Side 19 af 33 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 481

Emner: Yeah right!-tråden, vol. 3

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    "Everton manager David Moyes: "I think Marouane Fellaini is probably the best midfielder in the country at the moment. He was exceptional today and his goal was reward for the way he played today."

    Hvorfor så beskeden David. Hvad med i hele verden.

  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Den såkaldte Kasi Jesper:

    "Sponsoraterne med Brøndby IF har været af betydelig værdi for Kasi og har været et væsentligt element i gennemførelsen af Kasis succesrige og ekspansive udvikling, herunder i relation til opbygning af nye markeder"

    Helt klart, Kasi Boy. Jeg er sikker på at rekruteringsbureauer og brand-agencies verden over falder i svimer over din 100+ mio. kroners investering i Vestegnens Stolthed, for at sælge smykker i Østrig eller få medarbejdere på dit hovedkontor i Hamborg. Verden over vil bureauer nu foreslå at sponsere midterhold i den Australske rugbyliga for at sælge drikkeyoughurt i Burkina Faso, med Kasi Jesper som eksemepel. For det jo bare genialt tænkt.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  3. De følgende 14 brugere er enige:

  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Flemming Østergaard om "samarbejdet" med Kasiklubben vestpå:

    Jeg betragter det ikke som at gå til Vestegnen. Så vidt jeg er bekendt, hedder det AG København.
    ...
    Jeg er sikker på at der nok også er mange FCK-fans derude, men det er jo ikke det der drejer sig om. Lad os nu lade være at blande Brøndby, FCK og fodbold ind i det, det er et håndboldprojekt, Det er ikke en kamp mellem to fodboldhold.
    Jaja. Der skal nok være en valfart af FCKH-fans ud til Brøndby for at se det hold de stadig elsker og følger tæt. Right.

    mvh,
    -smølle

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #274
    Snavs Slettet

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Brian Mikkelsen, landets justitsminister, som svar på, hvorfor han ændrede forklaring fra at have set et sammenstød mellem to biler, til at have set en bil der kørte ind i et træ:

    "Det er første gang, jeg hører det, at der er nogen, der skulle have sagt det"
    +

    "Det har jeg aldrig sagt til politiet. Aldrig nogen sinde. Det kan jeg garantere for. Aldrig."
    +

    "Det må være en misforståelse"
    Hvordan eller hvorfor den medarbejder, der tager imod Brian Mikkelsens opkald og notererer informationerne på computeren, skulle svindle med hvad landets justitsminister siger i telefonen, det ved jeg ikke helt. Men spøjst nok passer Brian Mikkelsens førstevforklaring eksakt med de andre involverede parters, altså de kolliderede biler. Derimod er hans anden forklaring stik imod alle andre parters opfattelse af handelsesforløbet.

    Heldigvis har Brian Mikkelsen jo den livline, at alle opkald til alarmcentralen optages, og derfor kan det ret enkelt konstateres, hvem der lyver/og eller tager fejl.

    Sagen er bare den, at efter 3 måneder slettes disse opkald. Det er helt efter bogen. Da Brian Mikkelsen i første omgang giver interview til Ekstra Bladet - hvor han altså offentliggør sin ændrede forklaring - sker det d. 11. oktober. Eftersom ulykken sker 11. juli er det nøjagtigt 3 måneder efter. Og derfor er det ikke muligt at få bevist hvem der sagde hvad. How convenient.

    http://www.information.dk/223012

    Nu har Ekstra Bladet også taget sagen op. Jeg håber, at de andre medier også gør det. I så fald er det nok ikke den sidste 'Yeah right!' fra Brian Mikkelsens side i den her sag.

    Med mindre selvfølgelig at man nægter at udtale sig yderligere om sagen, da 'der ikke er noget at komme efter', eller man holder barns første sygedag (Yeah right!). Det er set før fra de kanter. Det er spritbilisme også. Og det er dælme en nærliggende tanke, at de konservative har (endnu) en justitsminister, der kører med for høj en promille. Han havde trods alt været til koncert i Parken en fredag aften i sommerferien. Og det er svært at se andre årsager til, at han var væk inden den første ambulance dukkede op. Det gjorde den klokken 23.26. Brian Mikkelsens opkald var noteret klokken 23.20. Hvorfor den travlhed, når du har set et trafikuheld?
    Sidst redigeret af Snavs : 31.01.10 kl. 17:01


  7. #275
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    »I naturlig forlængelse af planen har jeg foreslået en markant reduktion af det aftalte honorar til bestyrelsesformanden for såvel 2009 som årene efter,« fortalte Flemming Østergaard i en fondsbørsmeddelelse den 19. november sidste år - samme dag som Parkens kriseregnskab og jagten på endnu 500 mio. kr. hos aktionærerne blev fremlagt


    Yeah right

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #276
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    »Vi har en god og stærk regering. Den bliver der ikke lavet om på. Det har den naturlige konsekvens, at regeringen og ministrene bliver siddende frem til folketingsvalget, der skal være i november 2011«
    YR! Lars Løkke!

    http://politiken.dk/politik/article880724.ece

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #277
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    219

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Flemse:
    - Efter moden overvejelse har jeg besluttet ikke at genopstille til bestyrelsen på selskabets ordinære generalforsamling til april.
    YR!

    Kilde

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #278
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Har du taget doping?

    "Ikke så vidt jeg ved. Det ser jo ud som om, at jeg har taget et eller andet vanddrivende, der skulle hjælpe mig med at tabe mig. Men bevidst har jeg ikke gjort det".
    Nej nej, Mads. Vi tror da alle på, at du ikke havde den fjerneste anelse om, at du kom til at anvende et ulovligt dopingmiddel. Sådan nogle uheld sker.

    Artikel.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #279
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Nej nej, Mads. Vi tror da alle på, at du ikke havde den fjerneste anelse om, at du kom til at anvende et ulovligt dopingmiddel. Sådan nogle uheld sker.
    Jeg skal ikke kunne sige om den gode Mads Larsen har gjort det bevidst, men det er jo altså korrekt nok et han er testet positiv for et ulovligt vanddrivende middel. Det er ikke anabolske steroider vi snakker om her. Det er vel et middel boksere kunne benytte til - i bogstaveligste forstand - at snyde på vægten op til en kamp. Med mindre Mads Larsen har været for tung op til en kamp, så virker det unægteligt lidt mærkeligt bevidst at indtage det.

    Jeg synes det er en ret mild overtrædelse og at det egentlig virker ret plausibelt, at han har indtaget det uden at vide det. For jo, den slags uheld sker vel relativt jævnligt.

    Når man sammenligner med andre herlige dopinghistorier, som f.eks. Bo Hamburgers indbyggede identiske tvilling, så synes jeg ikke Mads Larsen hører til i Yeah Right tråden :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #280
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    ›Det er vel et middel boksere kunne
    ›benytte til - i bogstaveligste forstand - at snyde på vægten op
    ›til en kamp. Med mindre Mads Larsen har været for tung op til en
    ›kamp, så virker det unægteligt lidt mærkeligt bevidst at indtage
    ›det.
    Jeg er klar over, at det ikke er den værste overtrædelse, han har begået. Men det er jo ikke voldsomt unormalt, at boksere ikke rammer den præcise vægt, som en given kamp kræver. Derfor ville det undre mig rigtig meget, hvis han har taget det, uden at være klar over det. For mig virker det mere sandsynligt, at han helt bevidst har proppet sig med det, for så at kunne veje det påkrævede til en bestemt kamp.

    ›Når man sammenligner med andre herlige dopinghistorier, som
    ›f.eks. Bo Hamburgers indbyggede identiske tvilling, så synes jeg
    ›ikke Mads Larsen hører til i Yeah Right tråden :-)
    Jeg tror meget sjældent på det, når idrætsudøvere prøver at bortforklare deres helt tilfældige brug af ulovlige midler. Det er selvfølgelig rigtigt, at der findes sjovere eksempler end lige Mads Larsens, men jeg synes i høj grad, at den er værdig til den her tråd.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #281
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    FCM-forsvarer Winston Reid har tidligere talt varmt om det danske landshold, men nu har taget en anden beslutning og stiller op for New Zealand.

    - Jeg har været glad for at spille for de danske U-landshold, men jeg har boet i New Zealand, indtil jeg var 10-11 år, næsten hele min familie bor der, og jeg rejser hjem hvert år, så det føltes bare mest rigtigt. Jeg har ikke valgt for at spille VM-slutrunde, men valgt efter hjertet, og det føles bare helt rigtigt nu, hvor beslutningen er taget, siger Reid til sporten.dk.

    Reid spillede sidste uge U21-landskamp for Danmark, men han har allerede talt med New Zealands landstræner, der gerne vil have ham på holdet.
    Naturligvis, det er helt tilfældigt, og meget belejligt, at hjertet tog den beslutning få måneder før et VM...

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #282
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Zaza fortjener da klart en gang YR tråden med dette citat

    Mig bekendt, så er det ikke sket før i min professionelle fodboldkarriere
    Sagt efter kampen mellem Åb og SønderjyskE.

    Godt nok var vi ikke mange, og youtube er ikke opdateret, men åhhh hvor jeg mindes

    Edit: Og så er det i øvrigt godt at vi har google

    Først scorede Erik Bo nummer to, da Karim totalt fejlbedømte en bold og endte ude på sidelinjen, hvorfra han hastede efter Erik Bo, som kunne runde ham og løbe direkte mod mål og score.
    Fra http://mestrene.dk/index.php?pageid=490&msa=summary
    Sidst redigeret af Hicks : 03.04.10 kl. 18:12
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #283
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    38

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #284
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    »
    ›Du må ikke bede mig om at forklare de nærmere detaljer. Jeg
    ›sælger burgere og pommes frites. Jeg er ikke ekspert i regnskabs-
    ›og skatteregler«.


    Specielt morsomt er det, når man googler hans navn, og kan læse sig til, at han de fleste steder gør opmærksom på, at han er akademiøkonom. Nu kender jeg ikke uddannelsen, hvilket kunne tyde på at det er et eller andet Teknisk Skole-agtigt noget, men plz lad være at prale med din økonomiuddannelse og så lukke sådan noget lort ud!

    Anyways kan man dog ikke blive overrasket over hans udsagn, når man læser nedenstående i Magasinet Lederne:

    Man skal være ærlig, men også høflig og omsorgsfuld i sin kommunikation, og derfor er sandheden med modifikationer i nogle tilfælde at foretrække, mener Kristian Scheef Madsen:

    - Man skal ikke være ærlig ud i det upraktiske. Det er ikke alt, man behøver at fortælle...
    Sidst redigeret af Elver : 18.04.10 kl. 06:57
    Hejsa
    Elver's Avatar

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #285
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    38

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Nice research!

    Min bull detector lavede godt nok også vilde udsving..

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Multiarena tråden vol. IV
    By drix in forum De lange linier
    Svar: 228
    Sidste Meddelelse: 25.03.17, 08:34
  2. Yeah right!-tråden, vol. 2
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 235
    Sidste Meddelelse: 01.03.07, 20:07
  3. Yeah right-tråden!
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 287
    Sidste Meddelelse: 07.02.06, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •