Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 90

Emner: Adfærd på Brøndby Stadion

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    528

    Adfærd på Brøndby Stadion

    Jeg har behov for at udtrykke min foragt for nogle af mine medfans.

    Efter at jeg har oplevet kampen live på betonen/stadion, vil jeg dele min oplevelse mht. en gruppe unge mennesker, som tilsyneladende tror de regerer på tribunen.

    Under kampen fyrer C2 Juniors røg og lys i en strøm, som gør, at jeg og andre bliver generet, og i perioder ikke kan se kampen, og i en sådan grad, at jeg stadig har ondt i hals og øjne.
    Selv om de bliver gjort opmærksom på situationen, er deres reaktioner mildest talt provokerende, og de fortsætter.
    Pludselig går C2 Juniors mental, hvilket de omkringstånde tilskuerer ikke synes er specielt underholdende, og derfor gør de unge mennesker opmærksom på.
    Reaktionen er stadig ligegyldighed og uforstående blikke.

    På et tidspunkt i 2. halvleg, sætter de alle deres bannere op, som de dækker sig bag, for at gøre klar til. at tænde røg/lys, som skal kastes på banen.

    Endvidere ligger C2 Juniors gruppen ikke på den lade side mht. hvad der bruges af kasteskyts, mod banen, mod vores kontrollører, og alle de som står foran dem, hvilket er vildt mange FCK'ere, eftersom C2 Juniors, har indtaget pladser på 3.-4. sidste række, en smule til højre for målet, set bagfra.

    Da kampen er slut glimrer gruppen ved, at begynde at hoppe, trampe og sparke til sæderne, med det eneste formål at ødelægge.
    Vi er nogle stykker inkl. busguider, som gør opmærksom på, at C2 juniors adfærd og handlinger er ude af trit, med det tilladte og acceptable, hvorefter de verbalt overfalder os irettesætterne, og antager en voldelig adfærd.

    Jeg og andre, tolerer ikke deres opførsel og anmoder dem om, at forlade deres pladser.
    Episoden escalerer og er tæt på at udvikle sig til slagsmål, idet én af C2 Juniors repræsentanter, synes han er berrettiget til at stå hvor han står, og opføre sig, som han gør, med div. tåbeligheder, inkl. verbal chikane af én kvindelig busguide.

    Jeg skriver dette fordi, det er føste gang i min tid som FCK-fan, at jeg er flov over den adfærd, som jeg med egne øjne har set.

    Det er for mig uacceptabelt, at disse unge mennesker optræder så pinligt, idet de jo er en del af FCKs fanskare.

    C2 Juniors, det er sq en om'r.
    Fucking
    Cool
    København

    Fodbold er ikke et spørsmål om liv
    eller død...............Det er meget mere.
    Fremtiden er LYS.

  2. De følgende 201 brugere er enige:
    8076, Ais, AmagerFCK, Ancent Van Rock, Anders, Andreas1901, AsnæsFcPoulsen, bazk, Benny 728, Bergdølmo, Biologen, bob_bache, bonhår, Bono_1, Boulevardigan, Bubbibjørnen, Burakovsky, BØF-stinker, C'der, Caligula76, Cassano, Ce De, championsleague98, Cheerleader nr.8, Clough#1, Colsen, copenhagener, CVL, D9N, Davor, Defcon, DiabloDiego#15, diablodiego#8, domar, Don J., DonMunk, e-block, EALP, El-Loco, Elrio, Face, Fantastica, FC 335, FCFE, FCjulle, fck-chrille, Fck-Emil, FCKiBrøndby, fckling, FCKmanden, fcknielsen, fcknr1, FCKrogh, FCK|Perfect, FCKøbenhavneren, fl76, Flodgiraf, Fnug, Gandalf, GatoConBotas, Glostrup32, GnuDi, Hafnia aka gØgl@ren, happyman, Hartvig, Hassing86, HCHaddock, Henriko/jfs, hz, IPZ, isen, izznogood, Jack, Jan the FC-man, jan5292, jbjakobs, JesperFCK, jesper_ras, JM, Jogo Bonito, johnfc, joknudse, jop, k@sper, Kade, Kanto, Kennet, kenni, kh0310, Kickasso, kja, Kong Carlos, Krølben, kumferjisjo, kvik, Kvikpætter, Lagoon, Leander, Lion King, Lundberg_aus_Lolland, lynge, madsen45, Mark Robins, Martin CX, MBS, McMac, micmm, Mighty Lions, mikkel2k, Mio, mobp, mokouko48, Morfar, Morten, morten4300, Mr. Jardex, mrhjorth, N.Brenner, nfallesen, Nichans, Nicolai, Nikolaj N, Nille70, nummer 32, Nygzen, Olsson, Opu-Nui, ougar, Palme, Parappa, pentium inside, Phessor, Piv, PLB, Plundbeck, Polyppen, Prophet, putte, Raptus, RatH^, Rocksteady, Rudeboy, Runez, RWF, ryan, røde-romario, SALT, sbruun, scaleo, Sebastian, sjoe, skm, Skov, sliZER, Smeden, SmokinJoe, Snorkzz, Sokken, SortSnak, spiff, Stan FT, Steffen Kretz, stepihl, Stiv-dk, storefugl, storm, sukkerfar, sune@2200N, Super FCK, SuperBenny, Superkebab, Sønderjyden, Teddybjørn, Thb, Thomas_E, thundersen, Thunderstokke, tolle2, Tom K, tortocnt, UDC, Ulrik Nord, Uskis, Vagn30, vandr, visionofj, wahl3743, Walder, White Angel, wochmann, xylitol, zeez, _EG_

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    238

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    Jeg kan følge dig Kuf, og er helt på linie med dig.
    Men hvis jeg kender dig ret er du ikke bange for at sige din mening, i en grad så de unge mennesker føler sig truet/provokeret.
    Jeg siger ikke dette er sket, men det kunne det sagtens!
    Jeg ved at disse c2juniors læser med herinde, og jeg vil mere end gerne høre jeres syn på sagen.
    Hvis dette er korrekt, er i helt ude og skide!

    Nu er det min tur til at brokke mig, men jeg vil gøre det kort!
    En fyr omkring cc fyrer et lys af, og skyder en (hård) prop direkte i benet på mig. Efter det er lyset tændt, og han peger det direkte ned imod os, uden hensyn, og uden at have advaret os om han ville fyre det af. vi siger at han straks skal få det drejet, og derfor kaster han det direkte ned i min jakke og en vens, der derefter er smeltet og nu er fuldstændig ubrugelige.
    Jeg følger efter fyren da han bliver smidt ud af stadion, og beder om hans tlf nummer, så vi kan finde ud af en evt. erstatning eller lign. Jeg spørger om det var ham der kastede lyset og han siger ''ja, det var det sgu.'' Jeg beder om hans nummer, og straks sætter han i løb og forsvinder. Det er så dårlig stil!
    hvis du læser med herinde, så send mig straks en PM!
    Skuffet, og negativ!

    Link til den gruppen www.c2-juniors.dk
    Sidst redigeret af Olsson : 15.03.07 kl. 23:56

  4. #3
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    Jeg tillader lige at citere mig selv fra en anden tråd ang. aftenens kamp:

    "›"If you can't do the time, don't do the crime!" aka Så
    ›flytter man sig!

    ›Til at starte med: We did'nt do the crime... We just bitched about it...

    ›Romerlys er ok... De ser festlige ud og ryger lidt, og den eneste reele fare er at der går ild i en eller anden idiot der står for tæt på dem... Men røgbomber er en anden ›sag...

    ›1. de blokerer udsynet for dem der også (tro det eller ej) er kommet for at se bare lidt fodbold når man ikke står og synger eller hopper.

    ›2. de lugter

    ›3. de stinker

    ›4. de kradser i halsen (og jeg ryger 20-30 smøger om dagen)

    ›5. man riskikere at blive løbet/slået ned af vagter der jagter dem der har tændt lortet (se sidste bif-fck (1-3) )

    ›6. er man uheldig nok til at have stået tæt nok på kan de give gener i 10-14 dage efter...

    ›7. og så sammenhæfter jeg dem personligt med mindre intelligente "fans" (eks. dem på faxe i 1-3 kampen der smed en ned i stephan andersens mål i 1. halvleg...)

    ›Men ok, det kan være jeg bare er gammel (23) og mavesur, og jeg kan da godt se det fede i en røgindhylet udetribune, da det skaber en form for stemning... Men det ›ville være at foretrække det var en slags røg der ikke har potientiale til at få folk til at føle sig som om de er ved at dø af diverse lungesygdomme..."

    ›Nu vil jeg ikke skyde skylden på en bestemt gruppe/fraktion (selvom det er ufattelig fristende at spille gammel og sige "det er garenteret de der unge lømmeler" (c2 ›JUNIORS) men denne slags opførsel er sq ikke i orden....

    Min holdning: Lys/røg/lyd af enhver art på udebanekampe er ok, så længe de ansvarlige for det er villige til at tage det fulde ansvar for deres mere eller mindre lovlige handlinger, MED MINDRE det skader/er til gene for andre folk i nærheden.... Og med det mener jeg:

    1. Kanonslag, skader hørelsen hvis man er for tæt på (eks. RL kamp sidste sæson mod et eller andet svensk/norsk hold)

    2. Romerlys, smelter folks jakker/tænder ild i dem hvis man ikke passer på (se seneste indlæg)

    3. Røgbomber, se sidste indlæg og ovenstående...

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    76

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    Hvorfor går man ikke bare til fodbold og følger de regler der er, og skaber stemning med de tilladte midler??


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    612

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    Jeg tror næsten vi to har måttet stå ved siden af hinanden. Jeg opfattede du på fuldstændigt samme måde. Utroligt ofte var det umuligt at se banen pga røg...

    Jeg kan ikke andet end grine af dem. Det er BØRN!

    En god kommentar jeg hørte fra en af dem, efer de stod og prøvede at ødelægge sæderne var:

    "hvor er de fucking kontrollører nu, hva'?" Det var seriøst en kommentar vi var ved at brække af os af grin af, for med en højde på noget ligende 155cm og spaghettiarme, var det sgu en lidt komisk kommentar.

    Man kunne have pustet til ham, og han var røget ned på banen.

    En ting er sikkert. Jeg skal ALDRIG stå ved siden af dem igen. Hold kæft en børnehave med storhedsvanvid.
    Nix..

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #6
    Hassing86 er offline Løvindejagten er gået ind
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    108

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    Mit humør er steget markant efter jeg har set tilblivelsen af denne tråd. For jeg må ærligt indrømme at da jeg forlod Betonmurerne i går var jeg direkte skuffet.
    Jeg synes vores "image" som fans af byen og ikke af bøh-landet forstummede i de infantile tiltage fra vores tribune.
    Jeg kan ikke forstå hvad røgbomber skal til fodbold, se indlæg fra andre, men jeg kan da slet ikke forstå hvad de skal på banen, og endnu mindre på et tidspunkt hvor tiden i kampen var max kostbar.
    Jeg fatter også minus af hvorfor "folk" følte trang til at kaste min. 15 ligthere efter S. Andersen.
    Jeg må indrømme at det der gjorde mest ondt i går, var ikke et at vores monopol på RL nu skal deles med BØF; Men derimod at jeg ikke til tider ikke kunne se forskel på dem og os.

    VI synger på Engelsk fordi vi kan, Vi har arbejde fordi vi kan, vi smadrer ikke stadions fordi vi kan styre os selv, og vi går fandme med værdighed istedet for at lege Nørrebro. Vi er mere end dem. HÅBER JEG!!

    Edit: Undskyld brødteksten.
    VI ses søndag
    "Og Linderoth over hele banen"
    23-08-06 EN ÆRA BEGYNDT

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    584

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    Jeg stod med mine gutter til venstre for C2 Juniors, og jeg lagde mærke til den eskalerende røgudvikling nede blandt de små drenge i løbet af kampen. Jeg har ikke noget imod at man fyrer pyroteknik af, da jeg føler, at det er et supplement til GOD stemning HVIS man fatter noget af, hvor og hvornår man fyrer lortet af!!! Og dér er C2 Juniors helt ude i hampen! Det er for dumt at fyre det af midt under kampen, og når folk oven i købet gør opmærksom på dette, bør man forstå at nok er nok.

    Hvad angår sædeødelæggelse, kan jeg kun ryste på hovedet. Jeg er ikke gammelsur og jeg pudser ikke glorien, men ovenstående er mine uforbeholdne meninger omkring emnet, og jeg opfordrer C2 Junoirs til at tænke sig om under de næste kampe, hvis ikke de vil black-listes af en MEGET stor del af den øvrige FCK-fanskare!!!

    /Kanto
    TORCIDA KØBENHAVN - The Sideshow Boys


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    437

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    ›Jeg stod med mine gutter til venstre for C2 Juniors, og jeg lagde
    ›mærke til den eskalerende røgudvikling nede blandt de små drenge
    ›i løbet af kampen. Jeg har ikke noget imod at man fyrer
    ›pyroteknik af, da jeg føler, at det er et supplement til GOD
    ›stemning HVIS man fatter noget af, hvor og hvornår man fyrer
    ›lortet af!!! Og dér er C2 Juniors helt ude i hampen! Det er for
    ›dumt at fyre det af midt under kampen, og når folk oven i købet
    ›gør opmærksom på dette, bør man forstå at nok er nok.

    og hvornår er så det?


    ›Hvad angår sædeødelæggelse, kan jeg kun ryste på hovedet. Jeg er
    ›ikke gammelsur og jeg pudser ikke glorien, men ovenstående er
    ›mine uforbeholdne meninger omkring emnet, og jeg opfordrer C2
    ›Junoirs til at tænke sig om under de næste kampe, hvis ikke de
    ›vil black-listes af en MEGET stor del af den øvrige
    ›FCK-fanskare!!!

    ›/Kanto

    og sikkert også en del kontrolører
    PLB

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    534

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    Kan vi ikke få et billede af ungerne, så vi kan poste det i Prolle-tråden?

    Mvh. Ernst
    Optimisme er mangel på information

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #10
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    Stop nu med al den hjernedøde aktivitet. ( dette omfatter )

    1) Kast med genstande mod spillerne.
    Dette er under ingen omstændigheder i orden. De personer der kaster med mønter, lightere, cykellygter ogl. skal mentalt undersøges. Er I total vanvittige i låget? Hvad tror I der sker når man bliver ramt i hovedet af en femkrone! Syge i låget, det er hvad I er! I kan ikke skylde skylden på en dårlig barndom! Sådan en har jeg også haft, og jeg kaster ikke med ting efter andre mennesker.

    2) Romerlys og røgbomber.
    Romerlys er vanvittigt flotte, og ufarlige hvis folk benytter dem rigtigt. Men det kan man ikke I en menneskemængde på 4000 hoppende fans. Da slet ikke hvis man har indtaget 10 ½l fadøl inden skidtet tændes. Hvis man ikke selv har drukket, jamen så har det fjols ved siden af sikkert, og når han mister balancen og dykker hovedkulds ned i det med hovedet først, hvad så? Når der kastes med disse romerlys, ja, den sindssyge handling kan jeg ikke engang kommentere. At blive ramt af en brændende genstand der er mere end 1000 grader varm er IKKE fedt!!!!
    Røgbomber på banen 3 minutter før slutfløjt, når vores spillere kæmper for udligning. Skide smart, det gavner sagen virkelig meget!!! NOT!

    3) Hooligans ( IKKE FANS - DE ER IKKE FANS, fat det dog journalister! Det er hooligans i FCK eller Brøndby tøj! De er ikke FANS! ).
    Lad være med at møde op og derved ødelægge vores oplevelse af det vi synes er det bedste i livet = fodbold og FCK. Dan jeres egne klubber. Tærsk hinanden med bat og flasker. Bare I ikke gør det i PARKEN eller i nærheden af andre mennesker med normal hjerneaktivitet. Fat det, I støtter IKKE klubben ved at tæve andre mennesker. Det eneste I har brug for er: hjælp! I skræmmer små børn og andre fredelige mennesker og I er ikke værdige til at bære hverken FCK, Brøndby eller for den sags skyld andre fodboldtrøjer.

    4) Ødelæggelse af andre menneskers ejendom!
    Det er heller ikke smart at pege fingre af hooligans i BIF tøj, der ødelægger vores tribune og så bagefter stå at hoppe Brøndby's sæder i stykker. Hop på jeres egne stole derhjemme. Ødelæg efter lyst og behag. Brænd dit skur af i haven, men IKKE andres ejendom. Det ender med vi ikke må noget som helst på stadion. Ikke må have flag med, konfetti eller stå op. Billetterne stiger for at dække ødelæggelserne. Folk og medier skæver til alle de rigtige fans, som intet gør forkert.

    Tilføjelse: Og det ender med at vi ikke må købe øl på stadion, fordi få fjolser ikke kan opføre sig ordenligt. Jeg vil have min kamp øl i fred!!!

    God weekend!
    Sidst redigeret af vandr : 16.03.07 kl. 12:43
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!


  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    Hej folkens,

    Som gammelklog stemningshader og observant, så vil jeg lige indskyde nogle ting omkring C2-Juniors.

    Jeg har fulgt gruppen fra den var helt lille og spæd :o) og jeg har umiddelbart meget svært ved at tro at disse Østerbro-drenge har udvist nogen form for voldelig adfærd. Desværre tror jeg at der på tribunen må have sneget sig nogle misforståelser ind, for jeg kan umiddelbart slet, slet ikke forestille mig disse drenge agere voldsomt på nogen måde overfor andre FCK'ere. Da slet ikke KUF. Der var dog andre, mere agressive på tribunen igår, som vist ikke stod mange meter fra "Juniors" flag og jeg tror (og håber) at det som sagt er tale om en misforståelse.

    Røg og masser af flag er "Juniors" værk og det vil jeg hverken forsvare eller være kritisk overfor, men jeg håber at folk kan bruge dette input som et indskud fra en af os ældre der har en finger på pulsen omkring bla. "Juniors".

    Mvh,

    Sibs

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    978

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    Jeg er selvfølgelig enig i hvad folk skriver omkring at man skal opfører sig ordentligt osv.

    Men derudover vil jeg gerne komme med en opfordring til de almindelige mennesker der går stille og roligt til kamp og som aldrig selv kunne finde på at lave ballade.

    Min opfordring lyder som følger:
    Når nogen sætter ild til sæder og det begynder at brænde. Når de så synger "Brøndby stadion brænder ned" Så LAD VÆRE MED AT SYNGE MED!!!!

    Gør man dette, hvilket mange gjorde i går, så synes jeg man på en måde blåstempler det de gør, hvilket vel ikke kan være meningen?

    Det er præcis som ved guldmarchen sidste år hvor alle herinde havde travlt med at sige det var forfærdeligt med den fyr der fik brændt sin trøje af, men hvor der samtidig stod MASSER af almindelige FCK-fans og jublede da det skete. Dobbelt moral er dobbelt så godt. (siger ikke det var de samme mennesker som efterfølgende tog afstand, men på dagen stod MANGE stille og rolige fans og jublede)

    Fortsættelse af opfordring:
    tag afstand fra det såfremt der sker ting du som FCK fan ikke vil associeres med! Kun på denne måde kan de få der laver disse ting forstå at det ikke er ønskeligt. Det kan de ikke hvis man glad jubler med på deres sang..
    Større selvjustits tak!

    Mvh.
    Ronni
    fcknr1


  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    978

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    ›Hej folkens,

    ›Som gammel klog stemningshader og observant, så vil jeg lige
    ›indskyde nogle ting omkring C2-Juniors.

    ›Jeg har fulgt gruppen fra den var helt lille og spæd :o) og jeg
    ›har umiddelbart meget svært ved at tro at disse Østerbro-drenge
    ›har udvist nogen form for voldelig adfærd. Desværre tror jeg at
    ›der på tribunen må have sneget sig nogle misforståelser ind, for
    ›jeg kan umiddelbart slet, slet ikke forestille mig disse drenge
    ›agere voldsomt på nogen måde overfor andre FCK'ere. Da slet ikke
    ›KUF. Der var dog andre, mere agressive på tribunen igår, som vist
    ›ikke stod mange meter fra "Juniors" flag og jeg tror
    ›(og håber) at det som sagt er tale om en misforståelse.

    ›Røg og masser af flag er "Juniors" værk og det vil jeg
    ›hverken forsvare eller være kritisk overfor, men jeg håber at
    ›folk kan bruge dette input som et indskud fra en af os ældre der
    ›har en finger på pulsen omkring bla. "Juniors".

    ›Mvh,

    ›Sibs

    tror du har ret Sibs.. stod i nærheden af KUF og tror at du har ret i at den person der var en uoverensstemmelse med var en person uden tilhørsforhold til C2Juniors..

    Dette ændrer dog ikke ved det faktum at folk omkring denne gruppe også trampede på sæder osv. samt at det var dem der fyrede røg af/lavede mentals, så helt uskyldsrene i denne sammenhæng er de altså ikke..

    derudover synes jeg, som mange andre at det er irriterende (for ikke at bruge stærkere udtryk end det) at stå bag ved en flok der ikke ved hvornår det er god stil at fyre sådan noget af. (hvis det skal fyres af, hvilket jeg IKKE mener!) Eksempelvis er det MEGET dårlig stil at fyre det af lige ved et hjørnespark så ingen bagved kan se! Da jeg ikke tror vi kan slippe for det vil jeg da opfordre jer til at fyre det af på "rigtige tidspunkter" eksempelvis ved mål eller når spillerne løber ind således at det ikke direkte genere kampoplevelsen for jeres medfans. Noget i tidligere har haft bedre styr på end nu. På denne måde vil folk nok opfatte det som mindre irriterende, omend det STADIG IKKE vil være i orden.

    Jeg understreger igen at jeg på det aller kraftigste tager AFSTAND fra brugen af ulovlige ting på stadion.

    Mvh.
    Ronni

    Ps: skriver ikke jer/i specielt møntet på dig Sibs, bruger det fordi du er en del af/kender den gruppe der stod bag.
    fcknr1

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    ›tror du har ret Sibs.. stod i nærheden af KUF og tror at du har
    ›ret i at den person der var en uoverensstemmelse med var en
    ›person uden tilhørsforhold til C2Juniors..
    Tak, Ronni. Jeg er glad for at høre at du har observeret det samme som jeg formodede, uden at være i nærheden af episoden(erne) og vil nødigt have at C2 Juniors får en direkte voldelig profil her eller andre steder.

    Mvh,

    Jimi

  19. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Adfærd på Brøndby Stadion

    Man kan i denne tråd læse flere uafhængige personer pege på C2-juniors som del af et problem i går.

    Dermed er sagen jo meget oplagt:
    C2, som jo er en fredelig fangruppe og som opfører sig efter de gældende regler på stadion, tager naturligvis fat i C2-juniors og fortæller, at C2-juniors ikke er velkomne på stemningstribunen indtil C2-juniors har udpeget gerningsmændene. Disse får naturligvis karantæne og det resterende C2-juniors er velkomne på stadion igen.
    Man finder naturligvis også personen ansvarlig for den ødelagte jakke (hvis det var en junior) og personer som har forsøgt (og evt lykkedes) med at smadre stole.

    Derefter tager Sibs (som har fulgt dem siden de var spæde og som C2-juniors garanteret respekterer) en seriøs samtale med C2-juniors, hvor Sibs fortæller at Romerlys, røgbomber osv selvfølgelig på INGEN måde er velkomne på stadion, da dette bryder de gældende regler, hvilke C2 altid overholder. Og dette gælder især på udebane, hvor diverse røgbomber og romerlys generer almindelige fck-fans, og ikke kun de fans som i teorien ser disse tiltag som en del af en stemning.


    Det er vel ikke så svært.........
    Sidst redigeret af k@sper : 16.03.07 kl. 14:47

  20. De følgende 8 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. SuperShoppen på Brøndby Stadion
    By FCK_randers in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 13.05.05, 20:38
  2. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.08.04, 10:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •