Side 66 af 103 FørsteFørste ... 16566364656667686976 ... SidsteSidste
Viser resultater 976 til 990 af 1539

Emner: Ord der irriterer

  1. #976
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    278

    Re: Ord der irriterer

    Motherfucker....

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #977
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Ord der irriterer

    Jeg bliver stadig PÆNT træt af, at folk hiver engelske ord ind, på KOMPLET overføldige steder.

    Jeg hørte Fodbold FM forleden, hvor de snakkede U21, og at Jes Thorup, efter de første kampe, havde lært en masse om sin trup. Men han havde ikke "lært noget", nææ, han havde "gjort nogle learnings"... DET er fandme dumt. Specielt at de gentog det flere gange.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  4. #978
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Ord der irriterer

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Jeg bliver stadig PÆNT træt af, at folk hiver engelske ord ind, på KOMPLET overføldige steder.
    Ja! Især irriterer det, når et indlæg på DANSK, lige skal afrundes med 3-4 ord på engelsk. Hvorfor?

    Kikker gør i øvrigt ondt i mine øjne. Uagtet, at kigger også lyder dumt, hvis man bare ser. :)

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  5. #979
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Ord der irriterer

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Jeg bliver stadig PÆNT træt af, at folk hiver engelske ord ind, på KOMPLET overføldige steder.

    Jeg hørte Fodbold FM forleden, hvor de snakkede U21, og at Jes Thorup, efter de første kampe, havde lært en masse om sin trup. Men han havde ikke "lært noget", nææ, han havde "gjort nogle learnings"... DET er fandme dumt. Specielt at de gentog det flere gange.

    ougar
    Åh ja. Det var særligt Mark Strudal, der var synderen. Hvor er den mand dog anstrengende at høre på. Han leverer sin pointe efter 20 sekunder, hvorefter han forsætter 4-5 minutter mere, hvor han bare gentager det samme han allerede har sagt, fedtet ind i en masse management sprog, floskler og engelske låneord.

    Nå ja, og så læsper han og er brøndbymand. Jeg holdt kun til ti minutter i det selskab.

    /Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #980
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Ord der irriterer

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Åh ja. Det var særligt Mark Strudal, der var synderen. Hvor er den mand dog anstrengende at høre på. Han leverer sin pointe efter 20 sekunder, hvorefter han forsætter 4-5 minutter mere, hvor han bare gentager det samme han allerede har sagt, fedtet ind i en masse management sprog, floskler og engelske låneord.

    Nå ja, og så læsper han og er brøndbymand. Jeg holdt kun til ti minutter i det selskab.

    /Simon
    I det hele taget hører Mark Strudal bare til i tråden Personer der irriterer. Tilføj eventuelt ordet voldsomt i trådens titel.

  8. #981
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Ord der irriterer

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Jeg bliver stadig PÆNT træt af, at folk hiver engelske ord ind, på KOMPLET overføldige steder.

    Jeg hørte Fodbold FM forleden, hvor de snakkede U21, og at Jes Thorup, efter de første kampe, havde lært en masse om sin trup. Men han havde ikke "lært noget", nææ, han havde "gjort nogle learnings"... DET er fandme dumt. Specielt at de gentog det flere gange.

    ougar
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/07/01...esonkortholder
    Ordet "overraskelse" kunne jo ikke bare bruges, når man har et så OUTSTANDING et ord som surprise at trække på.
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #982
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Ord der irriterer

    "Ironi kan være anvendt"
    Eller rettere, jeg synes faktisk det er helt fint og egentlig nødvendigt at sikre sig læsere af en kommentar forstår at det rent faktisk ikke er skribentens egentlige mening. Det kunne jo være den var formuleret på en måde, der fik folk til at tro du mente det modsatte.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #983
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Ord der irriterer

    Beklager på forhånd, hvis disse har været oppe før - det bør de næsten have været - men jeg orker ikke at pløje hele tråden igennem...

    To nyere fodboldudtryk, jeg bliver sindssyg af:

    "Slutprodukt". Jeg hader i det hele taget, når merkantile udtryk breder sig til andre områder, og det her er et af de virkelig stygge, der er oppe for tiden. Så vidt jeg har forstået, betyder det noget i stil med en fodboldspiller, der ikke kan ramme målet eller sine medspillere, når der mangler et slutprodukt.

    "At skrive med..." Som i "FCK skriver med Peter Ankersen." Jeg synes, det er helt fint, hvis klubfolk og spillere hygger sig med at være pennevenner, men det er vist ikke det, der menes. Hvordan fanden forsvinder ordet "kontrakt" så ofte fra den sætning? Det fatter jeg simpelthen ikke, og det driver mig til vanvid.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #984
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    66

    Re: Ord der irriterer

    Ordet "havgus" som benyttes konstant i alle vejrudsigter for tiden!

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #985
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Ord der irriterer

    Liebhaver, liebhaveri samt liebhavermægler etc.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #986
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Ord der irriterer

    "Manifest" Når restauranter prøver at forklare, at de holder temadage hele året. Hold nu kæft med det pjat, hipster-douche.

    "Manuskrift" Jeg bliver irriteret, når folk i teaterverdnen anvender dette, da de burde vide bedre. Eller politikere, som anvender et sådant ord. Godt nok skal politikerne afspejle befolkningen, men kan man alligevel ikke sætte nogle mindstekrav om i det mindste at tale rent?

    Redigeret, fordi jeg er kommet i tanke om flere..

    Når kvinder skriver "Søde/smukke dig" som kommentarer på veninders billeder på facebook. Hold så op!

    At man i alle sammenhænge forsøger at gennemtvinge ordlyden "Telia Parken". NEJ! Det er Parken. Punktum. Gid der var nogen, som gad fortælle Telia, at det lyder af lort, og de bør genoverveje den der klausul med at have navnet. Bare for værdighedens skyld.

    "Momentet" Når Rolf Sørensen kommenterer cykling. Nej, det hedder "øjeblikket".

    "Vækste" Politiker-bras af værste skuffe. Se "tal-rent" skideballen ovenover.
    Sidst redigeret af Kiwi : 22.07.15 kl. 18:24

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #987
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Ord der irriterer

    Mobilos
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #988
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    442

    Re: Ord der irriterer

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Politikere der starter hver anden sætning med "Jeg må bare lige sige...".
    Og i samme boldgade politikere der evig og altid bruger ordet "afgørende". Som i at "for mig er det helt afgørende at..." . Gu' fanden er det da ej afgørende, det er pisse anstrengende at høre på.
    Casper
    .casper's Avatar

  23. #989
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,854

    Re: Ord der irriterer

    "Ordet" bekrætigelse, som i "Modtaget bekræftigelse på abonnementskifte" som jeg netop modtog fra parkpark.dk. Det er da utroligt så få der kender verbet "at bekræfte" eller substantiver "en bekræftelse".
    Sidst redigeret af Devil : 28.07.15 kl. 13:14


  24. #990
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Ord der irriterer

    Jeg har arbejdet i et callcenter i over tre år, hvor jeg har hørt udtrykket "bekræftigelse" alt for mange gange. Jeg har ærligt talt ikke tal på hvor mange gange jeg har skældt ud på kolleger i en sådan grad, at det det overgår det berømte Der Untergang-klip med Adolf der går amok. Og når folk i røret spurgte, om de kunne få en skriftlig bekræftigelse, var svaret altid "Næ. Men du kan få en skriftlig bekræftelse i stedet."

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ord der glæder
    By Anders in forum Diverse
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 21:05
  2. Er Ankergren et fy-ord?
    By Hjaltefanden in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 20.12.06, 10:53
  3. Jeg Mangler ord
    By vandr in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.10.05, 16:20
  4. Ord er overflødige
    By pires in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 15.07.04, 00:36
  5. Hvad irriterer dig mest?
    By Pope Dope in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 01.12.03, 15:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •