
    ›at min nabo skal gi mig en ny bil. Driften betaler jeg self
    ›heller ikke for! Det ville være tåbeligt forståes...
    Præcis. Det er en fis i en hornlygte. Ligesom det er rent gas nå borgmesteren påstår at man med denne beslutning tager føretrøjen om multiarenaen med alle andre byer, inklusive København. Hovedstaden har jo allerede besluttet og givet primær tilladelse til en arena, og bella centeret kunne begynde at bygge i morgen, hvis de ellers kunne finde en investor. Det har man hidtil ikke kunnet, og det problem render Århus nok også ind i, på trods af de mange jyske matadorer. København vil trods alt gerne investerer op mod 200 millioner i en arena.

    Nej, så er der mere godt i en artikkel fra dagens Børsen, hvor man følger op på historien om AEG. Heri bekræfter vicepresidenten for AEG Europa at man er "meget interesserede" i københavn, og i øjeblikket er i gang med en større undersøgelse om det danske marked, incl. VIP interesse, markedsføring og fysisk plads, som muligvis vil munde ud i en opførelse at en stor multiarena.

    "Vi tror at København vil give succes. Man har vist at man kan tiltrække de store navne" siger Brian Kabatznick fra AEG.

    Københavns Kommune bekræfter at man har arbejdet med AEG siden i sommers og at man også har fået andre henvendelser fra bl.a. Livenation, Bella Centeret og PS&E...

    Direktør for Kultur- og Fritidsforvaltningen Carsten Haurum bekræfter også at københavns kommune har mulighedfor at investere op til 200 millioner kroner i projektet. De forventer er der "sker noget" i sagen i løbet af foråret.

    Artiklen er pt ikke online, men hvis det kommer det senere, vil jeg poste et link...
    Om svensk fotboll finns det inte mycket positivt att säga. Fy fan, vad allsvenskan är tråkig. - Don Ø

  16. #119
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    681

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    Om svensk fotboll finns det inte mycket positivt att säga. Fy fan, vad allsvenskan är tråkig. - Don Ø

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #120
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Multiarena tråden vol. IV

    I eufori over at nogle høje mænd besøgte Ritt smed hun 200 mio. i puljen til at lave en multihal.

    Mere om den føljeton følger garanteret de næste par dage..

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

Side 8 af 16 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Yeah right!-tråden, vol. 3
    By kvik in forum Diverse
    Svar: 480
    Sidste Meddelelse: 03.02.24, 09:48
  2. Yeah right!-tråden, vol. 2
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 235
    Sidste Meddelelse: 01.03.07, 20:07
  3. Multiarena tråden vol. III (JHC vs. PSE)
    By drix in forum De lange linier
    Svar: 271
    Sidste Meddelelse: 13.02.07, 17:09
  4. Multihal tråden vol. II (Ørestaden)
    By drix in forum De lange linier
    Svar: 206
    Sidste Meddelelse: 22.10.04, 23:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •