Side 4 af 15 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 216

Emner: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Kl 23.00 viser Norge 2, Spanien-Sverige.

    Godt nok absolut ikke det samme på spil, som i Skotland. Men alligevel et spansk hold, der formelt set ikke har sikret sig adgang, så mon ikke de er opsatte på en revanche overfor Linderoth og co., der endelig kan sparke dem afsted.

    (hvilket som bekendt også betyder farvel til danskerne. Men vi skal i første omgang selv sørge for, at besejre Nordirland ude, hvilket kan blive svært nok, tror jeg...)

    Mvh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    I disse for vor landshold så triste tider, kan man i dag se om der skulle være nogle interessante talenter på vej på U-21 landsholdet som erstatning. Holdet møder Slovenien på Energi Nord Arena (formerly known as Aalborg Stadion), og kampen sendes på TV2 Sport fra klokken 18.10. Og nej, der er ingen FCK´ere i truppen.

    WII
    Tilskuer

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    I aften kl. 18 viser Eurosport ANC kampen

    Nigeria - Elfenbenskysten

    med profiler som Drogba, Kalou, Zokora, Yaya + Kolo Toure, Eboue, Keita, Obi Mikel, Yakubu, Martins m.fl.
    William!
    JesperFCK's Avatar

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    251

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Så er det blevet tid for returkampene i 1/16-finalerne i UEFA-cuppen. Alle kampene spilles i eftermiddag/aften, og der er bl.a. mulighed for at se følgende kampe på TV:

    Programstart: 16.30. Kampstart: 17.00. Leverkusen - Galatasaray (1. kamp: 0-0) og Hamburger SV - FC Zürich (1. kamp: 3-1) på DSF.

    Programstart: 18.32. Kampstart: 18.45. Bayern München - AberdeenPro7. Første kamp: 2-2.

    Programstart: 20.30. Kampstart: 20.45. Getafe - AEK3+. Første kamp: 1-1.

    Programstart: 20.30. Kampstart: 20.45. Fiorentina - RosenborgViasat 4. Første kamp: 1-0.

    Programstart: 21.00. Kampstart: 21.00. FC Nürnberg - BenficaZDF. Første kamp: 0-1.

    Programstart: 22.15. Kampstart: 22.30. Braga - Werder BremenDSF. Første kamp: 0-3.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Lidt sent, jeg ved det, men aftenen byder på tysk pokalfodbold på ARD og ZDF.

    Lige nuARD spiller Wolfsburg og HSV deres kvartfinalekamp. Stillingen er 1-1 med 10 min. tilbage.

    Hvis man skulle have læst denne post for sent, så fortvivl ikke, for der er en endnu mere interessant kamp i aften kl. 20.30ZDF. Det drejer sig om lokalderby på Allianz Arena mellem Bayern München og 1860 München.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,719

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    ›Lidt sent, jeg ved det, men aftenen byder på tysk pokalfodbold på ARD og ZDF.

    Lige nuARD spiller Wolfsburg og
    HSV deres kvartfinalekamp. Stillingen er 1-1 med 10 min.
    ›tilbage.

    ›Hvis man skulle have læst denne post for sent, så fortvivl ikke,
    ›for der er en endnu mere interessant kamp i aften kl.
    ›20.30ZDF. Det drejer sig om lokalderby på Allianz
    ›Arena mellem Bayern München og 1860 München.

    Så interesant som tysk pokalfodbold end er - setup'et, TV-dækningen, engagementet, dramaerne, altsammen fantastisk - så falder München-derbyet i aften sammen med det absolutte topopgør i Seria A mellem Inter og Roma (CanalPlus). En kamp der meget vel enten definitivt afgør scudettoen, eller måske Roma overrasker og bringer pludseligt spænding tilbage om samme.
    Og kl. 22 er der i øvrigt til natkassen Copa del Rey, Barcelona-Valencia.
    Fin, fin fodboldaften!
    Cheers,
    Holger
    - født på en sommernat i sprællemandens tegn
    Holger's Avatar

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    251

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    I aften spilles første kamp af 1/8-finalerne i UEFA-cuppen. Der er bl.a. mulighed for at se følgende kampe på TV:

    Programstart: 18.49. Kampstart: 19.00. Anderlecht - Bayern MünchenProSieben.

    Programstart: 21.00. Kampstart: 21.05. Bayer Leverkusen - Hamburger SVZDF.

    Programstart: 21.00. Kampstart: 21.30. Benfica - Getafe3+.

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Aftenens eneste fodboldtilbud, for os med almindeligt kabel-tv, er fra ZDF.

    De viser Werder Bremen-Rangers, og den har kickoff kl. 20.30.

    Den første kamp i Glasgow endte 2-0, lidt heldigt for Rangers, men det betyder mildt sagt ikke at det hele er slut: Bremen har som nævnt ovenfor en imponerende evne til at hive det allerbedste op af hatten, når de er bagud i europæiske kampe, og de vil med god ret kunne håbe på endnu et Wunder an der Weser i aften. De vil i hvert fald med stor sikkerhed komme tordnende frem i rasende tempo, og intet er afgjort.

    Her og her er et par bud på optakter til kampen!

    mvh,
    -smølle

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    ›Aftenens eneste fodboldtilbud, for os med almindeligt kabel-tv,
    ›er fra ZDF.

    ›De viser Werder Bremen-Rangers, og den har kickoff kl. 20.30.

    ›Den første kamp i Glasgow endte 2-0, lidt heldigt for Rangers,
    ›men det betyder mildt sagt ikke at det hele er slut: Bremen har
    ›som nævnt ovenfor en imponerende evne til at hive det allerbedste
    ›op af hatten, når de er bagud i europæiske kampe, og de vil med
    ›god ret kunne håbe på endnu et Wunder an der Weser i
    ›aften. De vil i hvert fald med stor sikkerhed komme tordnende
    ›frem i rasende tempo, og intet er afgjort.

    Her og
    ›t/2008/03/13/sfnran113.xml"]her[/url] er et par bud på
    ›optakter til kampen!

    ›mvh,
    ›-smølle

    Og når man lægger det sammen med de skotske holds sædvanlige inkompetence på udebane, så bliver Werders muligheder for videre avancement bestemt ikke mindre. Jeg tror, at der er grundlag for en rigtig gyser, hvis Werder scorer et hurtigt mål. :-)
    Mvh.
    Dane

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Dagens tip:

    Semifinale i den traditionsrige tyske pokalturnering: Borussia Dortmund-Carl Zeiss JenaZDF - programstart 20.15, kampstart 20.30.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #56
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    ›Dagens tip:

    ›Semifinale i den traditionsrige tyske pokalturnering: Borussia
    ›Dortmund-Carl Zeiss Jena
    ZDF - programstart
    20.15, kampstart 20.30.

    Og så gør jeg lige opmærksom på at finalen er i aften: Borussia Dortmund-Bayern München. Kickoff er kl. 20.00 og kampen kan ses på ZDF, hvilket jeg klart vil anbefale, men hvis det ikke er muligt vises den også på TV2 Sport.

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    I aften kl. 20.45 spilles der topopgør i gruppe B i U23/U21-Turneringen i Toulon i mellem Italien og Tyrkiet. Den bliver vist på Eurosport fra kl. 20.45. Man kan dog allerede fra kl. 18.30 se Elfenbenskysten - USA, hvis man skulle have lyst.

    Tyrkiet kender jeg ikke det store til, så dem vil jeg ikke kloge mig på. De har dog et velkendt navn i deres trup Nuri Şahin, som scorede i Tyrkiets første opgør mod USA som Tyrkiet vandt 3-2.

    Italien derimod, kan jeg godt komme med et par mere uddybende ord om. I deres første opgør slog de Elfenbenskysten sikkert 2-0 på mål af Sebastian Giovinco, Italiens vel nok største offensive profil. Han bliver af de kloge hoveder i Italien kaldt et af de største talenter i Europa, og nogle få våger sig endda ud i sammenligninger med Gianfranzo Zola og Diego Maradona, dette skyldes foruden Giovincos store talent, også hans størrelse. Foruden Giovinco skal man også holde øje med Luca Cigarini fra nedrykkede Parma (Køb CV!), som bliver sammenlignet med Andrea Pirlo pga. Cigarinis overblik og fine pasningsspil. Graziano Pellè fra AZ, Osvaldo fra Fiorentina og Davide Lanzafame fra Bari (Juventus) er også offensive navne man skal holde et øje på. Antonio Nocerino fra Juventus (Palermo) som står noteret for en A-landskamp er holdets 'midtpunkt' og anfører, og rammer han dagen er han bestemt også opmærksomheden værd. En spiller der ville pryde Københavns midtbane ;o). I det hele taget er det et meget talentfuldt U21-landshold Italien har fået stablet på benene, og med hold som Frankrig og Holland ude af turneringen kan man sagtens kalde Italien favorit til dette års sejr i Toulon.

    -H&A
    Sidst redigeret af Hjalte & Álvaro : 23.05.08 kl. 14:07

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    I aften klokken 21 bliver der spillet pokalfinale i Europas vel nok mest kedelige 'topliga' imellem Lyon og PSG, men det er ikke den kamp, jeg skal anbefale.

    Det er derimod pokalfinalen i Coppa Italia eller Tim Cup som den også hedder. Kampen står imellem de nykårede mestre Inter og Italiens bedst spillende fodboldhold Roma. Den bliver vist fra kl. 20.45 på Kanal 5.

    Begge hold har kæmpet til sidste spillerunde i Serie A om mesterskabet, og Roma er meget sultne efter at slå Inter og få revanche. Ingen af de to mandskaber bryder sig specielt meget om hinanden, så derfor er der lagt op til et hektisk og underholdende opgør på Olimpico, så hvis du ikke er MGP-fan eller har behov for at se Nasseprinsen få sin kransekagefigur for tyvende gang, vil jeg stærkt anbefale at du stiller ind på Kanal 5 kl. 20.45, og får en god fodboldoplevelse til at slutte sæsonen af på.

    -H&A

    P.s. Jeg skal advare mod defensive taktikker, hold uden angribere, og mål med net designet til at holde boldene ude i stedet for inde.
    Sidst redigeret af Hjalte & Álvaro : 24.05.08 kl. 13:00

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Hvis man som mig, ikke gider se det danske landshold i endnu en kedelig kamp uden betydning, så viser Eurosport i aften kl. 20.45 finalen i U21-turneringen i Toulon.

    Kampen står imellem Chile og Italien, turneringens to bedste hold. Chile ved jeg intet om, de bliver dog trænet af Marcelo Bielsa, som nogen måske kender for hans periode som argentinsk landstræner, og så består Chiles hold alle, med undtagelse af en enkelt Vitessespiller, af hjemlige talenter. Deres trup kan ses her.

    Italien har jeg tidligere været inde på, så dem vil jeg ikke kommentere nærmere, ud over at man skal(!) holde øje med Sebastian Giovinco, han spiller sæføli med nummer ti.

    -H&A

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    ›Kampen står imellem Chile og Italien, turneringens to bedste
    ›hold. Chile ved jeg intet om, de bliver dog trænet af Marcelo
    ›Bielsa, som nogen måske kender for hans periode som argentinsk
    ›landstræner, og så består Chiles hold alle, med undtagelse af en
    her.

    Der er mange virkelig talentfulde spillere på Chiles hold,så det kan såmænd godt gå hen og blive en seværdig kamp.

    Tak for tippet.

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

Side 4 af 15 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tal!
    By Ren_FC in forum Diverse
    Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 12.06.20, 17:34
  2. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31
  5. dagens mytevedligeholdelse
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.08.03, 15:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •