Side 24 af 36 FørsteFørste ... 142122232425262734 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 535

Emner: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Han er vel stadig under "Vi", selv om han blev først fyret og siden idømt fængsel for sin embedsførelse – FØ mindes den dag, han skrev kontrakt med Dame N'Doye:

    Måske spørger du så "eh, kom han ikke om vinteren, og scorede han i øvrigt ikke i begge pokalsemifinalerne det forår?"
    Svaret er jo ;-)

    Så endnu en klassiker fra FØ's alternative verden. Vi mindes den vemodige "jeg er ikke overtroisk, men ..."-historie om spilleren Ståle, der havde nummer 13 på ryggen, og faldt om med hjerteanfald 13. marts efter at have spillet 13 kampe for København. Bortset fra, at det var 15.

    Eller det bedårende møde med lige så omtågede Per Bjerregaard, hvor man mindedes Hjaltes mål i 2003, syv år inden, der må have føltes som 70:

    Døm selv ;-)
    Ja, FØ og PB tåger rundt.

    Men nydeligt billede af Dame N’Doye og CV, komplet med transfersweater og det hele :-)

  2. #347
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    149

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Ja, FØ og PB tåger rundt.

    Men nydeligt billede af Dame N’Doye og CV, komplet med transfersweater og det hele :-)
    "Transfersweater" - et ord der anvendes alt for sjældent.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #348
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Nej, nej, nej, hvor er det pinligt, det her! Han må være hårdt presset. Han har et vildt blik i øjnene, mens han snakker om at være en god taber efter fire minutters sygt dårlig taberstil. Puha.

    https://www.bt.dk/fodbold/fc-mindrev...t-ud-efter-fcm
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nej, nej, nej, hvor er det pinligt, det her! Han må være hårdt presset. Han har et vildt blik i øjnene, mens han snakker om at være en god taber efter fire minutters sygt dårlig taberstil. Puha.

    https://www.bt.dk/fodbold/fc-mindrev...t-ud-efter-fcm
    Ankersen totalt overskudsagtig med et smil på læben glimt i øjet. Ståle i sine følelsers vold med udbrud om "fuldstændig klasseløst" og "FC Mindreværdighetskomplekkkkssss ". Og vi har aldrig brugt skaderne som undskyldning, Ståle, aldrig. Hvis Ståle ser sådan ud, når har får helt nøgterne spørgsmål fra en journalist, så må han hellere holde sig til interviews med FCK-TV.
    Danmark til Valby Bakke

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #350
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nej, nej, nej, hvor er det pinligt, det her! Han må være hårdt presset. Han har et vildt blik i øjnene, mens han snakker om at være en god taber efter fire minutters sygt dårlig taberstil. Puha.

    https://www.bt.dk/fodbold/fc-mindrev...t-ud-efter-fcm
    Manden har lige tabt med en million point til FCM og set sin vigtigste medarbejder og vigtigste spiller forsvinde lige inden en europæisk kamp, hvor vi ikke må have tilskuere, og inden et ualmindeligt vigtigt transfervindue, hvor vi skal lave en stor turnaround forøvrigt uden at have nogle penge. Så ja, manden er da top presset. Det havde vi formentlig godt kunne konkludere inden dette interview.

    Så kommer Eurosport forbi og lige forholder ham til en top klam Ankersen, som gør grin med åbenlyser årsag til mange af vores problemer......ja jeg forstår egentlig godt Ståle trang til lige at sende en sviner den anden vej.

    Ståle skal selvfølgelig holde sig for god til at hoppe på Eurosports agenda og så ender det da bestemt som en noget pinlig affære.
    Men hvad faen....nu har jeg da fået et nyt kælenavn til FCM :)

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #351
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nej, nej, nej, hvor er det pinligt, det her! Han må være hårdt presset. Han har et vildt blik i øjnene, mens han snakker om at være en god taber efter fire minutters sygt dårlig taberstil. Puha.

    https://www.bt.dk/fodbold/fc-mindrev...t-ud-efter-fcm
    Haha jeg synes det er genialt. Rasmus Ankersen som står arrogant og fremstiller sig selv som tåbelig med hans kommentar omkring “skader” og Ståle som forklare hvordan han måler succes’s og til sidst kalder dem FC Mindreværdskompleks - det er da helt fint.

    Gør jer selv den tjeneste og gennemgå de første 10 kampe i sæsonen. Hvornår FCM scorede deres afgørende mål og vurdere lige kvaliteten af deres spil og så se eventuelt på denne opstilling fra sidste sæson:

    Joronen - væk

    Ankersen - væk
    Vavro - væk
    Bjelland - meget skadet
    Boilesen - skadet hele sæsonen

    Skov - væk
    Falk -
    Zeca -
    Fischer - skadet meste af sæsonen

    Wind - skadet stort set hele sæsonen
    N’Doye - meget skadet

    Naturligvis har det en kæmpe indflydelse på denne sæson og naturligvis kommer FCK til at have sådanne sæsoner fra tid til anden. At fans i følelsernes vold “tuder” kan jeg sagtens leve med, men en fodbold direktør - jeg er virkelig glad for at jeg ikke skal trækkes med ham i vores klub


  11. #352
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Haha jeg synes det er genialt. Rasmus Ankersen som står arrogant og fremstiller sig selv som tåbelig med hans kommentar omkring “skader” og Ståle som forklare hvordan han måler succes’s og til sidst kalder dem FC Mindreværdskompleks - det er da helt fint.

    Gør jer selv den tjeneste og gennemgå de første 10 kampe i sæsonen. Hvornår FCM scorede deres afgørende mål og vurdere lige kvaliteten af deres spil og så se eventuelt på denne opstilling fra sidste sæson:

    Joronen - væk

    Ankersen - væk
    Vavro - væk
    Bjelland - meget skadet
    Boilesen - skadet hele sæsonen

    Skov - væk
    Falk -
    Zeca -
    Fischer - skadet meste af sæsonen

    Wind - skadet stort set hele sæsonen
    N’Doye - meget skadet

    Naturligvis har det en kæmpe indflydelse på denne sæson og naturligvis kommer FCK til at have sådanne sæsoner fra tid til anden. At fans i følelsernes vold “tuder” kan jeg sagtens leve med, men en fodbold direktør - jeg er virkelig glad for at jeg ikke skal trækkes med ham i vores klub
    Der er ingen tvivl om, at Ankersen er en arrogant klovn. Der er heller ingen tvivl om, at alle salgene og skaderne har haft en kæmpe indvirkning (også selvom flere herinde heller ikke vil acceptere det, som en kæmpe årsag) på vores halvsløje sæson. Men jeg må nu give de andre skribenter ret i, at dette på de fleste i fodbolddanmark vil virke pinligt. Ståle bør holde sig for god til denne slags.
    Når det er sagt, så har han sådan set ret i, at FCM ofte opfører sig decideret respektløst. Ståle kunne dog nok have stoppet der og ikke kaldt dem for FC Mindreværskompleks :-)

  12. #353
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Som med mange andre ting, er det en god idé at lave "omvendt-testen" her. Ville vi græde af grin, hvis det var FCM's eller Brøndbys træner, der sad og fyrede den omgang af? Ja. Og så er det egentlig ret uinteressant, hvor meget ret Ståle har. Det er bare pinligt og et udtryk for, at han er præcis det, han slutter interviewet af med at påstå, de andre er: En dårlig taber.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  13. #354
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Som med mange andre ting, er det en god idé at lave "omvendt-testen" her. Ville vi græde af grin, hvis det var FCM's eller Brøndbys træner, der sad og fyrede den omgang af? Ja. Og så er det egentlig ret uinteressant, hvor meget ret Ståle har. Det er bare pinligt og et udtryk for, at han er præcis det, han slutter interviewet af med at påstå, de andre er: En dårlig taber.
    Jeg ville i hvert fald tude min røv i laser, hvis BIF kunne tillade sig at brokke sig over en anden plads som optakt til en europæisk 1/8 finale.

    Han behøver måske ikke kalde dem FC Mindreværdskompleks - men internet trolde, som gør alt for at sætte andre i dårligt lys, hvis de laver den mindste fejl, er jeg nu også en smule allergisk overfor. Ståles svar og beskrivelser er ganske rammende og han understreger flere gange at FCM fortjent vandt og at de nok også havde vundet, selv hvis vi ikke havde haft alle skaderne.... at I så fokusere på den sidste sætning, tja - så er det jo ligegyldigt hvad manden siger og gør - I er åbenbart forudindtaget

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #355
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg ville i hvert fald tude min røv i laser, hvis BIF kunne tillade sig at brokke sig over en anden plads som optakt til en europæisk 1/8 finale.

    Han behøver måske ikke kalde dem FC Mindreværdskompleks - men internet trolde, som gør alt for at sætte andre i dårligt lys, hvis de laver den mindste fejl, er jeg nu også en smule allergisk overfor. Ståles svar og beskrivelser er ganske rammende og han understreger flere gange at FCM fortjent vandt og at de nok også havde vundet, selv hvis vi ikke havde haft alle skaderne.... at I så fokusere på den sidste sætning, tja - så er det jo ligegyldigt hvad manden siger og gør - I er åbenbart forudindtaget
    Jeg fokuserer ikke på den sidste sætning. Jeg synes, det hele er pinligt og underskudsagtigt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #356
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg ville i hvert fald tude min røv i laser, hvis BIF kunne tillade sig at brokke sig over en anden plads som optakt til en europæisk 1/8 finale.

    Han behøver måske ikke kalde dem FC Mindreværdskompleks - men internet trolde, som gør alt for at sætte andre i dårligt lys, hvis de laver den mindste fejl, er jeg nu også en smule allergisk overfor. Ståles svar og beskrivelser er ganske rammende og han understreger flere gange at FCM fortjent vandt og at de nok også havde vundet, selv hvis vi ikke havde haft alle skaderne.... at I så fokusere på den sidste sætning, tja - så er det jo ligegyldigt hvad manden siger og gør - I er åbenbart forudindtaget
    At affærdige folk, der er uenige med dig, som "internettrolde" lyder en smule ... forudindtaget?

    Det er jo ikke kun hans afsluttende tilnavn, der giver bekymringer for, at han har mistet overblikket her. Det er også f.eks. den med, at han skam aldrig bruger dårlige undskyldninger medmindre han f.eks. bliver spurgt ligeud om skader. Ah, det var derfor du som analyse af en kamp i Kiev begyndte at harcelere over en kommende pokalkamp (og endda kritiserede sagesløse DBU for dens placering) ...

    Eller det med hvad der foregår på FCM's storskærme – jeg kan ikke kommentere hvad de viser på deres, men vi viser i alle fald selv masser af kontroversielle situationer på vores, og lad os ikke komme ind på hvad der sker med banderne hver gang Midtjylland er på besøg.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #357
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    181

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Eller det med hvad der foregår på FCM's storskærme – jeg kan ikke kommentere hvad de viser på deres, men vi viser i alle fald selv masser af kontroversielle situationer på vores, og lad os ikke komme ind på hvad der sker med banderne hver gang Midtjylland er på besøg.
    Er der nogen, der ved, hvad Ståle hentyder til her? Har der været noget konkret, eller trækker han bare noget ud af røven?

  20. #358
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Olus Se meddelelser
    Er der nogen, der ved, hvad Ståle hentyder til her? Har der været noget konkret, eller trækker han bare noget ud af røven?
    Jeg læste et sted, at det handlede om Brøndbys første kamp hos dem efter Finnbogason-kampen, hvor FCM altså så viste highlights af en Horsens-kamp under indløbet.
    HIC SUNT LEONES

  21. #359
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Første gang Brøndby var i Herning efter Horsens, så viste FCM højdepunkter fra Horsens-Bif kampen på deres storskærme, så vidt jeg husker.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  23. #360
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?r

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Første gang Brøndby var i Herning efter Horsens, så viste FCM højdepunkter fra Horsens-Bif kampen på deres storskærme, så vidt jeg husker.
    Der veksler jeg så lidt mellem "det er da også mega smagløst" og "bare det havde været på vores storskærm"


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?
    By David_T in forum De korte linier
    Svar: 652
    Sidste Meddelelse: 28.09.23, 11:57
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •