Side 33 af 47 FørsteFørste ... 233031323334353643 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 701

Emner: Rekorder i superligaen

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Jeg var af den overbevisning, at jeg kunne huske Alvaro og Atiba scorede i deres debuter.

    Hvor længe var de så om at score?

    Og som en anden spørger i de korte linjer, så scorede Santin efter 32 sekunder imod Hvidovre, men forud for målet havde Hvidovre allerede haft en afslutning. Gad vide hvad rekorden er for hurtigste mål, hvor modstanderen allerede har haft en afslutning? Er det umuligt at finde ud af?
    Nu skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige for meget fra Ougars side, men den database jeg arbejder på, indeholder ikke afslutninger med minut antal. Desuden mener jeg at Ougars database kun har mål på scorede minut, altså var Santins kasse mod Hvidovre i tiden 1'.
    Hvis Afslutninger var en del af databasen, ville denne i givetfald også være i tiden 1', og man kan derfor ikke med sikkerhed sige at det er sket før eller efter målet.

    Tager gerne mine ord i mig, men tror den eneste måde at finde ud af det, er ved at gennemgå samtlige kampe i fuld længde.

    /Mike
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #482
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Jeg var af den overbevisning, at jeg kunne huske Alvaro og Atiba scorede i deres debuter.

    Hvor længe var de så om at score?

    Og som en anden spørger i de korte linjer, så scorede Santin efter 32 sekunder imod Hvidovre, men forud for målet havde Hvidovre allerede haft en afslutning. Gad vide hvad rekorden er for hurtigste mål, hvor modstanderen allerede har haft en afslutning? Er det umuligt at finde ud af?
    Alvaro's debut var i Champions League, som jeg ikke har med i min oversigt. Jeg ser kun på superligakampe. Et hurtigt opslag på nipser fortæller at Atiba ikke scorede i sin debut. Hverken debutkampen i Royal League mod Brøndby, debutkampen i "rigtige" turneringer (pokalkamp mod BIF) eller superligadebuten mod (tadaaa) Brøndby. (3 udekampe mod Brøndby for Atiba i hans første måned for klubben. Et under han ikke skred hjem til Canada efter sådan en oplevelse).

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #483
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Rekorder i superligaen

    Jeg tænkte heller ikke at der var den store chance for at finde ud af den med afslutning af et hold og så scoring af det andet.

    Hvor mange minutter var Alvaro om sit mål, efter sin indskiftning?

    Og med Atiba huskede jeg det bare som at han scorede på hovedstød, ca. 30 cm. over græsset, hvor han kastede sig frem for at nå bolden. Det har så nok bare været hans første mål, eller noget i den dur. Tak for svaret anywho.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #484
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012
    Indlæg
    35

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvor mange minutter var Alvaro om sit mål, efter sin indskiftning?
    I følge uefa.com blev han skiftet ind i 64. minut og scorede i 83. minut.. Synes da jeg kan mindes at han scorede en del hurtigere end det efter han blev skiftet ind?

    link: http://www.uefa.com/uefachampionslea...031/index.html

  8. #485
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Rekorder i superligaen

    Ved ikke om den, har været her så undskylder jeg på for hånd

    Hvad er rekorden for kampe i streg uden clean sheets?

    Både vores egen, og i ligaen.

    /Jesper
    cossie's Avatar

  9. #486
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Ved ikke om den, har været her så undskylder jeg på for hånd

    Hvad er rekorden for kampe i streg uden clean sheets?

    Både vores egen, og i ligaen.
    Taget fra tipsbladet.

    "Brøndby kan lørdag sørge for, at FC København kommer ind i sin ringeste defensive stime i mere end 11 år. Hvis Brøndby således scorer mod FCK i lørdagens derby, vil de aktuelle danske mestre således være oppe på 13 kampe i træk uden at have holdt buret rent. "

    Og

    "Skulle FCK lukke et eller flere mål ind mod Brøndby, vil perioden uden clean sheets altså blive forlænget yderligere. Der er dog stadig et par kampes vej til klubrekorden, der tæller 16 kampe i træk med mål imod. Superliga-rekorden holdes af SønderjyskE, der i en periode lukkede mål ind i 35 Superliga-kamp i træk."

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #487
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    40

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af JohnniBoy Se meddelelser
    Sidste runde bød på 2 pointgivende scoringer i overtiden. Hvad er rekorden for antal pointgivende scoringer (udlignende- eller føringsmål) i overtiden i en runde?
    Hvem har lavet flest pointgivende scoringer i overtiden i de forskellige sæsoner, og har disse hold klaret sig godt?
    Og omvendt, hvem har lukket flest pointgivende scoringer ind i overtiden i de forskellige sæsoner, og klarer disse hold sig skidt?
    Og hvordan har FCK det egentligt med overtiden?

    (Hvis jeg husker rigtigt, står der blot 90. minut i din database. Hvis det er tilfældet, kan du ændre alle spørgsmål til sidste minut + overtiden)
    Kom lige på et spørgsmål mere. Da jeg sad og så OB i dag, slog det mig, at Martin Spelmann kan rykke ned for 2. sæson i træk (Kan Pourie jo egentligt også). Er det sket før, at nogle spillere er rykket ned 2 sæsoner i træk og evt. flere end det? Og hvad er rekorden i antal nedrykninger for en spiller?

  12. #488
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af JohnniBoy Se meddelelser
    Kom lige på et spørgsmål mere. Da jeg sad og så OB i dag, slog det mig, at Martin Spelmann kan rykke ned for 2. sæson i træk (Kan Pourie jo egentligt også). Er det sket før, at nogle spillere er rykket ned 2 sæsoner i træk og evt. flere end det? Og hvad er rekorden i antal nedrykninger for en spiller?
    Jeg tror ikke det er ualmindeligt. En spiller som Runsewe rykkede for eksempel ned med både Silkeborg og Køge - og i øvrigt Trelleborg før det.

  13. #489
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Rekorder i superligaen

    Og Simon Nagel.

  14. #490
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Og Simon Nagel.
    Jeg mener at kunne huske, at Lars Brøgger har Superliga-rekorden for flest nedrykninger. Men jeg er dog i tvivl om, hvorvidt han har taget flere i træk.
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #491
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Rekorder i superligaen

    Ougar gamle jas,

    Kan du ikke fyre op for nogle stats på mål og assists pr. spillede minut, med udgangspunkt i smukke Remmer, så alle kan se HVOR smuk han er og hvor grimme han får alle de andre holds tilsvarende spillere til at se ud?

    Stat me up, baby !
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #492
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    283

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Ougar gamle jas,

    Kan du ikke fyre op for nogle stats på mål og assists pr. spillede minut, med udgangspunkt i smukke Remmer, så alle kan se HVOR smuk han er og hvor grimme han får alle de andre holds tilsvarende spillere til at se ud?

    Stat me up, baby !
    Hvis man ser bort fra Hvidovre delen er han helt igennem fantastisk!
    Success is Temporary, Loyalty is Forever
    Drengene fra række 13

  19. #493
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    221

    Re: Rekorder i superligaen

    Hej

    Det kan du se her: http://nipserstat.dk/nipserstat/Simp...pe=UsedPlayers

    (Vi har ikke fået AaB-kampen lagt ind endnu. Det sker i løbet af ugen)

    - Klaus
    Ingen angriber er så god, at han ikke kan få fiasko hos FCK.
    Qlawz's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #494
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Rekorder i superligaen - Længste periode uden danske mål

    Hej Ougar m.fl

    Da Dummet scorede for Newcastle forleden i opgøret mod Liverpool, fortalte kommentatorerne at det var det første ikke-franske mål Newcastle havde scoret i Premier League siden sidste sæson. I den mellemliggende periode havde Cabaye, Remy, Gouffran og Ben Arfa scoret samtlige 14 mål siden, så vidt jeg kan se, Papis Cissé scorede mod Fulham d. 7. april sidste år. Såfremt man regner med mål af spillere fra ikke-frankofone lande, skal man endda tilbage til 17. april, da Santon scorede. Denne serie kunne vel som sådan også smides i tråden for sjove fodboldrekorder.

    Men, spørgsmålene er:
    Hvad er den længste serie (antal kampe eller mål) FCK er gået uden et dansk mål og for Superligaen generelt?
    Hvad er den længste målserie for udlændinge fra samme land for FCK og for Superligaen generelt?
    Og endelig, hvad er den lænsgte serie uden et udlændingemål for FCK? Her kunne man vel lave en før/efter Hodgson, eller måske før/efter Flemse, da jeg antager at de første mere udlændingefattige år ellers ville være oplagte vindere.

    Merci bien.
    Sidst redigeret af Mads740 : 28.10.13 kl. 23:49
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #495
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af Qlawz Se meddelelser
    Hej

    Det kan du se her: http://nipserstat.dk/nipserstat/Simp...pe=UsedPlayers

    (Vi har ikke fået AaB-kampen lagt ind endnu. Det sker i løbet af ugen)

    - Klaus
    Nipserstar viser jo desværre bare ikke hvor god han er i forhold til backs på andre hold, nuværende og forhenværende. :)

    Og skynd jer lige at opdatere med Info fra i går, Ougar skal jo helst have det hele med!!
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK sætter rekorder i år
    By Gundaris in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 27.05.09, 07:30
  2. EB om spillerlønninger i Superligaen
    By Andreas Hansen in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 15.03.07, 10:15
  3. 12 ønskehold i superligaen?
    By fc vandmand in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 30.08.05, 11:33
  4. Lønniveauet i Superligaen?
    By LarsGotItGoing in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 10.06.05, 22:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •