Side 5 af 33 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 481

Emner: Yeah right!-tråden, vol. 3

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    213

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Denne kommentar fra Mikkel Thygesen:

    Mikkel Thygesen: Vi slår dem hjemme - det gør vi sgu. Med Black Wolves i ryggen skal de fandme få lov at opleve SAS Arena... Håber bare der kommer mange og bakker os op ... vi vil sgu videre ...

    YR!
    De skal nok vinde. Men jeg tvivler på det kommer til at skyldes opbakningen på SAS arena!

    Link: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyh...s_nyhed&topID=

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Det er næsten for nemt med TDF for tiden. Men den er her fra ingen anden end CSC's pressechef om Vino's brug af doping:

    "Jeg kan ikke forstå, at folk kan være så intellektuelt underbemidlede, at de tror, at det kan betale sig at tage den risiko. Det trodser al fornuft, man tænker, om det virkelig kan være rigtigt, at vi skal indføre intelligenstest i cykelsport," siger Nygaard.

    Altså fra chefen for et hold der har haft Basso, Jaksche, Tyler osv. osv. osv. osv. - og er ejet af ... Ej okay det er sgu næsten for langt ude.

    Man må håbe for den kære Nygaard, at en indført inteligenstest kun ville gælde ryttere, og ikke pressechefer, for var dette tilfældet, så kunne Nygaard rejse hjem imorgen sammen med Vinokourov.
    Sidst redigeret af puma4ever : 25.07.07 kl. 10:55
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"


  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Alexandre Vinokourov er ude med undskyldninger efter gårsdagens afsløring.

    "Jeg tror, at fejlen delvis skyldes mit styrt. Jeg har talt med holdets (Astanas, red.) læger, som havde en teori om, at der var en enorm mængde blod i mine lår, som kunne være årsag til den positive test," siger han.

    Jeg ved ikke, hvad det er for nogle læger, de har på Astana, men det lyder godt nok mærkeligt.

    http://www.dr.dk/Sporten/Tour_de_Fra.../25/111509.htm

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    TV 2's sportschef Flemming Meier siger torsdag morgen at han ikke forventer fald i antallet af seere de sidste fire dage (som følge af Rasmussens rausning).
    I skulle have set ham mens han sagde det; han nærmest bed sig selv i læben, som en slags grinagtig voksenversion af børns "holden hænder for munden" mens de lyver.

    Ingen konsekvens for tv-dækning
    Sidst redigeret af Prinzen : 26.07.07 kl. 12:32
    "If I were one of their fans, I wouldn't pay a shekel to see them. The truth is I wouldn't go for free because they're a disgusting team"
    Idan Tal fra Beitar Jerusalem, om FCK

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    En af de største YR'er i nyere tid!

    Stephan Andersen: Jeg er Danmarks bedste målmand!

    Jeg siger jo selv, at jeg er den bedste målmand i Danmark, og det holder jeg fast i.
    - Selvfølgelig har jeg lavet fejl og vist ustabilt spil, men jeg har stadig rejst mig efter hver kamp. Det er ikke sådan, at det har været ned ad bakke fem kampe i træk.
    - Og jeg ved, at lige så snart jeg er tilbage på mit niveau, er jeg lige så god som dem der spiller fast på landsholdet - hvis ikke bedre...

    - Og billedeteksten skal også lige med:
    Stephan Andersen mener, hans mentale niveau ligger på en 9'er på en skala fra 1 til 10.


    - Hvis nogen har papirudgaven, hvor hele interviewet bringes, må de gerne følge op med evt. andre guldkorn fra Stephan Drop Andersen.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Den tyske fodboldspiller, Daniel Bärwolf er blevet anklaget for at have sine sympatier hos den tyske højrefløj.

    Daniel Bärwolf har efter en kamp luftet en T-shirt med en 'sort sol'; symbolet viste tre sammenslyngede hagekors.

    Selv afviser han dog enhver form for mistanke:

    "T-shirten har jeg købt for mere end tre år siden over nettet, og jeg har haft den på mange gange. Jeg har ikke været bevidst om symbolets betydning"

    Den nuværende FSV Wacker 03 Gotha spiller er desuden blevet set med en jakke af mærket, 'Thor Steinar'. Det lyder måske harmløst og uskyldigt, men pudsigt nok er mærket populært, og udbredt blandt nazister.

    Den kære Daniel Bärwolf forklarer:

    "Jakken lånte jeg efter kampen, fordi det var koldt"

    Yeah right! Hvem ved ikke hvad et hagekors står for?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ras

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Brøndbys fans prøver at forklare deres uskyld, det var nemlig ikke Per Nielsen de buhede af i Chelsea-kampen, men derimod den onde onde Didier Drogba.
    - Efter første mål begyndte vi at buhe af ham hver gang han var i nærheden af bolden. Da Per Nielsen blev skiftet ud, gik Drogba ud for at få vand, og vi var mange der troede at det var ham der skulle skiftes ud, og derfor buhede vi, beretter en af de tilstedeværende til bold.dk.
    http://www.bold.dk/nyt/?vis=71742

    YR!
    William!
    JesperFCK's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...icle323850.ece

    YEAH RIGHT !!!! YEAH FUCKED UP RIGHT !!!!

    Hilsen
    Karsten

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Brøndbys halvårsregnskab viser et stort underskud, selvom forventningerne var at de skulle gå i nul, så er den nye målsætning et minus på 13 mil. når året er omme.

    Men det sjove er formuleringen omkring underskudets begrundelse. De øgede udgifter skyldes ifølge klubben en større sportslig oprustning, som har betydet øgede udgifter til spillerlønninger, mens Brøndby samtidig har udskudt eventuelle spillersalg

    De har da ikke udskudt noget, der er bare ingen der vil have deres spillere. Den eneste de har kunne komme af med er Asbjørn Sennels; og han var i mine øjne en af de eneste de kunne have brugt til noget.:)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Så er der jo altid fodboldtossen fra sverigskampen. Forklaring unødvendig http://www.bt.dk/article/20070803/SPORT02/70803042/
    Sidst redigeret af Gravedigger : 03.08.07 kl. 21:50

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Børge Bach, Royal League-direktør:
    - Vi har modtaget tilbud, fordelt på pakker, som Rune Hauge er igang med at behandle, og jeg kan ikke forestille mig andet, end at turneringen kører videre.
    Yeah right. Det fosser tydeligvis ind med pakker, som var det juleuge på Postterminalen.

    mvh,
    -smølle

  19. #72
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Helle Thorning:

    Jeg er synlig

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    YR!

    Hvis de begynder på deres klovnerier, så spark dem ned, lød budskabet, der blev foreviget via en mikrofon rettet væk fra banen i forbindelse med søndagens 0-3 nederlag til Santos
    vs.

    Jeg er overrasket over reaktionen på de få ord jeg sagde. Det var et fodboldudtryk i kampens hede. Det jeg ønskede at sige, var at mit hold skulle bruge fysikken, jeg bad ikke nogen om at bruge vold, forklarer Santana.

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    CSC: "Vi har haft kontakt med en tysk advokat med speciale i den slags her. Og deres vurdering er, at den måde artiklen er skrevet på i Der Spiegel, er den er skrevet af en advokat og den er skrevet lige til kanten."

    Ja, "Riis vidste besked og fortalte, hvordan det foregår" er jo tilpas tvetydigt. Drop I den sag. Vi stoler på jer.

    mvh,
    -smølle

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: Yeah right!-tråden, vol. 3

    Ha ha er er den nye varevogn fra Audi http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/Sho...setbackforth=1
    "velegnet til halmtransport" ha ha Yeah right

Side 5 af 33 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Multiarena tråden vol. IV
    By drix in forum De lange linier
    Svar: 228
    Sidste Meddelelse: 25.03.17, 08:34
  2. Yeah right!-tråden, vol. 2
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 235
    Sidste Meddelelse: 01.03.07, 20:07
  3. Yeah right-tråden!
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 287
    Sidste Meddelelse: 07.02.06, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •