Viser resultater 1 til 11 af 11

Emner: "Tillykke med guldet"; Den gule fare

  1. #1
    Pete er offline BIF var bare en bobel :-(
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    263

    "Tillykke med guldet"; Den gule fare

    I en tid, hvor vi soler os i egen lykke, og Brøndbys ulykke, er det rart at se lidt format og overskud fra en klub vest for Valby bakke.



    Vi takker mange gange!

  2. De følgende 460 brugere er enige:
    $uper Fck, +Christoffer+, -jte, -smølle, .FCK, 1-1, 100%fucker, 13194, 13Karat, 2136fck, 2mas, 4-ever FCK, 44fire44, 4BEY, 5000C, :..ReX..:, Affmann, Agassi, Ais, Allano, Alvaro-forever, AmagerFCK, Ambæk, Amdidk, tidl.bruger, Anti N, area48, Arne Dicaprio, bad boy, balka strand, bazk, Begbie, Beier, Benny 728, Bergdølmo, Bert, Betzer, Big A, Bill Ward, Bindvad, bmw 25, Bo CF 19, Bo R, Bo S., Bolic, bonhår, Boulevardigan, Brandon, bryder, Bøytler, C.Bagge, Caligula76, Casper CC, Cassano, cat3, Cbas, Champs, Charlemagne, Charlotte, clausdj, cnb, copje, cphdreaming, cpmafia, Crazy8, CSL, CVL, D9N, DAD, DaddZ, dalle, Dane, DaneX, Daniel1983, dantona, david.kjaer, Defreni, Deichmaniac, Der er kun én 32!, Der Kaiser., Dét er humor, Devil, DG-FC, Dirk Diggler, domar, Don Ekström, don Giovanni, Don J., Don Overgaard, Don Pedro, Dondupont, Dongolf, donl, dr.dement, dr_due, duckman, EALP, Egeskov, El Jugador, elmeskov, Elrio, Erik M, eXperten, Ezen, Face, Fahlsten, Fc Devil, FC Eagles, fc t'et, FC William, fc-junkie*, fc.Kun_mig, FCFE, FCjulle, FCK 3000, FCK Irakeren, FCK-4-ever, fck-chrille, Fck-Emil, FCK4Ever, FCK4U, FCKaare, FCKarl, fckboy32, fckfc10, fckfrb1, fckgo, FCKiChampionsLeague, fckjoe, fckjohnson, FCKmanden, FCKrogh, FCKÅER, fck_liverpool, fcvange, Fedtefar, filibuster, Fishbone, flaxiefck, fleizch, Flerbizky, Florentia Viola, Fnug, Foged, Freaky, Frede, Frederiksberg, Frobenius, Frost, Gandalf, Gandhi, Gismo, GoofyBAUER, Gravedigger, Grief, Groomer, gruf, Grønkjær, guld.dk, guldland, guldsmed, Gummidyr #4, Hafnia aka gØgl@ren, Hafnia Victor, happyman, Hebber, Hegel, Hellig Kebab, Henriko/jfs, Hest, Hicks, Hippien, Hjalte & Álvaro, Hjaltees#1, HM, Holger, Hytting, hz, Hårdkogt Fan, Insider, isen, Iven, izznogood, Jacob_Bentzen, jake, Jake_D, Jan the FC-man, jan5292, jaydee, Jazzie, Jens Andersen, jeske, JHF, JLR, JM, Jobbeelg, Jodi, johnfc, Jokeren22, jonlanghoff, Jonna89.., Jorgensen, JRJ, JRoos15, JTJ, Julemanden, Julian, juster, K-for, Kashif, Kasper!, KB85, kbj, kbl, kenni, Kickasso, Kiss, Knagsted, Knoxville2000, kongkurs, KongMorten, Korup, kRemel-, Krølben, kvanse, kvik, Kvikpætter, KWe, L@rsen, Lagoon, landler, Lars R, LarsAllan, LarsGL, Lassen, Lau85, Leander, Ledet, Lex, lhama, llfckll, Lounen, Luduz, LUFC(K), Lundberg_aus_Lolland, lundbo, lupine, Luque, lysen, løvinden, Mads740, Madsen, madsen45, Mal, Mandrilen, Mao, Mapper, MarBaar, Martin CX, Martinsen, marvin, Maske, master_disaster_17, Mate Sestan, Matias, MBS, McMac, Melle, Mgt09, mickeyfar, micmm, Mighty Lions, mikempro, mikkel2k, mikl, MLP09, mobp, Moebius, Mogez, mohl41, mokouko48, MOLK, monty burns, Morten-1985, morten4300, Mr. Jardex, Mr.Crowley, MrPeden, Munken, Møbelbankeren, Mølleren, neo22, NewerNN, nfallesen, Nicodemus, nicolaifc, nifck, niknik, Nikolaj, Nikolaj N, ntrm, nummer 32, Oliver, Olsson, Olus, OmniScient, Onkel Sjus, onlyonelarshøjer, Orb, Oste, p.plankeværk, Pabres, Panda, Papaginjo, Parappa, Perec, pete0307, Peter P, Phenolphthalein, phspirate, Pillefaxe, pils, Pipetown, pires, PKC, PLB, Pommie, Prinzen, putte, Pål-bhoy, Ragnald Kruse, RalleRap, RalZa, Rasmus2700, RatH^, Razmuz, realmike, Reeh, Regine, Registreret HO-ligan, rikke, rmjdk, Rocksteady, RonnieJ, rsj, Rudeboy, Rudi_E, Runez, RWF, ryet, række 10 sæde 152, Række13, Røll, SALT, sbruun, scaleo, Schram, Schwerdtfeger, Sebastian, Sebbolini, Senor Juan, Shankly, sjat, sjoe, Skotte, Skov, Slinkelist, Snovsen, Soff89, Sokken, specialk, Spejder fra Mars, spiff, Stan FT, Steen O.G., Steffen_Corleone, Stegger, Stenbroensdrenge, Stephphen, stepihl, Stilltripping, Stodder B, Stoffer, stoffer83, storm, SuneBlom, SuperBenny, Superdreas.k, SuperKøbenhavneren, supertodi2, Sveske, SYKE, Sylvest, Søren Lerby, Søren Nielsen, Tanzer#2901, Tboat, Tbw, Thb, The Ghost of Laudrup, themaninblack, there is only one fc, The_Man, Thomas Færch, thomaso, Thomas_E, thped5, thundersen, Thunderstokke, Tille, Tjuf, Togo, tortocnt, Traoré, Troels*, TzeentcH, UDC, ullebulle, Ulrik Nord, unknown, Urban Skurk, Uskis, Vagn30, vancouverkasper, Vertigo, VFM=SANTOS, Vinsten, vinter, VonZee, VP - KMFC, WA1, wahl3743, wedel, wermuth, White Angel, wiesel, Wilkens, WILL, Witzansky, xylitol, yes2no, Yours Truly, zebos, zeez, zesse, Zetterstedt, ZFDK, Zkinke, ~ eMo ~, østersø007, øvreC

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: "Tillykke med guldet"; Den gule fare

    Jeg må indrømme, at jeg er lidt overrasket over at de laver det, men det skal ses i lyset af den away tur vi havde til Horsens (kast m. div. ting frem og tilbage).

    men sådan bliver man jo overrasket engang imellem:)
    hvad?

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: "Tillykke med guldet"; Den gule fare


    ›Vi takker mange gange!

    ....og må det være tilladt at sende lykønskninger den anden vej... tillykke med endnu en sæson i den bedste række. Tror ikke I behøver at være bekymret for om lokalrivalerne VB skulle hente jer; det var trods alt kun ligaens dårligste udehold de slog i dag....


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    213

    Re: "Tillykke med guldet"; Den gule fare

    Mit første indskud var WHAT!? Men set på afstand synes jeg at det er en fin gestus. Med mindre det var spin der skulle få vores hold til at underpræstere, i så fald ikke vellykket.

    Det er fint at de professionelle stadig trækker på smilebåndet og snakker om at det stadig kan lade sig gøre at smide guldet rent matematisk. Men jeg har aldrig hørt om et sådan tilfælde af nemesis. Så: *!GULDET ER VORES!* -ikke mere at diskutere der
    Ovenstående repræsenterer udelukkende skribentens holdning!

    Memoria e amicia
    In memory and friendship

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: "Tillykke med guldet"; Den gule fare

    ›Må indrømme, at jeg er lidt overrasket over at de laver det, men
    ›det skal ses i lyset af den away tur vi havde til Horsens (kast
    ›m. div. ting frem og tilbage).

    ›men sådan bliver man jo overrasket engang imellem:)

    Det viser stort overskud fra en flok flinke fans, der tager turen den lange vej til Parken, for endnu engang at tabe til FCK - jeg synes det er en fin gestus ;-)
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!


  9. #6
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: "Tillykke med guldet"; Den gule fare

    ›men sådan bliver man jo overrasket engang imellem:)

    Jeg ville nu nok blive endnu mere overrasket hvis "den gule farce" (læs: Brøndby) fandt på samme nummer... :o)

    ZuperFarDK

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,559

    Re: "Tillykke med guldet"; Den gule fare

    det var trods alt kun ligaens dårligste udehold de slog i dag....
    Ahhh, ikke endnu. Silkeborgs sidste sekunds udligning i midtugekampen, gav en uges luft til BIF, så de stadig kun lige har røven i vandskorpen :-) Men OK, fra Vejles synspunkt er det vel det (næst) dårligste, de får jo sjældent besøg af sig selv. Man sidder godt nok og småklukker lidt i skægget, når meldinger som Vejles scoringer i går ticker ind :-) Utroligt at det kan fortsætte.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    43

    Re: "Tillykke med guldet"; Den gule fare

    Flot gestus af Horsens som viser format og overskud!!. Det er der vist en klub som vist nok besøgte Vejle i går lære lidt om ( hvordan man respekterer andre)
    Derfor Tak den den gule fare for jeres hyldest og accept af FCKS præstationer:-)
    FCK FOR EVER

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Re: "Tillykke med guldet"; Den gule fare

    Synes det er en fin gestus fra en lille skare af fans, der holder med et hold, hvis mål de næste mange år formentlig er at overleve i superligaen.

    Til gengæld kan det sagtens tage overhånd, som vi så for to år siden i Århus, da AGF-spillerne løb ind inden Brøndby, for derefter at lave en æresport, der klappede de dengang nykårede mestre på banen.
    Det blev godt nok kvalmt - og det er ikke bare fordi jeg holder med rivalen - jeg så flere beviser på at begge de indvolverede klubbers fans syntes det samme.
    William!
    JesperFCK's Avatar

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: "Tillykke med guldet"; Den gule fare

    ›Synes det er en fin gestus fra en lille skare af fans, der holder
    ›med et hold, hvis mål de næste mange år formentlig er at overleve
    ›i superligaen.

    ›Til gengæld kan det sagtens tage overhånd, som vi så for to år
    ›siden i Århus, da AGF-spillerne løb ind inden Brøndby, for
    ›derefter at lave en æresport, der klappede de dengang nykårede
    ›mestre på banen.
    ›Det blev godt nok kvalmt - og det er ikke bare fordi jeg holder
    ›med rivalen - jeg så flere beviser på at begge de indvolverede
    ›klubbers fans syntes det samme.

    Enig, det håber jeg heller ikke at andre hold finder på at gøre med os.

    Det er bare ikke sportens ånd - eller hjemmeholdets egne fans - værdigt. Simpelthen !
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: "Tillykke med guldet"; Den gule fare

    ...Og så skal man jo heller ikke glemme vores venskabsklub Horsens var bagud 0-1 på mål af Johan Salamander... Men vandt 4-1 sidste år, mens vi andre stod i Odense. Ja det var en rigtig god dag. For så var vi mestre;-)

    FORZA FC

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. "Tillykke med den runde dag"-tråden
    By -smølle in forum Kultur
    Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 25.05.23, 08:34
  2. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 21.03.09, 19:17
  3. Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 27.02.06, 11:30
  4. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 11.11.04, 22:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •