Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Don Ø investerer i BIF!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Don Ø investerer i BIF!

    Jeg ved godt han er forretningsmand, og jeg ved godt at jeg kan være ligeglad osv. Men jeg synes sgu alligevel det er lidt klamt!
    Nogen gange bliver det lidt for meget in my face: Vi er et skide forretningsfirma!!(hvad vi også er, men man er jo blot en naiv lille fodboldtilhænger der drømmer om den gang en klub var en klub, og forretning kun var noget der fandtes på Strøget...)

    Zan

    http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_f...icle280506.ece

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    Du har godt fanget, at det er hans egne pegne og ikke PSE's, der er blevet investeret for ikke?

    Jeg har personligt temmeligt svært ved at se, hvordan Flemming Østergaards private hyggeinvesteringer kan blive relevante for noget som helst. Især når der tilsyneladende er tale om en særdeles beskeden investering i forhold til hans ganske omfattende formue.
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar


  4. #3
    Cbas er offline Har de rigtige meninger
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    138

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    Og for at det ikke skal være lyv, så har han også lagt en klatskilling i AGF, dog stadig af egen lomme...
    http://www.business.dk/businessbreak...el:aid=2031866

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    58

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    Jeg kan ikke rigtig se nogle problemer i det, eftersom det er hans egne penge.

    Og ja aktien var lav og det kan kun more mig hvis Don Ø kan tjene lidt penge på det :)

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    973

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    Jamen vor herre bevares da... Det kan virkelig ikke bringe mit pis i kog, at Don Ø smider lidt private klatskillinger efter BIF... tværtimod kan jeg se noget lidt komisk i det...

    Det kunne være særdeles morsomt, hvis der var blevet opkøbt rigtigt mange aktier som blev solgt senere til (lad os lege det) dobbelt fortjeneste. De penge kunne så blive kanaliseret fra Don Ø's pengepung over i FCK's indkøbsbudget. Forestil jer det komiske ved at FCK henter 3-4 landsholdsprofiler til klubben - reelt betalt af BIF... hvor morsomt havde det ikke været?? ]:=D

    Nu er det bare lidt småskillinger som er lagt i BIF's aktie, så jeg ser ingen grund til at man hidser sig op over Don Ø's hyggeinvesteringer...
    Venligst

    GNU'en
    Copenhagen Zoo#1

    Jeg er fan af PS&E - og det går skide godt i modervirksomheden!!

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    694

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    Hey, jeg ville da selv gøre det, hvis jeg havde pengene til det. Helligere er man vel ikke. Det kunne være sjovt en dag hvis de skulle finde ud af at lave noget ordentligt at have en lille griner over at jeg også ville tjene på det. Hvis ikke, så havde jeg da købt mig noget smådyrt toiletpapir jeg ville nyde at benytte mig af.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    Når det er en investering i den størrelsesorden er der ingen problemer. Fra klebbens synspunkt er det vel nærmest en håndsrækning til dem, da Don Ø jo er kendt for at have fremragende forretningssans. Mon ikke blot det at han tager overskrifter med dette kan påvirke deres kurs i positiv retning via en lemming effekt.

    Derudover er det jo ting som dette som giver Don Ø sin ugentlige placering i medierne. Nu hvor DR strejker og der nok skæres gevaldigt ned på diverse underholdnngsprogrammer må man jo søge nye veje for at komme i medierne.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    73

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    Uanset om det er hans egne penge eller ej, eller om det er et "mindre" beløb, så synes jeg sgu det er et lidt forkert/skidt signal vores kære bestyrelsesformand sender aktionærerne i PSE, når han nu vælger at investere sine penge i konkurrenten i stedet for i os selv..

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    973

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    ›Uanset om det er hans egne penge eller ej, eller om det er et
    ›"mindre" beløb, så synes jeg sgu det er et lidt
    ›forkert/skidt signal vores kære bestyrelsesformand sender
    ›aktionærerne i PSE, når han nu vælger at investere sine penge i
    ›konkurrenten i stedet for i os selv..

    Undskyld mig, men siden hvornår er forretningen BIF blevet en konkurrent til forretningen PS&E??
    Venligst

    GNU'en
    Copenhagen Zoo#1

    Jeg er fan af PS&E - og det går skide godt i modervirksomheden!!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    ›Uanset om det er hans egne penge eller ej, eller om det er et
    ›"mindre" beløb, så synes jeg sgu det er et lidt
    ›forkert/skidt signal vores kære bestyrelsesformand sender
    ›aktionærerne i PSE, når han nu vælger at investere sine penge i
    ›konkurrenten i stedet for i os selv..

    Der er vel ikke meget mening i at købe PS&E aktier imens kursen er høj hvis man går efter umiddelbar profit,
    som der er i at investere i aktier i et selskab der i bund og grund må forventes at forøge sin værdi i højere grad (procentvist) og sikkert også hurtigere...

    Ham om det, jeg har vigtigere ting at tage mig til end at føle mig tråt over tæerne af Don Ø's investeringer i alt muligt, kort af våben- og narkohandel.

    Mvh. Morten
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #11
    Cbas er offline Har de rigtige meninger
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    138

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    I EB's artikel (nederst) vil Per Bjerregaard ikke ud med hvor han har lagt sine spareskillinger. En klog mand ville have lagt dem i FCK!
    http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_f...icle280506.ece

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    Det er da en skæg historie. For mig signalerer det kun, at Don Ø er altdominerende. Det er da komplet logisk, at han køber billige aktier i Brøndby, hvis han vurderer, at de er sat for lavt. Jeg ved ikke, om det decideret hjælper Brøndby, når Don Ø kalder sin aktiespekulation i BIF for "ren lotto". Men det er da skægt, at vores formand tjener penge på BIF, hvis de klarer sig godt.

    Hell - vi køber Brøndby. Så kan Tuborg få lov til at sponsorere dem - og på den måde vil det hele hænge sammen :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #13
    wochmann er offline -returner of knowledges-
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    164

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    Det er da på INGEN måde grimt! Havde du forstand på aktier, og kunne se en mulighed for at tjene nogle nemme penge (til DIG SELV), så ville du vel forhåbenlig også gøre det, UANSET om det er BIF, AGF eller FCK? ..
    Arrrgh Der er pænt mange forskellige aktier, at invisterer i på markedet. BIF aktien er ikke den eneste mulighed, hvis man ønsker at gøre en god handel.

    Bryder mig ikke om tanken, om at vores formand kan få gavn af et BIF i fremgang. Synes sgu det er et sidespor at komme ud på, også selvom pengene for Don'en er små...

    -wochmann

  25. #14
    wochmann er offline -returner of knowledges-
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    164

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    Det er da underordnet om der findes mange aktier?
    Hvis Don Ø, har lavet en "iskold kalkyle" på at Bif aktien ikke kan falde mere, da Per og Sandal nu UMULIGT kan lave flere dumhedder, så kan jeg vitterlig ikke se problemet? ..

    Støtter han BIF, ja måske, men det er i en så lille grad at der UMULIGT kan mærkes! Hvor imod, han har mulighed for at tjene MANGE penge hvis det går dem bedre!

    Jeg tror i øvrigt også der er RIGTIG mange FCK fans der fra tid til anden har tippet BIF som vinder af en kamp, er det så også helt galt? (god klar over Don Ø's position gør situationen anderledes, meeen).
    Det er da ingenlunde underordnet. Meget muligt at der er penge af tjene på Brøndby-aktierne. Det er også min egen vurdering, men det at formanden for vores virksomhed (og klub) nu har interresse i, at det går godt for konkurrenten betragter jeg sgu som et sidespor...

    Og jo situationen er anderledes da hverken du eller jeg har en teoretisk chance for at påvirke resultatet af en tilfældig BIF-kamp.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    102

    Re: Don Ø investerer i BIF!

    ›Hvor finder du grunden til at antyde, at Don Ø er er i båd med
    ›folk der lever at tobak, våben, olie og evt. slavehandel? .. Der
    ›er tale om HELT neutrale aktier som ikke kan skade nogen!!

    ›Undsyld mig, men du er jo helt væk!

    Hvor har jeg sat lighedstegn mellem investering i Brøndby og investering i fx våben?
    Jeg reagerer blot på din udtalelse om, at sålænge, der er mulighed for profit skal man bare investere.
    Se blot mit indlæg som et spagt forsøg på at illustrere, at man nogle gange bør gøre sig andre overvejelser end profit. Overvejelser Flemming måske også burde have gjort sig.

    mvh

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 05.03.07, 00:18
  2. Don Ø elsker Laudrup - og klapper af BIF
    By Buffboy in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 30.05.05, 22:26
  3. Investerer FCK nok i nye spillere?
    By Totti in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 01.03.05, 14:10
  4. Don Ø holder med BIF
    By Søren/SL in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •