Side 27 af 47 FørsteFørste ... 172425262728293037 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 701

Emner: Rekorder i superligaen

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af marwol Se meddelelser
    Skal man afgøre hvem der er alle tiders bedste (superliga-)hold i Danmark, kan man eksempelvis bruge evighedstabellen. Man kan også kigge på, hvem der har vundet flest medaljer. Det sidste har dog den indbyggede ulempe, at man kun kigger på stillingen i sidste runde. Hvad nu hvis man tager en anden vilkårlig runde som målestok - eller alle runder som målestok - hvem er så det bedste hold?

    Vi kan jo sige, at efter hver runde uddeles der point svarende til ens placering i tabellen. Det holder der fører får 1 point, nummer to får 2 point, ned til nummer 12 som får 12 point. Vi kan jo passende sige, at de hold, der ikke er med i superligaen, får 20 point per runde. Hvis man opgør dette og giver point efter samtlige runder i superligaens historien, må man få en masse interessante tal.

    - Først og fremmest selvfølgelig en samlet oversigt over det hold, der får færrest point i alt. Dvs. hvem der samlet set har haft den bedste placering. Man kan dele med antallet af kampe.

    - Man kan også opgøre det per sæson, og finde ud af, hvem der efter den målestok har klaret sig bedst for en enkelt sæson. Man kan jo dividere sæsonens placeringspointal med 33, og finde en gennemsnitsplacering. Hvordan ser top 10 (og bund 10) på den liste ud?

    En lidt mindre krævende opgave kunne måske være bare at tælle sammen hvilket hold der har ligget flest runder som nummer 1 i superligaens historie (samlet og per sæson).

    Er det noget din statistik kan klare ougar?
    Det er sådan set meget relativt simpelt at lave. Specielt hvis man gør som Flemming foreslår. Jeg har en tabel med stillingerne i alle runder i superligaen, så det er bare at sige 13 minus placeringen og så lægge samtlige runder sammen for hvert hold. Samtidigt kan man hive nogle andre ting med ud, f.eks. antallet af førstepladser:

    Kode:
    +---------------+-------+----------------+-----------+----------------+---------------+--------------+-------------+
    | Klub          | Kampe | Positionspoint | Gennesnit | Førstepladser  | Sidstepladser | År 33 runder | 12. pladser |
    +---------------+-------+----------------+-----------+----------------+---------------+--------------+-------------+
    | Brøndby       |   719 |           6531 |    3.5104 |            185 |             3 |           17 |           3 |
    | København     |   669 |           6214 |    3.4245 |            226 |             9 |           17 |           1 |
    | AaB           |   719 |           5469 |    4.9875 |             72 |            16 |           17 |          16 |
    | OB            |   672 |           5121 |    4.9866 |             46 |            41 |           16 |          26 |
    | Silkeborg     |   620 |           3598 |    6.7258 |             34 |            42 |           14 |          39 |
    | AGF           |   653 |           3510 |    7.1776 |             26 |            24 |           15 |          19 |
    | Midtjylland   |   408 |           3383 |    4.7083 |             13 |             0 |           12 |           0 |
    | Lyngby        |   476 |           2858 |    6.3824 |             27 |            40 |           10 |          40 |
    | Esbjerg       |   375 |           2259 |    6.9760 |             16 |            47 |           11 |          47 |
    | Viborg        |   414 |           2137 |    7.7512 |              8 |            27 |           12 |          26 |
    | Nordsjælland  |   342 |           2095 |    6.8743 |              5 |            13 |           10 |          13 |
    | AB            |   264 |           1613 |    6.8902 |             23 |            41 |            8 |          41 |
    | Herfølge      |   264 |           1336 |    7.9394 |             21 |            26 |            8 |          26 |
    | Vejle         |   300 |           1322 |    8.3533 |              0 |            47 |            8 |          45 |
    | Horsens       |   210 |           1164 |    7.4571 |              3 |             7 |            6 |           7 |
    | Randers       |   210 |           1019 |    8.1476 |              7 |            31 |            6 |          31 |
    | SønderjyskE   |   210 |            793 |    9.2238 |              3 |            56 |            6 |          56 |
    | Næstved       |   147 |            497 |    8.0680 |              0 |            20 |            1 |           8 |
    | Frem          |   101 |            485 |    6.8515 |              2 |             1 |            1 |           1 |
    | Ikast         |   134 |            385 |    9.1119 |              0 |            32 |            2 |          15 |
    | B1903         |    50 |            330 |    4.4000 |             10 |             6 |            0 |           0 |
    | Aarhus Fremad |    66 |            176 |   10.3333 |              0 |             0 |            2 |           0 |
    | Køge          |    33 |             92 |   10.2121 |              0 |            12 |            1 |          12 |
    | HB Køge       |    66 |             88 |   11.6667 |              0 |            51 |            2 |          51 |
    | Hvidovre      |    33 |             86 |   10.3939 |              0 |            14 |            1 |          14 |
    | Fremad Amager |    18 |             61 |    7.6111 |              0 |             6 |            0 |           0 |
    | B93           |    33 |             34 |   11.9697 |              0 |            32 |            1 |          32 |
    | B1909         |    18 |             30 |    9.3333 |              0 |            14 |            0 |           0 |
    +---------------+-------+----------------+-----------+----------------+---------------+--------------+-------------+
    Positionspoint er altså 12 point for hver 1. plads, 11 for hver 2. plads og så videre. Inden 1996 hvor der kun var 10 hold i ligaen, der har jeg givet 10 point for en førsteplads. Hvis 2 hold har samme antal point og præcis samme målscore, så får de begge den øverste position. Dvs. f.eks. 12 point hver for en delt 1. plads. Gennemsnit er den gennemsnitlige placering i ligaen. AaB og OB har altså i snit ligget nummer 5. Første- og sidstepladser er antallet af runder hvor holdende har ligget nummer 1 eller nummer sidst (12 eller 10). Og til sidste har jeg taget antallet af 12. pladser med for sjov. Dvs. det er kun sidstepladser i den nuværende turneringsstruktur - og "År 33 runder" er antallet af sæsoner holdene har været i superligaen i den nuværende struktur.

    Mange informationer :-)

    Men Brøndby fører fortsat klart. Det er dog kun fordi de har været med 2 sæsoner mere end os. Hvis man kun regner fra FC København blev dannet, så har Brøndby kun 6101 point - dvs. 113 point mindre end FC København. Vi fører dog uanset hvad klart i antallet af førstepladser. FCN har sølle 5 runder som nummer 1. De 3 er efter 1. runde i 3 forskellige sæsoner. Men de to sidste er jo fra 32 og - specielt væsentligt :-) - 33. runde. Og så virker 1. pladser i 14. runde pludselig ikke voldsomt vigtige :-( Nå tilbage til emnet.

    Brøndby har kun de 3 sidstepladser som de har ligget på i denne sæson. Vi har 9 sidstepladser. Dog kun en enkelt i 33-kamp-turneringen. Det var efter 1. runde i 09/10, hvor vi tabte første kamp 0-2 til Nordsjælland. De resterende 8 sidstepladser er alle fra 94/95 hvor vi tilbragte 8 af de første 10 runder på sidstepladsen. Happy times.

    FC Midtjylland og Aarhus Fremad er de eneste hold, der har været med siden 1996 i den nuværende struktur og ALDRIG har prøvet at ligge nummer sidst.

    Med hensyn til at splitte det ud på sæsoner, så har Brøndby jo desværre den ultimative rekord, idet de i 2001/02 lå nummer 1 fra første til sidste runde. 1. kamp blev vundet 5-0 over AGF og de så sig aldrig tilbage. De sidste 4 runder lå Brøndby godt nok á point med os, men de havde en markant bedre målscore. Begge hold sluttede med 69 point - BIF vandt mesterskabet med et plus på 5 mål i forhold til os.

    Nå, nu skal jeg ind og se fjernsyn. Mere nørdning i morgen :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Rekorder i superligaen

    Ja, vidste godt det var en lidt tåbelig statistik da jeg skrev det, men det jeg egenligt prøvede at kvantificere var den nedrykker med flest bitre små-nederlag. Måske man bare skulle liste nedrykkerne med flest et-måls nederlag, eller enda nederlag efter at have været foran, eller udlignet, i løbet af kampen?

  4. #393
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Rekorder i superligaen

    Dette er ikke så meget en rekord, men ved ikke lige hvor jeg skal smide dette indlæg.

    Min fader, som hader FCK da han er indædt 03'er, og jeg har en lille diskussion, som jeg godt kunne tænke mig om nogle kunne hjælpe mig evt ougar. Hele tvisten går på at jeg mener ikke at FCK er endt laver end nr 8, men min fader mener at man engang lavede Superligaen (måske under et andet navn) større for at FCK ikke skulle rykke ud af den bedste række.

    Jeg har søgt og søgt på nettet men har ikke kunne finde noget svar som jeg har kunne bruge som bevis, så hvis der er en som er über-smart ville det være super...
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  5. #394
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af Eremitten Se meddelelser
    Dette er ikke så meget en rekord, men ved ikke lige hvor jeg skal smide dette indlæg.

    Min fader, som hader FCK da han er indædt 03'er, og jeg har en lille diskussion, som jeg godt kunne tænke mig om nogle kunne hjælpe mig evt ougar. Hele tvisten går på at jeg mener ikke at FCK er endt laver end nr 8, men min fader mener at man engang lavede Superligaen (måske under et andet navn) større for at FCK ikke skulle rykke ud af den bedste række.

    Jeg har søgt og søgt på nettet men har ikke kunne finde noget svar som jeg har kunne bruge som bevis, så hvis der er en som er über-smart ville det være super...
    Søgt og søgt...
    Det gjorde du ikke imponerende :-)
    http://da.wikipedia.org/wiki/F.C._K%...ver_.C3.A5rene
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #395
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Søgt og søgt...
    Det gjorde du ikke imponerende :-)
    http://da.wikipedia.org/wiki/F.C._Kø...ver_.C3.A5rene
    Når den eneste computer man har er den der står på ens arbejde, og ikke har brugt en computer jævnligt siden HA studiet, kan man ikke forvente det store... ;-)

    Men der står ikke noget om, om ligaen er blevet større eller lign, så derfor svarer den ikke helt på mit spørgsmål... ;-)
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  8. #396
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af Eremitten Se meddelelser
    Når den eneste computer man har er den der står på ens arbejde, og ikke har brugt en computer jævnligt siden HA studiet, kan man ikke forvente det store... ;-)

    Men der står ikke noget om, om ligaen er blevet større eller lign, så derfor svarer den ikke helt på mit spørgsmål... ;-)
    Du har ikke stillet noget spørgsmål... :-)
    Du har forklaret hvad jeres tvist er, og jeg er kommet med et svar der belyser dette.

    Citat Oprindeligt indsendt af Eremitten Se meddelelser

    Min fader, som hader FCK da han er indædt 03'er, og jeg har en lille diskussion, som jeg godt kunne tænke mig om nogle kunne hjælpe mig evt ougar. Hele tvisten går på at jeg mener ikke at FCK er endt laver end nr 8, men min fader mener at man engang lavede Superligaen (måske under et andet navn) større for at FCK ikke skulle rykke ud af den bedste række.
    Under alle omstændigheder ville det jo kræve, at Superligaen var blevet udvidet fra 8 til fx 10 el. 12 hvis det skulle have sin rigtighed jf. mit link. Og det er naturligvis ikke rigtigt, at man har udvidet ligaen af den grund. Selv hvis FCK var blevet reddet, da man udvidede i 1995-1996 så ville dette naturligvis være et tilfælde. Med mindre selvfølgelig man har en hat af sølvpapir, i hvilket tilfælde jeg jeg har en stor metalkonstruktion i Paris til salg for en slik.
    Sidst redigeret af Jobbeelg : 10.10.12 kl. 20:12
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #397
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af Eremitten Se meddelelser
    Når den eneste computer man har er den der står på ens arbejde, og ikke har brugt en computer jævnligt siden HA studiet, kan man ikke forvente det store... ;-)

    Men der står ikke noget om, om ligaen er blevet større eller lign, så derfor svarer den ikke helt på mit spørgsmål... ;-)
    FCK har aldrig været ved at rykke ned. De første 3 år FCK eksisterede, der spillede man grundspil/slutspil. Dvs. man kom ikke med i slutspillet, hvis man efter 18 runder lå nummer 9 eller 10. I stedet spillede man op/ned-rykningspil med toppen af 1. division. FCK lå i de 3 år nummer 1,3 og 6 hhv. 18, 19 og 8 point over "nedrykningsstregen" efter 18 runder.

    I sommeren '95 gik man så over til den nuværende struktur, og siden er FCK aldrig endt dårligere end en 8. plads i 96/97 og 99/00.

    Så ligaen blev udvidet fra 10 til 12 hold i '95, men det havde absolut intet at gøre med at holde FCK oppe. Faktisk rykkede der stadig 2 ud efter grundspillet, der var var bare 4 superligapladser at spille om i op/ned-rykningsspillet i foråret 1995 i stedet for kun 2. Ikast og Fremad Amager missede slutspillet, mens Ikast, Herfølge, Vejle og Viborg rykkede op fra "kval-rækken".

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    hz

  12. #398
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Du har ikke stillet noget spørgsmål... :-)
    Du har forklaret hvad jeres tvist er, og jeg er kommet med et svar der belyser dette.
    Det er så skidt at jeg er så meget efter folk på jobbet for at snakke forkert, også går der 4 sekunder så er der en af oraklerne som efter mig... God damit... ;-)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Under alle omstændigheder, ville det jo kræve, at Superligaen var blevet udvidet fra 8 til fx 10 el. 12 hvis det skulle have sin rigtighed jf. mit link. Og det er naturligvis ikke rigtigt, at man har udvidet ligaen af den grund. Selv hvis FCK var blevet reddet, da man udvidede i 1995-1996 så ville dette naturligvis være et tilfælde. Med mindre selvfølgelig man har en hat af sølvpapir, i hvilket tilfælde jeg jeg har en stor metalkonstruktion i Paris til salg for en slik.
    Jeg er ikke helt med på din sølv hat og Eiffeltårnet, men for at vende tilbage til mit problem, som jo ikke er et spørgsmål. ;-)
    Jeg godtager din forklaring og jeg har nu vist min fader "mine" beviser for at han tager fejl og han har godtaget den. Mit eneste problem er at jeg ikke har kunne huske om vi fik en 8 plads sammentidig med at ligaen blev udvidet fra 10 til 12, men det er nu afklaret.

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Så ligaen blev udvidet fra 10 til 12 hold i '95, men det havde absolut intet at gøre med at holde FCK oppe. Faktisk rykkede der stadig 2 ud efter grundspillet, der var var bare 4 superligapladser at spille om i op/ned-rykningsspillet i foråret 1995 i stedet for kun 2. Ikast og Fremad Amager missede slutspillet, mens Ikast, Herfølge, Vejle og Viborg rykkede op fra "kval-rækken".
    Jeg er godt klar over at FCK ikke havde magt til at holde sig i Ligaen, men det har dog altid været fars grund til at hade FCK mere, men det var lige akkurat disse informationer jeg var ude efter, så endnu engang reder du dagen Ougar, så når jeg kommer i Parken næste gang, er der øl fra min side... Super job...

    Jeg takker jobbeelg og Ougar for hjælpen...
    Sidst redigeret af Eremitten : 10.10.12 kl. 20:21 Årsag: Ekstra Afsnit
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #399
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,010

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    FCK har aldrig været ved at rykke ned.
    Set med strenge statistiske øjne på slutplaceringer har du måske ret. Meeeen, i 94/95 blev en tur i kval'en absolut opfattet som en nedrykning. Så der piller du alligevel al dramaet ud af en de mest dramatiske kampe i klubbens historie.

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    De første 3 år FCK eksisterede, der spillede man grundspil/slutspil. Dvs. man kom ikke med i slutspillet, hvis man efter 18 runder lå nummer 9 eller 10. I stedet spillede man op/ned-rykningspil med toppen af 1. division. FCK lå i de 3 år nummer 1,3 og 6 hhv. 18, 19 og 8 point over "nedrykningsstregen" efter 18 runder.
    Det er 3-points stillinger, du refererer der, men der blev stadig spillet om 2 points for en sejr. Og i grundspillet 94/95 endte København rettelig nummer 7 med 5 point ned, kun takket være ovennævnte kamp, hvor den tilbagevendte Benny Johansens tropper bestemt ikke var uheldige.

    Mon ikke det er denne situation, kombineret med en efterfølgende ligaudvidelse, der er vokset til en myte hos Eremittens fader.

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    I sommeren '95 gik man så over til den nuværende struktur, og siden er FCK aldrig endt dårligere end en 8. plads i 96/97 og 99/00.
    Selvom København i sidste ende "ikke var ved at rykke ned" i 96/97, så blev der overvintret under stregen som nr. 11, så det var først langt henne i sæsonen, at følelsen af "ikke at være ved at rykke ned" var reel. Og 2 år tidligere havde det betydet en eftertrykkelig tur i kval'en.

    Det var sjovt nok netop i 95 og 97, at København fik de første pokalturnerings-pokaler. De betød uendeligt meget mere dengang netop pga nedrykningsspøgelserne i samme sæsoner.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #400
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af ~Prunier~ Se meddelelser
    Set med strenge statistiske øjne på slutplaceringer har du måske ret. Meeeen, i 94/95 blev en tur i kval'en absolut opfattet som en nedrykning. Så der piller du alligevel al dramaet ud af en de mest dramatiske kampe i klubbens historie.

    Mon ikke det er denne situation, kombineret med en efterfølgende ligaudvidelse, der er vokset til en myte hos Eremittens fader.
    Du har helt ret. Jeg fuppede igen mig selv ved at kigge i 3-pointsstillingen. Der er ganske enkelt ved at være lidt rigeligt rod i tabellerne.

    Jeg husker slet ikke at vi var SÅ tæt på nedrykningen, men sådan kan hukommelsen jo svigte.

    Selvom København i sidste ende "ikke var ved at rykke ned" i 96/97, så blev der overvintret under stregen som nr. 11, så det var først langt henne i sæsonen, at følelsen af "ikke at være ved at rykke ned" var reel.
    Men man havde jo hele tiden en fornemmelse af at FCK IKKE ville rykke ned. (Ligesom AGF har haft de gange de er røget ud og ligesom BIF har nu :-)) Og vi sluttede jo også hele 11 point fri af nedrykning, fordi vi fik 13 point i de sidste 5 kampe. Men som du siger så skulle vi langt hen får følelsen var reel. Efter 28. runde lå vi 1 helt point fri af nedrykningsstregen :-)

    I '97 endte vi dog så godt, at vi ikke var RIGTIG tæt på nedrykning, så der er det jeg skriver måske godt nok. Men baseret på efteråret '94, der må man nok sige at min "FCK har aldrig været ved at rykke ned." er decideret forkert... * Kryber til korset *

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #401
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af ~Prunier~ Se meddelelser
    .... Mon ikke det er denne situation, kombineret med en efterfølgende ligaudvidelse, der er vokset til en myte hos Eremittens fader......
    Ja og det kunne jo hurtigt blive en Brøndby-Sandhed hvis man ikke helt kender historien. Selvom vi åbenbart har været tæt på at rykke ned, er jeg dog klar over at liga udvidelsen ikke var pga at FCK var ved at rykke ud, men historien bliver jo skrevet af dem der overlever... ;-)
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  19. #402
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Rekorder i superligaen

    Hvem sidder egentlig med titlen som hurtigste mester efter oprykning?
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  20. #403
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Rekorder i superligaen

    Hvordan ser det ud, med flest europæiske kampe?

    Er klar over, at der har været kampe før superligaen. (underligt nok!)
    Men denne tråd, er vel lidt til for, at vi kan klappe os selv på ryggen. :)

    Så kort. Hvilket hold har flest europa-kampe?

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  21. #404
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af Jønch Se meddelelser
    Hvordan ser det ud, med flest europæiske kampe?

    Er klar over, at der har været kampe før superligaen. (underligt nok!)
    Men denne tråd, er vel lidt til for, at vi kan klappe os selv på ryggen. :)

    Så kort. Hvilket hold har flest europa-kampe?

    Jønch..
    Brøndby har spillet 140 europæiske kampe, mens FCK har spillet 126 opgør i Europa. OB har tredjeflest med 74 kampe.

    Oversigt her: http://www.superstats.dk/europa/
    Hejsa
    Elver's Avatar

  22. #405
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,146

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Brøndby har spillet 140 europæiske kampe, mens FCK har spillet 126 opgør i Europa. OB har tredjeflest med 74 kampe.

    Oversigt her: http://www.superstats.dk/europa/
    Måske var det passende at se på at vi jo "kun" har spillet europæisk fra 1992, Brøndby har spillet fra 1986. Brøndby spillede 28 kampe i perioden frem til 1992, så mon ikke vi når at hente dem i efteråret 2014 eller foråret 2015?

    (Det er i dag 441 dage siden Brøndby sidst har spillet europæisk fodbold og må det aldrigt ske igen)

  23. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. FCK sætter rekorder i år
    By Gundaris in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 27.05.09, 07:30
  2. EB om spillerlønninger i Superligaen
    By Andreas Hansen in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 15.03.07, 10:15
  3. 12 ønskehold i superligaen?
    By fc vandmand in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 30.08.05, 11:33
  4. Lønniveauet i Superligaen?
    By LarsGotItGoing in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 10.06.05, 22:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •