Side 5 af 15 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 216

Emner: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Oh! Jeg sad lige+stenede, og så spottede jeg at TV2 Sport viser Melbourne - Juventus kl. 11.55, den genudsendes kl. 17.30 senere i dag, så hvis du har læseferie, skal passe børn pga. BUPL eller en anden årsag til, du ikke er kapitalens lønslave, så kunne der være mulighed for at se en [måske] underholdende kamp.

    Juventus stiller på trods af EM med et par kendte og halvkendte navne, og uden at kende startopstillingen og den endelige trup, tør jeg godt våge at Trezeguet, Nedved, Palladino, Tiago, Sissoko, Salihamidzic og Zanetti er at finde 1landet sted i Melbourne.

    Melbourne har ikke mange kendte navne, jeg faldt dog over deres anfører Kevin Muscat, en spiller alle kender, hvis de da har spillet manager med Crystal Palace eller Wolves ;o)

    -H&A

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    ››Juventus stiller på trods af EM med et par kendte og
    ›halvkendte navne, og uden at kende startopstillingen og den
    ›endelige trup,
    ››tør jeg godt våge at Trezeguet, Nedved, Palladino, Tiago,
    ›Sissoko, Salihamidzic og Zanetti er at finde 1landet sted i
    ›Melbourne.

    ›Måske en og anden af disse spillere er på landsholdsamlinger????

    Trezeguet er vraget
    Nedved har sagt nej til landsholdet
    Palladino og Zanetti er ikke i truppen til EM
    Tiago er heller ikke
    Sissokos Mali har ingen kampe på programmet
    Salihamidzic gider ikke landsholdet

    Næste gang kunne du måske overveje hvorfor skribenten nævner lige disse spillere, før du kaster dig over tastaturet. Så virker man mindre dum.

    Vh Mads
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Klokken 20.00 erder kick-off i Oslo derbyet Lyn- Vålerenga som kan se på norsk TV2

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Klokken 19.00 er der kick-off mellem Rosenborg og Brann. Kampen vises på norsk TV2.

    Klubberne har i årevis kæmpet om at være størst i Norge og først i sidste sæson lykkedes det Brann at vinde mesterskabet. Det er rigtig prestigeopgør og krydret med Djemba mod Stadsgaard, så kan det jo gå hen og blive helt interessant.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Må jeg tillade mig at sige tak... (tak!). For shit, hvor ser tv-programmet dog sløjt ud i aften, hvor jeg netop havde tænkt mig en aften foran kassen.

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Vålerenga - Stabæk på TV2 Norge

    TV2 Norge, og ikke NRK2 som bold.dk påstår, viser i aften lokalopgøret mellem Oslo-klubberne Vålerenga og Stabæk. Stabæk fører Tippeligaen og er måske det bedste hold i Norden lige nu, på trods af at have et opland der ikke er ulig Lyngbys. Vålerenga, med Martin Andresen som spillende træner, har skuffet og ligger i den nedre halvdel af tabellen.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    I aften viser Canal Plus Sport 1 opgøret mellem IFK Göteborg og Helsingborg. Det kan jo være en mulighed for at se nærmere på Mattias Bjärsmyr, der ifølge flere medier skulle være udset som afløser for Michael Gravgaard. Kampen starter klokken 20

    WII
    Sidst redigeret af Woody II : 07.07.08 kl. 13:40
    Tilskuer

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    251

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    I aften er der flere muligheder for at se fodbold på TV. Der er bl.a. mulighed for at se en kamp fra Superligaen på TV2 Sport, en showkamp på TV3+ og så er der den tyske Supercup:
    Programstart: 20.15. Kampstart: 20.30. Borussia Dortmund - Bayern MünchenSat.1.

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    298

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Klokken har passeret 00:00, så jeg må gerne smide et indlæg i denne tråd om dagens tv-fodboldkamptiptråd.

    I morgen spiller BIF A/S på hjemmebane mod de forsvarende mestre fra AaB, der dog desværre må stille med en decimeret trup grundet (mange) skader og en enkelt karantæne.

    Kampen i sig selv kan jo blive spændende nok, specielt fordi AaB vil prøve at slå BIF A/S på kontra ud fra den forhåndenværende spillertrups muligheder, og at BIF A/S nu har et STORHOLD (ifølge Jeppe Kofoeds nye kæreste), efter at have tilbragt to års ørkenvandring i middelmådighedens trøstesløse glemsel, langt fra fodboldens alfarvej.

    Det, der dog gør kampen ganske seværdig (hvis man ikke gider ligge henslængt på stranden for at nyde den sene eftermiddagssol, eller er ved at tænde op i grillen til aftenens festmåltid), er det kommentatorhold, der skal ytre sig om kampen mens den skrider frem:

    http://www.onside.dk/node/12813

    NCH skal blive en fornøjelse at høre på - specielt når nu Jørgen Glistrup endnu er for inhabil til at tage tjansen ;o)

    Venligst
    Sidst redigeret af Dét er humor : 25.07.08 kl. 23:26
    Vedhæftet fil 4903

    Jeg er enig i at N'Doye er god, men det forhindrer ham ikke i at være et arrogant møgsvin

    - sjampen, 27.10.2011, 23:53

    Spar på mindreværdskomplekserne kære medfan, klasse fornægter sig ej og hold kæft hvor er han god :(
    - Guldager80, 27.10.2011, 22:51

    http://a.bimg.dk/node-images/90/3/60...dby-trning.jpg
    Dét er humor's Avatar

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Om en times tid kan man på Viasat Sport 2 se Bordeaux-Nantes. Kampen byder formentlig på et gensyn med Michael Gravgaard. Jeg så Nantes første kamp mod Auxerre, og der var det tydeligt at hans hovedspil stadig holder høj klasse. I aften må man dog forvente endnu hårdere modstand.

    WII
    Tilskuer

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Om en times tid kan man på Viasat Sport 2 se Bordeaux-Nantes.
    Kampen byder formentlig på et gensyn med Michael Gravgaard. Jeg
    så Nantes første kamp mod Auxerre, og der var det tydeligt at
    hans hovedspil stadig holder høj klasse. I aften må man dog
    forvente endnu hårdere modstand.

    WII
    Der kan dertil nævnes at også TV2 Sport viser kampen, hvis nu der var nogen der ikke har Viasat Sport 2.

    -H&A

  17. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    20.15 på tyske og bund solide ARD:

    Atletico Madrid-Schalke 04

    Christian Pander har sikret Schalke en spinkel 1-0 føring fra første opgør, så der er lagt op til drama fra Estadio Vicente Calderon.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Hej drenge + meget maskuline piger.

    Hvis I - ligesom mig - ikke har tænkt jer, at bruge lørdagen på syndfulde aktiviteter. Så viser TV2 sport hele fire kampe (i 1 kører!) fra den sydamerikanske VM-kval.

    De starter med opgøret mellem de olympiske mestre Argentina og Paraguay klokken 20.55. Efterfulgt af Ecuador - Bolivia, Columbia - Uruguay og til sidst klokken 03.25 Peru - Venezuela. Over otte timers livefodbold, ikke ilde.

    -H&A

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    44

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Er der nogen, der ved, på hvilken TV kanal man kan heppe på Slaven Bilic' muntre svende, når de riffer og scatter på Capellos (selv)overvurderede, overhypede og overbetalte drenges smerte?

    Eller sagt på en anden måde:

    Kroatien - England, hvor kan man se den?

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    ›Er der nogen, der ved, på hvilken TV kanal man kan heppe på
    ›Slaven Bilic' muntre svende, når de riffer og scatter på Capellos
    ›(selv)overvurderede, overhypede og overbetalte drenges smerte?

    ›Eller sagt på en anden måde:

    ›Kroatien - England, hvor kan man se den?

    Så vidt jeg kan se, er det ikke muligt at se hele kampen på en kanal, som er forholdsvis alm. herhjemme.
    Til gengæld viser ZDF 2. halvleg, når de er færdige med at vise Finland - Tyskland!
    William!
    JesperFCK's Avatar

Side 5 af 15 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tal!
    By Ren_FC in forum Diverse
    Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 12.06.20, 17:34
  2. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31
  5. dagens mytevedligeholdelse
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.08.03, 15:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •