Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 16

Emner: Coca Cola tribunen uden mobiltribunen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Coca Cola tribunen uden mobiltribunen

    Det er grimt og kedeligt at glo på den bare betonmur. Der skal gøres noget!

    Forslag:

    Der skal males ansigter fra fodboldfans på betonmuren. Som Arsenal og Crystal P. da de byggede endetribuner om, og dækkede byggepladsen med et kæmpe maleri af fodboldfans ud mod fodboldbanen. Og hvis FCK med det samme maler nogle mørke ansigter blandt de hvide, så bliver det nok bedre modtaget end i England ;-)

    Til kampe hvor mobiltribunen er opstillet eller til koncerter mv. kan man ikke se maleriet, mens det vil pynte gevaldigt som dagens FCK-FCN kamp.

    Enig - uenig - andre forslag?
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    480
    sa skriver vi bare F.C Kobenhavn ........


    ellers ka man ikke gores bedre!

    fckjoe
    fckjoe
    "FCK London! The support from abroad. Byenshold is followed from another capital."
    fcklondon.blogspot.com
    fckjoe

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    hmm

    i den klasssik FCK-kommercielle ånd kunne man vel sælge det til sponsorer.

    FCK - nu også med carlsberg mur ;)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    41
    Man kunne også skrive " FAIRFANS " og håbe det virker, det er jo trods alt den ende de har (Bonderøvene) ;o)

    ForzaFCK, Fadbamser & Nedre C

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597
    Hvad med bare at sætte mobiltribunen op, og lad den stå fast til alle kampe, store som små - undtagen når der er tvingene grund til at tage den ned (f.ekss op til en koncert hvor der simpelthen ikke er tid til at vente med at pille den ned til efter kampen, men hvor tit sker det...?).

    Jeg kan ikke se problemet!!

    Mobiltribunen hører til for at gøre D-tribunen komplet. Og det ser jammerligt ud når den er væk!

    I tidernes morgen var mobiltribunen kun noget der blev sat op ved særlige lejligheder, og til de fleste almindelige kampe var den væk. Men de sidste mange år har den stået der fast - som den bør gøre det - og er kun blevet taget ned ved særlige lejligheder.
    Jeg fatter ved gud ikke hvorfor den har været væk det sidste stykke tid - skal vi virkelig tilbage til de tider hvor den som udgangspunkt er væk, og hvor vi igen skal vænne os til en grim betonmur som front på D-tribunen?
    Og ikke engang udsolgte kampe er grund nok til med sikkerhed at få den sat op... jeg husker den sidste kamp i superligaen i sæsonen 94/95 hvor vi spillede mod Brøndby og der var totalt udsolgt i uge vis, og folk ville slå ihjel for en billet. Men mobiltribunen ville man ikke sætte op, og tilskuertallet blev derfor et pænt stykke under de 40.000 (det var dengang der var storskærm, så Parkens kapacitet var vist kun på lidt over 40.000). Det samme gør sig åbenbart gældende nu: Først AGF-kampen og nu Rangers, hvad sker der?

    Som sagt: Lad dog mobiltribunen stå der fast! Jeg kan ikke se problemet...

    Rasmus
    Sidst redigeret af Urbanus : 18.08.03 kl. 08:32

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    973
    Eller man skulle skrive "BONDERØVE" og have nogle store fede pile, der peger op mod dem som står på D-tribunen?? ];=)
    Venligst

    GNU'en
    Copenhagen Zoo#1

    Jeg er fan af PS&E - og det går skide godt i modervirksomheden!!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    583
    ›sa skriver vi bare F.C Kobenhavn ........


    ›ellers ka man ikke gores bedre!

    ›fckjoe

    Man kunne også gøre som i Amsterdam, hvor der er den fede graf...
    Ståle RAUS!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    367
    Hvis der er nogle der ved hvor i PSE man skal henvende sig for at få et gavlmaleri projekt igennem, så må de meget gerne skrive det her.
    Jeg har en del erfaring med projekter som disse og ville meget gerne stå for det.
    Hvis Ajax kan, kan FCK osse...

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Driftchef Jan Olsen

    Du skal henvende dig til Driftchefen i Parken - Jan Olsen på mail: [email protected]

    Håber squ der sker et eller andet med den betonmur. Held og lykke.

    ›Hvis der er nogle der ved hvor i PSE man skal henvende sig for at
    ›få et gavlmaleri projekt igennem, så må de meget gerne skrive det
    ›her.

    ›Jeg har en del erfaring med projekter som disse og ville meget
    ›gerne stå for det.

    ›Hvis Ajax kan, kan FCK osse...
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,010

    Jeg har et forslag...

    ...riv den pinlige ruinhob ned og byg en ny endetribune der er vores klub værdig...

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    4
    ››sa skriver vi bare F.C Kobenhavn ........
    ››
    ››
    ››ellers ka man ikke gores bedre!
    ››
    ››fckjoe

    ›Man kunne også gøre som i Amsterdam, hvor der er den fede graf...

    Jeg har faktisk for et stykke tid siden skrevet ind og forslået netop dette!
    Jeg poster lige mit brev og deres svar hvis det skulle have nogens interesse:

    Kære Jørgen Glistrup.

    Jeg skriver følgende til dig, da jeg igennem længere tid med faste besøg i Parken, har undret mig over følgende:

    Nederst på Coca-Cola tribunen, hvor den mobile tribune kan opstilles, men dog sjældent er opsat dog undtaget til landskampe, er der en stor grå beton-væg som bestemt ikke gør helheds indtrykket af Parken bedre.
    Jeg har derfor haft det liggende i mine tanker hvad man kunne gøre for at vende den negative ting til noget positivt.

    Jeg er efter længere overvejelse kommet frem til en løsning som ikke kun ville være pænere, men som også kunne bruges som branding af F.C. København.
    Ideen er set på Amsterdam Arena og går ud på følgende:
    Hovedparten af væggen skulle dækkes med skriften: F.C. KØBENHAVN.
    Udover dette skulle der skrives alle klubbens pokal triumfer.
    Et punkt som kunne tilføres og ville skabe en slags historik, var at lade alle spillere med førsteholdskampe skrive deres navn, så de på den måde forevigt ville være "tilstede" i klubben, en tradition som kunnes forståes som en slags tak til spillerne for deres indsats i FCK.


    Deres svar:
    Kære Jakob

    Tak for din mail vedr. den går væg.

    Vi er fuldt ud opmærksom på at væggen kunne præsentere sig lidt bedre, og
    har faktisk allerede overvejelser, der svarer meget til de
    løsningsforeslag som du fremlægger.

    Hvornår og hvordan det endelige resultat bliver, kan jeg endnu ikke sige,
    blot at vi er opmærksomme på det.

    Du skal have tak for dine løsningsforslag og interesse.

    Med venlig hilsen
    F. C. København A/S

    Dan Terkildsen
    Salgschef

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    5
    ?...riv den pinlige ruinhob ned og byg en ny endetribune der er
    ?vores klub værdig...

    Enig! den tribune er en skænsel mod vores ellers prangende hjemmebane. Toiletterne under den får en til at føle sig som slagtekvæg.
    Var der ikke engang planer om en ny tribune med natklub og tilhørende METRO-station?

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    1,374
    ›Enig! den tribune er en skænsel mod vores ellers prangende
    ›hjemmebane. Toiletterne under den får en til at føle sig som
    ›slagtekvæg.

    Skal vi ikke lige klappe hesten et øjeblik her? Hvor ofte er der mere end 500 tilskuere på den tribune. Til det den bliver brugt til er den udemærket. Den er udemærket til at huse 50 forkølede Viborgensere.

    Nu er det godt nok den eneste tribune jeg aldrig har været på i Parken (hvad fanden skulle jeg også der?), men det kan da ikke være værre end de forhold vi møder rundt omkring.

    De få gange om året den er fuldt besat er ikke nok til at bekoste en ny tribune IMO

    mvh
    Søren
    Sidst redigeret af Begbie : 18.08.03 kl. 23:47

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597
    Nu kunne man jo bruge den til andet end blot at huse de 50 forkølede udebane-tilskuere der normalt er (undtagen når vi møder Brøndby), jvf. denne tråd:
    http://fckfc.dk/forums/showthread.php?t=2490

    Rasmus

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,010
    >Nu er det godt nok den eneste tribune jeg aldrig har været på i
    >Parken (hvad fanden skulle jeg også der?), men det kan da ikke være værre end de forhold vi møder rundt omkring.

    Jeg har været der en håndfuld gange (aktionær-billetter i pre-sæsonkort-tiden) og tro mig når jeg siger at den er håbløs. Selve tribunen er mølædt, og serverings- og toiletforhold er næsten på niveau med det vi bliver budt i Brøndby. Adgangsforholdene er klaustrofobiske og det undrer mig i det hele taget, at UEFA har godkendt den tribune til to cup-finaler...

    Det er lige meget om det er værre end hvad vi bliver budt andre steder - for det er bare ikke godt nok og ikke vores klub værdigt...

    Men jo - tribunen er da flot nede fra jagtvejen!!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Scoringskompleks i Coca Cola-enden
    By Nve in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 25.09.06, 17:09
  2. Coca Cola eller Light
    By E. Lundbo in forum Mad
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 12.07.06, 19:33
  3. Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 15.06.06, 17:09
  4. Mod BIF 30/4: Hvem sidder på Coca Cola?
    By Thomas90 in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 23.03.06, 08:30
  5. Siddepladserne bag Coca Cola målet?
    By amadeo in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 25.06.05, 14:18

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •