Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 94

Emner: Det blev Lyngby i pokalsemifinalen

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Det blev lyngby

    ›Gyser ved tanken om et FCK-tøse hold. Lad bundby om det,det er jo
    ›deres eneste chance for metal.

    Og de kommer også stensikkert i finalen, da de skal møde et af de hold som de automatisk besejrer: nemlig samtlige hold i Danmark undtagen Hjørring :-)

    Men så længe de eventuelle fremmødte damefodboldaficionados i gule trøjer får tildelt en plads oppe i hjørnet af D-tribunen, skal de da være velkomne til pokalfinalen...

    mvh,
    -smølle

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Det blev Lyngby

    Når det så er sagt vil det være en skuffelse af hidtil usete dimensioner om vi ikke kværner Lyngby ned samlet.
    Nu spørger jeg lige hånligt: Hvor lang tid har du været fan af FCK? :-)

    Med FCK skal man vist være meget varsom med et begreb som "skuffelse af hidtil usete dimensioner"

    Det vil være meget skuffende, ja, men dog en del mindre end set væmmeligt mange gange før.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Det blev Lyngby

    Og til denne kamp kunne det så være på sin plads med en anti-racistisk kampagne, tak!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Det blev Lyngby

    ›Nu spørger jeg lige hånligt: Hvor lang tid har du været fan af FCK? :-)

    ›Med FCK skal man vist være meget varsom med et begreb som
    "skuffelse af hidtil usete dimensioner"

    ›Det vil være meget skuffende, ja, men dog en del mindre end set
    ›væmmeligt mange gange før.

    ›ougar

    usete dimensioner bliver det nok ikke men det vil da være på højde med gorica og en anden kamp med samme resultat at ryge ud mod et 1.div hold i pokalsemifinalen. Ihvertfald når det pågældene 1.div hold hedder lyngby.
    Europapokal

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Det blev Lyngby

    ›usete dimensioner bliver det nok ikke men det vil da være på
    ›højde med gorica og en anden kamp med samme resultat at ryge ud
    ›mod et 1.div hold i pokalsemifinalen. Ihvertfald når det
    ›pågældene 1.div hold hedder lyngby.


    Næh skal vi tale om en skuffelse af hidtil usete dimensioner, må vi vist ud i noget med at sætte mesterskabet over styr (til Brøndby for at gøre det helt perfekt) på sidste kampdag i Vejle.

    Konkurrencen på skuffelsesfronten er jo desværre hård ;o)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Det blev Lyngby

    Jeg forstår din pointe og med Gorica, Hradec Kralove, Milan mfl i baghovedet som du nok referer til har du ret. Dog har vi aldrig tidligere haft et så stærkt hold med stort set landsholdsspillere hele vejen rundt. Vejer du det op mod 2 kampe mod et 1. divisionshold, ja så vil jeg mene at det er en mindre katasrofe at ryge ud. Langt større end et 6 måls nederlag til eksempelvis Milan, med det hold vi havde den gang. Så for at svare på dit spørgsmål, så har jeg været FCK fan fra start og har sikkert ligesom dig oplevet flere blamager undervejs. Til gengæld glæder jeg mig over det nuværende hold som aldrig har været bedre efter min overbevisning.

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Det blev Lyngby

    så vil jeg mene at det er en mindre katasrofe at ryge ud. Langt større end et 6 måls nederlag til eksempelvis Milan, med det hold vi havde den gang.
    Du har naturligvis ret. Det vil være en skandale hvis vi ryger ud, og rent fodboldmæssigt, så vil det ligge helt i toppen af dårlige præstationer. Men når man snakker skuffelser, så betyder vigtigheden og spændingsniveauet jo en del, og der kan pokalturneringen bare ikke leve op til superligaen eller de europæiske turneringer. Et nederlag til Lyngby, vil, rent skuffelsesmæssigt, være det rene vand i forhold til Mads Jørgensens scoring eller Gorica eller Hamborg eller Rangers. Men det bliver jo heldigvis ikke aktuelt :-)

    Så for at svare på dit spørgsmål, så har jeg været FCK fan fra start og har sikkert ligesom dig oplevet flere blamager undervejs.
    Det var egentlig også et fornærmende spørgsmål, så jeg forsøgte også at sætte en smiley bagefter :-) Det var mest ment som en ironisering over vor fælles arrede fortid :-)

    Til gengæld glæder jeg mig over det nuværende hold som aldrig har været bedre efter min overbevisning.
    Det er en herlig tid :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Det blev lyngby

    ›Nååååh, okay, okay der twister du den lige. Hvad er det dog der
    ›gør Klynkeby til en yderst sympatisk klub!?

    Jeg kan nu komme i tanke om en hel del ting som gør Lyngby til et sympatisk bekendtskab. Hvoraf den vigtigste nok er klubbens ubestridelige evne til at få succes med et fodboldhold på trods af den fuldstændige mangel på lokal opbakning fra såvel sponsorer som tilskuere. Og tilmed med en gennemgående fodboldfilosofi som ikke bare plejer at give god fodbold, men også har udviklet rigtigt mange gode spillere.

    Til gengæld er der rigtigt mange ting omkring selve klubben som er ualmindeligt trættende. Deres yderst fåtallige, men ualmindeligt plagsomme fans er den absolut værste. Dem er det meget trist at skulle byde velkommen tilbage. Dernæst er der deres håbløst utidssvarende stadionforhold og rammer i det hele taget - og i og for sig kunne man også tilføje det hedengangne professionelle selskab Lyngby FC til listen over uvelkomne størrelser.

    Men selve klubben Lyngby BK har jeg nu altid haft svært ved at have det store imod. De må siges at have haft en vældigt positiv indflydelse på dansk fodbold under meget vanskelige betingelser.

    Venligst,
    Bo N K

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Det blev Lyngby

    På den måde mht spændingsniveauet har du ret. Og kan ikke huske jeg har stået "tudende" efter et pokalnederlag/exit, øh det skulle måske lige være et 1-4 nederlag til Bundby men ellers ikke. Dertil er pokalturneringen ikke stor nok, men med dette års mulighed for at genatge 2004´s double så må vi ikke ryge til Lyngby. Mads Jørgensens scoring samt den sene Rangers scoring efter en kikset clearing fra Peter Nielsen tror jeg det var gjorde ondt i laaang tid efter.

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    191

    Re: Det blev Lyngby

    ›Og til denne kamp kunne det så være på sin plads med en
    ›anti-racistisk kampagne, tak!

    det har jeg også skrevet. er meget enig. men er der nogen der ved om det bliver til noget? kunne være så fedt at sætte deres rascistiske fans på plads med bannere og flag som går imod rascisme!.

    nogen der ved om der er planer om det?
    Forevigt STOLTE FCK!.
    Ståle er for sej!.
    Dobbelt så mange medlemmer i FCKFC end bif support. Haha. FCK er over dobbelt så gode!.
    Tak DON Ø!.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Det blev Lyngby

    Nyt om billetter til udekampen i Lyngby.
    http://lyngby-boldklub.dk/Nyheder/Se...bes_i_forsalg/

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Det blev Lyngby

    Og mere lige her:

    http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=6667

    Kampen spilles altså klokken 18.00.
    Yo Mac!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: Det blev Lyngby

    ›Og mere lige her:

    http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=6667

    ›Kampen spilles altså klokken 18.00.

    4000 Billetter til salg til FCK-Fans det er en del, håber vi bliver så mange der ude.......
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    124

    Re: Det blev Lyngby

    ››Og til denne kamp kunne det så være på sin plads med en
    ››anti-racistisk kampagne, tak!

    ›det har jeg også skrevet. er meget enig. men er der nogen der ved
    ›om det bliver til noget? kunne være så fedt at sætte deres
    ›rascistiske fans på plads med bannere og flag som går imod
    ›rascisme!.

    ›nogen der ved om der er planer om det?

    Behøver vi altid at skulle beskæftige os med rasicme. Jeg er træt af der så tit skal gå politik i fodbold. Et banner og alt det der ændrer jo ikke noget ved de der 20 racist båtnakker i Lyngby.

    Lad os nu bare se noget fodbold og så eventuelt, på stedet, svine rasict hatten hvis han skulle ytre et eller andet bæ...

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    823

    Re: Det blev Lyngby

    Så er billetterne til salg. Har sikre mine...

    Husk det er ikke muligt at købe ved indgangen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Det blev Grønkjær
    By niknik in forum De korte linier
    Svar: 73
    Sidste Meddelelse: 18.07.06, 12:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •