Side 3 af 20 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 298

Emner: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Jeg vil lige vende det hele på hovedet, og komme med et citat fra sydsiden, som jeg synes er så helt utrolig klogt :-)
    Problemet er, at vi vinder næste kamp på hjemmebane mod Esbjerg og så tror alle igen at vi har fundet den magiske formel, for dernæst at tabe/spille uafgjort på udebane ugen efter.. Man skulle tro at vi (ledere og fans) har hukommelse som guldfisk!
    Det er nemlig præcis hvad jeg har tænkt hver evig eneste uge i 1 år - måske borset fra de uger hvor BIF også tabte på hjemmebane :-)

    Det er nemlig forrygende, som korttidshukommelsen svigter hos både fans og ledere, og faktisk også hos journalisterne. Efter sejren over Vejle på hjemmebane skrev Ekstra Bladet:
    Ericsson og Brøndby øretævede Vejle.
    Brøndby vandt sikkert 4-0 over Vejle, i en kamp, hvor værterne viste, at de vil tilbage i toppen af dansk fodbold - og dét i en fart
    Jaaaa, netop. En sejr på hjemmebane mod en stensikker nedrykker, de er på en motervej mod 2. pladsen.

    Og efter 3-2 nederlaget til AaB, hed overskriften i BT
    AaB stoppede Brøndbys sejrsmarch
    . Ja, den store march på 1 sejr i træk. Damn en stime. Kan du ikke huske 2 kampe tilbage :-)

    Det er utroligt at ingen kan huske mere end 1 uge tilbage. Efter nederlag og uafgjorte på udebane er det altid en klub i krise, og de ville nærmest være på vej mod nedrykning, hvis ikke Silkeborg og Vejle var så elendige. Og ugen efter er de efter en hjemmesejr "på vej tilbage mod toppen", og "det gamle Brøndby er tilbage", og SSO strømmer over med beregninger om hvordan BIF når 2. pladsen - beregninger som næsten alle forudsiger lutter sejre i sæsonnens resterende kampe.

    De vinder hjemme, og smider point ude. Det er et rimelig simpelt mønster, og det har været dræbende stabilt i et par år nu. Og aligevel har journalisternes og fansenes en sinusformet forventningskurve. Det er forrygende underholdning. Guldfisk-sammenligningen er spot on.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Måske er resultatet fra Vejle godt for vores proces. Hvis vi havde vundet det hele i foråret, havde vi ikke sat spørgsmålstegn ved noget som helst. Citat Khølert Ekstrabladet.
    Øh havde i da vundet det hele inden Vejle??? Det er sgu da spin..

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Hvad er vigtigst??

    Emne: Sv:Tifoen mod de 11-15 idioter
    Forfatter: Jens YM
    Dato: 23-04-07, kl. 11:39
    Hvad er værst/vigtigst?

    A: Brøndby IF vinder IGEN ikke mesterskabet
    B: Nogle fans dummer sig?

    Jeg siger: A

    Hvis holdet lå i tabellen som Brøndby IF skal, så kunne man prioritere få personers misgerninger.
    Tjaeh, sådan er vi jo så forskellige :-)

    Og Anders Bjerregaard har så skiftet mening med hensyn til kompleks :-)
    Sidst redigeret af Jens Andersen : 24.04.07 kl. 13:12
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Ahh de havde glemt STOLTHEDEN. Det var derfor de tabte

    »I søndags var der mange havde glemt stoltheden derhjemme. Det var en uacceptabel præstation. Holdet præsterede langt, langt under, hvad vi bør«, siger Anders Bjerregaard til politiken.dk. .. Han vil ikke pege enkelte spillere ud for en ekstra pinlig indsats. Han mener i stedet, at det var over hele linjen, at Vestegnens såkaldte stolthed skuffede
    http://politiken.dk/fodbold/article290478.ece

    Fantastisk.
    Btw Heden er desuden halvdelen af stoltheden
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    29

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    "Brøndby bløder: - Jeg er ligeglad med, hvordan vi spiller. Nu handler det om stoltheden, siger anfører Per Nielsen" :
    http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_f...icle292591.ece

    Unægtelig anderledes toner fra Brøndby end under en vis Laudrup!

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    ›"Brøndby bløder: - Jeg er ligeglad med, hvordan vi spiller.
    ›Nu handler det om stoltheden, siger anfører Per Nielsen" :
    http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbol
    ›d/broendby/article292591.ece


    ›Unægtelig anderledes toner fra Brøndby end under en vis Laudrup!


    ....Og fra samme artikel; Køhlert udtaler:

    "– Måske er resultatet fra Vejle godt for vores proces. Hvis vi havde vundet det hele i foråret, havde vi ikke sat spørgsmålstegn ved noget som helst."

    Nej, det er sandelig heldigt for jer, at I ikke har gjort rent bord, og dermed kvalificeret jer til UEFA-cuppen. Nu kan I koncentrere jer om jeres proces, uden at noget så inferiørt som europæisk fodbold, skal spolere 07/08-sæsonen.
    Sidst redigeret af ryet : 25.04.07 kl. 11:37

  8. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Fra Th' Old Block:



    Kloge ord der er markeret, og de får da også den administrative anerkendelse:



    mvh,
    -smølle

    der tror det er korrekt, at der går meget lidt gennem hovedet på folk. Det er i det mindste kloge ord.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder


  9. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    251

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    ›vinder Brøndby over Viborg onsdag aften, bestiger de atter Hjemmetronen!

    Kampen for at sikre sig Hjemmetronen fortsætter: Hjemmebanen kan ingen tage fra os.
    Hjemmebanen kan ingen nemlig tage fra klubben, og Brøndby kan igen kan sætte sig på tronen på hjemmebaneresultater, når det søndag gælder hjemmekampen mod Esbjerg i SAS Ligaens 27. spillerunde.
    Det er langt fra første sæson, Brøndby har vist sig som SAS Ligaens stærkeste på eget græs. Den stilling har holdet toppet de seneste tre sæsoner, og tæller man det hele sammen, får man en nærmest svimlende statistik ud af det.
    Der er i hvert fald nogen i Brøndbyernes IF der er blevet svimle. :-)


  10. #39
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Der er i hvert fald nogen i Brøndbyernes IF der er blevet svimle. :-)
    Der skal selvfølgelig grines lystigt af de gæve gule folk, som desperat forsøger at finde positive vinkler på - ja, verden egentlig. Men det er dog ikke så underligt. Jeg tror enhver i deres situation, ville gøre det samme.

    Det er vel f.eks. ikke værre end at jeg er vanvittig facineret af udebanestillingen, og jeg håber meget at Viborg tager point fra Randers, og at Vejle chok-sejre i Aalborg. Det ville sende BIF ned på 12. og sidstepladsen i udestillingen, hvilket jeg vil kunne lune mit hjerte lidt ekstra. Så egentlig er jeg ikke så anderledes selv :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,204

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    ݯh havde i da vundet det hele inden Vejle??? Det er sgu da spin..

    Det han siger er, at de hvis BIF havde været inde i en stime ikke havde skelet nævneværdigt til et enkelt udfald, selvom det havde været mod bundproppen. Om man synes det vidner om selvtillid eller ej, det er op til én selv at vurdere. Men spin..nej. Det er selverkendelse på højt BIF-plan!

    Det går naturligvis herredårligt, og nederlaget i Vejle tager prisen i et ellers rigtigt dårligt forår. Selvom .. ffs .. de er jo Skandinaviens bedste!!

  13. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Endnu engang viser FCK's fans hvor langt bagefter de er. At smadre sæder er bare SO laste year, og hvis de var bare lidt itk så ville de vide at det i denne sæson er bandereklamer som hooligans vil ses med i hånden.

    Mic
    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...6839&id=116858

    Jeg håber sgu han er Sarkastisk

  14. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    ›Jeg håber sgu han er Sarkastisk

    Det kan jeg så garantere dig for, at han er.

    Mvh.
    Emil


  15. #43
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    ››Jeg håber sgu han er Sarkastisk

    ›Det kan jeg så garantere dig for, at han er.

    Og oven i købet på den vældig sjove og vittige måde :-)

    Den fik da trukket mit smilebånd lidt op.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  16. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    ›Så har man godt nok set det med!

    Ja, Simon, men nu har PerPer jo også en ting med Allbäck. Det passer på en måde meget godt ind i hans lidt specielle opfattelse, for man husker hvad han sagde efter vores møde i efteråret, der endte 3-1:
    Nej, der var ikke den store forskel på os og FCK i dag. Den eneste forskel i aften var Marcus Allbäck. Han er den eneste, der er farlig for dem. Det er en spiller med international klasse, og det er ikke kun mod os, han gør en forskel. Han gør en forskel i hver eneste kamp for FCK. Resten af holdet er ikke bedre end vores.
    Alrighty, Per.

    mvh,
    -smølle

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #45
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5

    Så fik man endelig læst brondby.coms årsberetning for 2006, og set at BIF har taget vores andres uhøjtidelige brug af Hannes Sigurdssons navn til sig:



    Det er i øvrigt interessant læsning. Jeg vidste ikke, at de havde tabt så mange kampe på trods af at de havde spillet virkelig godt.

    mvh,
    -smølle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 3 af 20 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •