Side 2 af 30 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 446

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig, at jeg igen må spille fodbold.

    ... at svaret på min scanning viste at jeg slipper for operation, kan løse mit problem med en ganske simpel løsning - men vigtigst af alt, at jeg alligevel må begynde at spille bold igen efter en alt for lang pause.

    Og nårh ja - F.C. København spiller ok for tiden, vejret er skønt, jeg har lige fået et sted at bo i, jeg har fødselsdag i morgen og skal spise middag med den person jeg holder mest af - der er nok at glæde sig over, og det skal jeg lige love for at jeg gør!

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Da jeg skal MEGET tidligt op imorgen tidlig, tager jeg stille fredag aften hjemme.

    Og stik mod mine forventninger er der rent faktisk en film der er værd at se. Dr sender netop nu den fantastiske LA Confindetial. Jeg har godt nok set den et par gang, men jeg kan sagtens glædes over at se den endnu engang


    Mvh, Simon(Hush, Hush)
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig, på en ellers temmelig skidt fodbolddag i det engelske, at Leeds United i praksis blev dømt til nedrykning til tredie række. Farvel, Dirty Leeds - og kom ikke igen.

    mvh,
    -smølle

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig at vi med dagens 1-0 sejr i Silkeborg nu er oppe på 66 point for 27 kampe. Ydermere glæder det mig vi har 6 kampe til at opnå 10 point for at komme op på 76 point og tangere BIF's pointrekord fra 97/98 :o)
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig rigtig meget, at jeg i går fik et meget bedre job end det jeg har nu, til en meget bedre løn.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig usigeligt meget, at mit engelske hold LFC gik videre i går aftes :) At det så også var en med det pæne efternavn, der scorede i ordinær tid, gør det absolut ikke dårligere.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Åhh ja hvilken fantastisk start på en fantastisk uge.

    Liverpool i finalen for 2. gang på 3 år, og begge gange ved at slå Chelsea ud i semifinalen.
    Mourinho har på 3 dage kunne se såvel mesterskabet som CL gå op i røg, og hvor det dog morer mig...(-:
    Fremragende aften på Anfield, og en finale, der ikke kan blive andet end utrolig - med mulighederne, i form af enten et opgør mod ærkerivalerne fra Manchester, eller et revanche opgør fra forrige år...
    Omend det ikke er nogen formue, kan jeg heller ikke lade være med at hovere lidt, som i kan se her havde jeg spillet på agger som første målscorer til odds 35...(-;

    Nå men tilbage til den fantastiske uge; idag står den på høj solskin, og forhåbentlig en finale plads i pokalen, i Parken.
    Det helt store klimaks, bliver selvfølgelig på lørdag hvor vi kan spille mesterskabet i hus...

    Arhhh...
    Livet er godt...(-:


    Mvh, Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #23
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Hmm.
    Jeg ved ikke med Jer andre, nu er det jo godt nok Mandrilen der har startet denne tråd. Jeg så dog gerne at den kørte i samme "ånd" som Version 1.
    Eneste regel er, at man ikke kan bruge et indlæg som "skjult bitcheri" over noget, der pisser en af, fx: "Det gør mig glad, at de dumme svin til XXXX er gået konkurs!"
    Her gælder kun dejlig, behagelig glæde, fryd og gammen!
    Dette kunne være eksempel på galde og skjult bitcheri:

    Det glæder mig, på en ellers temmelig skidt fodbolddag i det engelske, at Leeds United i praksis blev dømt til nedrykning til tredie række. Farvel, Dirty Leeds - og kom ikke igen.
    Og dette:
    Liverpool i finalen for 2. gang på 3 år, og begge gange ved at slå Chelsea ud i semifinalen.
    Mourinho har på 3 dage kunne se såvel mesterskabet som CL gå op i røg, og hvor det dog morer mig...(-:
    Det har (for mig) ikke noget at gøre med klubtilhørsforhold, jeg kan sige for mig selv at jeg ikke er en dårlig taber, så det er ikke fordi jeg er irriteret/sur/gnaven over det sidst citerede.
    Men ene og alene den grund at der er endog masser af bitchen og pissen mig af, på sidelinien.dk; endda i rigeligt overflod. Og der er vel ikke grund til at der skal spindes en DPMA, version light eller v. 1.2 ud af denne tråd.

    Nej, jeg er ikke lalleglad og svæver ej heller på en lyserød sky men jeg så gerne - ihvertfald denne tråd - være fri for galde/bitchen. Hvis der er behov for en: "Det (nosse)fryder mig gevaldigt"-tråd, så kunne I passende oprette én og venligst poste Jeres opstød dér, såfremt de er af samme karakter som ovenstående. Eller noget.

    mvh
    Kasper
    Sidst redigeret af Caligula76 : 02.05.07 kl. 18:18

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig overdrevet at et af de mest usympatiske fodboldhold overhoved nemlig Man U, blev kørt ud på røv og albuer i dag af Milan.
    Sidst redigeret af Gravedigger : 02.05.07 kl. 21:53


  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    ›Det glæder mig overdrevet at et af de mest usympatiske
    ›fodboldhold overhoved nemlig Man U, blev kørt ud på røv og albuer
    ›i dag af Milan.

    Jeg vil da lige i forlængelse sige, at det glæder mig usandsynligt meget, at italienerne stadig kan. Selv i en sæson hvor er alt gået imod dem. Man skal aldrig undervurdere et italiensk hold, plz fat!

    Samtidigt glæder det mig, at alle dem der har råbt dommedag over italiensk fodbold, får den lige i face igen! Nej, Serie A er ikke en 'sekunda liga', selvom den er i krise og Italienske klubber kan stadig hente "Top 50" spillere i verden. Italiensk fodbold er uden tvivl på rette spor. Men der er masser af hårdt arbejde forude for de italienske hold for at rette endnu mere op på situationen. Men VM triumfen, og CL-finalen til Milan er uden tvivl nogle gode holdepunkter.

    Forza Italia! Må I nu få ryttet ordentligt op.

    -H&A, som glæder sig til næste sæson!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    ›Nej, jeg er ikke lalleglad og svæver ej heller på en lyserød sky
    ›men jeg så gerne - ihvertfald denne tråd - være fri for
    ›galde/bitchen. Hvis der er behov for en: "Det (nosse)fryder
    ›mig gevaldigt"-tråd, så kunne I passende oprette én og
    ›venligst poste Jeres opstød dér, såfremt de er af samme karakter
    ›som ovenstående. Eller noget.

    Well, jeg må sige at mens du formentlig har helt ret, så strejfede det mig ikke et sekund at der skulle være tale om andet end ren, uforfalsket glæde over Leeds' snarlige fravær fra selv andenrangsfodbold, for det var hvad jeg følte :-)

    Men for så at gøre det godt: Det glæder mig, at vi er i en pokalfinale! Jeg elsker virkelig pokalfinaler, dage hvor al fodboldinteresse rettes mod Parken, og det er fantastisk når vi er med i den - og ikke mindst vinder den.

    Og jeg glæder mig meget til at vi møder OB, for jeg synes Kbh og OB har vist ganske klart i denne sæson, at vi er det bedste og næstbedste hold i Danmark. Så det er virkelig et værdigt prestigeopgør.

    mvh,
    -smølle

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    115

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig meget, at den telefon, jeg mistede i går på Sportscaféen, er dukket op igen. Jeg havde forlagt den på toilettet, men heldigvis var der en mand, der fandt den og tog den med hjem. Her til morgen har han så ringet til min veninde og sagt, at han havde den. Så efter en tur til Hvidovre har jeg fået min telefon igen.

    Det glæder mig derfor også, at der findes ærlige mennesker, der ikke bare griber muligheden for at score sig en ny telefon.

    Tak for det!

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Stig Tøfting har aldrig haft det nemt. Det kan der vist ikke være nogen tvivl om.

    Selv om det kommer meget sent - altså tættere på de 40 år end på de 2 år - så glæder det mig, at Tøffe nu taler.

    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig at der for første gang i lang tid, ikke er tale om en top opgør når Brøndby og FCK mødes for 3. og sidste gang i sæsonen, der er sågar ikke engang europæiske pladser på spil for begge klubber...

    Det glæder mig selvfølgelig fordi det er den rigtige vej rundt....(-:

    Mvh, Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2

    Det glæder mig at jeg i dag har fået en stor økonomiopgave retur og er bestået. Jeg nåede at være godt bekymret, da over halvdelen af kurset ikke bestod.
    Sidst redigeret af Mads740 : 08.05.07 kl. 11:40
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

Side 2 af 30 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3
    By +Christoffer+ in forum Diverse
    Svar: 820
    Sidste Meddelelse: 10.02.24, 12:33
  2. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  5. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •