Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 34

Emner: Brug af talenter i resten af foråret?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Brug af talenter i resten af foråret?

    Ved godt man ikke kan tillade sig at stille med et hold reserver, når de andre hold har mødt et FCK i stærkeste opstilling, og det ser jeg heller ikke nogen grund til. Jeg så dog gerne at man valgte 2 talenter , som man mente havde størst chance for at komme på holdet, og lade dem spille resten af kampene.

    Ekspempelvis Brandrup og Laudrup. Behøver ikke lige være de to, men det var da et bud.

    Hvad siger i? jeg håber ihvertfald at det bliver til mere end bare indskiftninger for nogen af de unge, så de virkeligt kan få sig prøvet af. Man for altså ikke en meget bedre mulighed for at prøve de unge af på højeste nivue.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    246

    Re: Resten af foråret, prøve talenterne?

    ›Ved godt man ikke kan tillade sig at stille med et hold reserver,
    ›når de andre hold har mødt et FCK i stærkeste opstilling, og det
    ›ser jeg heller ikke nogen grund til. Jeg så dog gerne at man
    ›valgte 2 talenter , som man mente havde størst chance for at
    ›komme på holdet, og lade dem spille resten af kampene.

    ›Ekspempelvis Brandrup og Laudrup. Behøver ikke lige være de to,
    ›men det var da et bud.

    ›Hvad siger i? jeg håber ihvertfald at det bliver til mere end
    ›bare indskiftninger for nogen af de unge, så de virkeligt kan få
    ›sig prøvet af.


    man kan godt skifte lidt ud men ikke for meget, da jeg stadigvæk gerne vil se os vinde.
    kunne godt tænke mig at se laudrup og saban i action

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    538

    Re: Resten af foråret, prøve talenterne?

    Det er et ok forslag. Jeg tænker nu mere på Lasse Quist, som jo er topscorer i 2. div ø!

    Jeg synes at 2-3 stykker er meget passende, og så kan vi stadig holde en grundstamme i startopstillingen. Ståle har jo adskillige gange i denne sæson demonstreret store taktiske evner, og flair for rotationsprincip, så det kan jeg kun føle mig sikker ved.

    Fuld spilletid ved højeste niveau er præcis det som en håndfuld af de unge har brug for.
    Hvis FCK omsatte spil til mål, var vi allerede europæisk topklasse.
    fckfreak's Avatar

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Resten af foråret, prøve talenterne?

    Jeg tror, at spillere som Brandrup og Bertolt vil få chancen. Laudrup er da også en mulighed; men så bliver det formentlig et par minutter til sidst i en af kampene, når sejren er sikret.

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Resten af foråret, prøve talenterne?

    Bertolt tror jeg ikke får meget spilletid, da han sandsynligvis skifter til sommer. Saban er ikke superligaklar endnu, så jeg tror de "marginalspillere" der kommer i kamp begrænser sig til Wendt, Kvist, Brandrup, Berglund og kun måske Laudrup og Lasse Qvist.
    Tilskuer

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    FCC

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Resten af foråret, prøve talenterne?

    Af respekt for holdene der deltager i nedrykningskampen, synes jeg ikke vi kan være bekendt at stille med et rent reservehold, men mener nu godt vi kan stille med en lille håndfuld.

    Fra førsteholdet. 2 af disse med fra start, og så 2 på bænken:
    N. Coe
    J. Brandrup
    D. Thomassen
    N. Hansen
    O. Wendt
    M. Bertolt
    L. Qvist

    Fra andetholdet. 1 på bænken:
    N. Svendsen
    M. Laudrup
    J. Neestrup
    S. Özdogan

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    459

    Re: Brug af talenter i resten af foråret?

    Brandrup fortjener chancen i de næste par kampe..Han har gjort det opløftende de kampe han er kommet ind i år. Nikolaj Hansen, Wendt, Lasse Q. burde også spille et par kampe.

    umiddelbart ser jeg ingen grund til vi bruger Bertholt, hvis han alligevel er væk til sommer.

    Laudrup og Saben på bænken, så de kan "snuse" lidt til suppen

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Resten af foråret, prøve talenterne?

    ›Af respekt for holdene der deltager i nedrykningskampen, synes
    ›jeg ikke vi kan være bekendt at stille med et rent reservehold,
    ›men mener nu godt vi kan stille med en lille håndfuld.


    Enig i at vi ikke skal stille med et rent reservehold. Jeg ser det nu ikke så meget om et spørgsmål om (manglende) respekt for holdene i akut nedrykningsfare, for de må ærligt talt selv ligge og rode med deres overlevelseskamp i bunden af ligaen. Jeg ser det mere som et spørgsmål om, at forberedelserne til næste sæson starter nu og at vi skylder os selv at få testet et par spillere af, så vi ved, hvad vi kan regne med fra dem. Her giver det mest mening, hvis de prøver at spille sammen med førsteholdet og nogle af de etablerede spillere. De er jo ligesom vant til at spille på andetholdet og "et rent reservehold" er vel nærmest andetholdet?
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Brug af talenter i resten af foråret?

    Så vidt jeg ved, så har vi nogle rekorder i sigte for denne sæson, og jeg synes bare, vi skal gå efter at knuse dem.
    Selvfølgelig ikke noget vi skal gå 100% efter. Men der er ingen grund til at stille med reserver.

    Lad os få så mange point som mulig. Og lad os få så stor afstand til nummer 2 som mulig. Og ikke mindst så stor afstand til de unævnelige som mulig!!

    VI ER DE ARROGANTE - DE SUBLIME!!

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Resten af foråret, prøve talenterne?

    Jeg synes, det kunne være spændende at se Nikolaj Hansen, Lasse Qvist, Mads Laudrup, Saban Özdogan m.fl. i startopstillingen. Nej, ikke på bænken. I startopstillingen. Ikke allesammen på en gang, men jeg ville meget gerne se en eller to af dem fra start i et par kampe.

    Nu vi snakker talenter, så kan vi vel også tage fat i en anden problemstilling. Når nu de danske regler siger, at man kun må havde fire spillere på bænken over 21. Så forestå jeg simpelthen ikke, hvorfor at de tidligere nævnte spillere ikke får lov til at sidde noget mere med på bænken. I en kamp hvor vi fører 3-0 over Randers, ville det da give en masse selvtillid og håb om mere Superliga-bold - dermed sikkert også mere fight og vilje til træning - hvis de får lov til at spille en 25 min.

    Pointen er: Lad talenterne få lidt spilletid. En af gangen, maksimum to.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: Brug af talenter i resten af foråret?

    Jeg synes ikke at der er nogen tvivl om Randers kampen... Et rent reservehold skal der HELT klart stilles op med. Den vigtigeste kamp af de resterende er klart den på torsdag mod OB. Alt skal sættes ind på at vinde den pokalfinale. Og dem af spillerne der har brug for en pause med henblik på at være bedst mulig klar til pokalfinalen skal selvfølgelig spares. Om vi taber stort mod Randers er fucking ligemeget.

    Og hvad angår resten af suppe kampene, så skal maginalspillerne der skal være en del af truppen næste sæson, og fremover, vise hvad de kan i de resterende kampe. Så kan Ståle, og de selv, se hvor de står og hvor de mangler noget. Det er den største mulighed vi har, for at forberede de kommende spillere på hvad der venter dem.

    Og nedrykningskandidaterne... den situation de står i har intet med os at gøre. Det har hele tiden været min holdning også hvis det er den anden ende af tabellen. Man kan ikke tilade sig at brokke sig over hvem de andre hold stiller op med i de sidste kampe/op til pokalkampe. Man har selv haft chancen for at afgøre tingene tidligere. Og set fra vores synspunkt drejer det sig om at stå stærkest muligt til pokalfinalen og næste sæson.
    Desuden har vi en trup der har haft en utrolig hård sæson og nu er der en kærkommen mulighed for at lade batterierne ordentlig op, så vi er klar til en ligeså god præstation næste sæson.
    Selvfølgelig får de unge mest ud af at spille med så mange af de normale startere. Men de får også mulighed for kampe med højere niveau end normalt, så der er rigeligt at hive med hjem for dem selvom alle normale startere bliver sparret.


    Ps. Hvor er det fedt overhovedet at stå i denne situation... VI ER MESTRENE... VI ER MESTRENE... Og tillykke til alle!!!!!!


    FORZA FC

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Brug af talenter i resten af foråret?

    At vi skal spare spillere på søndag, med henblik på onsdagens kamp, kan jeg kun være enig i.
    Men at det ligefrem sku være ligegyldigt om vi taber(endog stort) mener jeg er at gå for langt...
    En vigtig ingridiens i indeværende rekordsæson, har helt klart været den udprægede vinderkultur der har præget holdet. Hvilket betyder at hver kamp SKAL vindes, ligegyldig hvor (u)vigtig det måtte være for det store billede.
    For at fastholde den selvforståelse, mener jeg ikke man ligefrem skal gå ud og "forære" superligakampe væk - heller ikke den på lørdag - ved at starte med et decideret andet hold.

    Men en middelvej må, i mine øjne, være løsningen; dvs. fastholde en stamme fra 1.holdet, og så ellers give en række af de spillere som Ståle har fidus til i fremtiden - for også at sende dem et signal.
    Berglund, Kvist, Wendt og Dan Thomassen er selvfølgelig selvskrevne til på søndag....

    Mvh, Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    56

    Re: Brug af talenter i resten af foråret?

    Helt enig.
    Det skal altså ikke være sådan så FCK skal føle sig forpligtet til noget som helst. Det virker hårdt sagt, men det er fandme bundholdenes egen skyld at de ligger hvor de gør.
    Når det så er sagt, så spiller vi jo både mod viborg og vejle. Så hvis vi møder begge hold med en opstilling hvor der er blevet plads til nogle unge spillere, så er det jo ingen "forskelsbehandling".
    Igen er det jo ikke boldmongoler der bliver givet plads til, så selvom der gives plads til eksempelvis Brandrup, Hansen og Laudrup, så er jeg sikker på at vi vinder...
    Bertolt og thomassen kan jeg ikke se nogen fornuft i at give spilletid. Jeg ser de sidste 4 kampe som en mulighed for at give vores fremtidige satsninger en masse værdifuld erfaring.

    Det kunne være lækkert at se Qvist (ja med "v" og ikke "u") få noget tid på banen, han har trods alt lavet 17 basser i 2. div. Tilmed lavede han 10 kasser sidste sæson, og det til trods for at han konsekvent måtte vige pladsen for Bernburg og Torry (nu i VB).
    Derudover håber jeg på Laudrup og Saban, selvom jeg egentlig ikke har set mere til dem end i Viasat Cuppen (Zzz! Zzz!) sidste sommer. Brandrup er et frisk pust på banen, med frækhed og optimistisk spil.

    Så er der nok nogen der mener at vi skal stille i stærkeste opstilling i de resterende kampe, så vi kan slå brøndbys pointrekord. Det er selvfølgelig smag og behag, men jeg kunne ikke være mere ligeglad med den rekord. Den ti år gamle rekord betyder INGENTING for mig, og skal ikke være en forhindring for vores unge talenters mulighed for 1. holdstid.

    Håber denne tråd overlever, da en lignende tråd (oprettet for to dage siden) af en eller anden grund ikke findes mere.

    Mvh
    Johan

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Brug af talenter i resten af foråret?

    Meget enig! Thomassen og Bertolt skal ikke have spilletid! Absolut ikke fordi der på nogen måde skal køres hetz! Deres situation er jo så forståelig! Mere fordi vi nu har chancen for at få fyret noget rutine og selvtillid ind i Laudrup og Qvist, ligesom Berglund kan få lov til at vise Ståle at han rent faktisk fortjener den plads...-Indtil videre i hvert fald!

    Så pænt farvel og tak til Bertolt og specielt Thomassen-super-sub... Tror dog Thomassen komer til at spille fast i de sidste liga-kampe....

    Zan

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Brug af talenter i resten af foråret?

    Jeg er både lidt for og imod. Generelt synes jeg at vi skal tage den resterende del af turnringen ligeså alvorlig som hidtil. Både pga af rekorder, men ikke mindst med det for øje at langt de fleste af de nævnte højest sandsynligt aldrig kommer i nærheden af vores førstehold. Bernburg er et rigtig godt eksempel og der kan følges op med Mads West og mange mange flere. Jeg synes at man skal definere det lidt anderledes og sige at de spillere som har en reel fremtid og det inden for en overskuelig tid bør få en masse spilletid i de sidste kampe. Det være sig Kvist, Wendt, forhåbentlig Brandrup mfl.
    For det er helt rigtigt set at lade nogle af de sultne komme til så vi kan få lidt bedre udfald end 0-1 mod OB og 2-3 mod Silkeborg sidste år til at lukke denne drømmesæson ned på.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Positiv støtte resten af foråret.
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 17.05.09, 21:35
  2. Talenter i FM?
    By ZumAlvaro in forum Spil
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 11.07.07, 18:43
  3. FCKs (mis)brug af danske talenter
    By pellep in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 16.06.05, 07:40
  4. FUUUUUUUUUUUCK - Zuma ude resten af foråret!
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 08.05.04, 17:24
  5. Røll ude resten af foråret
    By Den unge Hr. Jensen in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 29.04.04, 08:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •