Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 82

Emner: Den store Brighton Hove & Albion på vej mod mesterskabet-tråd

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Zamora forlaenger!

    Bobby har netop forlaenget sin loebende kontrakt med endnu et aar, saa den daekker de naeste fire aar. Der aandes lettes op nede sydpaa...

    http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/foot...on/2249711.stm

    Laeg ioevrigt maerke til hvorledes selveste BBC nu henter deres billedfootage fra Den store Brighton-traad!
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Det går ikke SUPER godt i øjeblikket...

    Måske en anden mand på trænerbænken, Brighton? Jøsses, hvor de smider med pointene - selv Palace har gjort det bedre!

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427
    Jo tak 4 point i de første kampe og så ikke flere siden. Der skulle måske vælges en med lidt større ambitioner end en klubmand.

    Cool at Zamora har forlænget, så er der måske håb for fremtiden alligevel ;)

    mvh Stephphen
    Fraværende

  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    21
    selv Palace har gjort det bedre!

    Ja, hvad havde du regnet med. Nåe men Brighton kender jo 2 div godt så de vil føle sig hjemme :-).

    mvh Lars cf5

  5. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427
    Kender de 2. div godt???

    Det gør de da ikke, de var der jo kun i et år!!! ;)

    mvh Stephphen
    Fraværende

  6. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550
    Med tråden om favorithold i den engelske liga er det måske tid at genoplive denne tråd.

    Realistisk set skal Brighton nok ikke satse på mesterskabet i 1. division i i år; hvis bare de overlever er det fremragende, for den skandaløse træneransættelse i begyndelsen af sæsonen betød at Brighton gik pointløse gennem alt for mange kampe.

    Heldigvis ser det lidt lysere ud nu, og selvom Tipsbladet regner med et sikkert 1-tal i kampen i dag mellem Derby og Brighton erkender de dog, at Brighton er bedre end deres nuværende position. Det skyldes ikke mindst at Bobby Zamora igen er ved at komme i omdrejninger. Som Ispwich Towns træner Joe Royle udtalte efter deres seneste kamp: "Zamora was excellent. If we had the money he would be on my shopping list."


  7. #52
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    426

    Relevant? NEJ!

    I Brighton ligger der en lille Tuzbix, hvor de har verdens bedste hand-tatooist rendende og klatte på folk. Er man til tusser, og vil have en speciel oplevelse er denne bix helt sikkert et besøg værd. Temple Tatu er dens sagnomspundne navn, manden de har ansat kalder sig Pier og beskæftiger sig udelukkende med handtatooing.. Han gør et stort nummer ud af dette, man skulle efter sigende gå derfra som en rigere person (forstået sån at det er en spirituel oplevelse)........
    Nok det eneste verdensberømte fra Brighton???

  8. #53
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550
    ›Nok det eneste verdensberømte fra Brighton???

    Det mest berømte er nok den spektakulære "Brighton Pier":


  9. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694
    Howdy
    Brighton Pier er ganske givet lidt af et vartegn for byen, men ganske gyseligt og Tivoliagtigt ser det ud. Jeg skulle i hvert fald ikke nyde noget, da jeg slog vejen forbi på min motorcykelferie i Midt- og Sydengland i sommers. Den gamle Brighton Pier ligger et mindre stenkast derfra og ligner en mellemting mellem en spøgelsesby og et hjemmelavet trælegehus - den kunne de sgu godt have revet ned!
    Ellers er Brighton sådan set en ganske hyggelig by - især om sommeren; gætter jeg - med masser af listige steder i mad/drikke/musik kategorien.
    Og så er der jo lige den noget bizarre Royal Pavillion, der ikke just er et udtryk for den typiske britiske arkitektur, men en orientbuffs værk:
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  10. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558
    Fantastisk tråd, dem skal vi ha' nogle flere af...andre der heller ikke kan li' Carlisle?


    mvh. Kristian
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  11. #56
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Pavillionen...

    ...blev bygget af en prins, til brug for en eller anden elskerinde, som han saa kunne tage paa landet/til vandet med fra London eller bare fast stationere dernede.

    Stoerrelsen taget i betragtning har Brighton ogsaa er glimrende udvalg af antikvariater!

    Henrik Ø B
    Nu også byanmelder
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

  12. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    516

    HADER CARLISLE!

    Dem og deres korrupte tilgang til FA og de regler denne forening vedtager kostede Scarboroughs nedrykning fra tredje division. Hvis man ikke har tre målmænd, så skal man ikke sælge ud, og satse på at komme fri af skader og karantæner. Fucking Wankers.

    Men Scarborough er naturligvis på vej op igen, om med sejren igår over Farnborough er der kun 1 point op til 2. pladsen, med efterfølgende oprykning...

    Så en Carlilse hate-side? Det skriver jeg gerne under på...
    Walle
    Copenhagen Lads

    Tolerance og Empati...
    Walle's Avatar

  13. #58
    cl-cph Slettet
    Sikke bitter du lyder Walle :o)

    Men det overrasker mig sgu lidt at Scarborough er helt oppe på 4. pladsen. Det er godt nok mange år siden de sidst har haft en så fremtrædende placering i en liga!

    I næste runde taber de dog, også er der lige pludselig min. 3 point op samt 1 kamp mere.

    Det ville jo være lidt kedelig hvis de skulle gå hen og rykke op, for jeg troede at vi havde en aftale om at vi næste år droppede 3. division og lavede en konkurrence om conference league når Swans tager turen ned. Det var jo skandaløst at de tabte til latterlige Leyton O.

    Dennis
    CL-CPH

  14. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558
    Til min store fryd kan jeg konstatere, at Carlisle er under stregen (endelig...), men det har de selvfølgelig været hvert år uden at rykke ud. Spørgsmålet er, om de kan klare den, når der i år rykker to hold ud.

    Og da det er en Brighton-tråd kan vi jo ta' med, at de slog kanariefuglene. Noget jeg ved en anden mejse ikke har det godt med :-)


    mvh. Kristian
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  15. #60
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Øh, selvfølgelig : Come on you Palace! ;-)

    Og så kan jeg samtidig lige tilføje et andet resultat, der kunne være i jeres interesse :

    Brighton - Burnley 2-2, 1 point er vel bedre end intet, når man tænker på hvor i ligger. Held & lykke! ;-)

    VH

    Zebos

    Ps. Kom lige til at tænke på hvordan det sidst gik, da Palace og Brighton ramlede sammen : Crystal P. - Brighton 5-0...så må for min skyld gerne kalde dem alskens øgenavne og komme med jeres mange fornærmelser, i sidste ende er det jo støvlerne der taler! ;-)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 03.10.06, 10:00
  2. Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 30.10.04, 11:32
  3. Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 11.05.04, 14:53
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31
  5. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 23.07.03, 08:55

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •