Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 82

Emner: Den store Brighton Hove & Albion på vej mod mesterskabet-tråd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Brighton 4-3 Cambridge

    "Bobby Zamora rediscovered his goalscoring touch with a hat-trick as Brighton gained their first win in six matches against struggling Cambridge."

    Woohoo! Endelig er der gang i målmaskinen Zamora igen. For pokker de seneste kampe har været triste for the Seagulls, men nu... nu går vi efter at blive mestre igen! Det var også alle de pokkers udskudte kampe, der gjorde at de mistede rytmen.

    med venlige hilsener

    Martin CX


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    941
    Hva' Martin, savner du lidt 'trafik' herinde? Det må da være den eneste grund til vi skal trættes med noget så kedeligt som engelsk fodbold;-)

    Du ved jo iøvrigt godt at det kun er et spørgsmå om tid før Zamora er fortid for The Seagulls.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550
    Bevares, blot fordi "jeres" ende af ligaen er dødssyg betyder det ikke, at der er langt mere spænding om mesterskabet i anden division. : P

    Og MON ikke, der alligevel skal ses fjernsyn i morgen i det lille hjem, Casper? ; )

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,719

    Pah!

    ›Og MON ikke, der alligevel skal ses fjernsyn i morgen i det lille
    ›hjem, Casper? ; )

    IKKE i Caspers lille hjem, da Casper, hastigt opstigende på tøffelhimmelen, stadig ikke har kunnet overbevise fruen om det fornuftige i, at husstanden bør havet en Selector m/Canalplus! ;o)

    Sorry, Casper, jeg kunne ikke nære mig!

    Holger

  5. #5
    dantona er offline Ja og nu ser jeg fremad
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    75

    Skal da gerne holde jer ajour med resultatet, jeg har Selector. BO!!!!

    Bare sig til konen at de skam også sender rigtige fede dramaer og andre tøsefilm
    Dantona
    Pas på løven kan måske finde på at bide, men for det meste knurrer den bare,indgang på eget ansvar!!!!!!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Chesterfield 1-2 Brighton

    "Bobby Zamora scored twice take his tally for the season to 24 and send Brighton back into the top two of the Second Division."

    Yes! £4M er alt, alt for lille en prislap for Bobby-drengen. Nu går vi efter mesterskabet igen!

    med venlige hilsener

    Martin CX


  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427
    Hæ hæ hvor sindsygt at der findes andre Brighton-fans i kongeriget end mig.

    Jeg har holdt øje med Brighton siden 1996, hvor jeg spillede med dem i CM.

    Det ser godt ud for dem for tiden, man må håbe at de rykker op.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550
    Ja, man skulle ikke tro det. : )

    Med sejren i dag er de kun fire point bag Reading, og de har stadig en kamp i baghånden. Så lad os krydse fingre for at de bliver mestre igen i år.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Brighton 3-1 Reading (!!!)

    "Brighton star striker Bobby Zamora scored one goal and set up two others as his side closed the gap on Second Division leaders Reading following their 3-1 victory."

    YES! The main man:



    "He produced a superb finish and then brilliantly set up Steve Melton, who hit the second goal with an unstoppable shot.

    On his home debut for Peter Taylor's side, Junior Lewis, scored the third with a simple tap-in after good work from Zamora."


    Hvad med bytte en af vores angribere med Zamora? NCH, hvad siger du?

    med venlige hilsener

    Martin CX

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427
    Nu er det jo ikke mig du spørger, men jeg siger alligevel ja tak :)

    Mon ikke han er for dyr ift. hvad vi vil betale for (endnu) en angriber.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Brighton 1-0 Huddersfield

    ›Mon ikke han er for dyr ift. hvad vi vil betale for (endnu) en angriber.

    Det er jo også derfor, jeg ville bytte med en af vore. : )

    Og så er der i øvrigt kun 2 point op til Reading... og vi har stadig en kamp i baghånden.

    Derudover er der håb om, at jeg snart kan undgå -smølles drillerier om Brightons æh... uprentiøse stadion. Efterhånden er lokalpolitikerne ved at blive varme på ideen om et nyt og smukt stadion.


  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427
    Det ser jo meget lækkert ud det stadion, men det de har nu er der jo heller ikke meget at prale af.

    Man må håbe at de kan hænge fast i de sidste 10 kampe, de har jo ikke vundet siden Huddersfieldkampen, og med 4 point ned til en playoff-plads er der intet afgjort endnu.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550
    Heldigvis har de heller ikke tabt, men de skal sgu til at tage sig sammen; nu har Reading igen luft. @£$¤%&!

    Vi savner vist angrebsduoen mere end vi havde håbet. : (

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Zamora impresses Sanchez

    Fra BBC:

    Wycombe boss Lawrie Sanchez believes Brighton striker Bobby Zamora has the quality to make an impact in the Barclaycard Premiership.

    Zamora took his goal tally for the season to 28 by scoring twice as the Seagulls boosted their automatic promotion bid with a 4-0 win over Wanderers.

    "Zamora is a Premiership player and I'm surprised he's still at Brighton," said Sanchez.

    "He is quality. He's big and quick and, with the greatest respect to Brighton, the minute he goes they'll find out they're not as good a team."


    Jeg er desværre bange for, at han har ret. : ( På den anden side får Brighton forhåbentlig også en ordentlig pose penge for Zamora, som de kan købe ind for.

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427
    Ja og forhåbentlig rykker de op, for så får de yderligere en sjat penge at købe ind for :)

    En stor 4-0 sejr i går for øvrigt, det lunede, men jeg synes nu godt nok at det spidser til deroppe i toppen af 2. division.

    mvh Stephphen
    Fraværende

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 03.10.06, 10:00
  2. Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 30.10.04, 11:32
  3. Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 11.05.04, 14:53
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31
  5. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 23.07.03, 08:55

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •