Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Tre tårne 100 mil. Stykket. + et spørgsmål..?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    274

    Tre tårne 100 mil. Stykket. + et spørgsmål..?

    PARKEN køber tre kontortårne og ejer nu alle mursten i komplekset PARKEN. De kontanter der er brugt på at købbe disse bygninger ryger lige tilbage i egen lomme, de er bare ikke likvide men en del af vores stødt stigende egenkapital. STort træk Hr. Østergaard. Men hvilken nye aktiviteter finder FCK nu på....? og på et tidspunk brænder vi måske nallerne på et eller andet projekt BIG TIME (hvem ved).


    Hvor mange penge købte FCK parken for og var det FCK der købte parken eller Hr. Østergaard selv...?


    CasH

  2. #2
    dantona er offline Ja og nu ser jeg fremad
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    75

    Er det ikke bedøvende ligemeget

    Ja undskyld, men det er sgu da ligemeget så længe FCK består......Hvem der har givet hvad og hvorfor kan da være irelevant i sammenhængen.......Tror ikke at FCK stopper med fodbold, og man kan ikke leve på bolden alene herhjemme, det er der jo slående eksempler på: agf,lyngby, osv osv... Så cadeaux til Don Ø og resten af slænget....
    Dantona
    Pas på løven kan måske finde på at bide, men for det meste knurrer den bare,indgang på eget ansvar!!!!!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    274

    Det er da ikke irelevat...?

    Hvis jeg har brug for de oplysninger er de jo ikke irelevante i min verden vel..... Så skru lige ned for volumen. Ja ingen tvivl om i sammenhæng med ågf og slyngby kan vores buisnes ikke sammenlignes - men i TV3´s Løvernes Konge siger Hr. Østergaard til Ajax formanden at han ejer PARKEN - og den be(a)fkræftelse kan jeg god bruge til noget.

    CasH

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161
    Den diskussion har vi da haft før. Den endte vist nok med, at Don Ø havde sagt det, fordi Ajax' formand sagde at han ejede en vis del af Ajax' stadion.
    Prisen på Parken var omkring 500 mill (tror jeg nok).

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    662
    Har lige læst lidt i børsen idag. PS&E har betalt ca 580 mio for Parken, det nye tag og de tre kontor tårne. FØ udtaler at hvis det tilsvarende skulle bygges idag ville det koste omkring 1,5 mia at bygge. Grunden til at de har købt de tre tårne er at du nu selv bestemmer 100% hvad det skal ske med parken. Fks ny tribune, med hotel natclub, luderbar eller hvad satan de har lyst til. Dette har PS&E ikke kunne før.

    Derfor er det et ganske godt køb. De lejemål der er i parken nu giver et afkast på omkring 7% om året, så det er jo ikke så dårligt.
    MVH
    Thomas

  6. #6
    dantona er offline Ja og nu ser jeg fremad
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    75

    Sv: Det er da ikke irelevat...?

    ›Hvis jeg har brug for de oplysninger er de jo ikke irelevante i
    ›min verden vel..... Så skru lige ned for volumen. Ja ingen tvivl
    ›om i sammenhæng med ågf og slyngby kan vores buisnes ikke
    ›sammenlignes - men i TV3´s Løvernes Konge siger Hr. Østergaard
    ›til Ajax formanden at han ejer PARKEN - og den be(a)fkræftelse
    ›kan jeg god bruge til noget.

    JaJA CasH sådan var det jo heller ikke ment, er bare lidt træt af at skulle blive ved med at høre om emnet om og om og om igen, nu mangler vi bare en ny tråd ang. Cirkus bygningen

    Dantona

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tre 100-kampsjubilæer på vej
    By Qlawz in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.10.07, 14:40
  2. De tre bedste og tre værste fra EM U-21
    By hasselbaink in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 30.05.06, 17:19
  3. Brøndby 121 mil - hvad koster vi?
    By Ais in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 14.06.05, 19:42

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •