Side 2 af 20 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 298

Emner: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Kom så Brøndby, vis i vil vinde! (SydSiden Online)
    skrevet af brondbylove, Frederiksberg C, , 22.04.2007, 19:43
    (redigeret af brondbylove, 22.04.2007, 20:24)

    "KOM SÅ BRØNDBY - VIS I VIL VINDE!"

    Denne tekst skrevet i blå flammeskrift på et langt gult banner, akkompagneret af "Kom så Brøndby, vis i vil vinde" hele vejen igennem inden kampstart eller evt. efter kampstart.



    Hahahahahha.......... Det skrev han virkeligt, på ære det er ikke noget jeg har fundet på, gad vide om de sætter en ære i at leve op til vores fordomme
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    En sjælden indsigt på SSO

    Den er for billig, Per B. (SydSiden Online)
    skrevet af Tafkag , , 23.04.2007, 08:45

    Per's reaktion på balladen i Vejle lader altså ikke Don Ø meget tilbage at ønske, når det kommer til at gøre egne problemer til hele verdens.

    "Det er synd og skam for dansk fodbold..." og "...på dansk fodbolds vegne græmmer jeg mig." Men det var jo for helvede ikke "dansk fodbold", der smadrede spillerbussen eller delte kindheste ud i flæng i Vejle. Det var BIF-fans! Du skal ikke udtale, at du græmmer dig på dansk fodbolds vegne, du skal udtale, at du SKAMMER dig på klubbens vegne over at have sådan en flok hjernedøde spassere med på slæb.

    Og så lige en sviner, bare fordi jeg er sur. Per udtaler: "Jeg kan godt forstå, at vores fans er frustrerede over sådan en kamp som den i dag. Det er vi andre også. Men vi tyr ikke til hverken vold eller hærværk." No shit, Gandhi. Vi troede ellers, at det var lige sådan noget, du og din uvorne søn kunne finde på.

    Kilde: http://sporten.tv2.dk/fodbold/articl...4.html?forside
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    ENING i at Brøndby's udebanekompleks må have konsekvenser!!!1

    "Så skal der rulles hoveder........"

    "Håber fandme de får lov at pendle hjem fra jylland"

    lol.dk
    Sidst redigeret af JZC#20 : 23.04.07 kl. 10:30
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Tom Køhlert til DR:
    Det var var åbenbart et for voldsomt pres, der var lagt på os her med favoritværdigheden, og det kan jo så undre én at man er kæmpefavorit når man ikke har vundet i et år.
    Vi er altså kommet dertil, hvor BIF ikke længere kan acceptere at være favoritter mod ligaens nr. sidst, der har vundet to kampe hele året.

    Ret mig hvis jeg tager fejl, men sådan var det vist ikke for ti eller tyve år siden.

    mvh,
    -smølle


  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    I denne artikel bliver Allbäck behørigt og fortjent hyldet.

    Det er dog ikke så opsigtsvækkende i sig selv. Men se så nederst i artiklen:

    Brøndbyanfører Per Nielsen:
    - For mig er der slet ingen tvivl. Allbäck er den bedste angriber, der spiller i Danmark. Det er ikke til større diskussion.
    Så har man godt nok set det med!

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Tom Køhlert: Mit hjerte bløder
    Det kom som et chok for mig, at vi kunne spille på det niveau. Mit Brøndby-hjerte bløder stadig, og jeg er dybt skuffet og rasende, men nu har vi holdt et møde for at få afklaret tingene. For hvis trænereffekten er væk allerede efter 10 kampe med mig, så har vi et problem. Den indsats, der blev leveret i Vejle var uacceptabel og det vil vi ikke se igen,"
    Næste brøndby sang skal være en sjæler og jeg stemmer for at Køhlert skriver teksten.

    Mvh. Morten, der må døje med at have 'Kom tilbage til mig' på hjernen efter at have læst dette.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    >Men det var jo for helvede ikke "dansk fodbold", der smadrede
    ›spillerbussen eller delte kindheste ud i flæng i Vejle. Det var
    ›BIF-fans

    Det skal du nu ikke være så sikker på. Se bare den officielle udmelding fra oraklet Bakkendorff på Brøndbys egen hjemmeside:

    - Det er meget få personer vi umiddelbart genkender fra kampene på Brøndby Stadion, men de få vi har identificeret, vil naturligvis få karantæne til alle Brøndby IF's kampe, fortæller sikkerhedschef Emil Bakkendorff.

    - Det vi desværre var vidne til i går, er en relativt ny trend i dansk fodbold. Her opsøger ballademagere, som ofte ikke har noget fastforankret klubtilhørsforhold, de stadions hvor sikkedsniveauet tillader at de kan lave ballade. Det er altså "professionelle ballademagere" hvor ønsket om at skabe uro er i fokus, og hvor det betyder relativt lidt hvem der rent faktisk spiller, uddyber Bakkendorff.
    Man kan jo kun beundre deres evne til at kigge indad derude.
    Sidst redigeret af giggs : 24.04.07 kl. 05:58
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Det er altså "professionelle ballademagere" hvor ønsket om at skabe uro er i fokus, og hvor det betyder relativt lidt hvem der rent faktisk spiller, uddyber Bakkendorff.
    Det er sikkert de samme der står og kaster cykellygter ind på stadions..
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  11. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    726

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Det sagde de han virkelig ikke


  12. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Emne: Sv:Køhlert er rasende, truer med fyringer og kræver nye spiller
    Forfatter: Tim Kronsell
    Dato: 23-04-07, kl. 21:16
    JEg kan forstå køhlert, der for sine penge for det, men hvordan folk raseri kan overleve at se MArtin Ericsson decideret græde på nationalt tv efter kampen, I will never know. Skuffet ja, ønsker om forbedringer, ja. KRAV om forbedringer, ja. Men raseri? Ligeså pinligt som spillet.

    Tim

    ???
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    257

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Og så er Emil Bakkendorrf ude med riven igen, de Børndby fans der lavede ballede i vejle og ikke blev identificerede, er professionelle ballademagere uden specifikke forhold til klebben!!
    http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_f...icle292275.ece

  15. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    ›Og så er Emil Bakkendorrf ude med riven igen, de Børndby fans der
    ›lavede ballede i vejle og ikke blev identificerede, er
    ›professionelle ballademagere uden specifikke forhold til
    ›klebben!!



    I dagens Berlinger fortsætter Per Bjerregaard forklaringen om at det ikke er Brøndby-fans der står bag balladen, den samme sang som vi iøvrigt har hørt flere gange før:

    »Der var påfaldende, at vores sikkerhedsfolk næsten ikke kunne genkende en eneste af dem. Det bekræfter os i, at det ikke var fodboldfans, men »professionelle« ballademagere. Det er en gruppe mennesker, der tager hen, hvor der er udsigt til ballade. Jeg er ret sikker på, at disse personer også deltog i optøjerne i forbindelse med ungdomshusets rydning. De har hætter på og tørklæder for ansigtet. De har handsker på, så man ikke bagefter kan se, at de har haft romerlys i hænderne, og ingen af dem har Brøndby -trøjer på,« siger Per Bjerregaard .
    Sidst redigeret af Mads740 : 24.04.07 kl. 16:08
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    257

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    ››Og så er Emil Bakkendorrf ude med riven igen, de Børndby fans der
    ››lavede ballede i vejle og ikke blev identificerede, er
    ››professionelle ballademagere uden specifikke forhold til
    ››klebben!!



    ›Og here fortsætter Per Bjerregaard forklaringen om at det ikke er
    ›Brøndby-fans, den samme sang som vi har hørt flere gange:

    Lollen vil ingen ende tage

  18. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    ›Lollen vil ingen ende tage


    Tja man kan da godt smile lidt af det, men lige i dette spin-tilfälde er det ved at väre for tragisk til at jeg kan grine af det. Det er sörgeligt på mange måder.
    Sidst redigeret af tortocnt : 24.04.07 kl. 09:15
    Hislen af TorbenØ.


  19. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    "Vi har da et pres på os, fordi vi ligger, hvor vi ligger og ikke har vundet på udebane i et år. Det kan man jo ikke afvise, påvirker os. Det påvirker jo os alle. Der er ingen af os, der hver dag gider at læse, at vi ikke kan vinde på udebane. Så selvfølgelig er det noget, man ubevidst spekulerer over. Men jeg mener ikke at dømme ud fra spillet, at der har været antræk til et kompleks," siger han til Ritzau.
    Flot Anders Bjerregaard, du har alle mellemregningerne til et kompleks rigtige, men finder alligevel finurligt nok ud af, at der ikke har været antræk til et kompleks……

    Tror bare jeg opgiver at forstå, hvad der skal til for at møde hans definition af et kompleks, og gad efterhånden bare godt vide hvad der skal til for at Bif nogensinde erkender et problem.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

Side 2 af 20 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •