Side 25 af 36 FørsteFørste ... 152223242526272835 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Principielt synes jeg også, det er ufatteligt dårlig stil og utroligt smagløst af de dumme bønder.
    Den eneste formildende omstændighed er, at det gik ud over BØF..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    At affærdige folk, der er uenige med dig, som "internettrolde" lyder en smule ... forudindtaget?

    Det er jo ikke kun hans afsluttende tilnavn, der giver bekymringer for, at han har mistet overblikket her. Det er også f.eks. den med, at han skam aldrig bruger dårlige undskyldninger medmindre han f.eks. bliver spurgt ligeud om skader. Ah, det var derfor du som analyse af en kamp i Kiev begyndte at harcelere over en kommende pokalkamp (og endda kritiserede sagesløse DBU for dens placering) ...

    Eller det med hvad der foregår på FCM's storskærme – jeg kan ikke kommentere hvad de viser på deres, men vi viser i alle fald selv masser af kontroversielle situationer på vores, og lad os ikke komme ind på hvad der sker med banderne hver gang Midtjylland er på besøg.
    Det har du egentlig ret i - men nøj hvor skal man læse meget tuderi herinde og det er HVER gang det mindste sker- så kommer samme plade på. Det er meget frusterende hvis man er et ellers optimistisk menneske, som godt forstår og acceptere op- og nedture..... men jeg kan naturligvis bare lade værre med at læse med...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #363
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det har du egentlig ret i - men nøj hvor skal man læse meget tuderi herinde og det er HVER gang det mindste sker- så kommer samme plade på. Det er meget frusterende hvis man er et ellers optimistisk menneske, som godt forstår og acceptere op- og nedture..... men jeg kan naturligvis bare lade værre med at læse med...
    Det er altså ikke nødvendigvis tuderi at forholde sig kritisk til, hvad der sker i FCK. Og jeg synes ikke, at det, at vi er ved at miste (eller allerede har gjort det) vores dominerende position i dansk fodbold, er "det mindste." Men ja, hvis du ikke kan klare kritik af klubben eller uenighed, er et debatforum måske ikke det rette sted. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #364
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er altså ikke nødvendigvis tuderi at forholde sig kritisk til, hvad der sker i FCK. Og jeg synes ikke, at det, at vi er ved at miste (eller allerede har gjort det) vores dominerende position i dansk fodbold, er "det mindste." Men ja, hvis du ikke kan klare kritik af klubben eller uenighed, er et debatforum måske ikke det rette sted. ;-)
    Konkurrence øger kvaliteten af ligaen, succes’s i Europa øger ligaens værdi og begge deler tvinger FCK til at sætte baren højt. Jeg er fan af FCK og ser gerne de vinder det hele, men den nuværende konkurrence er måske med til at gøre os endnu bedre i Europa.

    Næste sæson vil FCK igen være favoritter til at vinde guld og det er en ganske god grund til. At man forholder sig kritisk til truppen, spillet, klubben osv er ganske fint... men man skal ikke altid gemme sig bag ved “jeg er blot kritisk”. Det kan være jeg rammer fuldstændig forkert ved at svare et af dine indlæg og det er jo egentlig forkert, hvis det rammer dig personligt. Min kritik af en generel brokkeri/tuderi osv over truppen og i sær Ståle er bare ved at blive trættende - det håber jeg at alle kritikere tænker lidt over

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #365
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Næste sæson vil FCK igen være favoritter til at vinde guld
    Nej. For vel første gang i 15 år er vi p.t. IKKE favoritter til at vinde guld. Så det er da fint, at du ønsker dig mere konkurrence. Accepter, at andre af os foretrækker, at København fastholder positionen som Danmarks bedste klub og meget gerne vinder guld hvert eneste år. Det der evindelige ønske om, at vi klarer os dårligt, så der kommer mere spænding, er ved at blive trættende. Det håber jeg, at alle ukritiske Ståle-tilhængere vil tænke lidt over.
    HIC SUNT LEONES


  10. #366
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Nej. For vel første gang i 15 år er vi p.t. IKKE favoritter til at vinde guld. Så det er da fint, at du ønsker dig mere konkurrence. Accepter, at andre af os foretrækker, at København fastholder positionen som Danmarks bedste klub og meget gerne vinder guld hvert eneste år. Det der evindelige ønske om, at vi klarer os dårligt, så der kommer mere spænding, er ved at blive trættende. Det håber jeg, at alle ukritiske Ståle-tilhængere vil tænke lidt over.
    Meget enig.

    Ligesom dem der - for et par år siden - savnede de gamle derbys “hvor BIF havde noget at skyde tilbage med”.

    Forstår det simpelthen ikke.
    Meget sjovere i den periode vi slagtede dem hver gang, og det havde været intet mindre end dream-come-true såfremt de var rykket ned dengang.

    Zan


  11. #367
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Meget enig.

    Ligesom dem der - for et par år siden - savnede de gamle derbys “hvor BIF havde noget at skyde tilbage med”.

    Forstår det simpelthen ikke.
    Meget sjovere i den periode vi slagtede dem hver gang, og det havde været intet mindre end dream-come-true såfremt de var rykket ned dengang.

    Zan
    Meget enig. Dengang vi havde "Jumboligaen". Det var tider.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #368
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Nej. For vel første gang i 15 år er vi p.t. IKKE favoritter til at vinde guld.
    Well, det eneste odds jeg har kunnet finde har os som delt favorit med FCM begge til odds 2.15.
    Hvis vi antager, at nu kan det ikke blive meget værre (7, 9, 13....) og vi får en forstærkning eller to, så er vi sgu nok (spinkle) favoritter igen, når sæsonen går i gang. :)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  15. #369
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Meget enig.

    Ligesom dem der - for et par år siden - savnede de gamle derbys “hvor BIF havde noget at skyde tilbage med”.

    Forstår det simpelthen ikke.
    Meget sjovere i den periode vi slagtede dem hver gang, og det havde været intet mindre end dream-come-true såfremt de var rykket ned dengang.

    Zan
    Nu er der en forskel på at ønske en stærk liga og ønske et stærkt BIF :).

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #370
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Well, det eneste odds jeg har kunnet finde har os som delt favorit med FCM begge til odds 2.15.
    Hvis vi antager, at nu kan det ikke blive meget værre (7, 9, 13....) og vi får en forstærkning eller to, så er vi sgu nok (spinkle) favoritter igen, når sæsonen går i gang. :)
    En forstærkning eller to er ikke nok, om man vil det eller ej.

  18. #371
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nu er der en forskel på at ønske en stærk liga og ønske et stærkt BIF :).
    Ja, bevares...

    Men en stærk liga er stadig nummer 2 på listen over ting vi IKKE vil have ;-)

    Zan

  19. #372
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    En forstærkning eller to er ikke nok, om man vil det eller ej.
    Nej ikke i vores øjne. Men hvis du ser iskoldt på oddset, så er der trods alt en vis sandsynlighed for at oddset falder, hvis vi laver et par gode signings.

  20. #373
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Nej. For vel første gang i 15 år er vi p.t. IKKE favoritter til at vinde guld.
    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Well, det eneste odds jeg har kunnet finde har os som delt favorit med FCM begge til odds 2.15.
    Hmm.. FCM er da så vidt jeg kan se favorit hos alle bureauerne, bortset fra et enkelt, hvor vi er lige. Så det er vel rigtig nok, at vi ikke er favoritter til guldet.
    https://www.unibet.dk/betting/sports...n/competitions
    https://www.bet365.dk/?forcelp=1&aff...365/F2!/AS/B1/
    https://www.bet25.dk/fodbold/undefin...n---vinderspil
    Danmark til Valby Bakke

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #374
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej ikke i vores øjne. Men hvis du ser iskoldt på oddset, så er der trods alt en vis sandsynlighed for at oddset falder, hvis vi laver et par gode signings.
    Hvilket kan undres, for jeg ser på ingen måde det her hold være i nærheden af FCM i kampen om guldet næste sæson.
    Der er alt for meget der skal lykkedes, og når man efter 40+ kampe stadig ikke kan se en rød tråd i hverken det offensive eller defensive så der lang vej hjem.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #375
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Hvilket kan undres, for jeg ser på ingen måde det her hold være i nærheden af FCM i kampen om guldet næste sæson.
    Ja, det er lidt underligt. Det må skyldes, at Danske spil altid er lidt forsigtige med oddsene på den store klubber og på landsholdet. Som Tops skriver, så er vi åbenbart også underdogs hos de andre bettingfirmaer, omend ikke vildt meget
    På den anden side så har vi en ret god tendens til at vende hurtigt tilbage igen. I 17/18 var vi om muligt endnu mere håbløse, og der vente 1-2 rigtig gode tilføjelser til truppen det hele.

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Der er alt for meget der skal lykkedes, og når man efter 40+ kampe stadig ikke kan se en rød tråd i hverken det offensive eller defensive så der lang vej hjem.
    Det med ikke at kunne se en råd tråd handler måske lige så meget om vilje til at se den :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •