Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: Royal League finale - truppen mod Brøndby

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Royal League finale - truppen mod Brøndby

    Ståle Solbakken og Co. har udtaget truppen til torsdagens Royal League-finale mod Brøndby IF på Brøndby Stadion. 18 spillere drager til Vestegnen for at forsvare titlen om det skandinaviske mesterskab og det er:

    1. Jesper Christiansen
    2. Lars Jacobsen
    3. Niclas Jensen
    4. Hjalte Nørregaard
    5. Brede Hangeland
    7. Ailton Almeida
    8. Michael Silberbauer
    9. Fredrik Berglund
    10. Jesper Grønkjær
    13. Atiba Hutchinson
    14. Michael Gravgaard
    16. Dan Thomassen
    17. Oscar Wendt
    21. Thomas Villadsen
    22. Morten Bertolt
    23. William Kvist
    24. Jeppe Brandrup
    29. Lasse Qvist

    Marcus Allbäck, Tobias Linderoth og Nathan Coe er fortsat skadede. Ydermere har Razak Pimpong pådraget sig en mindre forstrækning i baglåret og sidder over.
    #1

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    BIF's trup er ligeledes blevet udtaget:

    16. Stephan Andersen
    40. Morten Cramer
    3. Thomas Rytter
    4. Per Nielsen
    5. Mark Howard
    6. Marcus Lantz
    7. Kasper Lorentzen
    9. Martin Retov
    10. Martin Ericsson
    11. Mads Jørgensen
    15. Ruben Bagger
    17. Morten "Duncan" Rasmussen
    18. Henrik Kildentoft
    22. Morten Rasmussen
    23. Martin Spelmann
    26. Mike Jensen
    28. Chris Katongo
    31. David Willams
    32. Anders Randrup
    41. Nicolai Agger
    #1

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    37

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    Så håber jeg saft suse mig at de resterende kræfter kan levere end noget bedre "vare" end det sjask vi var vidne til i fiskerbyen!!!

    Drenge - ud og vise at det kun var en enkelt kamp det gik galt i!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    ›Så håber jeg saft suse mig at de resterende kræfter kan levere
    ›end noget bedre "vare" end det sjask vi var vidne til i
    ›fiskerbyen!!!

    ›Drenge - ud og vise at det kun var en enkelt kamp det gik galt i!

    Gik det virkelig galt? Vi fik uafgjort på en svær udebane, holdte modstanderen væk fra store chancer og kom udmærket igang med foråret. I mine øjne gik det ingenlunde galt.

    Mvh. Søren


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    213

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    ›Så håber jeg saft suse mig at de resterende kræfter kan levere
    ›end noget bedre "vare" end det sjask vi var vidne til i
    ›fiskerbyen!!!

    ›Drenge - ud og vise at det kun var en enkelt kamp det gik galt i!

    Det gik da ikke direkte galt. Jeg er enig i at spillet var trist, men vi kom stadig derfra med point. Så det var vel ikke helt galt!

    For at vende tilbage til emnet håber jeg vi stiller i følgende opstilling:

    JC
    LJ MG BH NJ
    JG MS HN AH
    AA FB

    Dog med Kvist som bobler til den centrale midtbane.
    Kort sagt, det jeg mener er stærkeste opstilling, mens vi har Allbäck og Linderoth ude.

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    191

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    ›Gik det virkelig galt? Vi fik uafgjort på en svær udebane, holdte
    ›modstanderen væk fra store chancer og kom udmærket igang med
    ›foråret. I mine øjne gik det ingenlunde galt.

    jeg er meget enig. men det typisk nogle herinde de skal bare være så kritiske overfor alt hele tiden. syns det var flot af os på en svær udebane at holde dem væk fra chancer og kom udemærket igang med foråret. men nej man skal kritisere evig og altid. det trist men vi ser det tit. stor ros fra mig til hele holdet og trænerne for en udemærket start på foråret.
    Forevigt STOLTE FCK!.
    Ståle er for sej!.
    Dobbelt så mange medlemmer i FCKFC end bif support. Haha. FCK er over dobbelt så gode!.
    Tak DON Ø!.

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    37

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    ›Gik det virkelig galt? Vi fik uafgjort på en svær udebane, holdte
    ›modstanderen væk fra store chancer og kom udmærket igang med
    ›foråret. I mine øjne gik det ingenlunde galt.

    ›Mvh. Søren

    Det synes jeg. En ting er resultatet - det kan jeg godt leve med. Men når indsatsen og spillet er så åbenlyst idéforladt, så synes jeg det efterlader meget tilbage at ønske.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    8

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    Tvivler på at Pimpong er skadet! Mon ikke han er taget til Norge for at forhandle sine personlige kontrakt forhold på plads?

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    ›jeg er meget enig. men det typisk nogle herinde de skal bare være
    ›så kritiske overfor alt hele tiden. syns det var flot af os på en
    ›svær udebane at holde dem væk fra chancer og kom udemærket igang
    ›med foråret. men nej man skal kritisere evig og altid. det trist
    ›men vi ser det tit. stor ros fra mig til hele holdet og trænerne
    ›for en udemærket start på foråret.

    Du må nok først tage den med Jesper Grønkjær - han mente nu i går i Løvetimen, at de havde spillet en rigtig skidt kamp.

    mvh,
    -smølle

    der dog er enig i ikke at være det mindste bekymret, bare de ikke spiller sådan igen lige foreløbig, og hvorfor skulle de det - en svipser skal der være råd til, når den endda ikke koster os point i topstriden. Jeg er sikker på at vi ser langt bedre i den næste kamp, i Parken på søndag.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    173

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    Jeg funderer nu mere over, om Ståle stiller en smule mere defensivt op, når nu det er på udebane - og kampen skal afgøres - dvs. uafgjort langt hen af vejen egentlig er ok. Derfor vil jeg tro, at Atiba skydes op som hængende angriber, så vi har én egentlig angriber siddende på bænken til at skyde afsted i slutfasen - det manglede imod Esbjerg. Om det er Berglund eller Ailton, ved jeg ikke, men jeg håber, set ud fra Fredriks start, at han får chancen. Han plejer at gøre det fint på den bane

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    72

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    ›Gik det virkelig galt? Vi fik uafgjort på en svær udebane, holdte
    ›modstanderen væk fra store chancer og kom udmærket igang med
    ›foråret. I mine øjne gik det ingenlunde galt.

    ›Mvh. Søren

    Jeg synes bestemt godt man kan tillade sig at være kritisk... Det er meget muligt at Esbjerg Stadion er kendt som værende en "svær udebane", men det kan ikke passe at man med god samvittighed kan stille sig tilfreds med uafgjort mod et hold, der var reduceret til 10 i en tredjedel af kampen...

    Desforuden er man vidne til et hold der lunter rundt efter bolden, når man har mistet den (Her tænkes i særdeleshed på vores nye angrebskomet AA, som åbenbart er fritaget den del af kampen, der omhandler generobring og fight)
    Det er ydermere meget muligt at vi holder EFB fra store åbne målchancer, men vi leverer heller ikke ligefrem chancer på samlebånd (på trods af at vi er en mand i overtal)...

    Nej, jeg vil ikke stille mig til tåls med, at vi som det absolut løntungeste mandskab i Danmark (og dermed nok også hele norden), kun er i stand til at præstere noget der minder om fodbold i 75% af vores kampe....

    Vi flopper efter min mening i ca. hver anden kamp i foråret... Jeg nævner her, Brøndby, Elfsborg (hvor vi godt mok vinder, men hvilken skammelig forestilling) og sidst men absolut ikke mindst EFB....

    Jeg ved udemærket godt at dette indlæg var rimelig off topic, men jeg kan bare ikke holde ud at man lader sig nøje i FCK...

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    200

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    Jeg glæder mig til at se, hvordan midtbanen kommer til at se ud. Håbe evt. at det bliver sådan:
    JG MS WK AH

    Jeg ved godt, at det er en vigtig kamp, og Hjalte er mere erfaren end Kvist, men jeg synes nu, at Kvist har gjort rigtig mange fremskridt. De kan jo bare få 45 min. hver.
    SSO Citat:

    ¤ Hvad er FCK? - Et usselt produkt af en forretning? ¤

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    På trods af at det er RL, så er det trods alt en finale mod Brøndby, også burde trænings elementet altså være forsvundet for denne kamp... Ikke noget med 45 minutter til den ene eller den anden. Gå efter sejren, og dertil skal vi bruge Hjalte på den deffensive midtbane... Kampen mod Esbjerg viste mange ting, men en ting jeg bed mærke i var at Kvist endnu ikke har pondus til at begå sig på den centrale midt overfor en fysik spillende midtbane, og derved hverken kan udnytte sin teknik eller fart. Siden at BØF sandsynligvis stiller med Lantz og Retov, så er der lagt op til et slagsmål om den centrale midt, og derfor har vi brug for to der kan knokle på....Og i mangel på kaptajnen er Hjalte vores bedste kort til det.

    Derfor bør Hjalte ligge centralt med Silber eller eventuelt Atiba i 90 minutter.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    135

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    Kvist SKAL spille. Kvist fylder klart mest efter min mening. Eneste minus er måske bare når han skal spille med silber, for de minder utroligt meget om hinanden... Men jeg synes at Hjalte virker ekstremt usikker derinde...

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    110

    Re: Royal League finale - truppen mod Brøndby

    Er også selv mest overbevist om at Hjalte skal starte på bænken. Ikke på grund af hans "fejl" men mest pga Kvist's udvikling. Synes han er blevet en meget meget stor konkurrent til en af den faste plads ved siden af Linderoth, mangler dog det sidste at slå Silber af magten, der ofte beviser hvorfor han er valgt på pladsen!

    Angrebet skal klart til være Bella-Ailton.
    På trods af den dårligere præstation i Esbjerg, skal de have en god mængde spille tid sammen, for at de kan lære hinandens spillestil og timing! Man skifter ikke i modvand! Eller hvad man siger

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Royal League finale i London
    By mickeyfar in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 30.03.06, 17:31
  2. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 28.02.05, 20:09
  3. Før torsdagens opgør mod Brøndby i Royal League...
    By Nikolaj N in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 14.02.05, 12:39

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •