Side 13 af 15 FørsteFørste ... 3101112131415 SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 216

Emner: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Det tætteste jeg kunne komme på en passende tråd:

    Jeg overvejer at skifte abonnement fra yousee til Viaplay sport. Det kører jo over nettet, så jeg er lidt usikker på hvor stabilt det kører.
    Er der nogle herinde der har erfaringer med det?

    Pft!

    /Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  2. #182
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    516

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Jeg har Viaplay, (i forbindelse med Viasat-abonnementet, og bruger det derfor kun sporadisk). Jeg har aldrig haft nævneværdige problemer med kvaliteten (bevares, en gang eller to i løbet af en sådan kamp pixelerer den i måske 10-15 sekunder - men det kan sagtens være netforbindelsen herhjemme). Til gengæld kan det ikke anbefales, hvis du gerne vil skakte samtidig. Den er nemlig konsekvent ca. 1 minut efter TV-transmissionen. So be warned...
    Walle
    Copenhagen Lads

    Tolerance og Empati...
    Walle's Avatar

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #183
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Signalet har kortest forsinkelse og 99 pct. hd-kvalitet, hvis du kører viaplay via bærbar på tv'et og hdmi.
    Sidst redigeret af isen : 26.07.14 kl. 13:00
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #184
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af isen Se meddelelser
    Signalet har kortest forsinkelse og 99 pct. hd-kvalitet, hvis du kører viaplay via bærbar på tv'et og hdmi.
    Ok. Så kvaliteten er mærkbart dårligere, hvis man fx kører det direkte på smart-tv?

    Tak for responsen fra jer begge
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  7. #185
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Jeg er virkelig sent ude her, men lige nu går finalen i Asian Cup i gang på Eurosport 2 mellem Sydkorea og Australien. Australien kæmper for deres første asiatiske mesterskab, siden de indtrådte i det asiatiske fodboldforbund, mens Sydkorea ikke er blevet asiatiske mestre i de sidste 55 år. Det skal nok blive en spændende finale!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #186
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Imorgen Onsdag d. 4/2 sender TV3 Sport 1, to FCK udsendelser efterfulgt af kampen mod Jablonec.

    19:55 Fodbold: FC Københavns største udenlandske stjerner
    20:25 Fodbold: Efteråret i FC København - Ståles nye kuld
    20:55 Fodbold: FK Blaumit Jablonec- FC København

    http://www.tvguide.dk/kanaler/TV3+Sport+1/2015-02-04

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #187
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Lad ikke som om I alle sammen er i Parken. Jeg kan se, at I mangler ;-)

    Når dagens kamp bliver kedelig, så starter der kl. 20.45 en meget spændende kamp på 6eren: Coppa Italia-finalen Juventus-Lazio.

    Juventus er som bekendt italienske mestre og ChL-finalister. Lazio har været pivstærke i foråret og er vel bedste bud på at forhindre Juve i en trippel. Hold øje med Felipe Anderson!

    Kampen skulle have været spillet 7. juni i et udslag af manglende italiensk tro på Juventus' ChL-chancer. Da det viste sig, at det ville være en dobbeltbooking, flyttede de i huj og hast finalen til i aften.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #188
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... Lazio har været pivstærke i foråret og er vel bedste bud på at forhindre Juve i en trippel...
    He he :-)

    Ser Viaplay fra app i Samsung smart-TV eller (fra laptop eller telefon) via Chromecast på et lidt ældre TV (når kæresten ser svensk krimi eller boligprogram). Begge dele fungerer virkelig godt, men ja, signalet kan af og til pixellere i et par sekunder eller lidt længere. Og jeg har et par gange oplevet sort skærm, når jeg startede en kamp, men så har det virket at gå ud af appen og starte kampen igen. (Dog fuckede Barca-Bayern helt op - en genstart havde måske fixet det, men valgte ZDF i stedet.) Det koster nok lidt for min oplevelse, at vi en ældgammel router og x-antal devices på wifi konstant. Men routeren skiftes snart og jeg overvejer at trække et netkabel fra ny router til TV - set direkte på min telefon er der aldrig problemer af nogen art, så det sidste trådløse link koster vist et par procent af oplevelsen. Alt i alt et stort "OK men..."

    Endelig kan man ikke se kampe fra 6eren... så smølles Juve-sejr gik jeg glip af :-(

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  14. #189
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Bingohanz Se meddelelser
    He he :-)
    Well, jeg har læst mig til at pessimisme er en catalansk specialitet, og selv om det først var årtier efter at jeg fattede sympati for holdet er det absolut noget jeg kan identificere mig med ;-)

    "A very important trait of the typical Catalan fan is pessimism. During these years it’s something that has waned but Culés are actually famous for always expecting the worst."

  15. #190
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Husk at se aftenens op/nedrykningsgyser mellem Karlsruhe og HSV!

    Den spilles allerede kl. syv, da det lokale Polizei helst vil have den afviklet i dagslys – der var megaballade sidst der var sådan en kamp på de kanter.

    Og den vises på ARD og på Eurosport 2.

    De spiller på det gamle Wildparkstadion, der mildt sagt ikke har været del af det store Bundesliga-boom, hvor alle efterhånden har et trestjernet stadion eller mere.



    Karlsruhe har 1-1 med fra første kamp. Så med 0-0 eller en sejr er det KSC, der er i 1. Bundesliga, og dette ur kan slukkes og køres på lossepladsen.



    Wir drücken die Daumen ...

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #191
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Husk at se aftenens op/nedrykningsgyser mellem Karlsruhe og HSV!

    Den spilles allerede kl. syv, da det lokale Polizei helst vil have den afviklet i dagslys – der var megaballade sidst der var sådan en kamp på de kanter.

    Og den vises på ARD og på Eurosport 2.

    De spiller på det gamle Wildparkstadion, der mildt sagt ikke har været del af det store Bundesliga-boom, hvor alle efterhånden har et trestjernet stadion eller mere.



    Karlsruhe har 1-1 med fra første kamp. Så med 0-0 eller en sejr er det KSC, der er i 1. Bundesliga, og dette ur kan slukkes og køres på lossepladsen.



    Wir drücken die Daumen ...
    Og HSV klarede for andet år i træk, nærmest mirakuløst, at overleve.. Så uret tikker lystigt videre - ihvertfald én sæson mere..

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #192
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Og HSV klarede for andet år i træk, nærmest mirakuløst, at overleve.. Så uret tikker lystigt videre - ihvertfald én sæson mere..
    Men nu skal de måske til det igen. Kl. 15:30 er der HSV-Wolfsburg - en direkte kamp om at undgå nedrykningsplayoff. Jeg kan ikke se, at kampen bliver vist på TV, mystisk nok. I stedet kan man på TV3 Sport 1 kl. 16:00 se Bradford-Millwall - finale fra Wembley om oprykning til Championship.

  20. #193
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Men nu skal de måske til det igen. Kl. 15:30 er der HSV-Wolfsburg - en direkte kamp om at undgå nedrykningsplayoff. Jeg kan ikke se, at kampen bliver vist på TV, mystisk nok. I stedet kan man på TV3 Sport 1 kl. 16:00 se Bradford-Millwall - finale fra Wembley om oprykning til Championship.
    Jeg tror, at Eurosport 2 kommer til at vise en del fra den. Som jeg kan læse det, skifter de mellem de forskellige interessante kampe i dagens sidste spillerunde fra 15:30. Til gengæld kan jeg ikke se, at Bradford-Millwall er på tv, der viser TV3 Sport 1 OB-Randers.

  21. #194
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    Jeg tror, at Eurosport 2 kommer til at vise en del fra den. Som jeg kan læse det, skifter de mellem de forskellige interessante kampe i dagens sidste spillerunde fra 15:30. Til gengæld kan jeg ikke se, at Bradford-Millwall er på tv, der viser TV3 Sport 1 OB-Randers.
    Ja, det ser ud til, du har ret. Jeg tog Bradford-Millwall fra Flashscore, men de har tilsyneladende dobbeltbooket. Pis, ville da 20 x hellere se Bradford-Millwall end OB-Randers.

  22. #195
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Dagens fodboldkamptip er kun for Viaplaybrugere.

    Der er et dansk magasinprogram, som jeg ikke har set i 6 år, der hedder Onside, da niveauet var blevet en kende lavt. Gårsdagens udsendelse var til gengæld sprængfyldt med glædeligt indhold trods en sær gravkammerstemning blandt værterne.

    Udsendelsen er tilgængelig hele dagen.

    Jeg tror, jeg vil gense afsnittet nu.
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  23. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tal!
    By Ren_FC in forum Diverse
    Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 12.06.20, 17:34
  2. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31
  5. dagens mytevedligeholdelse
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.08.03, 15:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •