Se afstemningsresultater: Hvad foretrækker du?

Stemmeafgivere
320. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK Balls

    131 40.94%
  • Brølet

    103 32.19%
  • Jeg gider da ikke læse nogen af dem

    31 9.69%
  • Ved ikke

    55 17.19%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: FCK Balls vs. Brølet

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    922

    FCK Balls vs. Brølet

    Med nu seks numre af FCK Balls, må folk efterhånden have et klart indtryk af bladet. Men hvor godt synes du, at det er i forhold til Brølet? Hvad ville du vælge, hvis du kun måtte få en af dem?


    Mvh
    cphø, der foretrækker Brølet pga. dets skæve vinkler og knapt så formelle indhold

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    Jeg kan lide dem begge på hver sin måde, men foretrækker ikke det ene frem for det andet.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    - men var jeg strandet på en øde ø, og kun kunne vælge et af abonnementerne, så ville jeg vælge "Brølet". Simpelt hen fordi, det er det "rigtige" FCK-blad, og så går indtægterne til et godt formål.

    Og så navnlig pga. "Venner & Fjender"-sektionen.... 8-)
    Sidst redigeret af Don J. : 04.04.07 kl. 22:18

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    794

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    Det der taler for Balls er helt klart et langt federe layout; det ser i det hele taget mere prof. ud (hvilket det vel også er).
    Jeg kan godt lide alt ved Balls, hvorimod jeg ikke er så vild med Brølet. Jovist, der er nogle rigtig spændende artikler en gang i mellem, men jeg kan nu bedst lide Balls :)

  6. #5
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    ›Det der taler for Balls er helt klart et langt federe layout; det
    ›ser i det hele taget mere prof. ud (hvilket det vel også er).
    ›Jeg kan godt lide alt ved Balls, hvorimod jeg ikke er så vild med
    ›Brølet. Jovist, der er nogle rigtig spændende artikler en gang i
    ›mellem, men jeg kan nu bedst lide Balls :)


    Layoutet på Balls kan vi blive enige om er "lækkert". Men egentlig så er jeg temmelig ligeglad med diverse håndboldspiller-portrætter etc. der findes i Balls. Derfor synes jeg at Brølet er at foretrække, skønt Balls ikke er ringe som sådan (jeg ville personligt ikke selv betale for Balls, men sætter pris på at få det gratis).
    Desuden så er Brølet jo "vores eget" blad.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    Jeg foretrækker klart FCK Balls. Trods navnet er det et ganske gennemført blad, og selvom jeg bestemt heller ikke interesserer mig for håndbold, så er hvert nummer jo pakket med fodboldrelevant info.

    Jeg fatter ikke, at FCK giver det gratis væk til FCKFC-medlemmer; men ingen klager herfra!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    98

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    ›Jeg fatter ikke, at FCK giver det gratis væk til FCKFC-medlemmer;
    ›men ingen klager herfra!

    ...og auktionærer :-)

    lækkert interview med Brede denne gang, og jeg kunne ikke lade være med at grine over Bella's kommentar om sit eget overskæg... og Godfather 'plakaten'.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    208

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    ›Jeg foretrækker klart FCK Balls.
    Ditto. Velskrevne artikler, og professionelt lavet.

    Trods navnet [...]
    Bladets største svaghed er navnet. En unødvendig plathed som får det til at lugte lidt af værksted, selvom intet af indholdet peger i den retning.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    Hvor er Jihad ?

    bad boy
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    478

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    Synes at Brølet er noget man læser igennem på 10 minutter uden man bliver klogere på noget. Jeg er blevet skuffet hver gang i meget lang tid over hvor dårligt Brølet er, hvor jeg bliver mere og mere imponeret over Balls.

    Man får mere for pengene i Balls selvom jeg synes at det er plads til mere tekst og færre billeder, der kan til tider gå Se og Hør over det med KÆMPE billeder og to sætninger, jeg vil sgu hellere læser en dýbdegående artikel end at se et kæmpe billede af en spiller jeg godt ved hvordan ser ud.

    Jeg synes også det er fedt at der er om håndbold, så man ved hvad der foregår overalt i FCK's verden. Selvom jeg ikke nærlæser de artikler.

    Jeg synes de begge kunne savne nogle flere faste ting, jeg kunne godt tænke mig at der var lidt mere historie i dem. F.eks. portrætter af tidligere spillere, trænere eller personer. Historier om gamle kampe, trofæer osv...

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    694

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    Personligt får jeg mine updates om den Københavnske verden hver gang jeg er i Parken. Alt andet er kun fyld. Om hvad Brede lavede da han var 10 år, eller hvad et par håndbold og fodbold spillere svarer i en Quiz lavet af et eller andet blad, er ikke sååå væsentligt som en sejr live, eller det rus som kommer af det.

    Til gengæld er jeg glad for de updates som kommer via Brølet, da jeg sætter enormt pris på det arbejde som udvalgene laver, og at der er nogen som gider at rapportere det videre gennem fanklubbens udmærkede blad. Men det er stadig fyld i min hverdag, og jeg må beklagende sige at Balls har mere fyld, så sat på spidsen må jeg vælge Balls.
    Hvis jeg ikke brugte sidelinien, eller snakkede med folk i diverse udvalg, ville jeg helt klart vælge Brølet, da Brølet i det tilfælde alene ville give mig de updates jeg finder væsentlige. Men nu bliver Brølet jo trods alt suppleret, og det er jo ikke en dårlig ting i sig selv.

    Brølet kan jeg godt lide som informationssupplement. Hvis der er noget jeg studser over, kan jeg sikkert finde det deri. Balls er primært toiletlæsning, eller når jeg sidder i toget og skal fordrive tiden.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    481

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    ›Jeg fatter ikke, at FCK giver det gratis væk til FCKFC-medlemmer;
    ›men ingen klager herfra!

    Huh?? Jeg modtager da ikke noget Balls blad selvom jeg er medlem af FCKFC??

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ras

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    794

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    ››Jeg fatter ikke, at FCK giver det gratis væk til FCKFC-medlemmer;
    ››men ingen klager herfra!

    ›Huh?? Jeg modtager da ikke noget Balls blad selvom jeg er medlem af FCKFC??

    Du skal have et Bronzekort. Det kunne man engang få gratis, men tror det koster ca. 100 kr/år nu. Er dog ikke sikker.

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    ›Huh?? Jeg modtager da ikke noget Balls blad selvom jeg er medlem af FCKFC??

    Man skulle melde sig til i kort periode; men fan-klubben har jo mange medlemmer, så der ryger nok en del gratis blade på den konto.

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    694

    Re: FCK Balls vs. Brølet

    Jeg får det nu stadig både som bronze medlem og fanklub medlem. Jeg orker ikke at sige jeg får det to gange. Det må være op til dem om de synes det er så fedt at de smider penge ud af vinduet på den måde.

    Det er måske også den eneste negative ting. Jeg får ét Brøl, og det kan jeg forholde mig til.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK Balls nr. 2
    By Spinelli in forum De korte linier
    Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 08.10.06, 15:36
  2. FCK Balls-foræringer
    By Django in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 19.03.06, 13:03

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •