Side 32 af 32 FørsteFørste ... 2229303132
Viser resultater 466 til 470 af 470

Emner: Yeah right!-tråden, vol. 3

Tilmeldingsdato
    May 2012

Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

Yeah Right!

- Han har forklaret, at det, han gjorde, var en tanketorsk, og ikke på nogen måde et forsøg på at påvirke beviser i sagen, har advokaten sagt til Berlingske.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/ti...ennesker-livet

2. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2012

Fremmad Amagers direktør efter anklage om tilskueres abelyde: "... jeg tror, at det er råb som: Ud, ud, ud’ eller ’Ha, ha, ha’, der er blevet misforstået".

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...8?plista=sport

Tilmeldingsdato
    Sep 2007

Hej Kenney - hvorfor tror du, at det er en løgn (en yeah right)? Jeg var til kampen mod Midtjylland, og hørte ikke noget racistisk, ligesom jeg ikke har hørt noget racistisk i de 38 år jeg har set bold i Sundby IP. Jeg tror btw også, at det ville være ret tåbeligt, at råbe racistiske ytringer i Sundby IP, da man ret hurtigt ville få problemer med rødderne fra Urbanplanen, eller bare sidemanden. Men Ud, ud ud, ud kan ret hurtigt blive opfattet anderledes (hvis man vil), og jeg tror sagtens Mabil kunne opfatte ud, ud, ud som abelyde, istedet for ordets betydning.

Med venlig hilsen

MacGyver

5. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Mar 2002

Har selv haft ikke dansktalende personer med i Parken, som i den grad blev forvirret over ud råbet.. Så det kan sagtens være forklaringen. Har heller aldrig oplevet noget racistisk de mange gange jeg har været en tur forbi Sundby Idrætspark.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

Tilmeldingsdato
    Jul 2012

Citat Oprindeligt indsendt af MacGyver Se meddelelser
    Hej Kenney - hvorfor tror du, at det er en løgn (en yeah right)? Jeg var til kampen mod Midtjylland, og hørte ikke noget racistisk, ligesom jeg ikke har hørt noget racistisk i de 38 år jeg har set bold i Sundby IP. Jeg tror btw også, at det ville være ret tåbeligt, at råbe racistiske ytringer i Sundby IP, da man ret hurtigt ville få problemer med rødderne fra Urbanplanen, eller bare sidemanden. Men Ud, ud ud, ud kan ret hurtigt blive opfattet anderledes (hvis man vil), og jeg tror sagtens Mabil kunne opfatte ud, ud, ud som abelyde, istedet for ordets betydning.

Med venlig hilsen

MacGyver
    Det er sikkert mange fine mennesker, der går til fodbold på Amager, men racister findes vel alle steder. Jeg var der ikke, men synes forklaringen lyder noget søgt. Jeg ved heller ikke hvordan Mabil opfattede det, men det var kampens dommer der hørte det, afbrød kampen og meddelte at kampen ville blive stoppet hvis det skete igen. Det opstod heller ikke ligefrem i en situation, hvor man normalt ville forvente at der blev råbt "ud, ud, ud".

Side 32 af 32 FørsteFørste ... 2229303132

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Multiarena tråden vol. IV
    By drix in forum De lange linier
    Svar: 229
    Sidste Meddelelse: 25.03.17, 08:34
  2. Yeah right!-tråden, vol. 2
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 235
    Sidste Meddelelse: 01.03.07, 20:07
  3. Yeah right-tråden!
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 287