Se afstemningsresultater: Får Grønkjær mange tynde frispark?

Stemmeafgivere
808. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja han filmer ofte

    122 15.10%
  • Nej men han overspiller tit og får det til at se værre ud

    405 50.12%
  • Nej han er bare for god til modstanderen

    281 34.78%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 43

Emner: Grønkjær og film

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Grønkjær og film

    Denne tråd omhandler Jesper Grønkjær og de mange frispark som han trækker i kampene.

    grunden til tråden er at jeg kommer steder med mange brøndby tosser og de har ikke bestilt andet en at tude mine øre fulde af hvor mange tynde frispark vi får via JG. jeg indrømmer gerne at han fik 1 tilkendt i guldkampen hvor der ikke var noget.. men egentlig mener jeg at han for mange frispark fordi han er SÅ meget bedre og SÅ meget hurtigere end modstanderen og de derfor kommer forsent eller må trække nødbremsen på ham.

    nu ved jeg godt man ikke skal tage en brøndby fans ord for gode vare men synes alligevel det kunne være sjovt at se folks mening og kommentare.
    written by Zeez

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    588

    Re: grønkjær og film

    ›Denne tråd omhandler Jesper Grønkjær og de mange frispark som han
    ›trækker i kampene.

    ›grunden til tråden er at jeg kommer steder med mange brøndby
    ›tosser og de har ikke bestilt andet en at tude mine øre fulde af
    ›hvor mange tynde frispark vi får via JG. jeg indrømmer gerne at
    ›han fik 1 tilkendt i guldkampen hvor der ikke var noget.. men
    ›egentlig mener jeg at han for mange frispark fordi han er SÅ
    ›meget bedre og SÅ meget hurtigere end modstanderen og de derfor
    ›kommer forsent eller må trække nødbremsen på ham.

    ›nu ved jeg godt man ikke skal tage en brøndby fans ord for gode
    ›vare men synes alligevel det kunne være sjovt at se folks mening
    ›og kommentare.


    Efter den gang dommermedvind vi så på hjaltepark, skal bøfferne da vist bare pakke sig. Tåber! Det er alt hvad de er... hmffff....

    Der burde have været mindst tre gule kort mere til bøf - og et rødt for kvælertag lige foran en totalt blind dommer...

    Desuden blev Gronk frarøvet en friløber, fordi de sløve dommere ikke kan følge hans tempo ved offsidekendelser... ligesom Zuma i sin tid.
    Sidst redigeret af Maske : 11.05.07 kl. 06:33

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    612

    Re: grønkjær og film

    Et kæmpe aktiv for FCK - en fantastisk spiller - en af de bedste i superligaen.

    Men i fare for at blive sammenlignet med Danmarks håbløse Melodi Grandprix deltager, så er han fandme ofte en; Dramaqueen når modstandren blot går forsigtigt ind på kroppen af ham... Og så for derefter at ligne en lille fornærmet dreng når han ikke får frisparket.

    Han burde mande sig lidt op og lukke røven i mange situationer!

    Men hans spil kan man ikke røre ved.
    Nix..


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: grønkjær og film

    ›Et kæmpe aktiv for FCK - en fantastisk spiller - en af de bedste i superligaen.

    ›Men i fare for at blive sammenlignet med Danmarks håbløse Melodi
    ›Grandprix deltager, så er han fandme ofte en; Dramaqueen når
    ›modstandren blot går forsigtigt ind på kroppen af ham... Og så
    ›for derefter at ligne en lille fornærmet dreng når han ikke får
    ›frisparket.

    ›Han burde mande sig lidt op og lukke røven i mange situationer!

    ›Men hans spil kan man ikke røre ved.

    Tjaa.. Jeg ved ikke.

    Hvis han lader sine ben blive på jorden, vil han nok hurtigt løbe ind i nogle grimme skader. Samtlige forsvarsspillere er frustrerede når de spiller over for ham, og det resulterer ofte i tacklinger der går mere efter manden end bolden.

    Vi kan hurtigt blive enige om, at han falder let - men der er ikke tale om en Inzaghi - jeg tror der er tale om en form for forsvarsmekanisme i Grønkjærs tilfælde - hellere falde så snart der er kontakt, end at få brækket et ben eller en fod.

    Desuden så er der frispark når han bliver skubbet let i ryggen (hej hej Duncen) eller hevet i trøjen - og lader han sig ikke falde i de situationer, får han ikke det frispark han er berettiget til, da dommere har det med at være lettere debile - og arbejder nærmest ud fra en "han falder jo - så må der være frispark" filosofi.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    228

    Re: grønkjær og film

    Selvfølgelig falder han måske let i nogle situationer, men det er til dels også for at beskytte sig selv. Næææ...det her handler om at SSO og blok4 gerne vil finde en undskyldning til at de tabte. Vi skal altid høre på deres tuderi, nå det ikke lige går deres vej.

    Fucking miles away.....længe leve klebånden !!
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    156

    Re: Grønkjær og film

    Jeg synes ikke, at han filmer. Men nogle gange kan han godt få det til at se værre ud end det er. Og det syne jeg er helt fint, for det viser bare, hvor god han er til sin modstander, og hvor vigtig han er blevet for os.. Det viste han også mod Bif.
    I mine 2,5 år som Barcelona-træner har jeg ikke mødt så fysisk stærkt og intenst hold.
    Guardiola efter 1-1 mellem FCK-FCB

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Grønkjær og film

    Altså konkret i kampen i onsdags, fik han ET meget billigt frispark, som var det Thomas Rasmussen (ikke) lavede på ham ude ved sidelinjen.
    For mig er det i denne sammenhæng helt klart, at jeg ikke gider spillere der decideret filmer, dvs. smider sig i felt el. lignende for at få straffe f.eks.

    Det synes jeg nu heller ikke Grønkjær gør; klart han ligger sig da hurtigere ned, end så mange andre spillere, men i den sammenhæng så skal man altså huske på, at Grønkjær med garanti også er den spiller der bliver lavet flest småfrispark på. Netop fordi han er så hurtig, og driblestærk.

    Så det med at lade sig falde er helt klart også en måde at beskytte sig selv på.

    At Brøndby har så ondt i røven over det, er jo bare hykleri; alle ved at det Grønkjær gjorde i onsdags, er vand i forhold til hvad Duncan, Retov og andre har lavet inde i straffesparksfeltet...

    Mvh, SImon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: grønkjær og film

    ›Efter den gang dommermedvind vi så på hjaltepark, skal bøfferne
    ›da vist bare pakke sig. Tåber! Det er alt hvad de er...
    ›hmffff....

    ›Der burde have været mindst tre gule kort mere til bøf - og et
    ›rødt for kvælertag lige foran en totalt blind dommer...

    ›Desuden blev Gronk frarøvet en friløber, fordi de sløve dommere
    ›ikke kan følge hans tempo ved offsidekendelser... ligesom Zuma i
    ›sin tid.

    lorteeningknap. ikke at jeg er uening, men alt det ovenstående ændrer ikke ved at gronk er en formidabel skuespiller
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    301

    Re: Grønkjær og film

    Helt skørt at generalisere på den måde.

    Hvis ikke Grønkjær passer på sig selv, kommer langsomme typer som PerPer og stempler ham direkte på støttebenet, som i onsdags.

    Film... det er når Per efterfølgende ser brødbetynget ud og befamler Jesper over det meste af kroppen for at please dommerne.
    16' Max har fået rigtigt godt fat i Ailton der ikke rigtigt lykkes med noget

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,548

    Re: Grønkjær og film

    Når man spiller for meget på et frispark, er det vel også en form for film. Det gør Grønkjær meget tit. Men det sjældent, at han kaster sig uden kontakt. Bønderne bør i øvrigt ikke kaste med sten, når Duncan bor i deres glashus.

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Grønkjær og film

    Gronk filmer ad H til. Hvis han mister bolden, prøver han at kaste sig utrolig tit. Det er imo indiskutabelt.

    Tilgengæld får han heller ikke alle de frispark han burde få. Samtidig bliver der ikke givet det antal gule kort han trækker i løbet af kampene. Der bliver givet en god del, men ikke nok. Han slår simpelthen sin direkte modstander for ofte til at det kan koste gult hver gang forsvaret ender med kun at gå efter manden.

    A
    Death by football!

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Grønkjær og film

    ›Når man spiller for meget på et frispark, er det vel også en form
    ›for film. Det gør Grønkjær meget tit. Men det sjældent, at han
    ›kaster sig uden kontakt. Bønderne bør i øvrigt ikke kaste med
    ›sten, når Duncan bor i deres glashus.

    ...og har overtaget Elmanders gamle værelse. Nej, det bør de overhovedet ikke, nej.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,412

    Re: Grønkjær og film

    ›Altså konkret i kampen i onsdags, fik han ET meget billigt
    ›frispark, som var det Thomas Rasmussen (ikke) lavede på ham ude
    ›ved sidelinjen.

    Aye, det var også det ene jeg lagde mærke - det var ren film, men den efterfølgende reaktion fra BIF-side er alligevel overraskende og tyder lidt på desperation, især når det er så hyklerisk som det er: på det tidspunkt havde Katongo allerede lavet et pinligt tumpefald efter et minimalt puf fra Linderoth, som 99% af voksne mennesker havde holdt sig oprejst efter, og som gav et gult kort der senere blev vekslet til rødt. Og Thomas Rasmussen havde lavet et flot udspring, der førte til et frispark i hjørnet af feltet, som gav Brøndby en af deres meget få halvchancer. At Grønkjær i de omgivelser vælger at filme en gang er en skam, men spillereglerne er lagt af det andet hold.

    Og så er der lige Duncan, Elmander, og alle de andre - Retov, der smed sig til et straffe mod Randers, Lantz, der spillede skuespil i RL-finalen, osv. Så det hykleri der er svært at tage alvorligt.

    mvh,
    -smølle


  23. #14
    Bech da man Slettet

    Re: grønkjær og film

    ›Men i fare for at blive sammenlignet med Danmarks håbløse Melodi
    ›Grandprix deltager, så er han fandme ofte en; Dramaqueen når
    ›modstandren blot går forsigtigt ind på kroppen af ham... Og så
    ›for derefter at ligne en lille fornærmet dreng når han ikke får
    ›frisparket.

    ›Han burde mande sig lidt op og lukke røven i mange situationer!

    Ja, for vi gavner jo ikke ret meget af hans de frispark han trækker oppe omkring modstandernes felt, så det ville da være rigtig fornuftigt af ham!

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,560

    Re: Grønkjær og film

    Og så er der lige Duncan, Elmander, og alle de andre - Retov, der smed sig til et straffe mod Randers, Lantz, der spillede skuespil i RL-finalen, osv. Så det hykleri der er svært at tage alvorligt.
    Nej nej. Du tager helt fejl. For som du kan læse på SSO og Blok4 osv. så tager de alle meget kraftigt afstand fra den slags snyderi, og de ville også være efter Duncan, hvis han gjorde det. Men de har fint respekt for Duncan nu, fordi han har nemlig ændret sig, og gjorde det kun i starten (af foråret altså). Og så er han yngre, og man er først mentalt udviklet som 25 årig, så han er i øvrigt undskyldt. Og Grønkjær er en bedre spiller, og derfor bliver man mere sur på ham (ok, det er faktisk lidt rigtigt. Det er mere ynkeligt, hvis man burde kunne klare tingene uden, Rivaldo anyone).

    Så hvis Grønkjær var spillede for Brøndby, så ville han blive buhet ud af egne fans, fordi de tager så kraftig afstand fra film og andet snyderi. Jeg burde egentlig finde nogle af indlæggene igen, og smide dem i Yeah RIght-tråden.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 09.07.06, 18:21
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 05.04.06, 21:42
  3. Hvilken film? (Gæt en film III)
    By Snogen in forum Kultur
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 30.09.05, 16:20
  4. Svar: 102
    Sidste Meddelelse: 20.08.05, 17:31
  5. Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 05.08.05, 09:03

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •