Side 10 af 15 FørsteFørste ... 78910111213 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 216

Emner: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    3+ har vist fodbold om lørdagen før - kampen her i august mod Brøndby. Man kan godt flytte den normale MOTW til en lørdag før en europa-cup kamp. Hvilken TV-kanal, der viser kampen har ikke for så vidt noget at gøre med dagen. I dette tilfælde må Viasat, som har ret til at vælge først, have valgt en anden kamp. Brøndby skal spille søndag kl. 19.00, som er det normale MOTW-tidspunkt. Men det mærkelige er, at TV-station ifølge deres hjemmeside, endnu ikke er fastlagt...

    Der er godt nok meget rod omkring dansk fodbold og hvilke kanaler, der viser det. Ikke noget at sige til, at nogle mennesker falder fra...

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Der er godt nok meget rod omkring dansk fodbold og hvilke kanaler, der viser det. Ikke noget at sige til, at nogle mennesker falder fra...
    Som privat parabol-ejer, har jeg opgivet at følge dansk fodbold på TV. Det er for dyrt og besværligt :-(
    Til gengæld kan jeg (endnu da) følge premier league via én kanal, så "tips-fodbold" er genoplivet i min verden.
    Rent kvalitetsmæssigt er det absolut ikke et dårligt bytte.

  3. #138
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Jeg er fuldstændig enig og står i præcis samme sitaution. Den nuværende TV aftale er helt klart med til at ødelægge interessen for dansk fodbold.

  4. #139
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Jeg tænker at 3+ valget måske har mere med selve kamptidspunktet end kampen at gøre. Det er flere gange nævnt af 3+ at søndagskampe har langt højere seertal end lørdagskampe. Så rationalet er måske at man som udgangspunkt vil have en søndagskamp, så hvis man kan finde en kamp der bare er nogenlunde attraktiv, så prioriterer man dette højere end at vise topkampen den uge. Så medmindre der virkelig er tale om et opgør som har stor almen interesse (som FCK-BIF) så satser man hellere på at holde søndagskampen.
    Og siden Brøndby jo ikke belemres med europa kampe i disse år, så er de et oplagt valg om søndagen da det trods alt stadig må formodes at de kan tiltrække flere seere end mange andre klubber.

    At jeg så stadig ikke forstår prioriteringen netop denne runde er en anden sag. At man ikke vil vise sidste sæsons nr. 1 mod 2, er totalt uforståeligt.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #140
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Om 3+ har vist fodbold om lørdagen før, aner jeg ikke - men FCK-Aab d. 28. juli, blev vist på Canal 9.
    My bad. Rigtig skidt eksempel :-)

    Tag i stedet kampene mod OB og FCM fra sidste år, der begge var inden Champions League-kval! Eller mødet med Brøndby i år, som nævnes.

    Noget andet er, at det formentlig er en irriterende situation for parabolkunder at alle kampene spredes over to platforme, men så skal det vel også huskes at det er en ret ny ting at man i det hele taget kan se alle seks kampe. Er man f.eks. på Viasat vil man stadig kunne se en del kampe, men man risikerer at misse sit eget hold - det har man så alle dage risikeret :-)

    mvh,
    -smølle

  7. #141
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Så rationalet er måske at man som udgangspunkt vil have en søndagskamp, så hvis man kan finde en kamp der bare er nogenlunde attraktiv, så prioriterer man dette højere end at vise topkampen den uge.
    ...
    Og siden Brøndby jo ikke belemres med europa kampe i disse år, så er de et oplagt valg om søndagen da det trods alt stadig må formodes at de kan tiltrække flere seere end mange andre klubber.
    Njah, teorien holder bare ikke ved eftersyn, for også om foråret når holdene forlængst er ude af Europa er der stadig en stor slagside mod BIF-kampvisning på 3+. Sportslig relevans eller ej. Jeg kunne godt lide at se en stor opgørelse af deres samlede kampe de sidste par år. Jeg vil vædde på at BØF er det ene hold i mindst 60% af dem :-)

    mvh,
    -smølle

  8. #142
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Om 3+ har vist fodbold om lørdagen før, aner jeg ikke - men FCK-Aab d. 28. juli, blev vist på Canal 9.
    Vores kamp forleden mod Brøndby var Match of The Week, men blev sendt lørdag, da vi havde en Champions League kamp tirsdag eller onsdag efter.
    Og den blev sendt på 3+. Så det er nok bare fordi Frimann og de andre pestglade "eksperter" på 3+ ikke kan døje at se kampe hvor der ikke render et suppe bundhold rundt i gule trøjer.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  9. #143
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Noget andet er, at det formentlig er en irriterende situation for parabolkunder at alle kampene spredes over to platforme, men så skal det vel også huskes at det er en ret ny ting at man i det hele taget kan se alle seks kampe. Er man f.eks. på Viasat vil man stadig kunne se en del kampe, men man risikerer at misse sit eget hold - det har man så alle dage risikeret :-)

    mvh,
    -smølle
    Det passer ikke helt - jeg kan ikke helt præcist huske, hvornår Viasat solgte en del af rettigheder fra, men for nogle år siden, havde Viasat rettigheder til alle kampene. Og der kunne du som viasat parabol-kunde se alle kampene. Det er rigtigt, at vi ikke skal så mange år tilbage, før ikke alle kampe blev Tv-transmitteret, men der var en periode på nogle få år, hvor Viasat-parabol kunder kunne se alle kampene. Således var det nemlig dengang, jeg indledningsvist på den baggrund købte en parabol. Så gik der et par år, og så solgte Viasat en del af rettighederne fra... uden at man så i øvrigt sænkede prisen eller noget lignende.

  10. #144
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Det passer ikke helt - jeg kan ikke helt præcist huske, hvornår Viasat solgte en del af rettigheder fra, men for nogle år siden, havde Viasat rettigheder til alle kampene. Og der kunne du som viasat parabol-kunde se alle kampene. Det er rigtigt, at vi ikke skal så mange år tilbage, før ikke alle kampe blev Tv-transmitteret, men der var en periode på nogle få år, hvor Viasat-parabol kunder kunne se alle kampene. Således var det nemlig dengang, jeg indledningsvist på den baggrund købte en parabol. Så gik der et par år, og så solgte Viasat en del af rettighederne fra... uden at man så i øvrigt sænkede prisen eller noget lignende.
    Ah, ok! Jeg må erkende, at det er talt som kabelkunde, og at jeg ikke var klar over at de fordele fandtes :-)

    mvh,
    -smølle

    der i øvrigt stadig er bitter over at den gamle fordel Viasat leverede til YouSee-kunder med at man frit kunne vælge hvilken Champions League-kamp man ville se nu er røget, så man er havnet i deres tvangsfodring med de samme fire hold hver gang på 3+ og TV2 Sport.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #145
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    40

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Njah, teorien holder bare ikke ved eftersyn, for også om foråret når holdene forlængst er ude af Europa er der stadig en stor slagside mod BIF-kampvisning på 3+. Sportslig relevans eller ej. Jeg kunne godt lide at se en stor opgørelse af deres samlede kampe de sidste par år. Jeg vil vædde på at BØF er det ene hold i mindst 60% af dem :-)

    mvh,
    -smølle

    http://www.superstats.dk/news/brondby-stadig-god-tv

    Der er oversigten fra 11/12 sæsonen, som viser, at Brøndby var valgt i 19 ud af 33 kampe. Det er kun 57,5%... ;)

  13. #146
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af JohnniBoy Se meddelelser
    http://www.superstats.dk/news/brondby-stadig-god-tv

    Der er oversigten fra 11/12 sæsonen, som viser, at Brøndby var valgt i 19 ud af 33 kampe. Det er kun 57,5%... ;)
    Det er tredie gang jeg indrømmer at have taget klart fejl. Jeg melder mig i den grad ud af debatten nu ;-)

    mvh,
    -smølle

  14. #147
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Det ser ud til at der er gratis bold i weekenden...

    ALLE MED ALMINDELIG ANTENNE KAN SE PREMIER LEAGUE-KAMP PÅ LØRDAG

    De næste to lørdage kan du opleve spændingen fra den bedste engelske fodboldrække, når Boxer i samarbejde med 6'eren viser en kamp fra Premier League på Boxer Info. På lørdag vises kampen mellem Chelsea og Stoke kl. 16.

    Alle med antenne kan se med - du behøver ikke at have 6'eren i din tv-pakke.


    Mattsson #1988
    Du finder Boxer Info på kanalplads 7 på dit tv. Boxer Info kan modtages af alle, som ser tv med antenne.
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  15. #148
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Der er en fodboldkamp på tv i dag! Det er Danmarks U21-landshold, der spiller første playoff-kamp om en billet til EM næste år i Israel. Lodtrækningen har været rigtig dårlig for danskerne, der har trukket de forsvarende mestre fra Spanien. Om ikke andet har Danmark dog hjemmebane i returkampen (Aalborg Stadion havde åbenbart ingen koncerter på tirsdag...), så aftenens kamp transmitteres fra Burgos.

    Kick-off kl. 20:45TV2 Sport.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #149
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012
    Indlæg
    9

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Ja den første kamp endte med et massivt 5-0 nederlag, og man kunne derfor tro at alt var færdigt i forbindelse med retur opgøret i Aalborg, men hvis man kigger rent og skær på ods delen og muligheder den vej igennem, så kunne jeg personligt godt finde på at spille på dansk sejr i retur opgøret, det samlede resultat til dansk favør er langt langt væk, men Spanien må virkelig sparer på nogen spillere til kampen, og nye danskere får chancen, typer som på sigt kan forsøge sig at spille sig ind i start 11eren på U21 landsholdet, og jeg tror man vil se et meget tændt dansk hold, som gerne vil vaske denne plet væk, som første kamp desværre kastede af sig...

    derfor spil dansk sejr i returen ;-)
    Hvad er egentlig det fede ved fodboldspillet... Er det alt det man har oplevet, eller alt det der stadig er i vente ?

  18. #150
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Håber ikke nogen fulgte ovenstående råd ;-)

    Nå, jeg sidder her og venter på, at klokken bliver 13:45 og Tottenham-Chelsea går i gang på 6'eren. Bagefter er der jo bl.a. Dortmund-Schalke på Eurosport 2, men den helt store europæiske topkamp i dag er altså Juventus-Napoli kl. 18:00Canal 8. Min interesse i italiensk fodbold kan ligge på et meget lille sted, men når nu det er topkamp mellem to hold, der endnu ikke har tabt, vælger jeg nok alligevel at give det en chance :-)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

Side 10 af 15 FørsteFørste ... 78910111213 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tal!
    By Ren_FC in forum Diverse
    Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 12.06.20, 17:34
  2. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31
  5. dagens mytevedligeholdelse
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.08.03, 15:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •