Side 9 af 15 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 216

Emner: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    331

    Re: Dortmund - Bayern kl. 20 på Eurosport2

    I aften kl. 20.30 vises kampen mellem Hertha Berlin og Fortuna Düsseldorf på tyske Das Erste.

    Det er første af to kampe om en plads i den tyske Bundesliga til næste år.
    Fortuna som 3'er i 2. Bundesliga og Hertha som 16'er i 1.Bundesliga.

    Berlin vil forsøge at forsvare deres plads og sikre endnu en sæson i det fineste selskab efter en turbulent sæson.

    Fortuna startede ud som lyn og torden, men er senere gået lidt i stå og spillet har ikke imponeret på det seneste.
    Grundet økonomiske problemer har klubben ikke været at finde i Bundesligaen siden 90'erne, men har nu chancen efter den bedste sæson i rigtig mange år.
    Die Toten Hosen og resten af den 700.000 mand store by hungrer efter Bundesligaen, så spillerne vil givet give alt hvad de har i sig. Inklusiv danske Ken Ilsø, som forventes at starte inde.

    God kamp.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Dortmund - Bayern kl. 20 på Eurosport2

    Mere tysk: Aftenen byder på et brag af en kamp fra Berlin.

    De tyske mestre Borussia Dortmund møder Champions League-finalisterne Bayern München i finalen af den tyske pokal.

    Kampen starter kl. 20 og vises på ZDF (+HD) og på TV2 Sport (+HD).

    mvh,
    -smølle

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    331

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    I aften kl. 20.30 viser Das Erste 2. omgang af Relegationskampen til 1.Bundesliga mellem Fortuna Düsseldorf og Hertha BSC Berlin.

    Første kamp endte overraskede 2-1 til Fortuna, bl.a. efter et "halvt" mål af danske Ken Ilsø.

    Nu tager Fortuna imod Berlin hjemme på den totalt udsolgte Esprit-Arena i Düsseldorf.
    Bundesligaen er 90 min. væk, den fodboldgale by er i undtagelsestilstand, og muligheden for at spille i en bedre række end ærkerivalerne fra Köln er åben, for første gang i rigtig mange år.

    Se med, det bliver med garanti underholdende!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #124
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Lider du af EM-abstinenser? Så er det godt, at EM starter igen i dag... for U-19-hold.

    Ja, jeg er heller ikke helt så meget oppe at køre over det som det netop afsluttede EM, men det er det eneste fodbold indtil Superligaen starter op igen, så en enkelt kamp eller to fra Estland kan man måske godt snuppe. Eurosport transmitterer og i dag viser de Serbien-Frankrig kl. 17:45 og Estland-Portugal kl. 19:45. Spanien er nok også her favoritter og de er også forsvarende mestre. Danmark kvalificerede sig desværre ikke fra kvalifikationsgruppen, der ellers blev spillet på hjemmebane. Yderligere information kan findes på UEFA's hjemmeside: http://www.uefa.com/under19/index.html

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Det er ikke et decideret tv-tip, men her er kampen fra i går ml. FC København og Metalist Kharkiv. Jeg ved ikke lige hvor den ellers skulle smides...

    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #126
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Mange tak!!!
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #127
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Måske nogle har fået med, at Canal Plus Sport er blevet lavet om til Canal 8 Sport? I alle fald giver det en meget nemmere (og billigere) adgang til flere forskellige ligaer end da man skulle abonnere på Canal Plus.

    De sender (formentlig i den billedkvalitet man kender fra Canal 9 :-/) fra bl.a. Holland, Sverige og USA, og så sender de først og fremmest Serie A.

    De lægger ud i dag mens vores kamp er i fuld gang. Kl. seks begynder kampen mellem to af de hold der kan blive allermest interessante at følge i år, nemlig Fiorentina og Udinese, så kig evt på den med et halvt øje på en anden skærm, eller hop ind fra 2. halvleg. Og i aften møder de 28-dobbelte og regerende mestre Juventus Parma på hjemmebane. Det sker 20.45.

    Listen over de kommende kampe på Canal 8, og der er en del af dem, er her.

    mvh,
    -smølle

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #128
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Måske nogle har fået med, at Canal Plus Sport er blevet lavet om til Canal 8 Sport? I alle fald giver det en meget nemmere (og billigere) adgang til flere forskellige ligaer end da man skulle abonnere på Canal Plus.

    De sender (formentlig i den billedkvalitet man kender fra Canal 9 :-/) fra bl.a. Holland, Sverige og USA, og så sender de først og fremmest Serie A.

    De lægger ud i dag mens vores kamp er i fuld gang. Kl. seks begynder kampen mellem to af de hold der kan blive allermest interessante at følge i år, nemlig Fiorentina og Udinese, så kig evt på den med et halvt øje på en anden skærm, eller hop ind fra 2. halvleg. Og i aften møder de 28-dobbelte og regerende mestre Juventus Parma på hjemmebane. Det sker 20.45.

    Listen over de kommende kampe på Canal 8, og der er en del af dem, er her.

    mvh,
    -smølle
    Mange tak for indlægget. Har først fornylig opdaget, at jeg har fået Canal 8.

    Tror, jeg vil se denne kamp fra Sverige - lyder sjovt, ihvertfald..

    Hammarby-Indianerna 28/8 19.00

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #129
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Måske nogle har fået med, at Canal Plus Sport er blevet lavet om til Canal 8 Sport? I alle fald giver det en meget nemmere (og billigere) adgang til flere forskellige ligaer end da man skulle abonnere på Canal Plus.

    De sender (formentlig i den billedkvalitet man kender fra Canal 9 :-/) fra bl.a. Holland, Sverige og USA, og så sender de først og fremmest Serie A.

    mvh,
    -smølle
    Til det skal det da lige siges, at Canal 9 (langt om længe) har fået en HD-version. Jeg opdagede det selv tilfældigt, da jeg pludselig zappede forbi den.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #130
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Har man lyst til at se reserveholdskampen mod BIF i Brøndby i eftermiddag kl. 15, er der mulighed for det på Kanalsport, der dels streamer det på deres webside og ligeledes kan ses hos bla. YouSee (Kanal 42, hvis jeg husker ret).

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #131
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    121

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Nogen der ved hvor man kan finde Info, om hvem FCK og BIF stiller med, i dagens kamp?

  22. #132
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Nu har jeg selvfølgeligt tænkt mig at tage i Parken og se FCK-FCN den 15. sept. Men er der nogen, der kan forklare mig, hvordan den kamp ikke er blevet valgt som Match of the Week og derfor sendes på canal 9. Har vi pludseligt fået tilgang i superligaen af Arsenal og Liverpool, der mødes samme dag?

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #133
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Nu har jeg selvfølgeligt tænkt mig at tage i Parken og se FCK-FCN den 15. sept. Men er der nogen, der kan forklare mig, hvordan den kamp ikke er blevet valgt som Match of the Week og derfor sendes på canal 9. Har vi pludseligt fået tilgang i superligaen af Arsenal og Liverpool, der mødes samme dag?
    Det er fordi, FC Nordsjælland spiller Champions League kamp imod Shakhtar Donetsk (ude) onsdagen efter. Da vi spillede CL for et par år siden, spillede vi også et hav af lørdagskampe.

    Så lige denne gang er det ikke (udelukkende) fordi, Brøndby ikke er den ene part i opgøret.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  25. #134
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det er fordi, FC Nordsjælland spiller Champions League kamp imod Shakhtar Donetsk (ude) onsdagen efter. Da vi spillede CL for et par år siden, spillede vi også et hav af lørdagskampe.
    Nåja, 3+ vælger jo også sommetider kampe der ender om lørdagen. F.eks. vores mod AaB sidste måned.

    Det kan knap være nogen overraskelse efter så mange år, at 3+ bare viser mange kampe med Brøndby IF pga en formodning om højere seertal, selv om det er sportsligt meget ringere. De viste BIFs hjemmekamp mod Esbjerg bare forrige uge. Nr 10 mod nr 12, utroligt ringe kamp i øvrigt.

    Og de bryder sig ikke om at komme i Farum - da vi tabte til de kommende danmarksmestre var det første gang i et år at 3+ viste en livekamp med F.C. Nordsjælland.

    Men alle kampene kommer jo i tv, så hvis man ikke skal i Parken er det jo bare at slå over på Canal 9, nyde at de er mere seriøse i deres valg, og så studse over hvad fanden 3+ vil gøre hvis deres yndlinge fra Brøndby rykker ned, nu de har lært at der ikke findes andre fodboldhold end dem og tildels København i landet.

    mvh,
    -smølle

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #135
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Dagens tv-fodboldkamptiptråd

    Om 3+ har vist fodbold om lørdagen før, aner jeg ikke - men FCK-Aab d. 28. juli, blev vist på Canal 9.

Side 9 af 15 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tal!
    By Ren_FC in forum Diverse
    Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 12.06.20, 17:34
  2. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31
  5. dagens mytevedligeholdelse
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.08.03, 15:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •