Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
Det er simpelt hen det mest vanvittige længe, at alle mulige fans går i selvsving over, at Haraldsson siger, at han nyder at spille fodbold, og at han synes, at det er fedt at spille kampe for FC København og spille Champions League. Det ER sgu da det mest naturlige i hele verden, at han er begejstret for at hans karriere går godt, og at han spiller flere kampe end man normalt kan forvente for en 19 årig i FC København, og han får lov til at prøve kræfter mod nogle er verdens bedste hold, hvilket naturligvis er super fedt for en ung ambitiøs knægt, selvom man får tæsk. Han elsker sgu da bare at spille fodbold. Det KAN der da ikke være noget dårligt i.

Jeg får jævnligt tæsk af en af verdens bedste bordfodbold-spillere - og det er FEDT og jeg lærer en million ting.
Det er godt at høre, du elsker at få tæsk. Det er der jo nogle der er til. Men at kalde det DET MEST VANVITTIGE LÆNGE er nok lige overdrevet nok. Jeg er glad for Haraldsson er glad. Jeg er ikke glad for timingen. Jeg ønsker at alle spillerne er glade og lykkelige for at spille for FCK. Det er fantastisk. Men man bør overveje timingen på et tidspunkt hvor holdet spiller helt elendigt og vi ligger nr. 6 i ligaen. Min anke går først og fremmest på FCK's timing af denne historie.