Viser resultater 1 til 15 af 701

Emner: Rekorder i superligaen

  1. #39
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Rekorder i superligaen

    Nå, jeg sidder stadig og leger med mine data, og finder sjove rekorder. Det er altid skægt at få databasen til at slå nogle knuder på sig selv :-)

    Nu flytter jeg til denne tråd, da det jo nok passer lidt mere ind her.

    Næste runde byder på en chance for at BIF slår klubrekorden for længst tid uden scoringer.

    De har lige nu spillet 3 kampe uden mål, hvilket er en tangering af deres rekord fra runde 20-22 i 2005. Hvis vi kigger på minutter, så spillede de i alt 353 minutter uden at score dengang. PT har de spillet 291 minutter uden mål så de mangler en god time endnu :-) Vi må krydse fingre for at Nordsjælland holder tæt i forsvaret :-)

    Det er selvfølgelig trist hvis jeg jinx'er den :-) Men jeg synes det er lidt sjovere, at kunne følge med i rekord-forsøget live, i stedet for bare at konstatere tingene efterfølgene.

    Til sammenligning er vores egen "rekord" på markant kortere tid end BIFs, idet vores 2 serier på 3 kampe uden mål kun har været på 340 og 345 minutter. Superliga-rekorden indehaves af Ikast, og er helt tilbage fra første superligasæson i 1991 og er på 6 kampe (i alt 649 minutter) uden mål. AGF gjorde et hæderligt forsøg sidste sæson på at slå den, men de nåede kun op på 5 kampe (457 minutter). Man har lov til at drømme, men mon ikke BIF får puttet en i kassen før de kommer så langt.

    Og nej, jeg keder mig ikke. Det er VÆLDIG sjovt :-) Jeg vil grave mange underlige rekorder frem i den kommende tid :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK sætter rekorder i år
    By Gundaris in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 27.05.09, 07:30
  2. EB om spillerlønninger i Superligaen
    By Andreas Hansen in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 15.03.07, 10:15
  3. 12 ønskehold i superligaen?
    By fc vandmand in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 30.08.05, 11:33
  4. Lønniveauet i Superligaen?
    By LarsGotItGoing in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 10.06.05, 22:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •