Side 5 af 14 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 207

Emner: Øl-Tråden

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    452

    Re: Øl-Tråden

    Flere tips.

    I Mad&Vin i Magasin sælger de megen dyr øl, men de har dog Brooklyn Black Chocolate Stout 06/07 til 20 kr. Den koster 30 de fleste andre steder. De steder den koster 20 er 05/06 som desværre er meget soya agtig, så bestemt værd at tage i Magasin for.

    Mvh.

    Defreni
    DSBM, eller De Små Blå Mejser, eller noget.
    Defreni's Avatar

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    452

    Re: Øl-Tråden

    Her er butikken for folk med hang til belgisk øl.
    Jeg var for første gang ude og besøge den idag, og kan varmt anbefale den.
    Beliggende i en privat kælder er den bestyret af folk der gør det fordi de syntes det er sjovt, og hvis man ikke har tid lørdag imellem kl 10-13 som er det eneste tidspunkt de har åbent, kan man bestille det over nettet.
    Priserne er helt i bund i forhold til alle andre, bla. kan man få Westvleteren 8 til 42 kr.
    http://www.belgiskbryg.dk/

    Fik jeg nævt at ham jeg snakkede med idag også var både venlig og meget vidende samt fuld af gode råd?
    Tror ikke jeg kan reklamere nok, men det er så hermed gjort.

    Mvh.

    Defreni
    DSBM, eller De Små Blå Mejser, eller noget.
    Defreni's Avatar

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    82

    Re: Øl-Tråden

    Rørvig pilsner - dyrt men noget så svinegodt. Eneste bagdel er, at den kun sælges i lokalområdet, og til at starte med kun på en enkelt restauration.

    Ellers går man jo ikke galt i byen med en Hancock fra Skive.

    Dbh

    Steen O.G.

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    221

    Re: Øl-Tråden

    Ale no. 16 fra Refsvindinge har tidligere været nævnt.

    Et RIGTIG godt tip er, at køre forbi bryggeriet hvis du er på vej til/fra Fyn eller Jylland.

    Adressen er Nyborgvej 80 i Ørbæk, hvilket kun er 5 mins. kørsel fra motorvejsafkørsel Nyborg Vest.

    Se kort her: http://www.krak.dk/Firma/Kort.aspx?Q...dlK2JyeWdnZXJp)

    Fra "Stalddøren" sælges deres øl superbilligt (5-6 kr. pr. flaske) og det er næsten altid muligt at købe specielle bryg, som de tester. Deres julebryg rives væk i november og december, så man skal køre forbi den dag, de tapper. Sidste år var det vist onsdag eller torsdag.

    Husk kontanter da de ikke modtager Dankort
    Mvh
    Bo R

    SR #23
    BP #7
    FCK Colonial Pirates #1 - Den virtuelle fraktion for alle, der med stolthed har båret en FCK trøje på de Dansk Vestindiske Øer

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    310

    Re: Øl-Tråden

    http://www.laudrup.dk/templates/pric...me=%D8l%2FVand

    Tjek de New Zealanske øl fra Emerson. Jeg havde dem med på Øl-festivalen i Valby, og der var bred enighed om at Emersons Pilsner var bedste pilsner.

    Men det ved Stout og Porter at Emerson virkelig er klasse. Især hvis de lige er gået lidt på datoen. I øjeblikket drikker jeg Stout som skulle udgå i Maj 2006, nu er den på toppen. Perfekt cremet og lækker. Det skal prøves.

    Hvis i er interesseret, så smid en personlig besked. De kan afhentes på Bredgade til - 50 %!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    452

    Re: Øl-Tråden

    Ja så er det ved at være juletid.....
    Altså når man snakker øl, de første julebryg er så småt i handlen, og det er glædeligt at COOP har taget God Jul fra Nøgne Ø og 2 julebryg fra Nils Oscar hjem.
    Men det er nu ikke derfor jeg skriver dette indlæg, men snarere fordi Kvickly på Falkoner Alle har Chimay Grande Reserve til 25 kr stykket. Dette er under halv pris på en øl der sjældent er på tilbud.
    Ellers så er det jo bare om at se frem til de næste 2 måneder hvor der forhåbentligt kommer en masse god øl på gaden.

    Mvh.

    Defreni
    DSBM, eller De Små Blå Mejser, eller noget.
    Defreni's Avatar

  8. #67
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    452

    ØJ-Dag

    Som de fleste ved er det J-dag på fredag. Dette har ikke den store interesse ølmæssigt set, da det primært består af at Tuborgs julebryg kommer på markedet i et kæmpe mediestunt.
    Hvad der derimod har interesse er i morgen hvor Øl-baren har indført en Ølentusiasternes J-dag eller ØJ-dag, som man kan læse her.
    http://oelbaren.dk/
    Det mest interessante af de mange udbud i København er i mine øjne helt klart Lord Nelsons udskænkning. 7 22 cl for 150 kr er en perfekt måde at få smagt en masse juleøl på.
    http://www.lordnelson.dk/
    Forhåbentlig er begge Mikkellers julebryg på fad.
    Som en sidste oplysning kan nævnes at Superbrugsen har 20 % rabar på alle juleøl, bla. Corsendonk, St. Bernardus, Nøgne Ø og Nils Oscar, helt sikkert et besøg værd.

    Mvh.

    Defreni
    DSBM, eller De Små Blå Mejser, eller noget.
    Defreni's Avatar

  9. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    508

    Re: Øl-Tråden

    Måske burde vi i denne højtid have en seperat julebryg-tråd?

    Anyways - jeg var i julehumør i weekenden og eftersom vi skulle have stegte ål, så tænkte jeg, at et par bryg ville gå fint til den fede fede fisk.

    Jeg var i et provinshul lige nord for Aalborg, men den lokale brugs kunne dog fremskaffe et par flasker St Feuillien (det sikre valg), Nils Oscar Julöl og Sort Jul fra Ølfabrikken.

    Nils Oscar var ikke noget for mig - for mørk og alt alt for tør og "lakridset".

    Sort Jul var en anelse bedre - med aroma og smag af anis og appelsinskal og dermed lidt friskere i smagen.

    Hov - og så var jeg på The Wharf (søster til Charlies Bar), hvor jeg fik en Thisted Bryghus Jule Stenøl. Igen lidt for mørk og bitter til mig.
    Sagde du Fede?

  10. #69
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Øl-Tråden

    Så er der nyt i sagen mellem 3F og Nørrebro Bryghys.
    Delvis løsning på konflikt.

    Ovenstående må siges at være en geni streg fra NBB's side. Med et slag har de fjernet 3F's eneste rigtige våben.

    Edit:
    Udskrift af Arbejdsrettens retsbog
    Sidst redigeret af Ras : 27.11.07 kl. 18:10

  11. #70
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    452

    Re: Øl-Tråden

    ›Så er der nyt i sagen mellem 3F og Nørrebro Bryghys.
    Delvis løsning på konflikt.

    ›Ovenstående må siges at være en geni streg fra NBB's side. Med et
    ›slag har de fjernet 3F's eneste rigtige våben.

    Ja det bliver spændende at se hvilke Nørrebro bryg der kommer i COOP butikkerne og til hvilken pris. Jeg har set at de har puttet både deres North Bridge og La Granja på flasker. Anmeldelserne fra USA går dog på at det ikke altid er lykken at putte en IIPA på flaske, men dejligt at min favorit NBB nemlig La Granja kommer på flaske.
    Spændende er det også om deres Impy stout kommer på flaske, da jeg endnu ikke har fået den smagt. Og a propos impy stouts Ras, hvornår kommer din Arctic Ale og Northern Light i handlen? Og de julebryg der er til salg rundt omkring er det ikke sidste års bryg?

    Mvh.

    Defreni
    DSBM, eller De Små Blå Mejser, eller noget.
    Defreni's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #71
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Øl-Tråden

    ››Så er der nyt i sagen mellem 3F og Nørrebro Bryghys.
    ››Delvis løsning på konflikt.
    ››
    ››Ovenstående må siges at være en geni streg fra NBB's side. Med et
    ››slag har de fjernet 3F's eneste rigtige våben.

    ›Ja det bliver spændende at se hvilke Nørrebro bryg der kommer i
    ›COOP butikkerne og til hvilken pris. Jeg har set at de har puttet
    ›både deres North Bridge og La Granja på flasker. Anmeldelserne
    ›fra USA går dog på at det ikke altid er lykken at putte en IIPA
    ›på flaske, men dejligt at min favorit NBB nemlig La Granja kommer
    ›på flaske.
    ›Spændende er det også om deres Impy stout kommer på flaske, da
    ›jeg endnu ikke har fået den smagt. Og a propos impy stouts Ras,
    ›hvornår kommer din Arctic Ale og Northern Light i handlen? Og de
    ›julebryg der er til salg rundt omkring er det ikke sidste års
    ›bryg?

    ›Mvh.

    ›Defreni

    Hej Def,

    Hvor har du set vores julebryg???? De burde kun have den i en butik og det er på fyn. Hvad angår om det er den fra sidste år, så har du helt ret der, idet vi ikke har sendt noget juleøl ned i år. Dette har dog hele tiden været meningen at der skulle sælges en lille portion øl fra sidste år, idet den faktisk har udviklet sig lidt, til den gode side.
    Hvad angår de andre øl som du efterspørge, så køre vi en erstatningssag på en af vores mellemhandlere, idet han ved en fejltagelse har hældt det hele i kloakken. Denne sag skal vi have på plads før vi beslutter os for om der skal laves en ny portion.

    Hvad angår de øl du efterspørger fra NBB, så har jeg hørt at de kommer i handlen, men at dette kun bliver i special handlen, dvs. Ølbutikken etc... Men de kommer vist ikke alle på en gang.

  14. #72
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    452

    Re: Øl-Tråden

    ›Hej Def,

    ›Hvor har du set vores julebryg???? De burde kun have den i en
    ›butik og det er på fyn. Hvad angår om det er den fra sidste år,
    ›så har du helt ret der, idet vi ikke har sendt noget juleøl ned i
    ›år. Dette har dog hele tiden været meningen at der skulle sælges
    ›en lille portion øl fra sidste år, idet den faktisk har udviklet
    ›sig lidt, til den gode side.
    ›Hvad angår de andre øl som du efterspørge, så køre vi en
    ›erstatningssag på en af vores mellemhandlere, idet han ved en
    ›fejltagelse har hældt det hele i kloakken. Denne sag skal vi have
    ›på plads før vi beslutter os for om der skal laves en ny portion.

    ›Hvad angår de øl du efterspørger fra NBB, så har jeg hørt at de
    ›kommer i handlen, men at dette kun bliver i special handlen, dvs.
    ›Ølbutikken etc... Men de kommer vist ikke alle på en gang.

    Det var da meget trist at høre. Godt øl i kloakken :((
    Men jeg har set jeres julebryg i en del supermarkeder rundt omkring i Kbh, men gik udfra det var sidste års bryg.
    Jeg har set både La Granja og North Bridge i Fish and Beer. Men havde håbet at de havde lavet en Nøgne Ø og Nils Oscar så priserne blev en kende lavere. 60 kr er stadig en tand for højt i min optik, selvom det er gode øl.

    Mvh.

    Defreni
    DSBM, eller De Små Blå Mejser, eller noget.
    Defreni's Avatar

  15. #73
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Øl-Tråden

    ›Det var da meget trist at høre. Godt øl i kloakken :((
    ›Men jeg har set jeres julebryg i en del supermarkeder rundt
    ›omkring i Kbh, men gik udfra det var sidste års bryg.

    Det kan kun være sidste års bryg, og derfor er jeg lidt bekymret over du siger du har set den flere steder. Idet vi jo ikke har nogen distributør i DK for øjeblikket. Personligt er jeg dog glad for vi stadigvæk er repræsenteret på markedet. Det gør det meget lettere når vi selv rykker ind på markedet igen.

    ›Jeg har set både La Granja og North Bridge i Fish and Beer. Men
    ›havde håbet at de havde lavet en Nøgne Ø og Nils Oscar så
    ›priserne blev en kende lavere. 60 kr er stadig en tand for højt i
    ›min optik, selvom det er gode øl.

    Jeg vil ikke ind på endnu en pris diskusion, men jeg kan dog ikke helt holde min mund alligevel.:)
    Prisen på øllen er en meget vigtig parameter, og tro mig priser er noget der virkelig bliver diskuteret i faget, selv om jeg personligt ikke skænker prisen en tanke når jeg køber øl.
    Det bliver dog diskuteret meget kraftigt på de enkelte bryggerier, idet volumen også skal holdes op imod prisen. Mange af os mikrobryggere kan ikke bare skrue op for kapaciteten, hvis vi sælger for godt af et produkt. Derfor prøver man, at dæmpe salget på special produkterne ved hjælp af en høj pris, hvilket så igen er med til at betale de ekstra omkostninger vi har ved at lave små portioner.
    Igen vil jeg sammenligne med vores søster branche, vin branchen. Hvorfor er det at folk acceptere at give meget mere for en flaske vin end de gør for en øl? Jeg forstår det simpelt hen ikke, specielt ikke hvis man ved lidt om proceserne, og de dertil hørende omkostninger. Hvis man sætter sig og kigger på dem, så finder man lynhurtigt ud af at produktion af øl er langt dyre end produktion af vin. Den eneste grund til at standard øl kan være så billigt, det er at det bliver produceret i nogle meget store mængder, og på nogle meget moderne anlæg. Man har heldigvis eller desvære de seneste 20 år set prisen på vin falde, i kraft af der er kommet flere fabrikanter som fokusere på stordrift, disse stor "huse" er dog langt fra at producere i mængder der svare til de store eller mellem store bryggerier.

    Jeg vil gerne lige gøre klart at jeg ikke går ind for at hele vinbranchen skal overgå til stordrift, ligesom jeg forøverigt heller ikke gør med øl branchen. Jeg mener dog at de 2 brancher fra naturens side er meget sammenlignelige, men desvære er blevet meget differentieret på et tidspunkt. Dette er et stort problem for os mikrobryggere, idet vores produktions omkostninger pr. liter øl, er mere sammenlignelige med et lille fransk vin hus, end de er med et stort bryggeri.

    bla bla bla, når jeg kom vist til at gå lidt i selvsving igen, men det rammer bare et ømt punkt hos mig når folk brokker sig over høje priser på special øl.

    mvh.

    Ras.

  16. #74
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    452

    Re: Øl-Tråden

    ›Jeg vil ikke ind på endnu en pris diskusion, men jeg kan dog ikke
    ›helt holde min mund alligevel.:)
    ›Prisen på øllen er en meget vigtig parameter, og tro mig priser
    ›er noget der virkelig bliver diskuteret i faget, selv om jeg
    ›personligt ikke skænker prisen en tanke når jeg køber øl.
    ›Det bliver dog diskuteret meget kraftigt på de enkelte
    ›bryggerier, idet volumen også skal holdes op imod prisen. Mange
    ›af os mikrobryggere kan ikke bare skrue op for kapaciteten, hvis
    ›vi sælger for godt af et produkt. Derfor prøver man, at dæmpe
    ›salget på special produkterne ved hjælp af en høj pris, hvilket
    ›så igen er med til at betale de ekstra omkostninger vi har ved at
    ›lave små portioner.

    Hej Ras.

    Rolig nu :) Læs hvad jeg skriver, jeg plæderer netop for at det var synd NBB ikke lavede en Nøgne Ø = producerer i meget store mængder til COOP, for derved at reducere prisen, da min finansielle situation gør at jeg ikke har råd til at betale 60 kr for særlig mange øl.
    Vi kan godt blive enige om at man skal være villig som forbruger til at betale prisen for special øl. Feks 55 kr for en Mikkeller Black Hole, eller 90 kr for en Pannepot Reserva. Problemet er bare når bryggerierne også presser prisen på øl der ikke er specielle. Som feks 40 kr for en Samsø pilsner. Dette gør det svært gennemskueligt for forbrugeren og er med til at man ikke mange gange skal købe en Djurs Classic til 40 kr førend man tænker at man ligeså godt kan betale 2 kr for en Harboe.

    Samtidig er der også hele diskussionen omkring kvalitet kontra pris, da der er mange tyske, belgiske og engelske øl også fra mikrobryggerier der både er billigere og bedre end dansk mikrobryg hvilket får en som mig til at tænke at nogle gange er danske bryggere måske en tand for selvfede og selvsikre på at danskere heslt vil købe dansk øl? For hvis de tænker sådan er det faktisk en skandale. Og her tænker jeg især på Brøckhouses indlæg i ØlentusiasteN omkring fantombryggerier og kåringen af årets nyhed.

    Et eksempel på at danske mikrobryggerier bliver nødt til at tænke på pris kontra kvalitet er Ølfabrikken der ingen ide havde om hvad deres distributør tog i avance, hvilket betød at en ændring af distributør betød et fald i pris på 8-10 kr pr øl. fra 48-50 ned til 38-42 kr pr halvliter. Eller endnu mere drastisk fra 75-80 kr til 50 kr for 75 cl.

    Humlen er at jeg ikke har råd til at invitere vennerne over på fodbold og pilsnere hvis pilsnerne koster 40-45 kr halvliteren.

    Men blah blah blah :)
    Håber det giver mening set fra forbrugerens synspunkt, samtidig med at det gerne skulle være en omgang nuanceret brok over priserne.

    Mvh.

    Defreni

    PS. Iøvrigt syntes jeg at Ølbutikken i den grad overreagerer i forhold til Nøgne Ø, og decideret spiller børnefornærmet men det hører vidst et andet forum til.
    DSBM, eller De Små Blå Mejser, eller noget.
    Defreni's Avatar

  17. #75
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Øl-Tråden

    ›Rolig nu :) Læs hvad jeg skriver, jeg plæderer netop for at det
    ›var synd NBB ikke lavede en Nøgne Ø = producerer i meget store
    ›mængder til COOP, for derved at reducere prisen, da min
    ›finansielle situation gør at jeg ikke har råd til at betale 60 kr
    ›for særlig mange øl.
    ›Vi kan godt blive enige om at man skal være villig som forbruger
    ›til at betale prisen for special øl. Feks 55 kr for en Mikkeller
    ›Black Hole, eller 90 kr for en Pannepot Reserva. Problemet er
    ›bare når bryggerierne også presser prisen på øl der ikke er
    ›specielle. Som feks 40 kr for en Samsø pilsner. Dette gør det
    ›svært gennemskueligt for forbrugeren og er med til at man ikke
    ›mange gange skal købe en Djurs Classic til 40 kr førend man
    ›tænker at man ligeså godt kan betale 2 kr for en Harboe.
    Ja jeg gik vist i selvsving der.:)
    Jeg er meget enig i de ting som du skriver oven for. Både hvad angår prisen og den følelse af at blive snydt som kunde. Dette gør så at jeg gerne vil frem med endnu en af mine kæp heste, manglen på ølskribenter. Det er simpelthen skræmmende ringe det niveau som ølskribenter idag bliver repræsenteret på i medierne. Dette skyldes flere ting, men primært mediernes modvilje mod at vælge nogle kvalificerede øl skribenter, eller i det hele taget bare at skrive nogle øl anmeldelser.
    Derfor er vi mange i branchen som sætter pris på vi har folk som dig Defreni. Det er vigtigt at der er nogle som skriver om øl, samt anbefaler hvad man skal købe.

    ›Samtidig er der også hele diskussionen omkring kvalitet kontra
    ›pris, da der er mange tyske, belgiske og engelske øl også fra
    ›mikrobryggerier der både er billigere og bedre end dansk
    ›mikrobryg hvilket får en som mig til at tænke at nogle gange er
    ›danske bryggere måske en tand for selvfede og selvsikre på at
    ›danskere heslt vil købe dansk øl? For hvis de tænker sådan er
    ›det faktisk en skandale. Og her tænker jeg især på Brøckhouses
    ›indlæg i ØlentusiasteN omkring fantombryggerier og kåringen af
    ݌rets nyhed.
    Ja der er massere af engelske, belgiske og tyske mikro bryggerier som laver både billigere og nogle gange også bedre øl end nogle af de danske. Dette er der dog flere grunde til. Men vigtigst af alt så er konkurrence situationen på deres hjemme markeder en anden. Øl senen i de nævnte lande er på vej i den gale retning, hvis du spørge mig. De små bryggerier må dreje nøglen om, og de store bliver større, så de kan lave endnu billiger øl, dette tvinger så endnu flere af de små bryggerier til at lukke. Dette er meget forenklet sat op, idet der jo selvfølgelig er mange andre parametre der spiller ind.
    Jeg har desvære ikke læst Brøckhouses indlæg i ØlentusiasteN omkring fantombryggerier, men jeg kan dog forestille mig at det var meget negativt over for fantombryggerier, idet dette tidligere har været udmeldingen fra dem, spcielt om de måtte kalde sig danske, hvis de fik brygget i udlandet. Er det rigtigt?

    Jeg selv er dog stor fortaler for "fantom" bryggerier, vi kan dog ikke selv benytte os af det lige nu, idet vi jo har et lille kryderi der hedder Indlandsis. Der findes dog mange glimrende "fantom" bryggerier i verden. Selv storre bryggerier som Carlsberg får lavet noget af deres øl på kontrakt hos andre bryggerier. Vi kan også tage et lille bryghus som Djævle Bryg, de er jo faktisk et fantombryggeri, som forøvrigt får brygget deres øl hos Brøckhouse.
    For mig personligt, så er jeg næsten helt ligeglad med hvor øllen er brygget, så længe at den lever op til de forventninger jeg har til den, pris kontra kvalitet og smag.

    ›Et eksempel på at danske mikrobryggerier bliver nødt til at tænke
    ›på pris kontra kvalitet er Ølfabrikken der ingen ide havde om
    ›hvad deres distributør tog i avance, hvilket betød at en ændring
    ›af distributør betød et fald i pris på 8-10 kr pr øl. fra 48-50
    ›ned til 38-42 kr pr halvliter. Eller endnu mere drastisk fra
    ›75-80 kr til 50 kr for 75 cl.
    Det er faktisk meget sjovt, jeg tror dog godt Ølfabrikken vidste hvad der blev lagt oven i, jeg tror bare ikke de havde haft tid til at undersøge andre muligheder.
    Vi sidder faktisk lidt i samme situation heroppe, idet vi jo forøjeblikket forhandler med flere potentielle distributøre i DK, her er der også stor forskel på mulighederne.

    ›Humlen er at jeg ikke har råd til at invitere vennerne over på
    ›fodbold og pilsnere hvis pilsnerne koster 40-45 kr halvliteren.
    Det forstår jeg godt, men så må man jo prioritere. Jeg kender det selv, jeg er for øjeblikket ved at arrangere en stor fest (bryllup) og her er det lige før jeg må vælge at servere vin, idet de øl jeg gerne ville servere til middagen, vist bliver for dyre at fremskaffe, i rigelige mængder. Men nu taler vi selvfølgelig også om en øl menu der får Brewers Table på NBB til at blegne. Jeg ender dog nok med en mellem ting.

    ›Men blah blah blah :)
    ›Håber det giver mening set fra forbrugerens synspunkt, samtidig
    ›med at det gerne skulle være en omgang nuanceret brok over
    ›priserne.
    Det giver fin mening, og det har været rart med sådan en lille øl dispus, her fra morgen stunden.:)

    ›PS. Iøvrigt syntes jeg at Ølbutikken i den grad overreagerer i
    ›forhold til Nøgne Ø, og decideret spiller børnefornærmet men det
    ›hører vidst et andet forum til.
    Denne debat vil jeg ikke blande mig i, men jeg følger den da når den bluser op.:)

Side 5 af 14 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tråden om musikforeninger
    By zebos in forum Kultur
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 10.09.06, 19:47
  2. 4-4-2 Vs. 4-3-3 - Tråden
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 03.03.06, 09:13
  3. Rekord-tråden
    By White Angel in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.10.05, 13:40
  4. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •