Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 55

Emner: 2 point og 1 mål i 3 kampe....(FCN-kampen og foråret indtil nu)

  1. #1
    Bech da man Slettet

    2 point og 1 mål i 3 kampe....(FCN-kampen og foråret indtil nu)

    ...er ganske enkelt ikke godt nok! Især ikke når man tager i betragtning, at vi idag brænder den ene 100 % efter den anden.

    Det må dog alligevel være det eneste positive, vi kan tage med fra idag - at vi dog trods alt kommer frem til chancerne igen, efter lidt dødvande mod Efb og Bif.

    Ailton skal - på trods af at han stadig er ny - til at vise noget mere imo. Han deltager alt for lidt defensivt og brænder kæmpechancer. Enhver angriber på et hvilket som helst niveau ved, at man bliver nødt til at arbejde med fundamentet og knokle defensivt, når man er i scoringskrise for at få vendt bøtten. Ailton gør ingen af delene. Han arbejder halvhjertet defensivt, og han forsøger sig for meget med ekstravagante ting i offensivt, hvor han istedet nok bare burde fokusere på at få det simple til at virke.

  2. De følgende 13 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....

    ›...er ganske enkelt ikke godt nok! Især ikke når man tager i
    ›betragtning, at vi idag brænder den ene 100 % efter den anden.

    ›Det må dog alligevel være det eneste positive, vi kan tage med
    ›fra idag - at vi dog trods alt kommer frem til chancerne igen,
    ›efter lidt dødvande mod Efb og Bif.

    ›Ailton skal - på trods af at han stadig er ny - til at vise noget
    ›mere imo. Han deltager alt for lidt defensivt og brænder
    ›kæmpechancer. Enhver angriber på et hvilket som helst niveau ved,
    ›at man bliver nødt til at arbejde med fundamentet og knokle
    ›defensivt, når man er i scoringskrise for at få vendt bøtten.
    ›Ailton gør ingen af delene. Han arbejder halvhjertet defensivt,
    ›og han forsøger sig for meget med ekstravagante ting i offensivt,
    ›hvor han istedet nok bare burde fokusere på at få det simple til
    ›at virke.

    Jeg syntes det er svært at se noget som helst positivt.

    Lige pånær at Kvist prøver, men han er alene.

    Holdet er dødt og spiller uinspireret.

    De prøver men gør alt det forkerte.

    Jesper Grønkjær er totalt overvuderet.

    Ailton er ikke en stjerne idag.

    Jeg syntes fandme ikke at 1 point med de chancer er bare i nærheden af at være positivt, det er en skamplet.

    De skal have med pisken, og så skal Ståle gøre noget andet for det norske lortebold er sgu ikke til at holde ud.

    Lange bolde hele tiden , hvad fanden er det for noget lort at lave :-(

    TAG JER SAMMEN, NU.

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....

    Hvor er Mackan???? - han havde scoret mindst 3 kasser i dag!

    Bliv nu RASK - du er savnet!!!!
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....

    ›Holdet er dødt og spiller uinspireret.

    Slå nu lige koldt vand i blodet, hva'.

    Det passer jo ikke, at vi spillede "dødt og uinspireret" i dag. Især ikke i første halvleg, hvor FCN blev regulært kørt over og burde have været bagud med 4-0 ved pausen.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    416

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....

    ineffektivt bold og en træner der ikke får nok ud af et ellers srærkt hold.

    kan kunne sige det samme ståle tag dig sammen. din taktik er ganske enkelt for dårlig

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    9

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....

    Syntes virkelig de spillede fint i første halvleg. Desværre valgte Kim Christensen at stå sit livs kamp i dag hvilket ikke hjalp på det.

    Det overrasker mig gang på gang hvordan en mand som Berglund viser udpræget mangel på spilforståelse og teknisk virkelig mangler meget.

    Kvist beviser endnu engang at han er fremtidens mand der virkelig bør satses på. Han kæmper med hele sit hjerte hver gang han er på banen og få så sat Hjalte ud på den bænk.
    Opening a safe is like making love to a woman - you just pound on it for 2 minutes!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    473

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....

    Det er grotesk at begynde at male fanden på væggen nu. Hvis vi havde scoret på halvdelen af vores chancer var den jo blevet 4-1.
    Det gjorde vi så ikke og det er da ikke godt nok. (selvom Kim K stod MEGET godt)

    Jeg mener dog ikke der (endnu i hvert fald) er grund til panik, ja ikke engang grund til at blive nervøs. Vi er stadig 6 points foran nr. 2 og jeg er 99 % sikker på vi nok skal lave flere points end samtlige andre hold i ligaen i de sidste kampe.

    Vi får Mackan og Linde tilbage og så er vi på sporet igen.

    (Og dem der så meget som bare overvejer at Brøndby skulle kunne hente noget som helst må have taget nogle meget underlige stoffer...)
    -60-

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    135

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....

    ››Holdet er dødt og spiller uinspireret.

    ›Slå nu lige koldt vand i blodet, hva'.

    ›Det passer jo ikke, at vi spillede "dødt og
    ›uinspireret" i dag. Især ikke i første halvleg, hvor FCN
    ›blev regulært kørt over og burde have været bagud med 4-0 ved
    ›pausen.

    ›/Simon

    Men sådan gik ballet ikke lige, og jeg synes det er vores ret at være skuffede over resultatet, og ikke mindst de seneste to kampe taget i betragtning.

    I dag spillede vi egentlig fornuftigt, men for hulan hvor er vi ineffektive, det er bare ikke godt nok. Der skal rettes op på det her asap, så krise stemningen ikke kommer over os, hvis den ikke allerede er det.

    Ståles dispositioner vil jeg ikke en gang kommentere.

    Nu får vi endnu en chance lørdag mod Horsens, og den kamp skal bare vindes.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    110

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....

    Faktum er at vi spiller en ganske fornuftig 1. halvleg, og hvis vi havde fortsat stilen, villle vi uden tvivl have vundet kampen.
    På trods af at vi misse chancer, er det fedt nok at vi komme frem til de chancer, som har manglet i de foregående kampe.

    Og på trods af savnet af Mackan og Linde, er vi stadig et stærkt nok hold til at vinde over samtlige hold i Suppen.
    2. halvlegen skal nok ses som en "taktisk" fejl at lade os presse så langt tilbage, og "glemme" angrebsspillet. (ikke at det er ståles fejl ;) )

    Pointene skal nok komme, så ingen krise her!!!!
    De redder jo trods alt en par GODE GODE redninger, her i blandt en på stregen af en markspiller!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....

    ›Det er grotesk at begynde at male fanden på væggen nu. Hvis vi
    ›havde scoret på halvdelen af vores chancer var den jo blevet 4-1.

    Jeg har ikke set dagens kamp; men det er jo ikke kun i SAS Ligaen, at der har været problemer. Spillet har generelt været middelmådigt, og resultaterne har så heller ikke været der den seneste uge. Horsens ude er ingen nem kamp, og det kan da hurtigt blive et problem, hvis FCK bliver ved med at smide point.

    FCK har stadig alle muligheder for at blive mestre; men vi kan vel godt blive enige om, at starten på foråret ikke har været optimal?

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    260

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....

    ›Vi får Mackan og Linde tilbage og så er vi på sporet igen.

    Ja det skal nok gå bedre når de er tilbage, synes bare at det er lidt bekymrende hvor skrøbeligt holdet er uden de to. Med de spillere der rådes over pt. burde det ikke slå igennem så tydeligt, og alt i alt synes jeg godt man kan tillade sig at være skuffet over de tre seneste kampe... Holdet er simpelthen for godt til ikke at præstere bedre.

    Mvh. Lundbo - der ikke er gået i panik over manglende resultater (endnu)
    Latte Lovers
    100% Barista

    (Latte Lovers bakker op om "Ståle Raus!")

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....

    ›Men sådan gik ballet ikke lige, og jeg synes det er vores ret at
    ›være skuffede over resultatet, og ikke mindst de seneste to kampe
    ›taget i betragtning.

    Selvfølgelig er det ok at være skuffet - det er jeg da også selv. Jeg pointerede bare, at det ikke er seriøst at påstå, at holdet er dødt og uinspireret. Det er i mine øjne noget værre, hvis man ingen chancer skaber. Skaber man chancer nok, så vinder man også kampene i det lange løb.

    ›I dag spillede vi egentlig fornuftigt, men for hulan hvor er vi
    ›ineffektive, det er bare ikke godt nok. Der skal rettes op på det
    ›her asap, så krise stemningen ikke kommer over os, hvis den ikke
    ›allerede er det.

    Kristestemning er der ikke, men du har da ret i, at effektiviteten skal skærpes. Det er dog noget lettere at fikse end fundamentale problemer med overhovedet at skabe chancerne.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....

    ›››Holdet er dødt og spiller uinspireret.
    ››
    ››Slå nu lige koldt vand i blodet, hva'.
    ››
    ››Det passer jo ikke, at vi spillede "dødt og
    ››uinspireret" i dag. Især ikke i første halvleg, hvor FCN
    ››blev regulært kørt over og burde have været bagud med 4-0 ved
    ››pausen.
    ››
    ››/Simon

    ›Men sådan gik ballet ikke lige, og jeg synes det er vores ret at
    ›være skuffede over resultatet, og ikke mindst de seneste to kampe
    ›taget i betragtning.

    Det er det da, men det er jo heller ikke det, som Simon kommenterer. Han siger, at det er forkert, at vi spillede dødt og uinspireret. Hvis det passer, at vi havde en 6-8 store chancer (de fleste i første halvleg) og generelt spillede FCN ud i Parken i store dele af kampen, så spillede vi jo ikke "dødt og uinspireret".

    Folk må sgu gerne reflektere lidt over deres uinfriede forventninger, inden de sætter sig til tasterne.

    ›I dag spillede vi egentlig fornuftigt, men for hulan hvor er vi
    ›ineffektive, det er bare ikke godt nok. Der skal rettes op på det
    ›her asap, så krise stemningen ikke kommer over os, hvis den ikke
    ›allerede er det.

    Sålænge vi skaber chancer og holder fart i spillet, så er det ikke helt skidt. Efter alle beretninger at dømme, var der fremgang at spore i forhold til Esbjergkampen, der var skrækkelig at se på. Men selvfølgelig er sejre påkrævet nu - gerne startende med AC Horsens kampen i næste uge.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....

    /me synes at dagens resultat må falde tilbage på Ståle... Det var nogen mystiske dispositioner idag...Især at vi ender med angrebs duo bestående af Gravgaard og Grönck....

    ...Atiba som fløj har vi set flere gange, og det gør at hans back (idag LJ)er fuldstændig låst, da Atiba ALDRIG går i overlap, eller dækker backen af, når der spilles bredt....

    ...(også en gang til for prins Knud)... Høje Hail Mary bolde er kun produktive, når man har spillere der kan modtage dem. At se en Silberbauer, som konstant forsøger at smide høje bolde rundt uden addresse gennem det meste af anden halvleg var...skidt.....

    ...Kvist er en glimrende spiller, med gode tekniske detaljer, og han har endnu ikke den form for Pondus til at lægge et pres centralt. HAn har et par gode rush men mangler stadigvæk noget til at være klar til en fast plads.

    Vi bliver nød til i højere grad at holde bolden i egne rækker og spille bolden rundt, og så bør spillerne bevæge sig i lang højere grad end de gør idag. Spil mønstrene var helt væk i perioder, og da de så udligner går vi over til lilleput fodbold med alle mand i feltet!!!...

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    454

    Re: 2 point og 1 mål i 3 kampe....(FCN-kampen og foråret indtil nu)

    Det var ikke godt i dag eller i søndags, men tag det nu roligt, Når man læser dette fora skulle man jo tro vi lå nummer 8. 2 point pt er ikke godt nok, men ret beset ¨kører vi jo FCN over, og et enkelt vildskud mens vi er gået på stand by er altså ikke en katastrofe.

    Det er ærgeligt at vi ikke lukker kampen, men så ringe spillede vi altså heller ikke. Selvom man ikke kan bruge skudstats til meget, så går jeg udfra den ender ca. 15-3 eller sådan. - så vi var bedre end FCN endda langt bedre........ havde vi været nogle point efter BIF havde jeg tudet med i koret, men ikke idag.

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvor mange point har vi efter de næste 3 kampe?
    By Betzer in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 06.08.05, 01:40
  2. Indtil AGF-kampen...(tidsfordriv)
    By beep in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 02.04.04, 10:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •