Side 14 af 33 FørsteFørste ... 41112131415161724 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 481

Emner: Yeah right!-tråden, vol. 3

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Jimmy Mayasi fra Horsens udtaler:
    - Jeg synes ikke, at en spiller af min kaliber, burde spille i Danmarksserien. Men det er ikke mig der vælger holdet, det er op til træneren hvad han synes. I øjeblikket synes han de andre er bedre end mig, og så må jeg tage den derfra, siger Mayasi til bold.dk.

    - Jeg har ikke snakket med Henrik Jensen om situationen, for jeg er ikke typen der snakker mig til en plads på holdet.
    Bevares, Jimmy, den mistanke var der vel heller ingen der fik... få sekunder inden.

    mvh,
    -smølle

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Arsène Wenger er en leverandør i verdensklasse af disse citater.
    The Frenchman also claimed that Bendtner, who was photographed leaving a nightclub with his trousers around his ankles in the small hours of Wednesday morning after the United defeat, had been the victim of a "set-up".

    "He was not drunk and he did not pull his trousers down, somebody did it for him," said Wenger, who has fined Bendtner for being out so late after such a shattering loss. "Somebody waiting [behind him] for the camera has pulled his pants down."
    Javel ja. Bender ser da heller ikke ret vissen ud...



    mvh,
    -smølle

    der formentlig selv har forladt en bar ædru ved firetiden engang... det står lidt fjernt, dog ;-)


  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Arsène Wenger er en
    ›leverandør i verdensklasse af disse citater.
    ›Javel ja. Bender ser da heller ikke ret vissen ud...

    ›[IMG]http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00797/Bendtner_2
    ›80_797408a.jpg[/IMG]

    ›mvh,
    ›-smølle

    ›der formentlig selv har forladt en bar ædru ved firetiden
    ›engang... det står lidt fjernt, dog ;-)


    Skulle ikke undre mig hvis han har stået og pisset i et eller andet hjørne i diskoet, vagten har set ham og så bliver han smidt ud. Stiv ser han er hvert fald ud, og bæltet løsnet op... ligner ikke et komplot mod hr. Bendtner :)

  5. #199
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Cheryl Cole om sit og Ashley Coles barn:



    Hvis ikke dette er verdens største "yeah right", så er det en subtil måde at fortælle på, at den forkælede løgner Cashley hverken er ungens biologiske far eller del af barnets fremtidige liv...

    mvh

  6. #200
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    - Jeg skal selvfølgelig til Odense i aften, men det er mere for at se kampen sådan overordnet set. Jeg er faktisk lidt ligeglad med resultatet, for det ændrer intet i forhold til vores kamp mod Randers, siger Kent Nielsen til sporten.dk.

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...lad-med-ob-fck
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #201
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Fra musikkens verden: Hvad er mon egentlig mest latterligt, engelske supermarkedskæders beslutning om ikke at ville stille Manic Street Preachers' nye plade på deres hylder på grund af omslaget:



    - eller denne forklaring fra sanger James Dean Bradfield, der slet ikke har set at der ser ud til at være lidt blodpletter rundt om:

    "It is her brushwork," he said.
    "If you're familiar with her work, there's a lot of ochres and browns and reds and browns and perhaps people are looking for us to be more provocative than we are being.
    "We just saw a much more modern version of Lucian Freud-esque brushstrokes. That's all we saw."
    Right.

    mvh,
    -smølle

  9. #202
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Farlige Frank om tilskuerne i SAS Ligaen:

    For to år siden fik angriberen et kontrakttilbud fra en Serie A-klub, og de mange tilskuere til kampene i SAS Ligaen var en vigtig årsag til, at han valgte at blive hjemme.

    - Havde der ikke været den fokus på dansk fodbold fra tilskuere og medier, så havde jeg takket ja og var rejst lige med det samme. De mange tilskuere giver et dejligt pres, siger Frank Kristensen.
    YR!
    Hejsa
    Elver's Avatar


  10. #203
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Nicklas Bendtner var målfarlig til gårsdagens træning, hvis mand skal tro FC Nordsjællands 17-årige David Jensen, der trænede med.

    Den 17-årige FCN-keeper David Jensen trænede i går med landsholdet forud for landskampen mod Sverige, og det var en stor oplevelse.

    - Ja, det føltes da kanonstort pludselig at stå overfor Nicklas Bendtner og de andre store drenge. Det var en stor udfordring, for man kan godt mærke i skuddene, at Bendtner ved, hvor målet står. Men nu er jeg jo også vant til et højt plan til daglig i FCN, så det var ikke så meget anderledes, siger Jensen til klubbens hjemmeside.

    YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEAHHHHH RIIIIGHT....

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #204
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3


  13. #205
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Lars Jørgensen om hans skifte til AG Håndbold:

    Efter længere tids overvejelser er det en fantastisk følelse for min fami*lie og jeg selv, at det endelig er lyk*kedes at finde en klub der på alle må*der opfylder mine ambitioner om et træ**ningsmæssigt seriøst setup, og ambitionen om at spille med i den absolutte elite
    Yeah Right!! - Money talks....

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #206
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Sakset fra http://www.bt.dk/politik/skjuler-sin...-med-brixtofte
    :

    "Men man kan ikke finde det nævnt hverken på LinkedIn eller Kommunikationsforum, og heller ikke i præsentationen af dig som ny rådgiver for Karen Ellemann?</i>

    - Det med præsentation må du spørge Indenrigsministeriet om. I forhold til de andre ting, så lavede jeg det til Kommunikationsforum meget hurtigt, mens jeg var i USA, og jeg har nævnt de kommunikationsrettede ting, fordi jeg primært har beskæftiget mig med det i de sidste år, siger Ankerstjerne til B.T."

    Nej, det glemte du da helt sikkert lige i farten

    YR

    MCN

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #207
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Martin Keown udtaler sig som ekspert kommentator på Engelsk tv:

    "Brazil always seem to have lacked a top quality striker over the years."

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #208
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Hospitalet der opererede Apple-grundlæggeren Steve Jobs, udtaler:

    "Jobs var den sygeste på ventelisten, da en ny lever blev tilgængelig"

    HELT sikkert der. HELT sikkert! At manden er shit-loaded med penge og er en celeb, har under INGEN omstændigheder spillet ind!

    .oO(OMG, for en YR'er)

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle1185779.ece

    Hilsen
    Karsten

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #209
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Sony trækker Jackson-kampagne tilbage:
    - Det er ikke fair over for Michael Jackson eller over for danske musikfans at gå ud og aggressivt markedsføre en udgivelse så tæt på hans død. Det ville simpelthen være usmageligt, forklarer direktør for Sony Music Denmark, Henrik Daldorph, i en pressemeddelelse.
    Mmmm. Det er grunden. Ikke, at det ville være totalt spild af penge fordi pladerne allerede automatisk sælger som varmt brød...

    mvh,
    -smølle

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #210
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Flyvevåbnet udtaler:
    Der bliver fløjet i dagtimerne og de fleste af missionerne bliver fløjet i god afstand til jorden, så støjgenerne burde være minimale.
    Yeah right...

    mvh,
    -smølle


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Multiarena tråden vol. IV
    By drix in forum De lange linier
    Svar: 228
    Sidste Meddelelse: 25.03.17, 08:34
  2. Yeah right!-tråden, vol. 2
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 235
    Sidste Meddelelse: 01.03.07, 20:07
  3. Yeah right-tråden!
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 287
    Sidste Meddelelse: 07.02.06, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •